Προς το περιεχόμενο

Ξεφυλλίζοντας ένα Guitar Player του 1980


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και κάποιους μήνες στο κανάλι μου παρουσιάζω μερικά παλιά περιοδικά, και γενικά διάφορα αρχαία πράγματα, όχι τίποτα άλλο, απλά είμαι ερασιτέχνης παλαιο-συλλέκτης... μάλλον όχι συλλέκτης, διότι απλώς διατηρώ ό,τι μου άρεσε από τα παλιά χρόνια...

Ξεκίνησα φτιάχοντας κάποια βίντεο με τα πρώτα τεύχη του περιοδικού Ηχος & Hifi από το 1973 και σκέφτηκα να κάνω το ίδιο με τα τεύχη που έχω κρατήσει του Guitar Player.

Περιοδικό ευαγγέλιο εκείνης της εποχής.

Ενα βιαστικό ξεφύλλισμα λοιπόν, για όποιον θέλει να αφιερώσει 20 λεπτά και να δει πως ήταν τα πράγματα πριν 42 χρόνια.

Τίποτα ιδιαίτερο, τα χαζεύω όπως τότε, απλά μετα από τόσα χρόνια που έχω να τα ανοίξω.

 

 

μόλις ανέβηκε η απλή ανάλυση, σε λίγο και...HD (wow!)

  • Like 9

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δημήτριε... εκεί που είσαι στη σελίδα του Tom Wheeler, στο κάτω μέρος έχει μια LP με stratocaster headstock. Τι είναι αυτό το κούτσουρο;

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωωωωω ρε συ τι μου θύμισες... Είχα σχεδόν όλα τα τεύχη απο guitar player και guitarist 90-93. Πήγαινα και τα αγόραζα απο το βιβλιοπωλείο Μόλχο Θεσσαλονίκη. Όταν παντρεύτηκα έκανα το λάθος και τα άφησα στο πατρικό μου σπίτι, με αποτέλεσμα να τα πετάξει η μάνα μου όλα. Ακόμα κλαίω...  Ευτυχώς έχω κρατήσει όλα τα μονόχρωμα ενθετα με τις ασκήσεις και τα tutorials, έτσι για ενθύμιο (ποτέ δεν εξασκήθηκα έτσι και αλλιώς).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Δημήτριε... εκεί που είσαι στη σελίδα του Tom Wheeler, στο κάτω μέρος έχει μια LP με stratocaster headstock. Τι είναι αυτό το κούτσουρο;

 

η αρχη ολων

 

https://www.premierguitar.com/gear/forgotten-heroes-paul-bigsby