Προς το περιεχόμενο

Quantization και "γκρουβάρισμα"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

quantize item positions to grid

Αυτό δε μου φαίνεται να κάνει quantize. Απλά παρκάρει όλο το κλιπ στο πλέγμα.

 

Κάπου θα έχει λογικά μέθοδο να βάζεις "άγκυρες" στα ισχυρά σημεία του κλιπ ηχογράφησης, και μετά θα κάνει λογικά quantize, τοποθετώντας όλα αυτά τα ισχυρά σημεία στο πλέγμα, ζουλοτραβώντας (stretching) το αρχείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ali Barout είπε

τοποθετώντας όλα αυτά τα ισχυρά σημεία στο πλέγμα, ζουλοτραβώντας (stretching) το αρχείο.

Αυτό είναι κακό και δεν θα το ήθελα με τίποτα. Εάν είναι έτσι (που για να το λες Ali έτσι θά'ναι..), το αφήνω..., απλώς επειδή έχω κάμποση latency (15-20) λόγω παλαιού λάπτοπ, οι εγγραφές μου "τρώνε" χρόνο λόγω των επαναλήψεων τους (πολλές φορές παίξιμο των parts των κιθαρώνε)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

οι εγγραφές μου "τρώνε" χρόνο λόγω των επαναλήψεων τους (πολλές φορές παίξιμο των parts των κιθαρώνε)  

Δεν το κατάλαβα αυτό ακριβώς. Υπάρχει μόνιμη διαφορά στο πού αποτίθεται το αρχείο όταν ηχογραφηθεί; Δεν έχει τότε ένα όφφσετ σε ms για να παρκάρει μόνο του σωστά αυτόματα;

 

11 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Αυτό είναι κακό και δεν θα το ήθελα με τίποτα

Είναι σχετικά αυτά. Αν έχουμε δηλαδή μια ηχογράφηση που πρέπει να είναι καρφί τσακ τσακατσα τσακατσακ κτπ κτπ (1όγδοο 2 δέκατα έκτα), και είναι ωραίο παίξιμο κατα τα άλλα, αν 8 μέτρα έχουν λίγο τσαπατσούλικο χρόνο, ούτε θα κάνω κόπυ πέιστ από άλλο σημείο, ούτε θα το ξαναγράψω. Θα επιλέξω το συγκεκριμένο σημείο, και θα το σφίξω λίγο. Αυτή είναι η λογική.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Δεν το κατάλαβα αυτό ακριβώς. Υπάρχει μόνιμη διαφορά στο πού αποτίθεται το αρχείο όταν ηχογραφηθεί; Δεν έχει τότε ένα όφφσετ σε ms για να παρκάρει μόνο του σωστά αυτόματα;

Απλώς παίρνω όλο το track και το μετακινώ στο grid για να "πέσει" πάνω στον χρόνο κι αυτό λόγω latency... εάν κατάλαβα καλά αυτό που δεν κατάλαβες ακριβώς...

23 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 Αν έχουμε δηλαδή μια ηχογράφηση που πρέπει να είναι καρφί τσακ τσακατσα τσακατσακ κτπ κτπ (1όγδοο 2 δέκατα έκτα), και είναι ωραίο παίξιμο κατα τα άλλα, αν 8 μέτρα έχουν λίγο τσαπατσούλικο χρόνο, ούτε θα κάνω κόπυ πέιστ από άλλο σημείο, ούτε θα το ξαναγράψω. Θα επιλέξω το συγκεκριμένο σημείο, και θα το σφίξω λίγο. Αυτή είναι η λογική.

Αυτή είναι η λογική όντως... αλλά επειδή είμαι "παλαιών αρχών" προτιμώ τα τρακς μου να μην είναι κόψε-ράψε. Προσωπικό βίτσιο....

 Όσο για το ""Θα επιλέξω το συγκεκριμένο σημείο, και θα το σφίξω λίγο"", δεν ξέρω πως να το κάνω αυτό...

 Τέλος πάντων ξέφυγα με τα προσωπικά μου.... Thank you Ali για τον χρόνο σου. 

Επεξεργασμένο από cigaret13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

αλλά επειδή είμαι "παλαιών αρχών" προτιμώ τα τρακς μου να μην είναι κόψε-ράψε. Προσωπικό βίτσιο....

Μεγάλη κουβέντα αυτή. Εξαρτάται και πώς δουλεύει ο καθένας. Αρκετά συχνά προσπαθώ να γράψω "ημερολογιακά", δηλαδή να μπαίνω κάθε μέρα και να σκαλίζω κάτι που δεν ξέρω τι είναι και πού πάει. Αλλά ταυτόχρονα να απαιτώ παιχτική αρτιότητα. Λίγο οξύμωρο αυτό (επειδή θέλω να είναι τέλειο κάτι που δεν ξέρω καν πού πάει). Από την άλλη, μερικές σπάνιες φορές έχω το κομμάτι έτοιμο στο μυαλό μου, οπότε απλά μελετάω λίγο τα μέρη και γράφω όσο το δυνατόν μονοτέικ, γιατί η μουσική ροή είναι ξεκάθαρη, και άρα το παίξιμο αβίαστο.

 

Όμως, όσο κάτι είναι φρέσκο, έχει και ενθουσιασμό. Οπότε παρατηρώ ότι τα αρχικά τέικ, αν και μπορεί να μην είναι τα καλύτερα από άποψης τεχνικής, έχουν μια σπιρτάδα συναισθηματική. Εκεί βοηθά το quantize κατ εμέ. Δηλαδή είναι σαν να πήγες όλο κέφι να γράψεις στούντιο, να έπαιξες, να έφυγες, και μετά ο ηχολήπτης να ανακάλυψε ότι μια νότα σου σε ένα σημείο δεν ταίριαζε. Δε νομίζω να σε ξαναφωνάζαν για μια νότα. Ή θα την πετσοκόβανε με μελοντάιν να την φέρουνε εκεί που ήθελαν, ή θα την έκοβαν τελείως. Δε μιλάμε τώρα να σώσουμε πράγματα που δεν κρατιόνται, συζητάμε να σώσουμε ένα ωραίο τέικ που "ρε γαμώτο σε αυτό το σημείο λίγο νωρίτερα να ήταν αυτή η αττάκα θα ήταν τέλειο." Και επίσης δεν συζητάμε να το φέρουμε καρφί στο πλέγμα, αλλά να το φέρουμε προς κάποια κατεύθυνση χρονικά ώστε να είναι ανεκτό μουσικά, και μέσα στη γκρούβα.

 

Αυτό τώρα τελευταία το συνειδητοποίησα. Σκέφτηκα δηλαδή μια μέρα 3 πράγματα στη σειρά:

- "Επειδή είμαι άχρηστος στο editing, καταπιέζω τον εαυτό μου να ηχογραφεί σε επίπεδο τσάμπιονς λιγκ, να μην πέφτει νότα κάτω αλλιώς σβου και από την αρχή."

- "Ένας ηχολήπτης επιπέδου τσάμπιονς λίγκ θα μπορούσε να καταπιεστεί και να βγάλει από άχρηστο παίξιμο κάτι οριακά χρήσιμο."

- "Γιατί να μην τα φέρω λίγο στη μέση; Να γράφω λίγο πιο ελεύθερα, αλλά να κάνω και λίγο έντιτινγκ όπου χρειάζεται;"

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

δεν συζητάμε να το φέρουμε καρφί στο πλέγμα, αλλά να το φέρουμε προς κάποια κατεύθυνση χρονικά ώστε να είναι ανεκτό μουσικά, και μέσα στη γκρούβα.

 

 

ΑΥΤΟ!!!!!!

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

Γίνεται quantization και σε audio tracks?

 

Το quantization σαν έννοια είναι να φέρεις κάτι πάνω στο grid που ορίζει το μέτρο. Αυτό θα κάνει στο audio track.

 

Το Cubase έχει το AudioWarp και το VariAudio που μπορείς να αλλάξεις το timing σε ένα audio track/event και να τo φέρεις εκεί που θες πάνω στο grid. Το χρησιμοποιώ πολύ στο double-tracking γιατί είμαι ανάπηρος και δε μπορώ να παίξω τόσο σωστά, φοβερό εργαλείο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι, εσάς που είστε επιστήμονες.

 

Σε μια συνεχή ροή παιξίματος (audio), αν κάποιο μέρος "ξεφύγει" λίγο χρονικά, και προσπαθήσουμε να το φέρουμε στο grid, δεν θα επηρεαστούν και τα υπόλοιπα "καλά" μέρη που είναι πριν και μετά από αυτό το σημείο?

Στρετσάροντας ένα μέρος δηλαδή, δεν θα "κουνηθούν" και τα υπόλοιπα που είναι εντάξει?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

Στρετσάροντας ένα μέρος δηλαδή, δεν θα "κουνηθούν" και τα υπόλοιπα που είναι εντάξει?

Όχι απαραίτητα. Εξ ου και stretch. Αν έχουμε 1 μέτρο 4/4 καρφί στο χρόνο, τέλειο, και δίπλα ένα 4/4 λίγο πλεούμενο:

 

Όταν πούμε κάνε επιθετικό πολύ quantize στα όγδοα, το πρώτο μέρος θα μείνει ίδιο (γιατί ήταν τέλειο), το άλλο θα γίνει αγνώριστο, γιατί ήταν πλεούμενο.

 

Μπορούμε βέβαια να επιλέξουμε μόνο το 2 μέτρο, και να κάνουμε μόνο εκεί quantize. Όλα τα γύρω γύρω μένουν ακινητα, μόνο η επιλογή σπρωχνεται/τραβιέται κατά τόπους, ώστε τα ισχυρά να πέφτουν προς το πλέγμα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Όχι απαραίτητα. Εξ ου και stretch. Αν έχουμε 1 μέτρο 4/4 καρφί στο χρόνο, τέλειο, και δίπλα ένα 4/4 λίγο πλεούμενο:

 

 

Σε μια ροή παιξίματος δεν γίνεται τίποτα στα πλαίσια ενός μέτρου αυστηρά.

Πιάνει λίγο από το ένα μέτρο, λίγο από το άλλο, κλπ.

 

Και οι επιθυμητές αξίες δεν είναι σταθερές στο κάθε μέτρο.

Πχ ένας τονισμός σε κάποιο 68ο, κάποιος άλλος σε κάποιο τρίηχο 16ων, ή μπορεί και να  μεταβάλλεται σε κάθε μέτρο κλπ.

 

Δηλαδή 4άρι και όλα σταθερά ... λίγο δύσκολο για τα γούστα μου.

 

Τι σκατά κουαντάιζ να γίνει ..

12 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Όλα τα γύρω γύρω μένουν ακινητα, μόνο η επιλογή σπρωχνεται/τραβιέται κατά τόπους, ώστε τα ισχυρά να πέφτουν προς το πλέγμα.

 

Δεν θα μικρύνει/μεγαλώσει το μέτρο έτσι?

Και πιθανόν μέσα στο μέτρο να φέρει τις "λάθος" αξίες εκεί που θέλουμε, δεν θα κουνήσει και αυτές που δεν θέλουμε να κουνηθούν?

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου