Προς το περιεχόμενο

Όταν ο Ζαμπέτας τσακώθηκε με τους δισκογραφικούς παραγωγούς


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 28
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Περισσότερες συμμετοχές

Βασικά ο...λόγος ήταν το ΠΑΤΣΟΚ  :)

Αλλά που να τα έλεγες τοτενες αΦτα.

Επεξεργασμένο από Superfunk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σιγουρο (απο τη δικη μου εμπειρια απο το 1993 στα στουντιο) είναι οτι ελαχιστοι Ελληνες παραγωγοι ξερουν απο μουσικη.
Δουλεια γραφειου γνωριζουν καπως να κανουν. Τηλεφωνα, λιγα λογιστικα, συννενοησεις και δημοσια σχεσεις.
Αλλα ακομα και σε αυτα, αχρηστοι ειναι πολλοι.
Το πιο κουφο που συναντησα απο ελληνιδα παραγωγο της EMI, ηταν να μη θελει να με πληρωσει το ιδιο οσο τους αλλους μουσικους.

Γιατι ομως?
Επειδη σε ηχογραφηση συναυλιας που θα κυκλοφορουσε σε CD, δεν ειχα καθολου ωρες ηχογραφησης και στο στουντιο οπως οι συναδελφοι, (γιατι απλα τα ειχα παιξει στο λαιβ ολα σωστα και δεν χρειαζοταν να παω για διορθωσεις).
Οταν το ακουσα, εμεινα με το στομα ανοιχτο, αλλα το ξανασκεφτηκα και ψυχραιμος της απαντησα οτι θα ηθελα να μου κλεισει καμια 40αρια ωρες στουντιο να παω να τα ξαναπαιξω ολα καλυτερα.

Της εφυγε ο τακος μολις καταλαβε οτι θα πληρωνε κι εμενα και το στουντιο χρυσαφι.

Τοσο ασχετη 🤣

 

 

.


 

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Χαχα 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τώρα, κι ο Ζαμπέτας περιμένει να βρεί το δίκιο του σε εκπομπή με host τον Σαββόπουλο και συγκαλεσμένους τους μαφιόζ-εε, παραγωγούς ήθελαναπώ. Εγώ απορώ και μόνο για το οτι πήγε. Αφού τον αντιμετωπίζουν σαν γραφικό. Τεράστια κοχόνες, μπράβο του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπο τότε υπήρχε θέμα...και τα κομμάτια όδευαν προς κονσερβοποίηση....

"Που πήγε  ο Αετός που λιαζοτανε και οι Παπαλάμπραινες" ....καλά τα έλεγε ο Ζαμπέτας και στο τέλος συμφώνησε μαζί του και ο Σαββόπουλος....στις μέρες μας ήρθε και το τελικό χτύπημα....με το internet που στα χίλια καλά που μπορεί να κάνει στη μουσική...στο συγκεκριμένο ζήτημα...τσγαμσετμάνα....

Τώρα για τον τύπο που έιναι παραγωγός επειδή "ακούει μουσική 20 χρόνια" ενταξει....ειναι πιο γραφικός και από τα Μετέωρα.  :-) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα τεράστιο Λάικ για ό,τι παραπάνω έχω διαβάσει.

 

Ειναι σαν να ψάχνεις ποιος έβαλε το γκολ: ο επιθετικός με την κεφαλιά-ψαράκι; Ή μήπως ο προπονητής που τον εμπιστεύτηκε; Ή μήπως ο πρόεδρος, που εμπιστεύτηκε και πλήρωσε και τον παίκτη και τον προπονητή; Ή μήπως ο κόσμος που εμπιστεύτηκε τον πρόεδρο; Ναι, αλλά δεν πληρώνει τα εκατομμύρια ο κόσμος, ο πρόεδρος τα αποφασίζει! Τι; Και όμως, ο κόσμος τα πληρώνει, άμεσα ή έμμεσα. Ναι σιγά μην περιμένουν από τα δικαιώματα και τα εισιτήρια. Από αλλού ρέει το χρήμα. Και το θέμα δεν είναι ποιος το δίνει αλλά ποιος το παίρνει, σωστά;

 

Τι να σας πω, τέτοια πράγματα ΔΕΝ μπορώ να λύσω και για αυτό δεν έγινα επαγγελματίας αθλητής ή μουσικός. Όμως η απλότητα κάποιων ανθρώπων που δεν ντρέπονται να μιλήσουν και μιλάνε βασιζόμενοι στην επιτυχία τους και την αγάπη του κόσμου, αυτή την απλότητα την χαίρομαι και προσπαθώ να διδάσκομαι απο αυτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος διαμορφώνει όμως την μουσική πραγματικότητα της κάθε εποχής; Ο παραγωγός ή το κοινό; Αν δούμε και το σήμερα που ο ρόλος των παραγωγών έχει ουσιαστικά μηδενιστεί η μουσική δεν εξελίσσεται. Το κοινό και ιδιαίτερα η νέα φουρνιά δείχνει να μένει επίμονα κολλημένο σε μουσικές τάσεις και υποκουλτουρες που χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο τόσο συνθετικά όσο και στιχουργικά...βλέπε trap κτλ. κτλ.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση @PAL.

Όχι πως συμφωνώ στα σκουπίδια, μιας και το ευρυ κοινό πάντα  αυτά προτιμά κατα την άποψη μου απ' όπου κι αν έρχονται αλλά ο ρόλος του παραγωγού μιας δισκογραφικής εταιρίας έχει μειωθεί στο 50% της αγοράς τουλάχιστον μιας και στα παγκόσμια τσαρτς οι μισές κυκλοφορίες είναι ανεξάρτητες.

 

Καταλαβαίνω τι ήθελε να πει ο Ζαμπέτας αλλά ήταν κάπως μπερδεμένο μιας και η φαγούρα του ήταν το ξένο ρεπερτόριο ως αρνητικό ποιοτικό κριτήριο.

Οι δε Φαληρείς συγκεκριμένα ήταν παραγωγοί ανεξάρτητοι (απο ένα δισκάδικο ξεκίνησαν) που κυκλοφόρησαν μικρές δουλειές (απο ρεμπέτικο μέχρι ροκ) που δεν είχαν τύχη στις μεγάλες εταιρίες του IFPI.

Βάραγε σε λάθος πόρτα κι έλεγε τον καημό του.

  • Like 4
  • Συμφωνώ 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Όταν ο Ζαμπέτας τσακώθηκε με τους δισκογραφικούς παραγωγούς

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.