Προς το περιεχόμενο

Σημεία Αλλοίωσης


Dixie
Η απάντηση από τον manosx,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όπως μου λέει και ο πιανίστας Χρόνης Γκόλφης (88άρης) "Άσε τις αυξημένες και πρισμένες" ....

 

Επεξεργασμένο από loucas
  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, loucas είπε

όπως μου λέει και ο πιανίστας Χρόνης Γκόλφης (88άρης) "Άσε τις αυξημένες και πρισμένες" ....

 

 

 Ε ναι, γιατί ο άνθρωπας είναι στην εποχή "Γκόλφω" και "Όσα παίρνει ο άνεμος".

 

 Ενώ εμείς που είμαστε στην εποχή "Εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες" και "Παρασκευή και 13", δηλαδή μονο 35+ χρόνια πίσω, ξέρουμε την αξία των αυξημένων.

 

 Συγκεκριμένα αυξημένες συγχορδίες και ολοτονικές κλίμακες βάζεις να παίζει η άρπα, ακριβώς πριν η πρωταγωνίστρια πλησιάσει διστακτικά και με αργά- αργά βήματα την πόρτα. Με το που την ανοίξει και πεταχτεί από μέσα ο Ιάσωνας ο Βόργιας κρατώντας τη φρέζα, τότε βάζεις κλάστερ με ημιτόνια σε βιολιά μαρκάτο. 

 

 Εδώ τον έμπειρο, τον ούλτρα σπλάτερ κλάμπ να ακούς 😆

  • Χαχα 3
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, manosx είπε

Συγκεκριμένα αυξημένες συγχορδίες και ολοτονικές κλίμακες βάζεις να παίζει η άρπα

Εγκρίνω και επαυξάνω με την άχρηστη πληροφορία της ημέρας.

 

Η άρπα παίζει διατονικά, δηλαδή ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο. Αλλά έχει και 7 πετάλια ώστε να μπορεί αλλοιώνει την κάθε νότα. Πώς εκτελεί λοιπόν εύκολα glissando και στις δύο ολοτονικές κλίμακες που είναι 6φωνες;

 

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας:

Κουρδίζει [Ντο Ρε Μι Φαb Σολb Λαb, Σιb], ή [Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα# Σιb] και [Ντο# Ρε# Μι# Φα Σολ Λα Σι] ή [Ντοb Ρεb Μιb, Φα, Σολ, Λα, Σι] και έτσι διπλασιάζοντας εναρμόνια έναν φθόγγο τις πάει φυσέκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Εγκρίνω και επαυξάνω με την άχρηστη πληροφορία της ημέρας.

 

Η άρπα παίζει διατονικά, δηλαδή ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο. Αλλά έχει και 7 πετάλια ώστε να μπορεί αλλοιώνει την κάθε νότα. Πώς εκτελεί λοιπόν εύκολα glissando και στις δύο ολοτονικές κλίμακες που είναι 6φωνες;

 

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας:

Κουρδίζει [Ντο Ρε Μι Φαb Σολb Λαb, Σιb], ή [Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα# Σιb] και [Ντο# Ρε# Μι# Φα Σολ Λα Σι] ή [Ντοb Ρεb Μιb, Φα, Σολ, Λα, Σι] και έτσι διπλασιάζοντας εναρμόνια έναν φθόγγο τις πάει φυσέκι.

 

Καλά λέω εγώ γκουρού....

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Εγκρίνω και επαυξάνω με την άχρηστη πληροφορία της ημέρας.

 

Η άρπα παίζει διατονικά, δηλαδή ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο. Αλλά έχει και 7 πετάλια ώστε να μπορεί αλλοιώνει την κάθε νότα. Πώς εκτελεί λοιπόν εύκολα glissando και στις δύο ολοτονικές κλίμακες που είναι 6φωνες;

 

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας:

Κουρδίζει [Ντο Ρε Μι Φαb Σολb Λαb, Σιb], ή [Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα# Σιb] και [Ντο# Ρε# Μι# Φα Σολ Λα Σι] ή [Ντοb Ρεb Μιb, Φα, Σολ, Λα, Σι] και έτσι διπλασιάζοντας εναρμόνια έναν φθόγγο τις πάει φυσέκι.

εεε?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Είπαμε, η άχρηστη πληροφορία της ημέρας!

να το πιάναμε κι όλας....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, dimsonic είπε

να το πιάναμε κι όλας....

Η άρπα είναι σαν να έχουμε μια κιθάρα με 7 χορδές, χωρίς ταστιέρα. Να μπορούμε να παίξουμε μόνο την ανοιχτή χορδή, άντε να τσιμπήσουμε και μια αρμονική. Αν λοιπόν κουρδίσουμε την κάθε χορδή σε κάθε νότα, την πρώτη ντο, και την έβδομη σι, καταφέρνουμε και παίζουμε μόνο μία κλίμακα (ντο ματζόρε, ή λα μινόρε, ή τον κάθε τρόπο που δεν έχει αλλοιώσεις). Για να μπορέσει το όργανο να παίξει κι από άλλους τόνους, και να μην κουβαλάμε μία άρπα/κιθάρα για κάθε οπλισμό, ο κατασκευαστής βάζει στην άρπα 7 πετάλια με δύο "σκάλες" ή στην υποθετική μας κιθάρα θα βάλουμε κλειδιά που μπορούν με ένα άγγιγμα είτε να αυξήσουν είτε να ελαττώσουν το τονικό ύψος της κάθε χορδής κατα ένα ημιτόνιο.

 

Δηλαδή αν θέλουμε να παίξουμε σολ ματζόρε, πάμε στη χορδή φα, πατάμε το μαγικό κλειδί να κάνει τη φα φα# και παίζουμε. Το ίδιο και για τις άλλες κλίμακες. Πολύ εύκολα όμως σε κάθε περίπτωση μπορούμε να κάνουμε ένα πέρασμα με το χέρι και να έχουμε ένα εντυπωσιακό glissando. Διατονικό glissando όμως! Πάνω στην κλίμακα! Όχι χρωματικό!

 

Αλλά ειδικά στην περίπτωση των whole tone, υπάρχει το πρόβλημα ότι είναι 6 φωνες, και όχι 7 φωνες όπως οι περισσότερες κλίμακες. Και πάντα θα μας περισσεύει μια νότα, που θα πρέπει να την κουρδίσουμε "πονηρά" για να μην περισσέψει. Ελπίζω να έγινε πιο κατανοητό. Βασικά δεν είναι χρωματικό το όργανο. Αυτό είναι το δυσνόητο σημείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου