Προς το περιεχόμενο

αλλο ενα "x" για αθηναϊκο μουσικο καταστημα


yannisp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εγώ είχα διάφορες μικροπεριπετειούλες από ντόπια μαγαζιά αλλά ποτέ κάτι σοβαρό. Η χειρότερη ήταν μια τηλεόραση που είχα πάρει από σκρούτζ πριν πέντε χρόνια. Τούς είχα καλέσει, ο υπάλληλος έλεγε διάφορες μπούρδες περί σέρβις κ.α. (ήταν DOA περίπτωση), τελικά μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μου είπε ότι μπορούμε να την δώσουμε στο επίσημο σέρβις της αντιπροσωπίας και αν δεν το θέλω, ευχαρίστως να μας την αλλάξει με άλλο μοντέλο. Τελικά την έδωσα στο σέρβις και έφτιαξε μια χαρά.

 

Πάντως καλό θα ήταν να δεις και σε ποιον φορέα μπορείς να απευθυνθείς σε κάθε περίπτωση και ποια είναι τα ανάλογα δικαιώματα σου. Μια έγγραφη καταγγελία πάντα επισπεύει τις ενέργειες των καταστημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, dimsonic said:

έχεις κάποια λίστα με πρώτους στο cloud πως το είπες

😁

10 hours ago, Superfunk said:

 

Γιατί;

Κοιτάζω λίγο το ιστορικό μου στο customer care του Thomann.

47 συνολικά παραγγελίες από το 2003.

Δεν αντιμετώπισα τίποτα άλλο εκτός από ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ customer service.

3 φορές που παρέλαβα προβληματικά προϊόντα μου τα ΧΑΡΙΣΑΝ και μου έκαναν ΑΜΕΣΑ credit στον λογαριασμό μου χωρίς ifs & buts.Η μια φορά μάλιστα ήταν πριν λίγους μήνες με κάτι τραγικά πεταλακια που ήταν ΟΛΑ , εκτός από ένα,χαλασμένα....

 

Τι ακριβώς σου συνέβη;

 

Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω πλούσια εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann... εκτός από μια Squire 72 που είχα πάρει πριν κάποια χρόνια και ήταν ίσως η καλύτερα σεταρισμενη ολοκαίνουργια κιθάρα που έχω παίξει ποτέ μου (δεν γνωρίζω αν το σετ απ της είχε γίνει στο εργοστάσιο ή στον Θωμά)

 

απο κιθάρες δεν το κατέχουν,η μισή ιστορία είναι εδώ :

https://www.jemsite.com/forums/f15/ngd-ibanez-uv70p-133216.html

 

είχε και συνέχεια, δηλ και 2η επέμβαση στον ίδιο μάστορα (Μιμης δίπλα απο blue peach) μετά την 2η επέμβαση, δεν θυμάμαι ίσως μέσα στο 2016, η κιθάρα ειναι ... σταθερότατη., δηλαδή βασανίστηκα 2 χρόνια λόγω της αλητείας τους. Στο τέλος προσφέρθηκαν να μου δώσουν κάποια αποζημίωση, η οποία βέβαια δεν με ενδιέφερε καθόλου, καθότι και μόνο στο όνομα "θωμαν" έβγαζα σπυρακια.

 

ΥΓ, μην κολάτε στο banned, μην επεκταθώ.

Επεξεργασμένο από rgxinap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Μια ματιά να ρίξει κανείς μεσα στο φόρουμ μας θα δει αναρίθμητες θετικές κριτικές για τον Thomann που είναι και εξ άλλου ο λόγος που έγινε το μεγαλύτερο μαγαζί της Ευρώπης και σημείο αναφοράς για όλα τ' άλλα. Δεν αμφισβητείται αυτό ακόμα και απο τους ανταγωνιστές του.

 

Απο την άλλη πολλά τοπικά μαγαζιά έχουν κάνει φιλότιμες προσπάθειες και αξίζουν κάθε υποστήριξη αν θέλουμε τις υπηρεσίες που δεν μπορεί να προσφέρει ένα απομακρυσμένο κατάστημα, όπως το hands on experience, οι δόσεις και η προσωπική επαφή μεταξύ άλλων.

Μεσα στην πανδημία όλοι έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα, κυρίως παράδοσης αλλά γίνονται ακόμα εντονότερα όταν υπάρξει θέμα επιστροφής. Υπομονή. Μη τους διαγράφετε με το παραμικρό, σκεφτείτε πως προσπαθούν να σας εξυπηρετήσουν αλλά δεν είναι κι εύκολο. Απο την άλλη προσέξτε πριν κάνετε την παραγγελία σας και μην πέφτετε θύμα της φτηνότερης προσφοράς που θα βρείτε στο Σκρουτζ.

  • Like 7

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, yannisp είπε

εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.

Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

 

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Άγιος said:

Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

 

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)

 

Μπορεί να γράψει κριτική στο σκρούτζ ή στο google

  • Μπερδεύτηκα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, rgxinap είπε

😁

 

απο κιθάρες δεν το κατέχουν,η μισή ιστορία είναι εδώ :

https://www.jemsite.com/forums/f15/ngd-ibanez-uv70p-133216.html

 

είχε και συνέχεια, δηλ και 2η επέμβαση στον ίδιο μάστορα (Μιμης δίπλα απο blue peach) μετά την 2η επέμβαση, δεν θυμάμαι ίσως μέσα στο 2016, η κιθάρα ειναι ... σταθερότατη., δηλαδή βασανίστηκα 2 χρόνια λόγω της αλητείας τους. Στο τέλος προσφέρθηκαν να μου δώσουν κάποια αποζημίωση, η οποία βέβαια δεν με ενδιέφερε καθόλου, καθότι και μόνο στο όνομα "θωμαν" έβγαζα σπυρακια.

 

ΥΓ, μην κολάτε στο banned, μην επεκταθώ.


Καλά ο Μϊμης και μόνο που ακούει τη λέξη Τόμαν, παίρνει ανάποδες.
Δεν είστε το κριτήριο εσείς όμως, αλλά αυτά που λένε οι συμφορουμίτες.

Η δική μου εμπειρία είναι όπως των περισσοτέρων εδώ: υποδειγματικό σέρβις, μου έχουν επίσης χαρίσει -χωρίς να χρειαστεί να επιστρέψω το προβληματικό πετάλι και επιπλέον, έχοντας την ευκαιρία να ζω σε γειτονικη΄χώρα από τη Γερμανία που είναι δωρεάν τα μεταφορικά στις παραγγελίες από 50 ευρώ και άνω, ΔΟΚΙΜΑΖΑ πετάλια, τα οποία επέστρεφα εντός 15 ημερών, χωρίς ποτέ να μου ζητήσουν το λόγο. Σα να λέμε, "ψώνιζα" 200-300 ευρώ πετάλια, που ήξερα ότι δεν θα κρατήσω και στο τέλος κρατούσα ένα drive λόγου χάρη των 50-80 ευρώ και τα άλλα τα επέστρεφα με δικά τους έξοδα, απλώς αναφέροντας ότι "they do not meet my needs".
Δεν ξέρω κανένα εγχώριο μαγαζί που να το κανει αυτό.

Όσο για κιθάρες/όργανα, θα σου δώσω ένα δίκιο εν μέρει. Όμως, δεν θα αγόραζα ποτέ μουσικό όργανο εξ αποστάσεως. Διότι μπορεί το όργανο να είχε κάτι ελαττωματικό -όπως αυτή η Ibanez που αγόρασες και να μπλέξω με επιστροφές.
Στη θέση σου, θα αντλούσα ένα χρήσιμο συμπέρασμα για τις αγορές μου αντί να κατηγορώ έναν retailer που ανάθεμα κι αν έχει ελέγξει τη συσκευασμένη κιθάρα που σου έστειλε.

 

Επεξεργασμένο από Tamtam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

54 λεπτά πριν, D'Ailleurs είπε

 

Μπορεί να γράψει κριτική στο σκρούτζ ή στο google

 edit

 

οι κριτικές στο google είναι ένα είδος ύπουλου promotion καθώς δεν φαίνεται για διαφήμιση ενώ είναι, προφανώς ως πελάτης δεν μπορείς να έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα με μια επιχείρηση, είναι μόνο ορισμένα πράγματα που μπορούν να σε δυσαρεστήσουν σε μια επιχείρηση, από εκεί και πέρα είσαι πολιτικά ανορθόδοξος ακόμα και αν την έχεις πατήσει άσχημα... δεν μιλάω για επιχειρήσεις που πουλάνε συμπράγκαλα κτλ, αυτά πέτα τα αν δεν δουλεύουν, πες και στους φίλους σου να μην πηγαίνουν εκει και τελείωσε

Επεξεργασμένο από Άγιος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου