Προς το περιεχόμενο

Θέλουν τα μεγάλα labels να μειώσουν τα έσοδα streaming στους DIY δημιουργούς;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Με αφορμή το άρθρο που διάβασα στο Music Business Worldwide, αναρωτιέμαι που θα οδηγήσει η διαμάχη με τις μεγάλες εταιρίες και όσους απο εμάς κινούμαστε ανεξάρτητα δημοσιεύοντας τη μουσική μας. Η αλήθεια είναι πως υπάρχει τεράστια κυκλοφορία μουσικής με πολλά σκουπίδια που δεν θα έβλεπαν το φως της ημέρας παλαιότερα και όπου μεταξύ τους μειώνεται κατα πολύ η πιθανότητα να ξεχωρίσει κάτι πραγματικά αξιοπρόσεκτο.

 

Στη πρόσφατη συνέντευξη στο Music Business Worldwide, ο CEO της Believe (Tunecore) Denis Ladegaillerie, που η πλειονότητα των δραστηριοτήτων της προέρχεται από την εξυπηρέτηση ανεξάρτητων καλλιτεχνών και ετικετών συμπεριλαμβανομένης της TuneCore, ισχυρίστηκε ότι τα Major Labels κάνουν κινήσεις για τη μείωση των εσόδων streaming για ανεξάρτητους καλλιτέχνες.

 

Αντίθετα, ο πρόεδρος της Sony Music, Rob Stringer, αντιμετώπισε το θέμα της μείωσης του μεριδίου αγοράς λόγω της πλημμύρας ανεξάρτητων uploads μουσικής σε πλατφόρμες καθημερινά, τις οποίες αποκάλεσε «flotsam and jetsam» (σκουπίδια δηλαδή).
 

Τα ετήσια έσοδα streaming που δημιουργεί ο μέσος δημιουργός είναι τόσο ασήμαντα, που πραγματικά δεν θα έπρεπε να κάνει μεγάλη διαφορά σε καμία περίπτωση και ενώ η ιδέα της ιεράρχησης των εσόδων streaming για μεγάλες label μπορεί να είναι εντελώς ανήθικη, αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο στον κόσμο των μεγάλων labels. Όταν η μουσική βιομηχανία άρχισε να βασίζεται στις διαδικτυακές υπηρεσίες και όχι στις φυσικές πωλήσεις, αυτές οι γκρίζες ζώνες έγιναν όλο και πιο ευδιάκριτες. 

 

Η ακρόαση μουσικής μέσω υπηρεσιών όπως το Spotify, έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα την τελευταία δεκαετία.
Κάθε συναλλαγή και κάθε συνδρομητής έχει σημασία στην ηλεκτρονική αγορά και όταν πλατφόρμες όπως το Spotify έχουν στριμώξει την αγορά, παίρνουν αποφάσεις που επηρεάζουν τους υπόλοιπους από εμάς καλώς ή κακώς.

Όμως οι εταιρίες παίρνουν τη μερίδα του λέοντα απο τα δικαιώματα στα συμβόλαια των καλλιτεχνών τους και αφήνουν ένα μικρότερο ποσοστό στο Spotify απο κάθε κυκλοφορία. Το αποτέλεσμα είναι το Spotify να δίνει κάποια προτεραιότητα σε ανεξάρτητες παραγωγές αλλά και podcasts που προσέθεσε στην πλατφόρμα μιας και εκεί έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

 

Είναι προφανές πως τα μεγάλα labels έχουν στριμωχτεί και θα προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να ανακτήσουν τα χαμένα τους πρωτεία στα έσοδα απο τις υπηρεσίες marketing που προσφέρουν στους πελάτες τους.

 

Εσείς τι λέτε;

Είναι πραγματικά μια καταστροφική κατάσταση πραγμάτων ή μια θετική εξέλιξη;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Θέλουν τα μεγάλα labels να μειώσουν τα έσοδα streaming στους DIY δημιουργούς;

Κρατάμε μονο ότι αυτός ο Στρίνγκερ ακούει θρας.γιαυτο μίλησε για τους φλοτσαμ εντ τζετσαμ 

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Flotsam_and_Jetsam

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Είναι πραγματικά μια καταστροφική κατάσταση πραγμάτων.

Βασικά είναι μια χαοτική κατάσταση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Οι πλατφόρμες streaming που πληρώνουν τεράστια ποσοστά στα μεγάλα labels, αλλάζουν το παιχνίδι και προωθούν τους ανεξάρτητους γιατί αποδίδουν πιο ισορροπημένα ποσοστά και μπορούν και αυτοί να ανταπεξέλθουν.

 

Καλό για τους ανεξάρτητους και γι αυτό τα labels βλέπουν να χάνουν το παιχνίδι απ' τα χέρια τους και θέλουν να επιβάλλουν νέους όρους. Αρνητικό είναι ο τεράστιος αριθμός κυκλοφοριών κάτω του μετρίου που αναφέρθηκε ο Στρίνγκερ ως σκουπίδια (και άδικο δεν έχει κατα τη γνώμη μου).

 

Νομίζω πως είναι για καλό των μικρών ψαριών και εις βάρος των καρχαριών.

Το κουρνιαχτό είναι μεγάλο και σε εξέλιξη πάντως. Θα δούμε όταν καταλαγιάσει τι θ' απογίνει.

 

 

Υ.Γ. Το φλοτσαμ εντ τζετσαμ προϋπήρχε σαν όρος προ πολλού και πιο συγκεκριμένα αναφέρεται στα επιπλέοντα σκουπίδια. Δεν δημιουργήθηκε απο κάποια μπάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το streaming δίνει μηδαμινά έσοδα στον ανεξάρτητο καλλιτέχνη. Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολείται κάποιος με αυτό. Το bandcamp είναι πολύ πιο δίκαιο, αν πουλήσεις πληρώνεσε και με πολύ καλό ποσοστό.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/8/2022 στις 8:39 ΠΜ, UnderGround είπε

Το bandcamp είναι πολύ πιο δίκαιο

Συμφωνώ σε αυτό, αλλά δυστυχώς σε υποχρεώνει για paypal.. αν δεν είχε αυτή την παράμετρο, θα είχα πάει στο bandcamp χρόνια τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Συμφωνώ σε αυτό, αλλά δυστυχώς σε υποχρεώνει για paypal.. αν δεν είχε αυτή την παράμετρο, θα είχα πάει στο bandcamp χρόνια τώρα

Με ποιόν άλλο τρόπο θα μπορούσε να γίνει η συναλλαγή μέσω του bandcamp;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Συμφωνώ σε αυτό, αλλά δυστυχώς σε υποχρεώνει για paypal.. αν δεν είχε αυτή την παράμετρο, θα είχα πάει στο bandcamp χρόνια τώρα

Τι προβλημα έχει το paypal

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου