Προς το περιεχόμενο

Thomastik JS110. Flat wound. ήρθα στα γράδα μου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Αλλωστε ο Τζίμης τις 10-38 σε στρατο τις έβαζε.

 

Και ο Duane Alman σε Les Paul,και ο Roy Buchanan σε tele και το 90% των κιθαριστων στα late 60s  και 70s σε ότι κιθαρα έπαιζαν  :)

 

Μάλλον επειδή είναι top loader η γέφυρα της Squier δεν έχει πολλά περιθώρια ρύθμισης :)

 

Θυμάμαι είχα πάρει μια στον ανιψιό μου και με 9αρες δεν ερχόταν "τέλεια " με το κουρδιστήρι στο 12ο (όχι πως έχει καμία σημασία αυτό μια και αν θες τέλεια ιντοναρισμενο όργανο καλύτερα να το γυρίσεις στο αρμόνιο  :) ,η κιθάρα απλά...δεν)

 

οι fw πάντως έτσι κι αλλιώς ιντοναρουν καλύτερα, έχουν και δραματικά λιγότερες αρμονικές και αυτό βοηθά. 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου εχει συμβει καμποσες φορες. Τερματιζει το βαγονι σε μια χορδη (συνηθως η Λα), και ειναι μακρια απο το ιδανικο intonation. Παντα συμβαινει το ιδιο πραγμα. Δεν εχω κανει σωστα σεταπ σε truss rod και γεφυρα, με αποτελεσμα να εχει αλλαξει η αποσταση απο το nut μεχρι τα saddles, ειδικα σε les paul. Μολις ισιωνω βεργα και ψηλωνω action, επανερχεται (δεν ηξερα πρωτο καιρο να ρυθμιζω σωστα).

 

Και το intination αναμεσα πχ σε 7ο και 19ο ταστο ή 5ο και 17ο. Υπαρχει και εκει θεμα, οταν δεν υπαρχει σωστο relief, ανεξαρτητα απο εαν στο 0 και 12 το intonation ειναι αριστο. Το εχω παθει και αυτο.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή με απασχόλησε αρκετά το θέμα του inconsistent intonation (όχι στην μι) γενικώς πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κυρίως στα μικρά νούμερα της B/G.

Εγώ το εντόπισα πέρα από την 6η Ε, που μπορεί να είναι θέμα γέφυρας, σε παίξιμο που κυρίως είχε την Β/G σε μεσαία τάστα. Δηλαδή 5-10.

Επειδή παίζω αρκετά ανοιχτά ακόρντα με μια δυο χορδές πατημένες ανάμεσα στο 5-10-12 και τις άλλες ανοιχτές το θέμα του Intonation βγαίνει στην επιφάνεια στις 10-38 πάρα πολύ. Ενώ στο 12ο τάστο είναι ΟΚ και στην πρώτη θέση επίσης (EADGC ακόρντα) είναι ΟΚ όταν παίζω τα παράξενα συνδυασμένα ανοιχτά /πατημένα μου έβγαινε άκυρο.

Εγώ το αποδίδω στα μικρά νούμερα που δημιουργούν θέμα intonation είτε από τη δύναμη του πατήματος ή το εγκάρσιο offest που μπορεί να χρειαστεί σε ένα μυστήριο ακόρντο.

Κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ πχ στην dot με τις ίδιες χορδές ή τώρα πάλι με τις ίδιες στην ίδια τέλε.

Αλλιώς δεν το εξηγώ.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Μου εχει συμβει καμποσες φορες. Τερματιζει το βαγονι σε μια χορδη (συνηθως η Λα), και ειναι μακρια απο το ιδανικο intonation. Παντα συμβαινει το ιδιο πραγμα. Δεν εχω κανει σωστα σεταπ σε truss rod και γεφυρα, με αποτελεσμα να εχει αλλαξει η αποσταση απο το nut μεχρι τα saddles, ειδικα σε les paul. Μολις ισιωνω βεργα και ψηλωνω action, επανερχεται (δεν ηξερα πρωτο καιρο να ρυθμιζω σωστα).

 

Και το intination αναμεσα πχ σε 7ο και 19ο ταστο ή 5ο και 17ο. Υπαρχει και εκει θεμα, οταν δεν υπαρχει σωστο relief, ανεξαρτητα απο εαν στο 0 και 12 το intonation ειναι αριστο. Το εχω παθει και αυτο.

 

"Η ύπαρξη relief 

Μεγαλύτερη από την 

Διατομη ποδαριού ψύλλου

Σκοτώνει την κιθάρα "

 

 SF,

Ελληνική Δημοκρατία Παγκρατίου 

21ος αιώνας 

  • Χαχα 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Superfunk είπε

 

"Η ύπαρξη relief 

Μεγαλύτερη από την 

Διατομη ποδαριού ψύλλου

Σκοτώνει την κιθάρα "

 

 SF,

Ελληνική Δημοκρατία Παγκρατίου 

21ος αιώνας 

ποδαριού ή πηδήματος?

έχει διαφορα

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Επειδή με απασχόλησε αρκετά το θέμα του inconsistent intonation (όχι στην μι) γενικώς πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κυρίως στα μικρά νούμερα της B/G.

Εγώ το εντόπισα πέρα από την 6η Ε, που μπορεί να είναι θέμα γέφυρας, σε παίξιμο που κυρίως είχε την Β/G σε μεσαία τάστα. Δηλαδή 5-10.

Επειδή παίζω αρκετά ανοιχτά ακόρντα με μια δυο χορδές πατημένες ανάμεσα στο 5-10-12 και τις άλλες ανοιχτές το θέμα του Intonation βγαίνει στην επιφάνεια στις 10-38 πάρα πολύ. Ενώ στο 12ο τάστο είναι ΟΚ και στην πρώτη θέση επίσης (EADGC ακόρντα) είναι ΟΚ όταν παίζω τα παράξενα συνδυασμένα ανοιχτά /πατημένα μου έβγαινε άκυρο.

Εγώ το αποδίδω στα μικρά νούμερα που δημιουργούν θέμα intonation είτε από τη δύναμη του πατήματος ή το εγκάρσιο offest που μπορεί να χρειαστεί σε ένα μυστήριο ακόρντο.

Κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ πχ στην dot με τις ίδιες χορδές ή τώρα πάλι με τις ίδιες στην ίδια τέλε.

Αλλιώς δεν το εξηγώ.

 

 

"Όπως οι πραγματικές γυναίκες 

Που θα σου δώσουν ασύγκριτη ηδονή 

Θενε έμπειρους και gentle εραστές 

Έτσι και οι 010-038 χορδές

που θα σου δώσουν τον απόλυτο ηχο

Θενε έμπειρους και gentle παικτες"

 

 SF

Exilberliner

21oς αιώνας 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

 

"Όπως οι πραγματικές γυναίκες 

Που θα σου δώσουν ασύγκριτη ηδονή 

Θενε έμπειρους και gentle εραστές 

Έτσι και οι 010-038 χορδές

που θα σου δώσουν τον απόλυτο ηχο

Θενε έμπειρους και gentle παικτες"

 

 SF

Exilberliner

21oς αιώνας 

 

 

καλού κακού πάρτε ένα τηλέφωνο στην ΟΥΛΕΝ να αναφέρετε μην έχει κάτι το νερό στο Παγκράτι...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dimsonic είπε

 

καλού κακού πάρτε ένα τηλέφωνο στην ΟΥΛΕΝ να αναφέρετε μην έχει κάτι το νερό στο Παγκράτι...

 

Εγώ πίνω μόνο εμφιαλωμένο (κρασί that is)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

ΖΟυλεπΣα

 

Αφού έχω 2 σχεδόν ίδιες ηχητικά thinline γιατί όχι?

Ωραίος παλΙακος ήχος και Johnny Cash (δηλαδή Luther Perkins) twang.

Πολύ καλές οι Ghs FW και με 46αρα μι οποτε δεν μπουκώνει ο ήχος.

 

 

16198901821181030796015678669070.jpg

16198902198866311253000647736586.jpg

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Superfunk είπε

ΖΟυλεπΣα

 

 

Ανεβλεπσα !

 

πέρα απ την πλάκα απο χτες βράδυ παίζω και έχει μουδιάσει το χέρι μου απ τη χαρά...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Thomastik JS110. Flat wound. ήρθα στα γράδα μου

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου