Προς το περιεχόμενο

Fender Blues Junior IV κατάλληλος για υπνοδωμάτιο?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Βρίσκομαι στην αναζήτηση ενισχυτή για το σπίτι. Δεν παίζω live, είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας, ΜΟΝΟ στο σπίτι παίζω.

Η αλήθεια είναι ότι είμαι νέος οικογενειάρχης με 9 μηνών βρέφος στο σπίτι, οπότε δεν έχω τη πολυτέλεια για τα επόμενα χρονάκια να παίζω με δυνατή ένταση.

Έχω έναν Boss Katana Mini που απλά τη κάνει τη δουλειά σαν τρανζιστοράκι δεν είναι σοβαρός ενισχυτής..

Κοιτάω να πάρω τον Yamaha THR30ii όπου έχει τις καλύτερες κριτικές και λένε ότι είναι ""ότι πιο κοντινό σε tube amp" από θέμα ήχου και ταυτόχρονα σε low volume για τα δεδομένα υπνοδωματίου.

Από την άλλη ο λαμπάτος πάντα θα είναι λαμπάτος και θα βγάζει τον πιο καθαρό ήχο.. Οπότε κοιτάει το μάτι μου και τον Fender Blues Junior IV.. Δεν έχω κανέναν απολύτως ενδοιασμό για την αξία του αλλά το θέμα είναι ότι φοβάμαι ότι θα είναι πολύ δυνατός για σπίτι! Είναι 15W. Το καλό είναι ότι εκτός από volume έχει και master οπότε μπορώ να παίξω με τα 2 τους για να μειώσω την ένταση αλλά δεν γνωρίζω κατά πόσο μπορώ να το κάνω αυτό παίρνοντας λαμπάτο ήχο σε επίπεδο έντασης που όταν κλείνω τη πόρτα του δωματίου να μην ενοχλώ στο υπόλοιπο σπίτι..

Η ερώτησή μου είναι ότι αξίζει για τη χρήση που το θέλω εγώ? 

Γενικότερα για να βγάλεις τον επιθυμητό ήχο από λαμπάτο ενισχυτή δεν πρέπει να ξεπεράσεις κάποιο επίπεδο έντασης? Άλλοι λένε ότι ο συγκεκριμένος δεν αξίζει για χρήση στο σπίτι και άλλοι λένε ότι και σε low volumes (δηλαδή όταν κλείνω την πόρτα του δωματίου να μην ενοχλεί στο υπόλοιπο σπίτι) βγάζει ποιοτικό ήχο. Όχι τον καλύτερό του αλλά και πάλι καλύτερο από οποιονδήποτε digital ενισχυτή που σχεδιάστηκε για bedroom use. Ακόμα και από τον Yamaha THR30ii που φτιάχτηκε για τέτοιο λόγο.

 

Έχει κάποιος φίλος τον  Fender Blues Junior IV? Αξίζει να δώσω 700 ευρώ για τη χρήση που αναφέρω παραπάνω? Ή σε χαμηλή ένταση δεν θα δώσει κάτι καλύτερο από έναν Yamaha THR? 

 

Ευχαριστώ πολύ!!