Προς το περιεχόμενο

αλλο ενα "x" για αθηναϊκο μουσικο καταστημα


yannisp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

απο τον .... τζόγο, 5/5 επιστροφή χρημάτων μερική ή ολική... απο θώμαν.... μου έσπασαν τα νεύρα 6 μήνες πάρε δώσε με γερμανία, στείλε κιθαρα, στείλε πίσω κιθάρα, πάλι ξανα μανα... τελικά βρηκα τον απόλυτο μάστορα 500m απο το σπίτι μου.... έλεος.... και δεν με πείραξε το αποτέλεσμα, με πείραξε η αλητεία και το δούλεμα... ακόμα έχω τα email... το απόλυτο μπαχαλο.... οι τύποι ίσως ειναι καλοί σαν μαγαζί χονδρικής, έχουν καλα λοτζιστικς, δεν ξέρω τι ακριβώς έχουν, αλλά απο ΚΙΘΑΡΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ, χώρια που τους εντόπισα και παραπληροφόρηση σε διαφήμηση τους (κάθε κιθάρα δκιμάζεται πριν φύγει) για την οποία παραδέχθηκαν οτι ειναι μουφα και μονο δειγματοληπτικά το κάνουν... γενικώς ασχετοσύνη και αλητεία... μαύρο στο θώμαν... καλύτερα να πάρω απο ντόπιο αθηναίο (με τον οποίο που θα πάει μετά απο 10 γύρες θα του βγει λίγο φιλότιμο) παρά απο θωμαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για αλι και τρις αλί.....μια φορά πήγα να πάρω έναν φακό των 10 ευρώ που είχε και κουπόνι δώρου, και ακύρωσαν δυό φορές την αγορά μόνο και μόνο για να μην δώσουν το κουπόνι...

  • Like 1
  • Χαχα 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, dimsonic said:

Οσο για αλι και τρις αλί.....μια φορά πήγα να πάρω έναν φακό των 10 ευρώ που είχε και κουπόνι δώρου, και ακύρωσαν δυό φορές την αγορά μόνο και μόνο για να μην δώσουν το κουπόνι...

 

οι αλι και οι τρισαλι ειναι νο3 στο cloud computing πίσω απο google και amazon.... ο θωμαν ... εε ... πως τον είπαμε είναι 1ος όμως στην εξαπάτηση δεν είναι λίγο ...

  • Μπερδεύτηκα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, rgxinap said:

 

οι αλι και οι τρισαλι ειναι νο3 στο cloud computing πίσω απο google και amazon.... ο θωμαν ... εε ... πως τον είπαμε είναι 1ος όμως στην εξαπάτηση δεν είναι λίγο ...

 

βγάζεις συμπεράσματα μόνο από την δική σου εμπειρία?

ποιός τα λεει αυτά?

έχεις κάποια λίστα με πρώτους στο cloud πως το είπες και στην εξαπάτηση?

 

γιατί αν είναι έτσι, εγώ έχω ακριβώς τα αντίθετα?

 

  • Like 3

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, yannisp said:

η λογικη σιγουρα λεει αυτο.απλα τωρα εχουμε ειδικες συνθηκες..(και παιζει ρολο στην ψυχολογια....καθοριστικο)

Στις ειδικές συνθήκες,καθόμαστε ειδικά στα αυγά μας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rgxinap είπε

μακριά απο θωμαν

 

Γιατί;

Κοιτάζω λίγο το ιστορικό μου στο customer care του Thomann.

47 συνολικά παραγγελίες από το 2003.

Δεν αντιμετώπισα τίποτα άλλο εκτός από ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ customer service.

3 φορές που παρέλαβα προβληματικά προϊόντα μου τα ΧΑΡΙΣΑΝ και μου έκαναν ΑΜΕΣΑ credit στον λογαριασμό μου χωρίς ifs & buts.Η μια φορά μάλιστα ήταν πριν λίγους μήνες με κάτι τραγικά πεταλακια που ήταν ΟΛΑ , εκτός από ένα,χαλασμένα....

 

Τι ακριβώς σου συνέβη;

 

Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω πλούσια εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann... εκτός από μια Squire 72 που είχα πάρει πριν κάποια χρόνια και ήταν ίσως η καλύτερα σεταρισμενη ολοκαίνουργια κιθάρα που έχω παίξει ποτέ μου (δεν γνωρίζω αν το σετ απ της είχε γίνει στο εργοστάσιο ή στον Θωμά)

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Superfunk said:

 

Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann.

 

αγόρασα 2 μπάσα ΗΒ απο Θωμά, μια και είναι ο μόνος που τα εμπορεύεται, ένα για ένα φίλο και ένα για μένα.

Λόγω κόστους και ειδικής αγοράς δεν θα με ενοχλούσε κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα και ήταν και λίγο "δοκιμή" αγοράς οργάνου εξ αποστάσεως.

Και τα δυό είχαν θέμα set up κάτι που και στις δυο περιπτώσεις αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά απο μένα.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να συμπληρώσω επίσης ότι λόγω των συνθηκών έκανα δύο παραγγελίες για πρώτη φορά από ελληνικό μαγαζί (Bon Studio) και ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ από το εκπληκτικό σέρβις, την ευγένεια,τις ΤΙΜΕΣ και την ταχύτητα τους.

5 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Και τα δυό είχαν θέμα set up

 

Αυτό μας έλειπε να μην είχαν.

Είναι μάλλον τρελλο σε αυτή την κατηγορία τιμής να περιμένεις και σετ απ...μη ξεχνάμε ότι η εργασία στη Γερμανία πληρώνεται ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ...(μια φορά άλλαξα τάστα στη Γερμανία και κόντεψα να λιποθυμήσω όταν μου ήρθε ο λογαριασμός... καλύτερα να αγόραζα καινούργιο μπράτσο)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κιθάρες, ενισχυτή, πεταλιέρα, καλώδια. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με Thomann.

Δεν χρειάστηκε, βέβαια, ποτέ να επιστρέψω κάτι ως ελαττωματικό, αλλά ως κοντινή εμπειρία έχω του κουμπάρου μου που επέστρεψε μια Gibson J45 χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα.

 

Από Ελλάδα η "ηλεκτρονική" εμπειρία μου είναι επίσης πολλή καλή με αγορές κυρίως από Νάκα, αλλά και από Ριχάρδο(Θεσσαλονίκη) και Ωδές (Αθήνα).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
2 ώρες πριν, yannisp είπε

ακριβως αυτο ειπα κ εγω..οτι ναι μεν δεκτον απλα εκεινη την ωρα δεν με επειθε(υποκειμενικο)

Αυτό υπέθεσα κι εγώ.

Θεωρώ πως το πρόβλημά σου θα λυθεί, απλά θέλει λιγάκι χρόνο και όχι πανικό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου