Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Πολλές φορές τα θέματα του καταλήγουν με πυρηνικούς φυσικούς και αστροναύτες, γιατί δεν αρκείται σε απαντήσεις απλών μουσικών.

  • Like 2
  • Χαχα 2
  • Συμφωνώ 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 189
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

Μου στοίχησαν πολύ οι 12 οκτάβες.   Και όλη μέρα εχτές δηλαδή ημουν πολυ ταραγμένος. Έκανα βουτιά έβγαινα απάνω, 12 οκτάβες. Κάπνιζα τα άφιλτρα το να πίσω απ' τ' άλλο, 12 οκτάβες. Φίλαγα τη

Τα κλειδιά υπάρχουν για να γράφεται η μουσική όσο το δυνατόν μέσα στο πεντάγραμμο, χωρίς χρήση βοηθητικών γραμμών.   Επίσης δεν υπάρχουν ονόματα νοτών χωρίς κλειδιά. Τα κλειδιά δίνουν τα ονό

Γιατί? Υπάρχει ποτέ περίπτωση να παίξεις κάποια νότα σε κάποια χορδή ΟΛΟΙΔΙΑ?   Τεσπα.   Στην μουσική, υπάρχουν πέντε διαφορετικές κατηγορίες.   1. Οι μουσικοί

Posted Images

51 λεπτά πριν, bouzoukleri είπε

Τελικά ο Killbill βγήκε σοφότερος από τις 13 σελίδες ανάγνωσης;  Γιατί του βιάστηκε ολίγον τι το θέμα.

Αναρωτιέμαι.

Δεν του βιάστηκε. Πήρε σαφείς και εμπεριστατωμένες απαντήσεις απ' την αρχή. Μετά το κωλοβαρέσαμε λίγο αλλά κάτι οι 13 σελίδες, η ζέστη, η κλεισούρα κ.λπ., ε άνθρωποι είμαστε.

 

Τώρα αν βγήκε 'σοφότερος', εξαρτάται απ' τον ίδιο. Η πληροφορία τού δόθηκε στο πιάτο.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Freedom είπε

Παιδες, έχω φίλο πυρηνικό φυσικό (δεν κάνω πλάκα), Δημόκριτο, CERN κοκ.

 

Να του πω να κάνει ένα account να βάλει ένα χεράκι γιατι βλέπω οτι ζορίζεστε..

Φερτον να μιλήσει για τους γνωμονες. 

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Freedom είπε

Παιδες, έχω φίλο πυρηνικό φυσικό (δεν κάνω πλάκα), Δημόκριτο, CERN κοκ.

 

Να του πω να κάνει ένα account να βάλει ένα χεράκι γιατι βλέπω οτι ζορίζεστε...

Αμέ! Πες του έλα εδώ, έχουμε κάτι θρεντς με αβεβαιότητα 95% 5 Σίγμα. Και όταν κάνει λογαριασμό...

GIF-81286143f64df2a480f60e4e836f3688.gif

  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Στις 5/7/2021 στις 10:01 ΠΜ, Ali Barout είπε

Από τη μία μας λες η παρτιτούρα είναι ευαγγέλιο και στείλτε τους μαέστρους για βρούβες, από την άλλη μας λες τι twin reverb τι mesa boogie, εγώ να πατάω στο ίδιο τάστο και την ίδια χορδή, ίδιο βγαίνει. Καταλαβαίνεις ότι μεταξύ των δύο υπάρχει άβυσσος;

 

Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.

 

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;

 

Μάλιστα.

 

Εγώ απλώς υπερασπίζομαι την αντίληψη πως η ταμπλατούρα ώς μέθοδος αποτύπωσης μιας σύνθεσης είναι πιό σαφής και ακριβής στο ΠΟΥ ο συνθέτης παίζει ΤΙ.

 

Ναί, ο ήχος ακούγεται ΣΧΕΔΟΝ ίδιος (και πάλι όχι ακριβώς ίδιος) σε διπλανές χορδές, διαφορετικούς μαγνήτες, ρυθμίσεις, κλπ, αλλα ΔΕΝ μάς αφορά αυτό.

 

Να τό πώ αλλιώς:

 

Θέλουμε να παίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι παίζει ο συνθέτης, όπου τό παίζει ΧΩΡΙΣ μαγνήτες, ρυθμίσεις, ρεύμα.

 

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)

 

Η μουσική δίνει ελευθερία στον συνθέτη, ναί. Κι έτσι πρέπει να είναι.

 

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...

 

Στις 5/7/2021 στις 12:44 ΜΜ, Spyros Delta είπε

δεν θα σου βαλω tab για να δεις που παιζεται η καθε νοτα του πενταγραμμου πανω στην κιθαρα.

Τότε δεν θα αποθηκεύσεις ΠΟΤΕ με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια τη σύνθεσή σου κι οι κατοπινές γενιές θα χρειάζονται... μαέστρο να σέ "ερμηνεύσει"...

Στις 5/7/2021 στις 12:45 ΜΜ, Nikolas είπε


Προσωπικά βρίσκω το 1ο σαφώς καλύτερο σε όλα τα επίπεδα

Τό σέβομαι.

 

Εγώ πάλι προτιμώ το δεύτερο.

 

Να παίξουμε δεν θέλουμε κι οι δύο;

 

Εγώ στο δεύτερο βρίσκω μεγαλύτερη σαφήνεια κι ευκολότερη ανάγνωση.

 

Αυτό μόνο.

Στις 4/7/2021 στις 11:40 ΜΜ, fusiongtr είπε

1. Οι μουσικοί

5. Οι κιθαρίστες (δεν έχει σημασία τι παίζω, αρκεί να παίζω γρήγορα. Σάμπως καταλαβαίνει κανείς τίποτα? Αφού το κοινό μου είναι κυρίως κιθαρίστες).

 

Στις 5/7/2021 στις 4:09 ΜΜ, Superfunk είπε

Όταν παλιώσεις θα ΠΑΨΕΙΣ να είσαι και θα γίνεις και εσύ ακόμα ένας κλαπατσιμπαλιστας

 

Το ότι στο forum υπάρχει μέλος που δεν θεωρεί μουσικούς τους κιθαρίστες (λές και δεν έχουμε δεί αριστουργήματα απ' αυτούς) και μάλιστα σιγοντάρεται κι από άλλα μέλη δίχως ΟΥΔΕΜΙΑ αντιπαράθεση...

 

...αλλά όταν εγώ μίλησα πλακατζίδικα για χρησιμότητα ή μή μαέστρου αντί να καλαμπουρίσουμε πέσανε να μέ φάνε (θαρρείς κι είναι όλοι μαέστροι που προσβλήθηκαν!) μέ ξεπερνά.

 

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

 

Άρα, είναι συνθέτης.

 

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...

Επεξεργασμένο από BassicallyGuitarist
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Στις 5/7/2021 στις 4:23 ΜΜ, gkourmoul1 είπε

Τελικά, η μουσική είναι όπως την οδήγηση. Υπάρχουν οι γραμμές και οι σημάνσεις για να καθοδηγούν, αλλά ο οδηγός καλείται να πάρει τον δικό του δρόμο

Στο παράδειγμά σου ο οδηγός είναι ο συνθέτης, όχι ο "εκτελεστής" κάποιας άλλης σύνθεσης.

 

Εμείς αναφερόμαστε στον δεύτερο, άρα μάς αφορά τί γράφεται στα βιβλία της σχολής οδηγών: θέλουμε οι οδηγίες προς αυτόν που θέλει να οδηγήσει να είναι σαφείς κι ακριβείς, χωρίς περιθώριο "ερμηνείας, μετάφρασης, δημιουργικής ελευθερίας"...

 

Άν μιλούσαμε, όχι για "εκτελεστή" κάποιας άλλης σύνθεσης αλλά για συνθέτη, δεν θα μιλούσαμε καν για παρτιτούρα. Ο συνθέτης μπορεί να συνθέσει και χωρίς βοηθήματα. Τα βοηθήματα (παρτιτούρες, Θεωρία, κλπ) βοηθούν, αλλά ο μή συνθέτης δεν θα συνθέσει μόνο χάρη σ' αυτά. Ο συνθέτης θα συνθέσει και χωρίς αυτά.

Επεξεργασμένο από BassicallyGuitarist
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Στις 5/7/2021 στις 1:15 ΜΜ, fusiongtr είπε

Κάθε συμβολισμός έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.

 

Απλά, η ταμπλατούρα είναι για κιθαρίστες, αν λέει κάτι αυτό.

 

Άν λοιπόν υπήρχαν ταμπλατούρες και για πιάνο, δεν θα μπερδευόταν ποτέ ο νηματοθέτης με τα δύο κλειδιά για ένα μόνο όργανο και δεν θα άνοιγε το νήμα απηυδισμένος...

 

Αυτή ήταν η ουσία του σχολίου μου στο νήμα.

Επεξεργασμένο από BassicallyGuitarist
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
55 λεπτά πριν, BassicallyGuitarist είπε

Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.

 

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;

 

Μάλιστα.

 

Εγώ απλώς υπερασπίζομαι την αντίληψη πως η ταμπλατούρα ώς μέθοδος αποτύπωσης μιας σύνθεσης είναι πιό σαφής και ακριβής στο ΠΟΥ ο συνθέτης παίζει ΤΙ.

 

Ναί, ο ήχος ακούγεται ΣΧΕΔΟΝ ίδιος (και πάλι όχι ακριβώς ίδιος) σε διπλανές χορδές, διαφορετικούς μαγνήτες, ρυθμίσεις, κλπ, αλλα ΔΕΝ μάς αφορά αυτό.

 

Να τό πώ αλλιώς:

 

Θέλουμε να παίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι παίζει ο συνθέτης, όπου τό παίζει ΧΩΡΙΣ μαγνήτες, ρυθμίσεις, ρεύμα.

 

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)

 

Η μουσική δίνει ελευθερία στον συνθέτη, ναί. Κι έτσι πρέπει να είναι.

 

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...

 

Τότε δεν θα αποθηκεύσεις ΠΟΤΕ με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια τη σύνθεσή σου κι οι κατοπινές γενιές θα χρειάζονται... μαέστρο να σέ "ερμηνεύσει"...

Τό σέβομαι.

 

Εγώ πάλι προτιμώ το δεύτερο.

 

Να παίξουμε δεν θέλουμε κι οι δύο;

 

Εγώ στο δεύτερο βρίσκω μεγαλύτερη σαφήνεια κι ευκολότερη ανάγνωση.

 

Αυτό μόνο.

 

 

Το ότι στο forum υπάρχει μέλος που δεν θεωρεί μουσικούς τους κιθαρίστες (λές και δεν έχουμε δεί αριστουργήματα απ' αυτούς) και μάλιστα σιγοντάρεται κι από άλλα μέλη δίχως ΟΥΔΕΜΙΑ αντιπαράθεση...

 

...αλλά όταν εγώ μίλησα πλακατζίδικα για χρησιμότητα ή μή μαέστρου αντί να καλαμπουρίσουμε πέσανε να μέ φάνε (θαρρείς κι είναι όλοι μαέστροι που προσβλήθηκαν!) μέ ξεπερνά.

 

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

 

Άρα, είναι συνθέτης.

 

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...

Εγώ διαφώνησα μαζί τους. Εγώ θεωρώ μουσικούς τους κιθαρίστες. Στην άποψη τους πως ο κιθαρίστας δεν είναι μουσικός είμαι απέναντι. 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
59 λεπτά πριν, BassicallyGuitarist είπε

Δεν αναφέρθηκα σε ομοιότητα ήχου, αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ παιξίματος.

Η ακρίβεια παιξίματος ΔΕΝ είναι θέσφατον. Σου εξήγησε ο @Spyros Delta ότι εσύ μπορεί να παίζεις στις θέσεις που υποδεικνύει η παρτιτούρα και λόγω οργάνου να μην ακουγεται όπως της εκτέλεσης της true που σε ενδιαφέρει. 

 

1 ώρα πριν, BassicallyGuitarist είπε

Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι χρειάζονται οι παρτιτούρες στη ζωή μας ώς μέθοδος αποτύπωσης της σύνθεσής μας και δεν χρειάζεται να τά κάνουμε πάντα όλα απ' την αρχή με το αυτί όπως ειπώθηκε;

Χρειάζονται, αλλά... ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ.

 

1 ώρα πριν, BassicallyGuitarist είπε

Και για 'μένα, ακρίβεια σαν την ταμπλατούρα δεν βρίσκεται στην παρτιτούρα (θέλει να υπο-σημειώσουμε ένα σωρό πράγματα δίπλα στη νότα για να βρούμε ΠΟΙΑ από τις 12 της κιθάρας είναι. Γιατί τόσος αχρείαστος κόπος;...)

Όπως σου έδειξε ο @Nikolas με το Asturias, μια χαρά σαφήνεια υπάρχει με την παρτιτούρα. Τώρα αν εσύ θεωρείς ευκολότερο να βλέπεις γραμμένο 15 14 13 12 16 15 14 13 16 15 14 13 17 για μια χρωματική, και προλαβαίνεις και όλα τα νουμεράκια στο χρόνο τους όταν τα βλέπεις σε γρήγορο τέμπο, γούστο σου και καπέλο σου.

 

1 ώρα πριν, BassicallyGuitarist είπε

Αλλά στο μέσο αποθήκευσής της μουσικής δεν θέλουμε "πιθανές μεταφράσεις" μιας σύνθεσης αλλά ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Εί δε μή, γιατί μπαίνουμε στον κόπο να τήν σημειώσουμε αποθηκεύοντάς τη για πάντα;...

Έλα ντε; Γιατί τα γράφουμε; Αν είναι γραμμένα παλιά δεν ξέρουμε πώε να τα παίξουμε και τα ιβρύζουμε, και αν είναι σύγχρονα, δεν μπορούμε να τα παίξουμε 100% ίδια με την αρχική εκτέλεση, γιατί ακομα κι αν τα παίζαμε θα μας κυνηγουσανε μετά για πνευματικά δικαιώματα. Καλύτερα play που είναι ένα κουμπί, και απλώνεις την αρίδα και μερακλώνεις.

 

1 ώρα πριν, BassicallyGuitarist είπε

Ο κιθαρίστας τουλάχιστον, ακόμη και μπούρδες να γράφει, ΓΡΑΦΕΙ κάτι!...

 

Άρα, είναι συνθέτης.

 

Άρα, δημιουργικός μουσικός κι όχι "εκτελεστικό όργανο" όπως τα μέλη μιάς Ορχήστρας...

 

"Με ραχάτι, και γλυκόπικρο νόστο".

 

Θέλω να πάω διακοπές κάτω στην Αμμουδάρα, κάτω στην Αμμουδάρα βρε και πάνω στην ξαπλώστρα μου να πίνω τη φρεντάρα.

 

Οριστε. Έγραψα κάτι. Με σαφήνεια προς εκτέλεση. Είμαι πια συγγραφεύς! Τι να μου πουν εμένα τα εκτελεστικά όργανα οι ηθοποιοί. Εγώ είμαι δημιουργικός. Ε;

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.