Προς το περιεχόμενο

Are Digital Modelers For You?


cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

@gkourmoul1 φυσικά, καθένας κάνει ότι θέλει εννοείται. Απλά εμένα μου φαίνεται παράλογο, όπως αυτός που δίνει 30k για Harley ας πούμε 🤣

 

Ναι, αλλά το ταξίδι που κάνει μια harley (λόγω βάρους και όγκου), από άποψη άνεσης και χώρων, λίγες μηχανές μπορούν να το αγγίξουν. Άσε δε τον ήχο και τις αρμονικές...😀

Αλλά, ας μη γίνεις πάλι η αιτία να παρεκτραπεί η συζήτηση...!! 🤣

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα τα εγραψες σωστα χωρις να λες απλα ενα ´αυτο εχει καλυτερο ηχο’ τελος…οποτε εν τελη και συ συμφωνεις οτι καπου υπερτερει το ενα καπου το αλλο…

 

τωρα το τι κανει ο καθενας και αν παιδευεται τσαμπα και σπαταλαει λεφτα ειναι αλλο θεμα

 

οποτε απο την εμπειρια σου ηθελα να σε ρωτησω το feel και οι δυναμικες  ειναι ιδιες οταν πχ παιζεις με ενα twin reverb η εναν super reverb με ενα helix σε live προβα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, manitsa7 είπε

το feel και οι δυναμικες  ειναι ιδιες οταν πχ παιζεις με ενα twin reverb η εναν super reverb με ενα helix σε live προβα?

 

Το feel και οι δυναμικές παίζουν από ενισχυτή σε ενισχυτή ακόμα και λάμπας.

Δεν έχει κανένα νόημα αυτή η ερώτηση.

 

 

Ρε παιδιά χάνουμε το νόημα.

Μπορείς με multieffect να έχεις ηχάρα?

Μπορείς.

Και καθαρά και βρώμικα.

Είναι ίδια η απόκριση?

Όχι, αλλά σε άλλους αρέσει το ένα και σε άλλους το άλλο.

Είναι καλύτερος ο ένας ήχος από τον άλλο?

Όχι, απλά είναι διαφορετικοί, διαλέγεις και παίρνεις ανάλογα τι παίζεις και πώς.

Μπορεί το modeler να παίζει σαν λάμπα?

Όχι, αλλά γιατί να το κάνει? Έχεις την δυνατότητα να βγάλεις ήχους που δεν βγαίνουν με λάμπα αν σε ενδιαφέρει αυτό.

Επίσης το μόντελερ έχει γραμμική απόκριση και δεν επηρεάζεται από εντάσεις.

Αν η λάμπα έχει αυτό το φυσικό κομπρεσάρισμα πάνω από μια ένταση, το modeler έχει το κομπρεσάρισμα που θα του πεις ίδιο σε όλες τις εντάσεις.

 

Διαλέγετε και παίρνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Το feel και οι δυναμικές παίζουν από ενισχυτή σε ενισχυτή ακόμα και λάμπας.

Δεν έχει κανένα νόημα αυτή η ερώτηση.

προφανως και παιζουν οι δυναμικες απο ενισχυτη σε ενισχυτη,η ερωτηση εχει νοημα πανω στο οτι ο φιλος ειπε οτι στα modeller το feel και οι δυναμικες ειναι εκει…ναι ειναι εκει αλλα οχι στο βαθμο που ειναι σε εναν καλο ενισχυτη,τωρα το ποσο παιζει ρολο αυτο για τον καθενα ειναι αλλο θεμα..καποιον τον ενοχλει καποιον δεν τον ενοχλει και ειναι σουπερ..

 

δεν ειμαι biased προς συγκεκριμενη κατευθυνση διοτι χρησιμοποιω και τις δυο επιλογες καθημερινα,ωστοσο προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος και να εκφερω την γνωμη μου μεσα απο την πραγματικοτητα που βιωνω

 

στα υπολοιπα που γραφεις συμφωνω 100%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, JimmyPap είπε

 

Όταν βρίσκονται στον ίδιο χώρο, και παίζουν σε ένταση πρόβας/λάιβ, η λάμπα ακούγεται καλύτερα (απο την καμπίνα και τα μεγάφωνα) και το ψηφιακό "εξαφανίζεται".

 

Σε οποιαδήποτε άλλο σενάριο (ηχογράφηση, λαιβ σε μεγάλο stage που ο ήχος βγαίνει 99% απο pa, χρήση in-ear και quiet stage, παίξιμο σε χαμηλή ένταση στο σπίτι) πριν μιλήσουμε για εφέ και βολικότητα, τo modelling υπερτερεί κατά την άποψή μου.

 

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ολοι οι αγαπημένοι μας ήχοι από τους αγαπημένους μας κιθαρίστες στους αγαπημένους μας δίσκους είναι ήχοι "μικροφωνιασμενοι" και όχι ήχοι όπως βγαίνουν από τα μεγάφωνα του ενισχυτή.

 

Και επίσης (απορώ πώς δεν μιλήσαμε ήδη για αυτό 🤣) το feel και οι δυναμικές είναι επίσης εκεί στα καλά ψηφιακά. Απλά άλλο feel και δυναμικές έχεις όταν παίζεις στο σπίτι χαμηλά και άλλες όταν είσαι στη σκηνή και το έχεις το δέκα.

 

 

Βρίσκω απόλυτη τη θέση. Δεν έχω τίποτα εναντίον των modelers, σε κάποια projects τα χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά: Βολεύουν απίστευτα όταν θέλω heavily effected leads με harmonizers κλπ τύπου Radiohead ή ambient clean ήχους στο στυλ του Pygmalion των Slowdive.

 

Έχω κάνει όμως και συγκρίσεις, ηχογραφώντας direct τα πρωτότυπα μοντέλα με attenuator και IRs, μιας που έχω την τύχη να έχω αρκετούς ενισχυτές και preamps.

 

Στα δικά μου τεστ δεν υπάρχει σύγκριση. Σε κάποιους ενισχυτές, όπως οι Boogie και οι high gain Marshalls θα έχουν μια διαφορά της τάξης του 20% που θα εντοπίζεται κυρίως στο feel και στο compression. Σε πιο "δύσκολους" ενισχυτές, όπως οι Vox, Bad Cat, Matchless η απόσταση παραμένει τόσο μεγάλη που θα τολμήσω να πω ότι τα modelers των 1.000 ευρώ βρίσκονται πιο κοντά στο POD 2.0 (φασόλι) απ' ότι στο real thing. Όχι ότι ήταν κακό το φασόλι. Έχω ηχογραφήσει και με αυτό.

 

Από κει πέρα, τα περισσότερα modelers θα έχουν ένα περιορισμένο "sweet spot" σε όλα αυτά τα μοντέλα ενισχυτών και άλλο feel. Οπότε πιθανότατα άλλο part και με άλλο ήχο θα γράψεις αν ξεκινήσεις με τον ενισχυτή μπροστά σου και άλλο με το modeler. Αυτό είναι σημαντικό.

 

Ακόμη όμως και για να εκμεταλλευτείς το modeler στο 100%  είναι σημαντική η εμπειρία με πραγματικούς ενισχυτές. Αλλιώς θα φτιάξει/επιλέξει έναν ήχο στο modeler κάποιος που έχει παίξει με το actual thing κι αλλιώς κάποιος που δεν το έχει ακούσει ποτέ από κοντά. Το POD 2.0 (για να πάρω σαν παράδειγμα κάτι φθηνό και outdated) φώναζε από χιλιόμετρα τί είναι στους περισσότερους ήχους, αλλά μπορούσε να πετύχει έναν πολύ ωραίο "τελικιασμένο" tweed, τίγκα στα μεσαία, ήχο. To ξέρω γιατί έχω πάιξει με τελικιασμένο tweed. 

Επίσης μια μεγάλη μερίδα κιθαριστών παίζουν πιο "roots" είδη και με 1.000 ευρώ μπορούν σήμερα να πάρουν ένα καλό μεταχειρισμένο ενισχυτή κι ένα attenuator για να τον ευχαριστιούνται παντού. Και σε 5 χρόνια, αν θέλουν και κάτι καλύτερο, τον αλλάζουν χωρίς να χάσουν τα λεφτά τους.  


Όλα αυτά για μένα είναι σημεία που δείχνουν ότι ακόμη υπάρχει δρόμος για να γραφτούν αττάκες του στυλ "πώς είναι δυνατόν να δίνει 1000 ευρώ για ενισχυτή". Ίσως σε 5 χρόνια που θα μπορεί κάποιος να βρεί το AxeFX IV μεταχειρισμένο στα 1.000 ευρώ να ξανακάνουμε αυτή την κουβέντα. 


 

 

Επεξεργασμένο από kpeyos
  • Like 2
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Έχω περάσει αρκετό χρόνο με διάφορα setups, λαμπάτο με καμπίνα, λαμπάτο με loadbox (Torpedo Captor), Axe Fx και πλέον plugins.

 

Τον καλύτερο ήχο τον είχα με λαμπάτο + loadbox, με διαφορά από όλα τα υπόλοιπα setups. Μπορούσα να ανεβάσω το Master ακριβώς εκεί που ήθελα, ενώ παράλληλα άκουγα από monitors. Εκείνη την περίοδο αυτό ήταν σωτήριο, γιατί έμενα ακόμα με τους γονείς μου και έγραφα κυρίως μετά τις 11-12 το βράδυ.

 

Από τότε έχουν περάσει 3-4 χρόνια. Τώρα δεν ξέρω αν θα μένω στην ίδια χώρα σε 6 μήνες, οπότε έχω αποφασίσει συνειδητά να είμαι όσο πιο "ελαφρύς" γίνεται. Μία κιθάρα (tele of course), δύο 5άρια monitors, μία κάρτα ήχου και ένα μικρό midi keyboard. Όλοι μου οι ήχοι (κιθάρα-μπάσο-keys-drums) βγαίνουν από VSTs και Kontakt libraries. Είναι οι καλύτεροι μου ήχοι; Όχι, σε καμία περίπτωση. Είναι όμως πολύ πιο εύκολο να γράψω, να κάνω post production (με ό,τι καλό ή κακό φέρνει αυτό) και παράλληλα δε χρειάζεται να έχω μέσα στο χώρο μου ένα κάρο πράγματα.

 

Ασφαλώς και δεν είναι ό,τι καλύτερο ως προς την έμπνευση, γιατί όπως και να το κάνουμε προτιμώ να πειράζω κουμπιά παρά να γράφω automations. Παρ'όλα αυτά, έχω μια ηχητική παλέτα που δε θα μπορούσα να έχω με φυσικό εξοπλισμό, εκτός αν είχα κατασταλάξει στο πού θα μείνω και είχα την οικονομική δυνατότητα για να χρηματοδοτήσω ένα ολόκληρο studio.

 

Πού θέλω να καταλήξω; Όλες αυτές οι διαφορετικές προσεγγίσεις έχουν θετικά και αρνητικά. Επίσης περιλαμβάνουν υποχρεωτικά ένα level συμβιβασμών, ανάλογα την κατάσταση του καθενός. Το θέμα είναι να παίζουμε/γράφουμε μουσική, όχι να ψειρίζουμε τη μαϊμού. Τον παράγοντα ακρόασης του κοινού τον βγάζω εντελώς εκτός εξίσωσης, μιας και 5-10 νοματαίοι ακούνε αυτά που γράφω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kpeyos είπε

 

Στα δικά μου τεστ δεν υπάρχει σύγκριση. Σε κάποιους ενισχυτές, όπως οι Boogie και οι high gain Marshalls θα έχουν μια διαφορά της τάξης του 20% που θα εντοπίζεται κυρίως στο feel και στο compression. Σε πιο "δύσκολους" ενισχυτές, όπως οι Vox, Bad Cat, Matchless η απόσταση παραμένει τόσο μεγάλη που θα τολμήσω να πω ότι τα modelers των 1.000 ευρώ βρίσκονται πιο κοντά στο POD 2.0 (φασόλι) απ' ότι στο real thing. Όχι ότι ήταν κακό το φασόλι. Έχω ηχογραφήσει και με αυτό.

 

 

Μήπως συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια?

 

Εννοώ, συγκρίνεις αυτό που ακούς από την καμπίνα ενός λαμπάτου ενισχυτή σε σχέση με αυτό που ακούς από ένα modeller μέσω studio monitors? Ή συνδέεις το modeller σε τελικό και καμπίνα? Ή συγκρίνεις τα ηχογραφημένα?

 

Σε περίπτωση που είναι το τελευταίο πως μιλάς για feel σε ένα ηχογραφημένο αποτέλεσμα?

 

Τέλος, θα ήθελα να μάθω ποια modellers έχεις. Διότι άλλο Αxe 3 και kemper και άλλο zoom, ampero και boss.

 

Επεξεργασμένο από JimmyPap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

 

Μήπως συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια?

 

Εννοώ, συγκρίνεις αυτό που ακούς από την καμπίνα ενός λαμπάτου ενισχυτή σε σχέση με αυτό που ακούς από ένα modeller μέσω studio monitors? Ή συνδέεις το modeller σε τελικό και καμπίνα? Ή συγκρίνεις τα ηχογραφημένα?

 

Σε περίπτωση που είναι το τελευταίο πως μιλάς για feel σε ένα ηχογραφημένο αποτέλεσμα?

 

Όχι. Συγκρίνω πραγματικούς ενισχυτές ηχογραφημένους με έξοδο απ το attenuator direct στον υπολογιστή με IR καμπίνες, με τα modellers είτε με τις δικές τους είτε και με τις ίδιες IR καμπίνες που χρησιμοποιώ για τους ενισχυτές. Όλα τα ακούω απ τα studio monitors. Κανένας ήχος από την ίδια την καμπίνα του ενισχυτή. 

 

Η διαφορά στο πώς κομπρεσσάρει το modeler σε σχέση με τον ενισχυτή είναι αυτό που αλλάζει τα πάντα στο feel και στο παίξιμο και στο άκουσμα. Επίσης το πόσο "επιτρέπεται" να δώσεις πρίμα σε έναν ενισχυτή και πόσο στο modeler πριν το δεύτερο να ακουστεί χάλια.

Μπορεί σε ένα video στο youtube να σε πείθει ο άλλος ότι είναι το ίδιο ακριβώς ένα Kemper ή ένα AxeFX ή ένα Neural με το αντίστοιχο μοντέλο ενισχυτή αλλά πρώτον πολλοί από αυτούς τους ήχους είναι "στρατηγικά" κομμένοι στα πρίμα και με διάφορα βάθη και delay για να μαλακώνουν ακόμη και τα πριμομεσαία και δεύτερον άλλο να βάλεις μια τον ένα και μιά τον άλλο ήχο να ακούς μέσω youtube, κι άλλο να δουλεύεις σε ένα daw με τα wav και με multiple tracks από έναν ενισχυτή ή modeler. Δε λέω μπορεί να είσαι στους Periphery ή στους Messugah και να είσαι μια χαρά, αλλά αν είσαι roots player θα αρχίσουν να σε ενοχλούν διάφορα πράγματα. 

Τελειώνοντας να επαναλάβω ότι δεν κράζω τα modellers. Πολλοί εδώ μέσα ορκίζονται σε καθαρούς ενισχυτές με πετάλια που απ την εμπειρία μου επίσης δεν μπορούν να σταθούν με έναν JCM800 ας πούμε στο ίδιο δωμάτιο. Είναι το ίδιο πράγμα. Ναι και οι καθαροί ενισχυτές με τα πεταλάκια τους και τα modelers απευθύνονται σε αυτούς που θέλουν να έχουν 100 διαφορετικούς ήχους κι ας μην είναι τέλειοι. 

Επεξεργασμένο από kpeyos
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ αχ αχ ταλαιπωριέστε άδικα. Ενώ εμείς οι συνθάδες τα έχουμε λύσει αυτά προ πολλού. Αγαπάμε άναλογκ και ψωνίζουμε ντίτζιταλ 😛

Είναι και το mojo κάπου εκεί χαμένο...........

 

Συγγνώμη για το σπαμ αλλά.... 

 

Κρατώ το να μην χάνει κανείς την big picture. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
34 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Δε λέω μπορεί να είσαι στους Periphery ή στους Messugah και να είσαι μια χαρά, αλλά αν είσαι roots player θα αρχίσουν να σε ενοχλούν διάφορα πράγματα.

 

Ναι μεν, αλλά υπάρχουν και άτομα εντός forum που παίζουν blues/jazz με plugins και έχουν ηχάρα. Ασφαλώς και θα ήταν ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα με έναν καλά ανοιγμένο Fender και 1-2 σωστά τοποθετημένα μικρόφωνα, αλλά δε νομίζω πως απευθύνονται μόνο σε prog-άδες πλέον οι digital επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.