Προς το περιεχόμενο

split σε digital piano


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
15 ώρες πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Ποιές είναι αυτές οι δυνατότητες που διαφέρουν από μάρκα σε μάρκα;
Όταν λέμε split, όπως κι όταν λέμε layer είναι συγκεκριμένες λειτουργίες που κάποιες από τις δυνατότητες είναι και η επιλογή ήχων της αρεσκείας μας στο κάθε τμήμα.

 

Παλαιότερα σε κάποια home και stage piano υπήρχαν λίγοι preset ήχοι (piano, rhodes, organ, etc) και ένας είχε split μπάσο με πιάνο ή κάποια άλλη έτοιμη επιλογή, απ' όσο θυμάμαι χωρίς να δίνονται custom επιλογές.

Θα μου πεις... σε ποια δεκαετία ζεις ρε μπάρμπα... 😄 αλλά δεν είμαι ο μόνος που διαβάζει.

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
2 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

Παλαιότερα σε κάποια home και stage piano υπήρχαν λίγοι preset ήχοι (piano, rhodes, organ, etc) και ένας είχε split μπάσο με πιάνο ή κάποια άλλη έτοιμη επιλογή, απ' όσο θυμάμαι χωρίς να δίνονται custom επιλογές.

Πολύ καλά θυμάσαι.
Αρκετά παλιά, υπήρχαν κάποιοι preset (εργοστασιακοί) ήχοι (patches) όπου ήταν συνδιασμός ήχων σε μορφή split. Το κακό ήταν πως δεν μπορούσες να αλλάξεις τις παραμέτρους, όπως για παράδειγμα split point, συνδιασμό ήχων, ένταση κλπ, αφού δεν ήταν σε μορφή μνήμης αλλά σε μορφή patch, δηλαδή έτοιμου προ-διαμορφωμένου ήχου δίχως δυνατότητα αλλαγών των παραμέτρων του. Αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν καθ'ότι τα επόμενα διέθεταν την δυνατότητα παραμετροποίησης όλων των σχετικών παραμέτρων από τον χρήστη και αποθήκευσης σε μνήμη.

 

2 ώρες πριν, Yannis Methenitis είπε

Θα μου πεις... σε ποια δεκαετία ζεις ρε μπάρμπα... 😄 αλλά δεν είμαι ο μόνος που διαβάζει.

Δίκιο έχεις αλλά πολλά από εκείνα τα μηχανήματα κυκλοφορούν ακόμα και είναι σε χρήση από πολλούς χρήστες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελαφρώς offtopic:

Είναι αλήθεια ότι ο μουσικός εξοπλισμός από το 1980 έχει υποστεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ αλλαγές.

Είναι εξωφρενικό το πόσο προσιτές είναι πλέον συσκευές με τρελές δυνατότητες επεξεργασίας.

Η ψηφιακή επανάσταση να είναι καλά..

Ολα αυτά βέβαια οδήγησαν στο να ευτελιστεί η αξία της μουσικής δημιουργίας και να ...σχεδόν παρακαλάμε τους άλλους να ακούν τα κομμάτια που γράφουμε... (και ισχύει σε μεγάλο βαθμό ακόμη και για τα πολύ μεγάλα ονόματα αυτό - η υπερπροσφορά μουσικής είναι τρομακτική).

  

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου