Προς το περιεχόμενο

Gain stacking


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Χαζεύοντας τις προάλλες πρόσεξα το παρακάτω, και συγκεκριμένα ότι το Mojomojo είναι μετά το Dark Matter, και το Mojomojo έχει και αρκετό gain για να είναι απλά Volume boost. Γενικά έχω ξεκινήσει να ψάχνομαι αρκετά με gain stacking και πως μπορώ να συνδυάσω τα overdrive/dist πετάλια. 

 

@Superfunk τα χρησιμοποιείς σαν gain stacking έτσι ή απλά έτσι έτυχε να τα βάλεις και τα χρησιμοποιείς μόνο ξεχωριστά; 

 

Από ότι έχω διαβάσει, ο "κανόνας" είναι ότι τα lower drive μπαίνουν πριν τα higher gain, εκτός αν τα θέλεις για καθαρό volume boost, οπότε μπαίνουν μετά αλλά με καθαρά settings. Γενικά όμως θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το πως χρησιμοποιείτε εσείς gain stacking ή/και ως boost /EQ. Πχ. θα βάζατε τύπου Tubescreamer πριν ή μετά από "transparent" overdrive και γιατί; Γενικά οποιαδήποτε εμπειρία/συμβουλή ευπρόσδεκτη..

 

 

 

Disclaimer: το ξέρω οτι πρέπει να δοκιμάσεις για να δεις τι σου ταιριάζει εσένα με τον δικό σου εξοπλισμό/παίξιμο. Αυτό το θέμα είναι πιο πολύ για αρχικά σημεία ψαξίματος και γενικότερη συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών.🙂

 

 

 

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ThisIsSparta είπε

 

Χαζεύοντας τις προάλλες πρόσεξα το παρακάτω, και συγκεκριμένα ότι το Mojomojo είναι μετά το Dark Matter, και το Mojomojo έχει και αρκετό gain για να είναι απλά Volume boost. Γενικά έχω ξεκινήσει να ψάχνομαι αρκετά με gain stacking και πως μπορώ να συνδυάσω τα overdrive/dist πετάλια. 

 

@Superfunk τα χρησιμοποιείς σαν gain stacking έτσι ή απλά έτσι έτυχε να τα βάλεις και τα χρησιμοποιείς μόνο ξεχωριστά; 

 

Από ότι έχω διαβάσει, ο "κανόνας" είναι ότι τα lower drive μπαίνουν πριν τα higher gain, εκτός αν τα θέλεις για καθαρό volume boost, οπότε μπαίνουν μετά αλλά με καθαρά settings. Γενικά όμως θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το πως χρησιμοποιείτε εσείς gain stacking ή/και ως boost /EQ. Πχ. θα βάζατε τύπου Tubescreamer πριν ή μετά από "transparent" overdrive και γιατί; Γενικά οποιαδήποτε εμπειρία/συμβουλή ευπρόσδεκτη..

 

 

 

Disclaimer: το ξέρω οτι πρέπει να δοκιμάσεις για να δεις τι σου ταιριάζει εσένα με τον δικό σου εξοπλισμό/παίξιμο. Αυτό το θέμα είναι πιο πολύ για αρχικά σημεία ψαξίματος και γενικότερη συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών.🙂

 

 

 

 

Πάντα πάμε από το higher gain>lower gain.

Δεν ξέρω που τον διάβασες τον ανάποδο κανόνα  :)

Είναι και το λογικό άλλωστε αν δεις τα πετάλια σαν....ενισχυτές...ή μάλλον όλο το ΣΎΣΤΗΜΑ σαν ενισχυτές, στο τέλος της αλυσίδας είναι ο ενισχυτής που είναι ο πιο καθαρός από όλα το υπόλοιπα κομμάτια της,αμέσως πριν το eq που χρησιμοποιείται ως clean boost, πριν από αυτό το lower gain od,πριν από αυτό το higher gain distortion και πριν από αυτό, αν είχα,το super high gain fuzz.

 

Προσωπικά πλεον κάνω σπάνια stacking πάντως δεδομένου ότι παίζω πλέον 95% καθαρά χωρίς καθόλου βρώμα. 

 

Στα νιάτα μου πάντως που έκανα έτσι μου ακούγονταν καλύτερα. 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ήχο ακριβώς ψάχνεις??

 

2 ώρες πριν, Superfunk είπε

Πάντα πάμε από το higher gain>lower gain.

Δεν ξέρω που τον διάβασες τον ανάποδο κανόνα  :)

 

Εννοείται ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει. Και τα δύο γίνονται, αλλά εάν θες έναν σοβαρο lead ήχο, κάνεις το ανάποδο..

 

 

 

  • Συμφωνώ 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

τα δύο γίνονται, αλλά εάν θες έναν σοβαρο lead ήχο, κάνεις το ανάποδο

 

Μπα...βέβαια εξαρτάται τι ο καθένας εννοεί σοβαρό. 

Εγώ είμαι του alternative/punk  :)   και όλοι οι αγαπημένοι μου κιθαρίστες αυτή την λογική χρησιμοποιούν τώρα αν παίζεις μπλουζΣ μπορεί και να είναι αλλιώς  :)

 

Πάντως.. πετάλια είναι αλλάζεις τη σειρά και ακούς τι σου αρέσει δεν είναι δα και rocket science :)

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλυτικότερα, το τελευταίο βρώμικο πετάλι στην αλυσίδα, δίδει τον χαρακτήρα στον ήχο που θέλουμε. Πχ, εάν το τελευταίο πετάλι είναι το dark matter, τότε ο βασικός ήχος είναι του dark matter. Εάν υπάρχει ένα καθαρό boost πιο πριν, τότε αυτό απλά αναβάζει τα επίπεδα του gain στο tc. Εάν υπάρχει ένα tube screamer μπροστά, τότε αυτό αυξάνει τα επίπεδα gain του dark matter, και ταυτόχρονα δίδει κάποια από τα χαρακτηριστικά του στο ήχο του τελευταίου (σφίγγει τα μπάσα, και δίδει ψηλομεσαίες συχνότητες).

Εάν έχουμε τελευταίο στην αλυσίδα ενα tube screamer, ο lead ήχος που παίρνουμε είναι από αυτό το πετάλι (προφανώς). Εάν βάλουμε ένα πετάλι με υψηλότερο gain πίσω του, πχ dark matter, τότε υπάρχει θέμα, καθώς είναι δύσκολο να πετύχεις ρυθμίσεις όπου το ένα παίζει σωστά με το άλλο. Στην ουσία, πρέπει να ρυθμίσεις το dark matter σαν καθαρό boost (volume τερμα, gain κλειστο). Το αποτέλεσμα θα είναι πάλι ήχος tubescreamer, με παραπάνω όγκο, μπασο και αρμονικές από το dark matter. Και το αποτέλεσμα δεν θα είναι και πολύ καλό.

Όταν κάποιος αγοράζει ένα πετάλι distortion, το αγοράζει για να έχει έναν high gain ήχο. To dark matter έχει έναν ολοκληρωμένο ήχο distortion. Δεν το αγοράζει για να το βάλεις σε σημείο που δεν μπορει να δώσει αυτόν τον ήχο. Εάν θέλεις high gain ηχο, αυτό είναι αδύνατον να επιτευχθεί με το high gain πετάλι πρώτο στην αλυσίδα. Απλά δεν... Είναι ίδια φιλοσοφία με το βρώμικο κανάλι ενισχυτή. Πρώτα βάζουμε το tube screamer, και μετά ακολουθεί η προενίσχυση του ενισχυτή. Αλίμονο να βάζαμε το tube screamer στο fx loop ώστε να έρχεται τελευταιο. Δεν βγαίνει έτσι ορθόδοξος, βρώμικος ήχος.
Από την άλλη, είναι πολύ ωραίος ο ήχος με ένα tube screamer σαν βασικό drive, και ένα ocd να σπρώχνει ελαφρώς. Ή ένα odr nobels. Δίδει κάποια χαρακτηριστικά που λείπουν στο tubescreamer. Αλλά ο βασικός ήχος δεν αλλάζει. Παραμένει ts.  Καλός ήχος για low-Med gain stuff, αλλά δεν μπορεί να ανέβει ποτέ σε high gain επίπεδα, με την αναμενόμενη καθαρότηα στον ήχο.

 

Γι' αυτό ρωτώ, τι ήχο θέλεις να βγάλεις.

 

Σήμερα έκανα τζαμ με φίλους και είχα αυτή την πεταλιέρα:

 

1635096985437.thumb.jpg.a2e8cc1389732a6bac232462c447c361.jpg

 

Το κοκκινο είναι tubescreamerοειδές. To δεύτερο είναι ένα παχύ transparent overdrive medium gain, και το τρίτο είναι ratοειδές distortion. Παίζω σε καθαρό κανάλι από vox ac10.  Για βασικό mid gain ηχο χρησιμοποιώ το nobels και για βασικό high gain to rattler. Το κοκκινο το χρησιμοποιώ για να μπουστάρω το overall gain και να δώσω έμφαση σε μεσαίες συχνότητες.

 

εδώ παράδειγμα με το nobels

clip2.mp3

 

εδώ με το rattler 

clip3.mp3

 

Και εδώ κιθάρα σκέτη με rattler.

clip1.mp3

 

Με κινητό τα έγραψα, αλλά πίστεψέ με, είχε φοβερό ήχο.

Χρειάζονται πολλές δοκιμές...

 

 

Επεξεργασμένο από gkourmoul1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Και το αποτέλεσμα δεν θα είναι και πολύ καλό.

 

Περίεργο, σε εμένα μαμει και δέρνει  :)

Ειδικά στα ακόρντα. 

Για lead απλά ανοίγω και το GE7 και κατεβαίνει ο Θεός  :)

Φυσικά ο ενισχυτής μου είναι καθαρός. 

Βέβαια γούστα είναι αυτά. 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Προσωπικά, τους πιο creamy ήχους τους πετυχαίνω κατά διαστήματα πατώντας κανα 2 (κάποιες φορές και 3) πετάλια ταυτόχρονα, συνήθως ένα fuzz και κατόπιν ένα booster και ένα TS η και πιό transparent drive. Με μια διαφορά...το volume της κιθάρας ΠΑΝΤΑ βρίσκεται κάπου ενδιάμεσα, ποτέ στο 10. Για μένα, εκεί ανάμεσα στο 3 και το 8-9 του volume κρύβεται η μαγεία και αληθινά μεγάλη παλέτα ηχοχρωμάτων. Όταν δε μπεί στην εξίσωση και το tone της κιθάρας, χρόνο και διάθεση νάχεις να ψάχνεις. Αυτά βέβαια για το δικό μου στυλ παιξίματος, δεν παίζουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Πάντως, δύσκολα μπορεί να ξεπεραστεί η αίσθηση του να παίζεις με κάποιον καλό full tube cranked up ενισχυτή και μόνο ένα range master στα πόδια σου.

  • Like 3

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, ez είπε

το volume της κιθάρας ΠΑΝΤΑ βρίσκεται κάπου ενδιάμεσα, ποτέ στο 10. Για μένα, εκεί ανάμεσα στο 3 και το 8-9 του volume κρύβεται η μαγεία και αληθινά μεγάλη παλέτα ηχοχρωμάτων. Όταν δε μπεί στην εξίσωση και το tone της κιθάρας, χρόνο και διάθεση νάχεις να ψάχνεις.

 

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ.

ΑΚΡΙΒΩΣ όμως.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου