Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για live καταστάσεις (ηλεκτρική κιθάρα)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά! Έχει εδω και καποιο καιρό που μαθαίνω ηλεκτρική κιθάρα κανονικά με μαθήματα και παράλληλα και όλα τα μαθήματα θεωρίας κτλπ. Εχω ασχοληθεί με την μουσική τεχνολογία και την ηχοληψία καθώς το έχω σπουδάσει αλλα μέχρι εκεί, απο μουσική η μόνη μου επαφή είναι τώρα με τα μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας.

 

Έχω κάποιες ερωτήσεις που θα ήθελα να αποφύγω να τις κάνω στον δάσκαλο γιατί όσο καλός κιθαρίστας και δάσκαλος και να είναι, είναι παλιάς σχολής (65 ετών) οπότε θέλωντας και μή αυτός έχει μάθει σε "όλα analog" γιατι προφανώς και μόνο αυτά υπήρχαν τότε. 

 

Στο θέμα μας λοιπόν ... προφανώς και δεν μιλάω για τώρα στα κοντά καθώς ακόμα είμαι σε πολύ αρχικό επίπεδο, απλά θα ήθελα να ξέρω καποια πράγματα για το τί γίνεται σε καταστάσεις λάιβ. 

 

Παράδειγμα εγώ παίζω με το καλό τα επόμενα χρόνια σε κάποιο μαγαζί η με μια μπάντα, με το θέμα των κομματιών/ ήχων τι γίνεται?

Τι εννοώ: Σε περίπτωση που παίζεις με αναλογικά πεταλάκια, εαν θέλεις να αλλαξεις ρυθμισεις στο reverb π.χ. γιατι το "Ζητάει" ενα κομμάτι που παιζει η μπάντα, πρέπει να σκύψεις και να πειράξεις το πετάλι, σωστά? Εκτός εαν έχεις ένα πετάλι ρυθμισμένο αναλογα για το καθε κομματι (που ειναι καπως χαζο κατα την γνωμη μου) ?? Το ίδιο ισχυεί και με τα υπόλοιπα εφέ, παραμορφώσεις κτλπ.

 

Με πεταλιέρα όμως τύπου helix μπορέις μέχρι και έτοιμα preset να φτιάξεις για το κάθε κομμάτι και απλά να τα αλλάζεις το ενα μετά το άλλο live. Για τον ήχο οκ ας μην δώσω έκταση στο θέμα, αναλογικό ψηφιακό ο καθένας έχει την άποψη του, εγώ όμως με την μικρή εμπειρία μου και με το να έχω δοκιμάσει μερικά πετάλια και ενισχυτές, μπορώ να πω οτι στο σπίτι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το helix vst που συνδέω την κιθάρα μου στην κάρτα ήχου και τα ακούω όλα απο τα studio monitors μου. 

 

Εαν παίζεις με πεταλιέρα τύπου helix π.χ. διάβασα οτι δεν χρειάζεσαι λαμπάτο ενισχυτή και καμπίνα καθώς το helix ειναι ηδη προσομοίωση ενισχυτή και καμπίνα και στην ουσία εαν ολο αυτο το συνδέσεις στο clean καναλι καποιου ενισχυτή π.χ. είναι σαν να βάζεις "προσομοίωση" πανω στο αληθινό πράγμα και οτι δεν είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. Αντιθέτως διάβασα οτι ενα αυτοενισχυζόμενο PA ηχείο 10άρι η 12άρι είναι η καλύτερη λύση για amp simulators όπως το helix καθως θα χρωματισει λιγοτερο το αποτελεσμα που θα βγαλει.

 

Εαν ισχυεί κάτι τέτοιο τότε γλιτώνεις και απο το κουβάλημα όλων αυτών των βαριών μηχανημάτων (λαμπάτοι - κεφαλές, καμπίνες με 2 η και 4 ηχεία κτλπ) - πάς κύριος με το αυτονισχυζόμενο 12άρι σου και την πεταλιέρα μόνο αλλα και απο όλη την μανούρα κατα την διάρκεια του λάιβ με το να σκύβεις και να πειράζεις τα πεταλάκια σου σε όποιο κομμάτι είναι απαραίτητο καθώς μπορείς να προετοιμάσεις όλες τις ρυθμίσεις απο το σπίτι και να τις αποθηκεύσεις, σωστά?

 

Οπότε απο ότι κατάλαβα η φάση είναι ή πας σε αναλογικό setup το οποιο περιλαμβάνει τα τάδε πετάλια που έχεις διαλέξει + εναν δυνατό λαμπάτο (η όχι απαραίτητα?) ενισχυτή και σε ακολουθεί ολη αυτή η "μιρλα" και μη-πρακτικότητα του αναλογικού, ή πάς σε amp simulator πεταλιέρα με ενα αυτοενισχυζόμενο ηχειάκι και είσαι κύριος στο θέμα πρακτικότητα, ευκολία στην επιλογή/δημιουργία ήχων preset κτλπ και δεν σπάς και την μέση σου με το να κουβαλάς όλα τα παραπάνω, θυσιάζοντας ενα μικρό ποσοστό στην ποιότητα του ήχου που θα βγάζεις? 

 

Εαν λέω βλακείες συγχορέστε με (τρολλάρετε ελεύθερα) αλλα είμαι νέος στον χώρο ακόμα όπως είπα!

 

 

Επεξεργασμένο από dj_pns
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν, εάν δεν έχεις ανάγκη έναν λαμπάτο ενισχυτή, τότε μην πάρεις λαμπάτο. Θα είσαι μια χαρά με έναν τρανζιστοράτο ή με μια καλή πεταλιέρα απευθείας στην κονσόλα. Όλα θα σου κάνουν δουλειά, το καθένα με διαφορετικό τρόπο και ήχο.

 

Όσο πιο αναλογικός, τόσο και καλύτερος είναι ο ήχος, εφόσον ξέρεις να τον ρυθμίσεις. Είτε πας σε λύση ενισχυτή (λαμπάτου ή μη) με αναλογικά πετάλια, είτε πας σε λύση ενισχυτή και πεταλιέρας multieffect, είτε σε λύση modeling ενισχυτή (έχει μέσα όλα τα εφέ ενσωματωμένα και τα ελέγχεις με footswitch), είτε με πεταλιέρες τύπου helix στην κονσόλα.

 

Εάν αποφασίσεις να πας αναλογικά, και θέλεις να έχεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο delay, τότε αγοράζεις ψηφιακό delay και το ρίχνεις στο pedalboard μαζί με τα υπόλοιπα αναλογικά. Μπορείς να βάλεις ο,τι πετάλι θες, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Μπορείς να έχεις αναλογικό τον ήχο σου, και να ρίξεις στο τέλος της αλυσιδας ένα multieffect πετάλι με μπολικα preset. 

 

Είναι πολλά που μπορείς να κάνεις. Βρες τη λύση που σε ευχαριστεί ήχος της σε συνδυασμό με την ευκολία ρύθμισης και το κόστος. Προσωπικά, παίζω με λαμπάτο, και ένα pedalboard  περιλαμβάνει αναλογικά πετάλια od/dist και αρκετά ψηφιακά (πχ chorus, tremolo, univibe, delay, reverb). Δεν θα άντεχα να παίζω με ψηφιακή προενίσχυση, καθώς δεν "ακούει" στο χέρι όπως θα ήθελα. Αλλά καθένας έχει διαφορετικά στάνταρ και ανάγκες.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

 

Τα "βασικά" όπως απο όλα αυτά ποια είναι? Η δεν υπάρχουν και είναι αναλόγως με τις ανάγκες του κάθε λάιβ και του τι παίζεις? Δηλαδή μπορεί να βγάλεις και όλο το λάιβ με 2 κανάλια ενα καθαρό και ενα βρώμικο και τον footswitch του ενισχυτη και σε άλλο λαιβ να έχει τοσες απαιτήσεις που θα εισαι συνέχεια κάτω να πειράζεις ρυθμίσεις σε 3 στρέμματα πετάλια που θα πρέπει να έχεις, σωστά? Αναλόγως που πας και τι γυρεύεις δηλαδή.

 

Τώρα όσο για τον λαμπάτο π.χ. τον ανέφερα καθαρά και μόνο γιατι έχω διαβάσει/ακούσει οτι έχει διαφορα στο πως νιώθεις τον ηχο απο τις χορδές σε σχεση με ενα amp simulator στους πιο επαγγελματίες παίκτες? Το ακούω πολύ αυτό οτι δεν είναι απλά θέμα ήχου (tone) αλλα θέμα το πώς νιώθεις τις νότες όταν παίζεις, κάτι σαν το latency αλλα όχι ακριβώς απο οτι καταλαβαίνω.

 

Δεν εχω κολλήματα λαμπάτος η τρανσίστορ, ανοιχτός σε όλα είμαι, θα διάλεγα το καλύτερο απο άποψη και να μην ξοδέψεις ενα νεφρό αλλα και ο ήχος να μην είναι τελείως χάλια η ψηφιακός (με κακό τρόπο)

 

Εγώ αυτή τη στιγμή (καλα εννοείται οτι δεν εχει καμια σχέση το σπίτι με τις απαιτήσεις ενός λαιβ) παίζω και απο amp simulators μεσω της καρτας ηχου μου και των monitors και μου αρέσει αρκετά αλλα εξίσου μου αρέσει να παίζω και απο τον ενισχυτή που έχω εναν Vox AV 15 (hybrid) 

 

Η αλήθεια είναι οτι εχω παρατηρήσει οτι οι επιλογές στα προγράμματα στον υπολογιστή είναι απεριόριστες και μπορώ να βρώ πολλούς ήχους που μου αρέσουν αλλα οταν παίζω κατευθείαν απο τον ενισχυτή μου ακόμα και με αυτό το (λογικά) φθηνό delay και reverb που έχει επάνω μου φαίνεται καπως καλύτερα όχι απο θέμα ποιότητα τους ήχου αλλα απο το πως βγαίνει ο ήχος, δεν ξέρω πως ακριβώς να το εξηγήσω, σαν να "νιώθω" παραπάνω τις νότες που παίζω να το πω? Κάτι τέτοιο.

 

Είχα την εντύπωση οτι σε μια πραγματική πεταλιέρα modeling (helix π.χ.) και όχι VST, δεν θα υπήρχε κατι τετοιο και θα ηταν σαν ενας κανονικός ενισχυτής η αίσθηση του, απο ότι καταλαβαίνω όμως δεν ισχυεί κάτι τέτοιο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dj_pns είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!

 

Τα "βασικά" όπως απο όλα αυτά ποια είναι? Η δεν υπάρχουν και είναι αναλόγως με τις ανάγκες του κάθε λάιβ και του τι παίζεις? Δηλαδή μπορεί να βγάλεις και όλο το λάιβ με 2 κανάλια ενα καθαρό και ενα βρώμικο και τον footswitch του ενισχυτη και σε άλλο λαιβ να έχει τοσες απαιτήσεις που θα εισαι συνέχεια κάτω να πειράζεις ρυθμίσεις σε 3 στρέμματα πετάλια που θα πρέπει να έχεις, σωστά? Αναλόγως που πας και τι γυρεύεις δηλαδή.

 

Μπορείς να βγάλεις ένα λάιβ με έναν μονοκάναλο ενισχυτή και ένα boost μπροστά, μόνο με το reverb του ενισχυτή. Το κάνουν πολλοί. Εάν θέλεις να έχεις σε κάθε κομμάτι του playlist και διαφορετικό ήχο, τότε χρειάζεσαι αρκετό εξοπλισμό. Περι ορέξεως.

 

 

3 λεπτά πριν, dj_pns είπε

Τώρα όσο για τον λαμπάτο π.χ. τον ανέφερα καθαρά και μόνο γιατι έχω διαβάσει/ακούσει οτι έχει διαφορα στο πως νιώθεις τον ηχο απο τις χορδές σε σχεση με ενα amp simulator στους πιο επαγγελματίες παίκτες? Το ακούω πολύ αυτό οτι δεν είναι απλά θέμα ήχου (tone) αλλα θέμα το πώς νιώθεις τις νότες όταν παίζεις, κάτι σαν το latency αλλα όχι ακριβώς απο οτι καταλαβαίνω.

 

Έχει τεράστια διαφορά στο πως αισθάνεσαι το χτύπημα των χορδών. Είναι πολύ πιο ευαίσθητο στις δυναμικές. Επίσης, έχει τεράστια διαφορά και στον ήχο, εφόσον συγκρίνεις δίπλα δίπλα ένα λαμπάτο και έναν τρανζιστοράτο. Ο ένας θα ακούγεται φουλ οργανικός και "τέλειος", και ο άλλος θα προσπαθεί να μιμηθεί αυτόν τον ήχο, αλλοτε επιτυχημένα και άλλοτε αποτυχημένα. Σε συνθήκες λάιβ, οι διαφορές είναι κάπως μικρότερες. Αυτός που ξέρει να ρυθμίζει τον ήχο του, θα έχει ηχάρα είτε παίζει με μπουτικ λάμπα, είτε παίζει πανω στην κονσόλα με πεταλιέρα των 200 ευρώ.

 

3 λεπτά πριν, dj_pns είπε

 

Δεν εχω κολλήματα λαμπάτος η τρανσίστορ, ανοιχτός σε όλα είμαι, θα διάλεγα το καλύτερο απο άποψη και να μην ξοδέψεις ενα νεφρό αλλα και ο ήχος να μην είναι τελείως χάλια η ψηφιακός (με κακό τρόπο)

 

Έχει πάμπολες οικονομικές λύσεις σε λαμπάτους. Οι ψηφιακές λύσεις είναι πιο ακριβές.

 

3 λεπτά πριν, dj_pns είπε

 

Εγώ αυτή τη στιγμή (καλα εννοείται οτι δεν εχει καμια σχέση το σπίτι με τις απαιτήσεις ενός λαιβ) παίζω και απο amp simulators μεσω της καρτας ηχου μου και των monitors και μου αρέσει αρκετά αλλα εξίσου μου αρέσει να παίζω και απο τον ενισχυτή που έχω εναν Vox AV 15 (hybrid) 

 

 

Η αλήθεια είναι οτι εχω παρατηρήσει οτι οι επιλογές στα προγράμματα στον υπολογιστή είναι απεριόριστες και μπορώ να βρώ πολλούς ήχους που μου αρέσουν αλλα οταν παίζω κατευθείαν απο τον ενισχυτή μου ακόμα και με αυτό το (λογικά) φθηνό delay και reverb που έχει επάνω μου φαίνεται καπως καλύτερα όχι απο θέμα ποιότητα τους ήχου αλλα απο το πως βγαίνει ο ήχος, δεν ξέρω πως ακριβώς να το εξηγήσω, σαν να "νιώθω" παραπάνω τις νότες που παίζω να το πω? Κάτι τέτοιο.

 

Εάν θες να γίνεις καλύτερος κιθαρίστας, θα πρέπει να παίζεις πιο πολύ με ενισχυτές όπως ο vox, οπου η παραμικρή διαφορά στο χτύπημα των δακτύλων ή της πένας θα ακουστεί (κάτι που δε συμβαίνει στα simulators). Σε λαμπατους, είναι ακόμα πιο έντονο αυτό το feedback.

 

3 λεπτά πριν, dj_pns είπε

 

Είχα την εντύπωση οτι σε μια πραγματική πεταλιέρα modeling (helix π.χ.) και όχι VST, δεν θα υπήρχε κατι τετοιο και θα ηταν σαν ενας κανονικός ενισχυτής η αίσθηση του, απο ότι καταλαβαίνω όμως δεν ισχυεί κάτι τέτοιο? 

 

Οι καλές ψηφιακές λύσεις είναι πολύ κοντά με τις καλές αναλογικές λύσεις. Δεν έχω εμπειρία με ψηφιακές, αλλά θεωρώ ότι έχουν άριστο ήχο (πχ kemper). Βέβαια, δεν νομίζω ότι μπορούν να φτάσουν την αίσθηση στα δάκτυλα που δίδει ο λαμπάτος, χωρίς να έχω (επαναλαμβάνω) εμπειρία.

  • Ευχαριστώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dj_pns είπε

Οπότε απο ότι κατάλαβα η φάση είναι ή πας σε αναλογικό setup το οποιο περιλαμβάνει τα τάδε πετάλια που έχεις διαλέξει + εναν δυνατό λαμπάτο (η όχι απαραίτητα?) ενισχυτή και σε ακολουθεί ολη αυτή η "μιρλα" και μη-πρακτικότητα του αναλογικού, ή πάς σε amp simulator πεταλιέρα με ενα αυτοενισχυζόμενο ηχειάκι και είσαι κύριος στο θέμα πρακτικότητα, ευκολία στην επιλογή/δημιουργία ήχων preset κτλπ και δεν σπάς και την μέση σου με το να κουβαλάς όλα τα παραπάνω, θυσιάζοντας ενα μικρό ποσοστό στην ποιότητα του ήχου που θα βγάζεις? 

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ πλέον για live σχεδόν αποκλειστικά το VOX MV50 Clean (το έχει και ο @gkourmoul1 ) το οποίο μπορεί να μην είναι λαμπάτο με την παραδοσιακή έννοια, αλλά κάνει άψογα την δουλειά του και με το παραπάνω. Σε συνδυασμό με το pedalboard μου φυσικά και μια 12άρα καμπινούλα (πολύ πιο βολικό από το να κουβαλάς μόνιτορ).

 

 

Γενικά η μόνη περίπτωση που μου ''άρεσε'' η φάση της ''πεταλιέρας'' ήταν όταν η μπάντα έχει ηλεκτρονικά τύμπανα (και φυσικά το μπάσο είχε και αυτό προενίσχυση, όχι με ενισχυτή δικό του δηλαδή) και έβγαινε όλος ο ήχος της μπάντας από τα ηχεία. Και όταν λέω ότι μου άρεσε, δεν εννοώ ότι ξετρελάθηκα με τον ήχο, απλά ήταν ΟΚ.

 

Όσες φορές έχω ακούσει πεταλιέρα καρφί σε μονιτορ ενώ η μπάντα έχει κανονικά τύμπανα πχ, το αποτέλεσμα εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου. Από την άλλη, πεταλιέρα καρφί σε καλό ενισχυτή κιθάρας (ή και με 4 cable method) μου ακούγεται ΟΚ, αν και είμαι της άποψης ότι αφού χρησιμοποιεί που χρησιμοποιεί ενισχυτή ας έχει και πεταλάκια για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα....

 

Γενικά είναι θέμα τι σε βολεύει σαν παίκτη και τι μουσική παίζεις, σε τι χώρο παίζεις κτλ.

Επεξεργασμένο από Lord_Goumis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Καλά τα κατάλαβε ο dj_pns στο αρχικό του ποστ. Ακόμα και για τους εξηντάρηδες. 😛

 

Σε γενικές γραμμές καλό είναι να μην αφορίζει κανείς δημιουργώντας δόγματα τύπου, αναλογικό καλό, ψηφιακό κακό (κι αντίστροφα) και όλα θα πάνε καλά, αρκεί να κρατάμε αυτιά ανοιχτά.

Υπάρχουν θετικά και αρνητικά στα πάντα και εξαρτάται από τον καθένα τι τον εξυπηρετεί περισσότερο. Ευτυχώς ότι και να χρησιμοποιηθεί σήμερα είναι άξιο λόγου.

 

Different strokes for different folks έλεγαν οι Σουμέριοι.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yameth είπε

Καλά τα κατάλαβε ο dj_pns στο αρχικό του ποστ. Ακόμα και για τους εξηντάρηδες. :)

 

Σε γενικές γραμμές καλό είναι να μην αφορίζει κανείς δημιουργώντας δόγματα τύπου, αναλογικό καλό, ψηφιακό κακό (κι αντίστροφα) και όλα θα πάνε καλά, αρκεί να κρατάμε αυτιά ανοιχτά.

Υπάρχουν θετικά και αρνητικά στα πάντα και εξαρτάται από τον καθένα τι τον εξυπηρετεί περισσότερο. Ευτυχώς ότι και να χρησιμοποιηθεί σήμερα είναι άξιο λόγου.

 

Different strokes for different folks έλεγαν οι Σουμέριοι.

Χρυσόστομε...σοφέ γέροντα....!!!! Ήμουν έτοιμος να απαντήσω...όχι τόσο κομψά😁

  • Like 1
  • Χαχα 1

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Lord_Goumis είπε

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ πλέον για live σχεδόν αποκλειστικά το VOX MV50 Clean (το έχει και ο @gkourmoul1 ) το οποίο μπορεί να μην είναι λαμπάτο με την παραδοσιακή έννοια, αλλά κάνει άψογα την δουλειά του και με το παραπάνω. Σε συνδυασμό με το pedalboard μου φυσικά και μια 12άρα καμπινούλα (πολύ πιο βολικό από το να κουβαλάς μόνιτορ).

 

 

Γενικά είναι θέμα τι σε βολεύει σαν παίκτη και τι μουσική παίζεις, σε τι χώρο παίζεις κτλ.

 

Κάνει τούτο εδώ το 50 watt μικρούλι transistor για live? Με την έννοια εαν είναι αρκετό σε ένταση προφανώς, όχι σε ποιότητα! Εγω το κοιτούσα στην αρχή το συγκεκριμένο - το rock edition όμως - (το είδα κάπου προτεινόμενο) πρίν πάρω τον AV 15, για μελέτη στο σπίτι.

 

Στο τι με βολεύει σαν παίκτη όπως είναι λογικό ακόμα δεν ξέρω, αλλα η αλήθεια είναι δεν με φαντάζομαι με 3000 πεταλάκια τα μισα ενεργά ταυτόχρονα κτλπ όπως κανουν πολλοί "τρελαμένοι" του αθλήματος, δηλαδη και multi-effect πεταλιερα να έπαιρνα εννοειται οτι δεν θα ειχα ενεργα ολα αυτα τα εφε που εχουν τα preset απο μόνα τους.

 

Π.χ. οταν παιζω με amp simulator vst, εχω φτιάξει ενα καθαρό preset με ενα reverb που μου άρεσε και ενα βρώμικο με ενα distortion που μου άρεσε και ενα απαλο reverb + ενα απαλο delay και παίζω με αυτα μόνο εδω και ποσους μηνες ενω εχει απειρα preset και εφε διαθεσιμα να παιξεις, οτι εχω δοκιμασει π.χ. tremolo, phaser, flanger, chorus κτλπ ή δεν μου αρέσουν η απλα δεν ξερω πως να τα χρησιμοποιήσω σωστά ακόμα (βαση ειδος μουσικης) οποτε δεν με συγκινούν κιόλας. Γενικά απο ότι εχω καταλάβει δεν μου αρέσει ο πολύ "Φορτωμένος" ήχος, εαν βρώ μια ωραία παραμόρφωση που μου αρέσει με ενα reverb και ενα delay ειμαι κομπλέ.

 

Βέβαια, ίσως τα λεω αυτα επειδη ειμαι ακομα στην αρχη αλλα προς το παρόν δεν μπορω να φανταστω απειρα εφέ στο σεταπ μου και στον ήχο μου!

 

Είδος μουσικής είχα στο μυαλό μου Ροκάκια-Ελληνικά ξένα κτλπ η διασκευές ροκ γενικά σε αυτά τα πλαίσια, δεν είμαι του metal και γενικά των πιο βαριών ειδών μουσικής, αν και μου αρεσουν μερικα μεταλ κομματια συνηθως ειναι τα πιο "απαλά" του είδους.

 

Τώρα όσο για χώρο προφανώς και εννοώ για μικρά λάιβ σε μαγαζάκια μπαράκια κτλπ, ακόμα και 2 άτομα 1 κιθάρα και 1 φωνή π.χ. να λένε διασκευές/acoustic φάση, γενικά ακόμα είμαι στην πολύ αρχή για να σκέφτομαι τέτοια, απλά αναφέρω την εικόνα που έχω στο μυαλό μου!  Ίσως καταλήξω να παίζω και σκυλάδικα, ποιός ξέρει 😂 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, dj_pns είπε

Κάνει τούτο εδώ το 50 watt μικρούλι transistor για live?

 

Κανει μια χαρα. Περιπου σαν 10-15 watt λαμπατο σε ενταση καθαρων. Εκπληκτικη πλατφορμα για πεταλια. Το εχω χρησιμοποιησει σε μερικα λαιβ, με επιτυχια.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση μπάντας θα τα έχεις όλα σεταρισμένα έτοιμα από από πριν, οπότε τη ρύθμιση για κάθε κομάτι θα την δεις στην ΠΡΟΒΑ, όταν φτάσεις στο σημείο να κάνεις πρόβα με άλλα άτομα και θα έχεις μπροστά σου το playlist και τους τόνους των κομματιών και την διάρθρωση των κομματιών (couple, refrain, solo, intro κτλ) εκει θα καταλάβεις τι πρέπει να χρησιμοποιήσεις.

 

όσο πιο δύσκολα τα κομάτια και όσο πιο πολύπληθές το σχήμα τόσο και πιο δύσκολο το σετάρισμα.

 

αν πάτε τωρα 2 ακουστικές με ένα καχόν είναι πολύ απλά τα πράγματα.

  • Like 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου