Προς το περιεχόμενο

Apple M1, M2 MacStudio etc


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όποιες ιδέες μπορεί να είχαν μπεί στο μυαλό μου, έφυγαν για τα καλά.

Τον Guy τον παρακολουθώ ανελλιπώς χρόνια, είναι περίπου στα χρόνια μου, φυσικά είναι απίστευτος επαγγελματίας ενώ εγώ είμαι απίστευτος ερασιτέχνης και μας χωρίζει χάος, αλλά πολλές φορές βρίσκω να σκέφτομαι με τον ίδιο τρόπο. Πέρα φυσικά επίσης από το οικονομικό χάος που μας χωρίζει και τον ζηλεύω, τον ζηλεύω επίσης και για το ότι τολμάει διάφορα. Θα μου πεις επαγγελματίας είναι. Τα βάζει κάτω, αριστερά κόστος, δεξιά όφελος κ.ο.κ.

 

Τεσπα, να μην πολυλογώ αν αυτός έχει προβλήματα, μην το σκέφτεσαι καν Καραμήτρο....

 

 

 

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γράψω και εγώ τη γνώμη μου ως κάτοχος ενός M1 studio εδώ και 2μιση μήνες (το μηχάνημα που δείχνει ο φίλος είναι το Ultra, και κάτι παραπάνω (build to order). Πριν είχα ένα πολύ καλό 27ρι iMac.

Πρώτα από όλα όταν κάποια ξεκινάει με Mac και δείχνει project σε Cubase...δεν μπορώ, αναγκαστικά σκάω ένα (ειρωνικό) χαμογελάκι. ΚΑΝΕΝΑΣ Mac user δεν θα έβαζε Cubase, όπως και κανένας χρήστης Cubase δεν έχει λόγο να πάει σε Mac. Παρά φύσην, πάντα θα υπάρχουν...

Για να σας δώσω μια ιδέα της μετάβασης από το ένα μηχάνημα στο άλλο, θα δώσω ένα παράδειγμα.

Δεν έχω καμμία τρέλα με τα αυτοκίνητα. Απλά θέλω να είναι αξιόπιστα, να βάζω το κλειδί και να φεύγω. δεν έχω αγοράσει ποτέ αυτοκίνητο, πάντα μου έδιναν οι εταιρίες. Κάποια φορά λοιπόν, μου έδωσαν μια καινούργια 147 Alfa (μόλις είχαν έρθει στην Ελλάδα) με 120 άλογα. Αυτό το αυτοκίνητο είχε κάτι το μοναδικό. Σε προκαλούσε να το βγάλεις βόλτα, έτσι χωρίς λόγο και μάλιστα να βρεις ένα δρόμο με πολλά στροφιλίκια.

Έτσι είναι και το καινούργιο Μ1.