Προς το περιεχόμενο

Επένδυση λόγω κορονοιου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Μεξικάνικοι είναι, μόνο οι custom shop κατασκευάζονται πλέον στις ΗΠΑ και είναι handwired...

 

Δεν είναι μόνο το pcb η το made in Mexico , είναι και τα ΥΛΙΚΆ από τα οποία είναι φτιαγμένοι.

 

Ωραία, μου δίνεις ευκαιρία να ρωτήσω γιατί το έχω ως ειλικρινή απορία:

1) αξίζει να πάρει κάποιος twin reverb (ή οποιοδήποτε μοντέλο fender) καινούργιο σε σχέση με έναν 70's?

2) γιατί πολλές φορές -όπως στο παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω- οι τιμές των 70'ς Fender ενισχυτών είναι πιο χαμηλές από τους μεξικάνικους αντίστοιχους? Λόγω αφθονίας? Μου φαίνεται περίεργο πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Lord_Goumis είπε

 

Ωραία, μου δίνεις ευκαιρία να ρωτήσω γιατί το έχω ως ειλικρινή απορία:

1) αξίζει να πάρει κάποιος twin reverb (ή οποιοδήποτε μοντέλο fender) καινούργιο σε σχέση με έναν 70's?

2) γιατί πολλές φορές -όπως στο παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω- οι τιμές των 70'ς Fender ενισχυτών είναι πιο χαμηλές από τους μεξικάνικους αντίστοιχους? Λόγω αφθονίας? Μου φαίνεται περίεργο πάντως...

 

1) όχι φυσικά

2) οι μεγάλοι ενισχυτές είναι πλέον εκτός μόδας ,οι περισσότεροι silver face Fender στην Ελλάδα είναι late 70s UL TR & SR με master volume και νοβοπάν καμπίνα  που και στο εξωτερικό είναι φτηνοί.... βέβαια ακόμα και αυτοί είναι καλύτεροι αν "σερβιριστούν'" σωστά από τους αντίστοιχους μεξικανικους.

 

Οι low wattage SF Fender στην Ελλάδα παραμένουν ακριβοί και πολύ ακριβοί στο εξωτερικό.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
52 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Το πρόβλημα pcb vs point to point wiring είναι:

1. η ποσότητα του χαλκού στις πίστες της Pcb και ιδίως αν είναι ικανή στις πίστες που τραβάνε πολύ ρεύμα. Και κατά κανόνα θα ζεσταθούν υπέρμετρα και ...θα λιώσουν ή θα ταλαιπωρηθούν. Αντίθετα στο ptp όπου χρειάζεται μπαίνει η κατάλληλη διατομή. Και φυσικά αν γίνει η ζημιά αντικθίσταται εύκολα με δυό απλές κολλήσεις. Στις pcb πρέπει να κάνεις bypass.

2. Η καταπόνηση της Pcb σε μετακινήσεις και κραδασμούς ή χτυπήματα που μπορεί να έχουν ώς αποτέλεσμα ράγισμα κατα τόπους και διακοπή της πίστας. Και αυτό διορθώνεται με bypass ΑΝ γίνει αντιληπτό ΠΟΥ εχει συμβεί.

3. Ως επακόλουθο του 2. εκεί που είναι κολλημένες οι βάσεις των λυχνιών από το μπες βγες μπορεί να ραγίσει η pcb.

 

Είναι όμως αυτό που συμβαίνει στους ακριβούς ασιατικούς/μεξικο ενισχυτές; Χρησιμοποιουν φθηνό/αμφιβόλου ποιότητας υλικό ή ό,τι καλύτερο υπάρχει, το οποίο μπορεί και να είναι καλύτερο από μια ptp υλοποίηση; Ως αντιστοιχο παράδειγμα μπορώ να φέρω τις (ακριβές) made in Indonesia Strandberg οι οποίες όχι απλά προσφέρουν απίστευτο value, αλλά η κατασκευή, η τεχνολογία και τα υλικά της, είναι εξωπραγματικά για τα χρήματα (1500-1800€). Δεν μπορεί να συμβαίνει το ίδιο και με τους ενισχυτές; Δεν υπάρχει pcb που να καθιστά το ptp πεπερασμένο, από άποψη χρηστική;  

 

Να το θέσω αλλιώς: θα ειχε τοσο μεγάλη διαφορά στην τιμή του (ασιατικού) τελικού προϊόντος αν γινόταν ptp αντί για pcb? Χωρίς να έχω καμιά γνώση περί αυτού, θα πιστευα ότι στο 2020 υπαρχει δυνατοτητα για αυτοματοποιημένη, ρομποτική ptp παραγωγή χωρίς ιδιαίτερο extra κοστος.

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Πνοή και Νύξη said:

 

Να το θέσω αλλιώς: θα ειχε τοσο μεγάλη διαφορά στην τιμή του (ασιατικού) τελικού προϊόντος αν γινόταν ptp αντί για pcb? Χωρίς να έχω καμιά γνώση περί αυτού, θα πιστευα ότι στο 2020 υπαρχει δυνατοτητα για αυτοματοποιημένη, ρομποτική ptp παραγωγή χωρίς ιδιαίτερο extra κοστος.

 

να σου πω την αλήθεια δεν γνωρίζω τόσα πολλά για ενισχυτές κιθάρας. Πάντα είχα κατι φτηνό σαν δικό μου ενισχυτή και έπαιζα με δανεικούς και νοικιάρικους χωρίς να μπαίνω σε κόπο να δω αν είναι τυπωμένοι ή καλωδιωμένοι.

Αλλά μεταφέρω την εμπειρία μου από τον χώρο του hifi που έχω ασχοληθεί πολύ. Εκεί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και όπου υπάρχει θέμα ρευμάτων οι Pcb είναι κυριολεκτικά γαιδούρες και όποιος πχ παίρνει κλώνους κινέζικους για δουλειές με λάμπες απλώς κλαίει. 

Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Οι low wattage SF Fender στην Ελλάδα παραμένουν ακριβοί και πολύ ακριβοί στο εξωτερικό.

 ΄

Ευχαριστώ. Όταν λέμε low wattage τι εννοούμε, κάτω από 50?

Εγώ απέκτησα μέσω φίλου έναν Bassman του '68-'69 σε τιμή αρκετά κάτω του χιλιάρικου.

Και στο reverb πάνω-κάτω τόσο το είδα, και μου κάνει εντύπωση. Eιδικά απ΄την στιγμή που ο καινούργιος bassman κάνει πάνω από χιλιάρικo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Lord_Goumis είπε

Όταν λέμε low wattage τι εννοούμε, κάτω από 50?

 Μιλάμε ουσιαστικά για Deluxe Reverb, Princeton (15-22 βαττ) & με το ζόρι Vibrolux (35 βαττ).

 

Έναν καλά συντηρημενο SF Deluxe Reverb (που είναι και ο πιο most wanted ενισχυτής στους καιρούς μας) από το 1968-1973 δύσκολα θα τον βρεις κάτω από 1500-2000 ευρώ.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχει φοβερή ποικιλία, όρεξη να έχεις να αγοράζεις. Αλλά για ένα τέτοιο μηχάνημα ενάμιση χιλιάρικο θα το δώσεις σιγουρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου