Προς το περιεχόμενο

Τι γίνεται με το ελληνικό τραγούδι σήμερα;


otto##

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, leon7pap είπε

Τωρα δεν υπάρχει αυτός η χρόνος καθώς κανένας δεν μπορεί να "περιμένει" να αγαπηθεί το κομμάτι του (με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν κλασσικά κομμάτια γιατί κανένα δεν αντέχει στο χρόνο).Οπότε κατά κάποιο τρόπο σε αυτή την περίοδο που ζούμε έχουν όλοι την ευτυχία να μπορούν να "ακουστούν" και την κατάρα να "διαιρεθούν" επ άπειρον


Ακούω αυτό που λες, αλλά συμφωνα με τη λογική σου, θα έπρεπε κάτι από όλα αυτά που όπως λες βρίσκονται σε ποσότητα, να aκουγόταν. Ελα όμως που δεν συμβαίνει.

Αυτό το γκρουπ, τους είχε ακούσει ποτέ κανένας;
 


Aυτούς;
 

 

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Αυτό το γκρουπ, τους είχε ακούσει ποτέ κανένας;

 

Μάλλον όχι.

Αλλά σαμποτάρουν και τον εαυτό τους.

Εγγλέζικα ρε φιλωους;Εγγλέζικα?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Tamtam είπε


Ακούω αυτό που λες, αλλά συμφωνα με τη λογική σου, θα έπρεπε κάτι από όλα αυτά που όπως λες βρίσκονται σε ποσότητα, να aκουγόταν. Ελα όμως που δεν συμβαίνει.

Αυτό το γκρουπ, τους είχε ακούσει ποτέ κανένας;
 


 

 

Λόγω της ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ταχύτητας που γίνονται όλα είναι δυσκολοτερο κάποιος να γράψει...και γρήγορα-βιαστικα...και καλά.Αλλα ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι γράφτηκε το επόμενο Bohemian Rhapsody και είναι εκεί έξω....

1.Δεν θα ακουστεί σε τόσα πολλά αυτιά γιατί δεν υπάρχει η υπερμπαντα που θα την ακούσεις μόνο και μόνο από το όνομα.

2.Δεν θα το ακούσεις στο ραδιόφωνο 100 φορές τη μέρα γιατί έχει λίστα με αλλά 700 να παίξει.

3.Πιθανοτατα δεν θα αγοράσεις το δίσκο  (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ) ώστε να ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ να μάθεις τους στίχους κτλ...

3.Δεν θα το σφυριξεις στο δρόμο γιατί στο ραδιόφωνο δεν είχε πολλές επαναλήψεις...η είχε πολλές επαναλήψεις για ΛΙΓΟ διάστημα

4.Θα το ξεχάσεις...

 

Πιο παλιά ήταν υπήρχε μια πίτα που την λιγουρευονταν όλοι όμως επιβίωναν οι πιο δυνατοί...έτρωγαν την πίτα χορταιναν...ευχαριστούσαν το κοινό και εκεινο τους αγόραζε την επόμενη...

 

Τωρα έχουν όλοι δικαίωμα στην ΙΔΙΑ πίτα αλλά δεν υπάρχουν δυνατοί.Τρώνε από τόσο λίγο που και πεινασμένοι παραμένουν και το κοινό δεν ακούει ευχαριστώ....

 

 

 

Επεξεργασμένο από leon7pap

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, leon7pap είπε

Τωρα έχουν όλοι δικαίωμα στην ΙΔΙΑ πίτα αλλά δεν υπάρχουν δυνατοί.Τρώνε από τόσο λίγο που και πεινασμένοι παραμένουν και το κοινό δεν ακούει ευχαριστώ....


Μα κανείς δεν διαφωνεί με την πραγματικότητα. Και είναι όπως τα περιγράφεις.
Αλλά δεν γίνεται να μιλάμε την εποχή του Spotify με όρους της δεκαετίας του '70 (Bohemian Rhapsody).
Άρα;
Δεν περιμένουμε από μια δισκογραφική / ραδιόφωνο / μαγαζάτορα / να προωθήσει στο κοινό τη δουλειά ενός καλλιτέχνη. Αυτό, κτγμ, σημαίνει ότι α) πρέπει ο ίδιος ο καλλιτέχνης να το κάνει β) το ίδιο το κοινό να ενδιαφερθεί και το κυριότερο να στηρίξει.
Σε άλλες χώρες της πολιτισμένης ευρώπης, τα Υπουργεία Πολιτισμού στηρίζουν ενεργά τους καλλιτέχνες τους, με διαθεση χώρων, πόρων και διοργάνωση θεματικών φεστιβάλ. Εδώ δεν είχαμε ποτέ κάτι τέτοιο (με εξαίρεση ίσως την εποχή του Φεστιβάλ της Πάτρας επί Θάνου Μικρούτσικου και τη Γιορτή της Μουσικής - που όμως είναι παγκόσμιο Franchise και συμβαίνει μαι φορά το χρόνο).
Οπότε, το μόνο που μας μένει, είναι να ψάχνουμε, να μιλάμε και να επικοινωνούμε μεταξύ μας, να γίνουν κινήσεις πολλών μαζί, να δημιουργηθούν χώροι αν θες από τους ίδιους τους καλλιτέχνες - δυο τρεις μαζί να προωθούν τη δουλειά τους κ.λπ.
Και ξαναλέω: να στηρίζουμε τις local bands μας - η σκηνή υπάρχει όσο εμείς στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον. Τότε θα έρθει και ο κόσμος (ο οποίος επίσης υπα΄ρχει, αλλά τρώει πλύση εγκεφάλου από όλα ανεξαιρέτως τα media - ούτε τα "ροκ ραδιόφωνα" δεν παίζουν ελληνικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες - είναι ακόμη κολλημένα ακόμη στους Depeche Mode).
Προσωπικά, αυτό κάνω, τα άλμπουμς ας πούμε των δυο συγκροτημάτων που ποσταρα παραπάνω - τα έχω αγοράσει και είναι τόσο σούπερ που μερικές φορές σκέφτομαι ότι αν είχαν κυκλοφορήσει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της ΕΕ, θα είχαν άλλη προβολή και προφανώς καλύτερη τύχη.
 



 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε πάρα πολλά με τον Ταμταμ

 

 

 

Πιστεύω πχ ότι και εγώ και ο Ταμταμ μπορούμε να αραδιασουμε καμία δεκαριά ονόματα ελληνικών συγκροτημάτων / καλλιτεχνών άξιων αναγνώρισης και που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αντίστοιχες του εξωτερικού

 

 

 

Εκεί που δεν τα πάμε καλά είναι στο να τις επικοινωνούμε.

 

 

 

Εγώ παιδιά δεν έχω δει σχεδόν κανένα να ποσταρει στο τι ακούμε τώρα , κάποια νέα μουσική . Όλο 100 χρονών τραγούδια βλέπω 

 

 

 

Έβαλα πριν λίγες μέρες  τους Need . Ελληνική prog metal μπάντα που αυτή τη στιγμή παίζει το ίδιο ποιοτικά με τους fates warning ( του σήμερα ) . Πάτησε κανείς το play ή ακούγαμε Pat Metheny ??

 

 

 

Θέλω να πω ότι φταίμε και όλοι εμείς 

 

 

 

Επίσης με ενοχλεί παρά πολύ να διαβάζω ότι τα ΧΨ είδος πέθανε . Και πάλι μπορώ να αραδιασω 5-10 μπάντες του σήμερα όχι απαραίτητα ελληνικές από κάθε υποείδος ροκ και μέταλ που είναι κορυφαίοι ( σορυ αυτά ακούω για αυτά μπορώ να μιλήσω. Εύχομαι άλλοι να μπορούν να μου πουν για άλλα είδη μουσικής να ανοίξω αυτιά ) 

 

 

  • Like 1

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Tamtam είπε


Μα κανείς δεν διαφωνεί με την πραγματικότητα. Και είναι όπως τα περιγράφεις.
Αλλά δεν γίνεται να μιλάμε την εποχή του Spotify με όρους της δεκαετίας του '70 (Bohemian Rhapsody).
Άρα;
Δεν περιμένουμε από μια δισκογραφική / ραδιόφωνο / μαγαζάτορα / να προωθήσει στο κοινό τη δουλειά ενός καλλιτέχνη. Αυτό, κτγμ, σημαίνει ότι α) πρέπει ο ίδιος ο καλλιτέχνης να το κάνει β) το ίδιο το κοινό να ενδιαφερθεί και το κυριότερο να στηρίξει.
Σε άλλες χώρες της πολιτισμένης ευρώπης, τα Υπουργεία Πολιτισμού στηρίζουν ενεργά τους καλλιτέχνες τους, με διαθεση χώρων, πόρων και διοργάνωση θεματικών φεστιβάλ. Εδώ δεν είχαμε ποτέ κάτι τέτοιο (με εξαίρεση ίσως την εποχή του Φεστιβάλ της Πάτρας επί Θάνου Μικρούτσικου και τη Γιορτή της Μουσικής - που όμως είναι παγκόσμιο Franchise και συμβαίνει μαι φορά το χρόνο).
Οπότε, το μόνο που μας μένει, είναι να ψάχνουμε, να μιλάμε και να επικοινωνούμε μεταξύ μας, να γίνουν κινήσεις πολλών μαζί, να δημιουργηθούν χώροι αν θες από τους ίδιους τους καλλιτέχνες - δυο τρεις μαζί να προωθούν τη δουλειά τους κ.λπ.
Και ξαναλέω: να στηρίζουμε τις local bands μας - η σκηνή υπάρχει όσο εμείς στεκόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον. Τότε θα έρθει και ο κόσμος (ο οποίος επίσης υπα΄ρχει, αλλά τρώει πλύση εγκεφάλου από όλα ανεξαιρέτως τα media - ούτε τα "ροκ ραδιόφωνα" δεν παίζουν ελληνικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες - είναι ακόμη κολλημένα ακόμη στους Depeche Mode).
Προσωπικά, αυτό κάνω, τα άλμπουμς ας πούμε των δυο συγκροτημάτων που ποσταρα παραπάνω - τα έχω αγοράσει και είναι τόσο σούπερ που μερικές φορές σκέφτομαι ότι αν είχαν κυκλοφορήσει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της ΕΕ, θα είχαν άλλη προβολή και προφανώς καλύτερη τύχη.
 



 

Συμφωνώ σε όλα όσα λες!Απλά οι πολιτισμένοι Ευρωπαίοι δεν ξεκίνησαν τώρα να τα κάνουν αυτά.Παντα ήταν 100χρονια μπροστα σε όλα αυτά.Παραυτα όμως δεν αλλάζει κάτι και για αυτούς σημερα....δεν βγάζουν ούτε αυτοί κλασσικά τραγούδια γιατί ούτε αυτοί προλαβαίνουν...τον χρόνο.Οι διαφορά είναι ότι αυτοί γίνονται γνωστοί στην πόλη ενώ οι δικοί μας στο χωριο.Ομως και για αυτους κρατάει λιγο...η τέλος πάντων δεν κλασσικοποιουνται.Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε και πολλά για αυτό...οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει προς όφελος πιθανότατα όλων όσων δεν θα είχαν βήμα να ακουστούν "παραπέρα" (εγώ είμαι ένας από αυτούς) και προς ζημίαν όσων αντικειμενικά είχαν τα φόντα να πάνε "παραπέρα".Αυτό το "παραπέρα" είναι που έχει περιοριστεί.Νομιζω ότι το καλύτερο που μπορεί να κάνει ο καθένας είναι να διεκδικήσει με δουλειά και αξιοπρέπεια ότι μπορεί από αυτή την πίτα.Δεν "φταίει" κανείς γι αυτό που συμβαίνει.Αυτη είναι η "πρόοδος" με τα καλά και τα κακά της....

Τα ελληνικά ραδιόφωνα θα παίζουν ακόμα Depeche Mode GNR Nirvana και Τρύπες γιατί όταν βγήκαν ήταν "μόδα" υπήρχε και "ρεύμα" και έγιναν κλασσικοί.Τα ακολουθεί ένα χρυσό περιτύλιγμα...no risk.Οι περισσότεροι θα επέλεγαν να φάνε ένα λαχταριστο κομμάτι παστίτσιο για 100στη φορά παρά αυτό που υπάρχει στην "Κουρτίνα 1" .

Και τα ραδιόφωνα νοιάζονται για τους περισσότερους και μόνο!

Ακόμα και γω όταν πάω ένα ταξίδι πιο πιθανό είναι να βάλω ένα best of 90's παρά τον πρώτο δίσκο των Alabama Thunderpoussy!!!!!!

Επεξεργασμένο από leon7pap

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, panorios είπε

........

........

Μια ακόμα σκέψη.

Δεν θυμάμαι τον πολύ κόσμο να διασκεδάζει με πολύ διαφορετικά πράγματα τα παλιά τα χρόνια, νησιώτικα χόρευε.

Αντίστοιχα πράγματα χορεύει και τώρα.

 

.....

...

 

ωραια τα λες πανοριε αλλα εγω δεν αναφερόμουν μόνο στο μεινστριμ αλλα στη καλη μουσική που γράφτηκε τοτε. μη ξεχνάμε ότι ακόμα και σήμερα τα πανηγύρια καλά κρατούν.

 

επίσης, τουλάχιστον, τα νησιώτικα έχουν μια σχέση με την παράδοση. μπορεί να είχαν γίνει σουπα μεν, ήθελε περισσότερη τέχνη από ενα στημενο bit δε. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leon7pap είπε

....

....

2.Δεν θα το ακούσεις στο ραδιόφωνο 100 φορές τη μέρα γιατί έχει λίστα με αλλά 700 να παίξει.

....

....

δε διαφωνώ στα περισσότερα που γράφεις αλλα επειδή ακούω πολύ ραδιόφωνο ολο τα ίδια παίζουν. σιγά τα 700. Από νεότερους μόνο Μποφιλιου παιζει ολη μερα.

 

 

Επεξεργασμένο από otto##
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tamtam είπε

 


Aυτούς;
 

 

ωραίες μουσικές. βέβαια δε θα τους έλεγα ιδιαίτερα original αλλα δε το θεωρώ αρνητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα λέει ο ΣΦ.

 

Ούτε δισκογραφία υπάρχει πλέον να προωθήσει τους αξιόλογους (που υπάρχουν αλλά δεν τους ξέρει κανείς) και η απερίγραπτη πληθώρα μουσικής δημιουργεί ένα τεράστιο σύννεφο σκόνης και θέλει τρομερή επιμονή και χρόνο πλέον για να ανακαλύψεις τα καλά μες στη μετριότητα και τη σαβούρα.

 

Αλλά το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ότι ο κόσμος δεν ακούει μουσική πλέον. Έχει τελειώσει η έννοια "βάζω να ακούσω μουσική". Η μουσική είναι πια μια εύπεπτη συνοδεία για να κάνουμε κάτι άλλο. 

 

Όσον αφορά ειδικά την ελληνική popular μουσική, προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται (οικονομικά) από την τεράστια σφαλιάρα της οικονομικής κρίσης γενικότερα και την ακόμα μεγαλύτερη του κορονοϊού τον τελευταίο χρόνο. Οπότε προωθείται απεγνωσμένα ό,τι δημοφιλέστερο εμπορικά χωρίς χώρο/χρόνο/λεφτά για εναλλακτικές προτάσεις.

  • Like 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου