Προς το περιεχόμενο

Συμβουλή για εγκατάσταση ηχείων 5.1


Oblivion4Lcf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ όλους τους μουσικόφιλους!

Δεν έχει να κάνει με παραγωγή μουσικής αλλά με αναπαραγωγή οπότε ελπίζω να μπήκε σε σωστή κατηγορία!

Έχω κάνει προεγκατασταση στο σπίτι καλωδίωσης για 4 δορυφόρους κοντά στο ταβάνι, αλλά έχω 2 προβλήματα:

Το ένα είναι ότι δεν ξέρω τι να αγοράσω καθόλου καθώς είμαι εντελώς άσχετος με το συγκεκριμένο κομμάτι

Και το 2ο είναι ότι για κάποιο λόγο ο ηλεκτρολόγος έχει βάλει την έξοδο καλωδίων 5 μέτρα απόσταση από την τηλεόραση που θα ήθελα να συνδεθούν και είναι στο γραφείο που έχει επάνω εξωτερικές κάρτες ήχου, μόνιτορ κλπ, άρα εκεί ήταν άχρηστα και εγώ αρκετά Άργος να καταλάβω τι είχε γίνει!

Μπορείτε να προτείνετε κάτι και για αγορά δεδομένου ότι θέλω να τα κρεμμασω στον τοίχο και το budget δεν είναι μεγάλο, αλλά μπορώ να πάω κάπου προς τα 500 αν χρειαστεί και πιο πάνω ισως, και επίσης για το πώς θα κάνω σύνδεση με την τηλεόραση εφόσον είναι μακριά;!

Ευχαριστώ για το χρόνο!

Welcome To The Fall...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την τηλεοραση θα φυγουν 5μετρα καλωδια που θα πανε στην πριζα με τις εισοδους των ηχειων.

 

Μπορεις να βαλεις τα ηχεια ψηλα στο ταβανι, ή να κατεβασεις καλωδια χαμηλοτερα, προς το υψος του αυτιου.

 

Εν τελει θελεις 4 ηχεια για ακροαση μουσικης ή 5.1 για θεαση ταινιων? Ενισχυτη εχεις?

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Wharfedale DX-2 HCP... 

πραγματικό best buy 5.1 σετ... παίζουν πολύ καλά σε σχέση με την τιμή τους και με συνοδό έναν καλούτσικο av ενισχυτή (που ελπίζω να διαθέτεις ήδη) θα σου δημιουργήσουν ένα κινηματογραφικό περιβάλλον που θα σε βοηθήσει να απολαύσεις τις ταινίες  σου... είναι από τα ελάχιστα πολύ φθηνά συστήματα που θα μπορούσα να ζήσω μαζί τους χωρίς να γκρινιάζω...🍿😎

DX-2-black_25be455b2eef98.jpg