Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

 

οσο μαστορας και να εισαι....με vst τετοιο πραΜα δεν βγαΝσ.... (ειναι τα ωραιοτερα τυμπανα που εχω ακουσει στη ζωη μου απο ολες τις αποψεις....παιξιμο,"συνθεση",ηχο,,μιξη,ηχογραφηση)

 

 

Εγώ πιστεύω πως πιο πολύ θέμα διαμόρφωσης με εφφε και μίξης είναι. Και άλλοι ενορχηστρικοι παράγοντες. 

Οσο για το παίξιμο σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, με τη βοήθεια του midi προγραμματισμού και καλά διαμορφωμένα δείγματα μπορεί κάποιος να πετύχει αληθοφάνεια. 

 Ίσως είναι και ψυχολογικοι οι παράγοντες όταν ακούμε παλιές ηχογραφήσεις και μας ακούγονται καλύτερες από μια σύγχρονη ηχογράφηση - παραγωγή. Γιατί τις συνδέουμε βιωματικά. Ακόμα και ασυνείδητα. 

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 64
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

καλησπέρα σε όλες και όλους... σκέφτομαι να ετοιμάσω μία σειρά από videos στο YouTube, πιθανότατα σε εβδομαδιαία βάση με απαντήσεις σε απορίες κλπ ...ο εμπνευσμένος τίτλος της σειράς θα είνα

δεν θα απαντήσω εν βρασμώ...  πριν μερικά χρόνια θα στόλιζα αντανακλαστικά και καταλλήλως την ελληναράδικη θλιβερή αγένεια σου όπως της αξίζει και θα αισθανόμουν καλά... αυτήν την στιγμή απλά αυτοπερι

το θέμα φίλοι είναι πως αντιμετωπίζεις την ηχογράφηση... από ποια πλευρά... τεχνική?... καλλιτεχνική?... η συνισταμένη τους?...   και εκεί που κατά την ταπεινή μου γνώμη την πατάμε με τις υπ

6 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Οσο για το παίξιμο σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, με τη βοήθεια του midi προγραμματισμού και καλά διαμορφωμένα δείγματα μπορεί κάποιος να πετύχει αληθοφάνεια. 

 

 

Προτιμω την βοηθεια αυτουΝου... (αυτος παιζει στο κομματι που σου λινκαρα) 🙂

 

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
58 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

 

Προτιμω την βοηθεια αυτουΝου... (αυτος παιζει στο κομματι που σου λινκαρα) 🙂

 

 

ε, εντάξει, άλλο αυτός.

 Αυτός είναι το ιδανικό.

 Τα vst ομως κανουν οτι τους λες.

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, Superfunk said:

 

 

οσο μαστορας και να εισαι....με vst τετοιο πραΜα δεν βγαΝσ.... (ειναι τα ωραιοτερα τυμπανα που εχω ακουσει στη ζωη μου απο ολες τις αποψεις....παιξιμο,"συνθεση",ηχο,,μιξη,ηχογραφηση)

 

 

Ρε funk τι μου θύμησες... αν σας πώ ότι το επόμενο του Joe Tex ήταν το δεύτερο ίσως 45άρι που αγόρασα???

 

(μέσα στα πρώτα ήταν τα Shaft (Isaac Hayes), For the Love of Money (O' Jays, what a bass intro !!!), It's too late (Carole King), Four Squared Room (War -  absolute Art), Papa was a Rolling Stone (Temptations), (και δείρτε με ελεύθερα) Forever and Ever (Demis Roussos).

 

 

 

 

  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru

το θέμα φίλοι είναι πως αντιμετωπίζεις την ηχογράφηση... από ποια πλευρά... τεχνική?... καλλιτεχνική?... η συνισταμένη τους?...

 

και εκεί που κατά την ταπεινή μου γνώμη την πατάμε με τις υποκειμενικές μας συγκρίσεις σε ανάλογες κουβέντες, δεν είναι στο ότι μπερδεύουμε (αναπόφευκτα) τις 3 έννοιες στο τελικό άκουσμα που φτάνει στα αυτιά μας, αλλά στο ότι ο καθένας μας το κάνει σε διαφορετικό ποσοστό, με το σημαίνων γι αυτόν κριτήριο να διαφέρει...

 

έτσι δυστυχώς το κοινό reference που απαιτεί η εξαγωγή καθαρών συμπερασμάτων δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί σε χαλαρές κουβέντες ανθρώπων με μεγάλη γκάμα αντιλήψεων, εμπειριών ακόμα και φυσικής δυνατότητας του σώματος ως προς την ακοή)... τα παραδείγματα που έβαλε ο Νίκος παραπάνω είναι ενδεικτικά (είμαι μάλιστα περίεργος για το ποιες παραγωγές θα επέλεγε να αναφέρει ο καθένας)...

 

στην δική μου γενιά, με τις παραγωγές τυμπάνων του 80-90 στην Ελλάδα επί το πλείστον "επιπέδου master chief" (με απλά λόγια της πιάτσας, "τηγανέ" ή "κατσαρολέ" ), κάποιοι περίεργοι είχαμε επιλέξει ως ακροατές, μια και σαν "παραγωγοί" ήμασταν πολύ μακρυά κυρίως λόγω έλλειψης hi end τεχνικής υποδομής και "τάλαντου" (όχι απαραίτητα ταλέντου), να κρυβόμαστε στο καταφύγιο της "πιστότητας" ως ζητούμενο... και στην ακρόαση και στην δημιουργία... στην πρώτη περίπτωση μαζεύοντας λυτρωτικά τέρψη και στην δεύτερη κρεμαστάρια ως αλεπούδες (αφού ναι μεν μια χαρά τις ακούγαμε τις διαφορές, αλλά δεν τις "φτάναμε" δε)...

 

τες πα μην σας τα ζαλίζω... σχεδόν 40 χρόνια μετά έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα, ώστε να θεωρώ ευλογημένους όσους ασχολούνται πια με την μουσική παραγωγή, έστω και από το σπίτι... το να έχεις στην διάθεσή σου πρόσφορα στο γραφείο σου δείγματα της ποιότητας των σημερινών drum VSTi είναι πως να το πω...🤔 "audio top models στο πιάτο"... τώρα τι θα τα κάνεις?... εντάξει μπορεί να παίξεις και τάβλι μαζί τους αν θες... 😛 

 

η παγίδα έγκειται στο πως θα προσεγγίσεις την αξιοποίηση τους (ειδικά αν δεν το κατέχεις το άθλημα της χρήσης τους)... η εστίαση πρέπει να γίνει στον "τρόπο" περιορισμένο από το "ταβάνι" του στόχου του καθενός σε ενεστώτα κάθε φορά χρόνο... γιατί (παρα) πολλές φορές είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κάποιος κάποιο δείγμα που πλησιάζει το ποθούμενο ως έχει, παρά να μπει στην διαδικασία της δομικής επεξεργασίας του (ουσιαστικά "χαλώντας" το)... κι αυτό το "χάλασμα" δυστυχώς μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης ενός άπειρου (όχι ότι οι έμπειροι δεν την πατάνε) με μια μουσική παραγωγή, χάνει την προέλευσή του οδηγώντας σε αδιέξοδα το σύνολο του mix...

 

τα παραπάνω ως κάποιες παρενθετικές σκέψεις μου στην κουβέντα, περισσότερο για προβληματισμό στο να αξιοποιηθεί το δυνατόν καλύτερα και στην πράξη (περνώντας και στην μουσική που είναι ο στόχος) η πρωτοβουλία του φίλου Νικόδημου (που έχει εντρυφήσει στο θέμα και έχει αποδείξει πολλάκις ότι δεν φείδεται διάθεσης να προσφέρει)... ο φόβος μου παρακολουθώντας την συζήτηση είναι απλά το να μην καταλήξει (το δυνατόν) στο να του ζητούνται αντιδημιουργικοί στην ουσία μαγικοί "μπούσουλες" όπως δυστυχώς συμβαίνει συχνά (και μην νομίσει κάποιος ότι δεν κατανοώ την ανάγκη που οδηγεί στην αναζήτησή τους)... καλώς ή κακώς για μένα στην ηχοληψία αυτοί (οι μπούσουλες), αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους λόγους "στασιμότητας"... κι εδώ η κλασική παροιμία με το ψάρι, βρίσκει "σχάρα" και κάρβουνα αναμμένα...🙂

 

 

 

ΥΓ1...

  

Στις 16/3/2021 στις 3:05 ΜΜ, MGs είπε

Κάποιος άλλος θα μπορούσε να δώσει πάνω σε αυτό πληροφορίες π.χ.Γενικά μοιραζόμαστε πληροφορίες κάθε είδους,ανεξάρτητα τις προσωπικές μας προτιμήσεις.Μην φοβούνται ορισμένοι,δέν θα τους φάει κανείς την καριέρα που ούτε αυτοί πλέον γίνετε να κάνουν.Αντιθέτος θα βοηθήσουν να ενεργοποιηθεί μιά χώρα,που την έχουν όλοι χεσμένh πάνω σε αυτό το θέμα και αυτό θα είναι και πρός προσωπικό τους όφελος.

 

δεν κατάλαβα το νόημα και το ύφος της "παρατήρησης - επίκλησης" του φίλου μας (και ελπίζω μην τον παρεξήγησα οπότε και του ζητώ προκαταβολικά συγνώμη) μια και ειδικά στο noiz έχουν περάσει πάρα πολλοί κατά καιρούς που μοιράζονται την όποια γνώση τους χωρίς υστεροβουλία και φαντάζει προσβολή στα μάτια μου (μόνο τα δικά μου?) το να "εγκαλούνται" αόριστα (με τον όποιο τρόπο) κι από πάνω... άλλωστε η εποχή που ο Μαστρο Μήτσος παίρνει στον τάφο του τα μεγάλα μυστικά της τέχνης του έχει περάσει ανεπιστρεπτί...  το διαδίκτυο ναν καλά κι από "μάστορες" άλλο τίποτις...

 

 

ΥΓ2 και σχετικό άσχετο... σαν ευτυχής κάτοχος κάποτε του κάτωθι original direct recording βινυλίου της Sheffield Lab, το είχα λιώσει σε ατέλειωτες ακροάσεις φέρνοντας τον ντράμερ (επί του προκειμένου τον Jim Keltner) "μπροστά μου" στο σαλόνι μου... για ένα μεγάλο διάστημα στην ζωή μου ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να ακούσω τίποτα πλην audiophile παραγωγών κι αυτές αυστηρά κρινόμενες... τώρα πια στα γεράματα κατάλαβα (έστω και αργά) ότι τον ντράμερ δεν χρειάζεται σώνει και καλά η παραγωγή να στον φέρνει μπροστά στα μάτια σου... αρκεί να στον φέρνει μπροστά στην ψυχή σου... κι αυτό το κάνει η "μουσική" κι όχι ο τρόπος που θα την σερβίρεις...

 

 

 

  • Like 6
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru

...ομολογω πως μου ειχε λειψει το πως εκτροχιάζεται ένα θέμα στο νόιζ 😄

σας εφτιαξα και καινουριο θεμα αλλα εσεις εκει....επιμονη χαχαχα

 

ενηγουεη, θα κανω μια μικρή παρένθεση αναφερόμενος στο αρχικό θέμα και συνεχίστε την (πολύ ωραία) κουβέντα 🙂

 

εχω λαβει λοιπόν αρκετές πολύ πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, πλέον επικεντρωμένες γύρω από κάποιες βασικές αρχές τόσο τεχνικά όσο και ως μεθοδολογία πάνω στο "πως ξεκινάμε ένα mixing session"

...πάνω σε αυτό το θέμα λοιπόν θα ξεκινήσω να στήνω το πρωτο βιντεάκι αυτής της σειράς...θα χαρώ πολύ αν υπάρξουν ακόμη περισσότερες και πιθανότατα πιο στοχευμένες ερωτήσεις πανω στο θέμα ή και γιατί όχι προτάσεις για τα επόμενα βίντεο.

 

Η διαδικασία είναι πολύ απλή....μπορείτε να πάτε στο https://www.mixingnik.com 

και στην ενότητα contact στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε την φόρμα "just FAQ it!"

 

merci beaucoup!

 

ps. η συζήτηση περί δειγμάτων, τεχνοτροπιών κλπ σε ότι αφορά την φάση τύμπανα είναι τρομερά ενδιαφέρουσα και θα επανέλθω με την δική μου άποψη κλπ στο άλλο θέμα

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
40 minutes ago, dimsonic said:

four cornered room

φυσικά αυτό, με πλημμυρίσανε όμως οι αναμνήσεις και πλημμυρίσανε και τα μάτια μου και θόλωσα ψυχή τε και σώματι και πνεύματι... Joe Tex... δεν τα λένε αυτά τα ονόματα πρωί-πρωί.

 

Τώρα μπορούμε να επιστρέψουμε στο main topic, συνεπώς:

 

να πάτε ΤΩΡΑ στο https://www.mixingnik.com και στην ενότητα contact στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε την φόρμα "just FAQ it!"

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.