Προς το περιεχόμενο

Τα σόλο στον δίσκο του Christopher Cross


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

 

 

Εξαιρετική συνέντευξη του αρμένη, αναφέρεται σε όλη την καριέρα του από την αρχή με Loggins Messina, Steely Dan κλπ. Στο 26.45 αναφέρεται στον Cross.

keypoints: Ο Cross έστελνε κασέτες με τα κομμάτια του στην Warner επί χρόνια και όλοι αδιαφορούσαν, ακόμα και ο Ted Templeman και είδε αντικείμενο εκεί μόνο ο Omartian, που παραδόξως μετά δεν τον ήθελε αρχικά ο Cross διότι δεν τον ...ήξερε. Ο Omartian ξόδεψε πάρα πολλά χρήματα για την παραγωγή του πρώτου δίσκου και ήταν επιλογή του να φωνάξει τα πρώτα ονόματα κατι που αργότερα δεν συνεχίστηκε καθώς ο Cross, πλέον μεγάλος και τρανός, πάτησε πόδι να έχει μόνο session players, και φυσικά δεν υπήρχε αντίστοιχο υλικό. Κλασική περίπτωση όταν για όλη σου τη ζωή γράφεις τραγούδια που πάνε στον πρώτο δίσκο, μετά από ένα χρόνο σίγουρα δεν έχεις ξανά τα ίδια.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimsonic είπε

 

άντε πάλι.

Βρε συ....

 

ρωτήσαμε γιατί είναι χαμηλό το σόλο στο μιξ

Μπορεί να τον €#@1ζe ο παραγωγός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ψαξει αρκετά όλη τη μέρα (γενικά όταν βρίσκω ένα ενδιαφέρον θέμα το ψάχνω πολύ). Μάλλον σίγουρα είναι θέμα παραγωγού που δεν είναι καθόλου τυχαίος με πωλήσεις 350Μ δίσκων και 3 grammy από 10 υποψηφιότητες. Ο ίδιος είπε στην συνέντευξη ότι ο Cross ήταν ιδιαίτερα άπειρος, αν και έφερε τον δικό του ηχολήπτη από το Texas στο LA που φυσικά ο Omartian αναγνώρισε την αξία του και τον κράτησε. Ο Cross έφερε επίσης μαζί του όλο το group που έπαιζε μαζί στο Austin που όλοι έχουν τον βασικό ρόλο στον πρώτο δίσκο, αλλά ...για άγνωστους λόγους ο ίδιος ο Cross περιόρισε στο ελάχιστο τη συμμετοχή τους στον επόμενο δίσκο.

Εδώ ο ηχολήπτης που πέθανε το 2020

https://eu.statesman.com/story/entertainment/music/2020/08/26/chet-himes-engineer-who-worked-with-christopher-cross-and-others-dies-at-73/42466539/

 

και εδώ η όλη ιστορία όπως διηγείται ο ίδιος ο Cross

https://www.austinchronicle.com/music/2012-01-20/the-reluctant-celebrity/

https://www.goldminemag.com/articles/theres-singer-songwriter-christopher-cross-meets-eye

 

Ο ίδιος αναφέρει επίσης το ότι έπαιξε με τους Purple το 1970, αν και οι ίδιοι το έχουν επίσημα αρνηθεί.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dimsonic είπε

αλλά βέβαια εδώ είναι εντελώς άλλη υπόθεση με τον Burt Bacharach από πίσω. Παλιές καραβάνες

Δεν ήξερα ότι από πίσω ήταν ο Bacharach, Είναι απίστευτος αυτός ο άνθρωπος, το τι έχει γράψει, πραγματικός θρύλος.

Παλιά τον έβρισκα γλυκανάλατο αλλά τόσο ήξερα.

 

Κρείττον οψιμαθή είναι ή αμαθή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, panorios είπε

Δεν ήξερα ότι από πίσω ήταν ο Bacharach, Είναι απίστευτος αυτός ο άνθρωπος, το τι έχει γράψει, πραγματικός θρύλος.

Παλιά τον έβρισκα γλυκανάλατο αλλά τόσο ήξερα.

 

Κρείττον οψιμαθή είναι ή αμαθή.

ναι, ο Cross έχει συμμετοχή μόνο στους στίχους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η συνέχεια του βίντεο από πιο πρίν.

Δείτε πως δουλεύει ένας μεγάλος παραγωγός και πως σκέφτεται.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγοντας τo χαρακτηριστικό και catchy πα-ρα-ρα-ρα στο τέλος του τραγουδιού ένας μέσος ακροατής, του καρφώνεται στο κεφάλι και το τραγουδάει, ακόμη και αν δεν ξέρει γρι αγγλικά.

Έγινε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό λόγω του "πα-ρα-ρα-ρα" και όχι του όποιου σολαρίσματος οποιουδήποτε μουσικού οργάνου(λες και καταλαβαίνει και πολλά πολλά ένας μη μουσικός από αυτά).

Η ηλεκτρική κιθάρα σε όλο το τραγούδι δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος άλλωστε.Μέχρι τότε σχεδόν εξαφανισμένη ήταν.

Επίσης, ούτε το τραγούδι αλλά ούτε ο δίσκος είναι τόσο ροκ που να εστιάζει στις ηλεκτρικές κιθάρες και τα τρελά ντραμς.

 

Τα σολαρίσματα τα άφησαν μια χαρά οι Pink Floyd στα outro του Τhe Wall ή του Comfortably Numb, αλλά

α) Με ηλεκτρική κιθάρα μπήκαν, ηλεκτρική κιθάρα έπαιξαν και  με ηλεκτρική κιθάρα βγήκαν,

β) Ήταν κατιτίς πιο ροκ οπότε "έχασαν" το Grammy γιατί δεν άγγιξαν καθόλου έναν πιο popular(πιο εύπεπτο για πιο ευρύ κοινό δηλαδή) ήχο όπως το άλμπουμ του C.Cross.

 

Εν κατακλείδι, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω πως ήταν απλά θέμα....Μάρκετινγκ.

 

Επεξεργασμένο από Panosf1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Panosf1 είπε

 

Έγινε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό λόγω του "πα-ρα-ρα-ρα" και όχι του όποιου σολαρίσματος οποιουδήποτε μουσικού οργάνου(λες και καταλαβαίνει και πολλά πολλά ένας μη μουσικός από αυτά).

 

 

που κάλλιστα μπορεί να ήταν και προσθήκη του παραγωγού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
2 ώρες πριν, Panosf1 είπε

β) Ήταν κατιτίς πιο ροκ οπότε "έχασαν" το Grammy γιατί δεν άγγιξαν καθόλου έναν πιο popular(πιο εύπεπτο για πιο ευρύ κοινό δηλαδή) ήχο όπως το άλμπουμ του C.Cross.

 

Εν κατακλείδι, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω πως ήταν απλά θέμα....Μάρκετινγκ.

 

Το τι εστι εμπορικό το ορίζουν οι πωλήσεις (στο ευρύ κοινό) και όχι οι πεποιθήσεις. Και αυτό αποδεικνύεται απλά.

  1.  Το The Wall απο μόνο του, έχει πουλήσει πάνω απο 30 εκατ. δίσκους και είναι "one of the best-selling albums of all time." Να μη μιλήσουμε για το Dark side of the moon.
  2. Ο Christopher Cross πούλησε 10 εκ. δίσκους σε όλη του την καριέρα.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.