Προς το περιεχόμενο

Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming


Προτεινόμενες αναρτήσεις

α. είπα δεν με ενδιαφέρει. Πέρασε η εποχή που μπορει να με ενδιέφερε. Αλλά και τότε ένα συμβόλαιο που μου φέρανε το έκανα κορνίζα.

β. δυστυχώς όχι

γ. αυτό που συμβαίνει σήμερα να έχει ο καθένας βήμα να λέει τη χαζομάρα του σε οποιοδήποτε μέσο και εγώ να πρέπει να το τρώω στη μουρη χωρίς το παραμικρό φίλτρο είναι η αιτία που έχουν ισοπεδωθεί όλα.

δ. ο FZ έλεγε ανοησίες...το ακούσαμε κι αυτό

 

Λεω ρώτα γιατί σχηματίζεις μια ιδέα για τον άλλον, και πάρε μια συνδρομή με βάση φαντασιώσεις.

άλλωστε τόσα χρόνια γράφω, εσύ γιατί δεν διαβάζεις να ξέρεις

και τα τετραφωνικά τι σε ενόχλησαν, τρεντ ήταν και πέρασαν, όλοι το έβλεπαν που πήγαινε φούντο και όλοι ψώνιζαν.

 

Τεσπα, άντε νύχτα

1 λεπτό πριν, trolley είπε

Αυτό συνέβη όταν, μετά την αναλυτική παράθεση γεγονότων από τον Γιάννη, συνέχισες να λες αυτά που λες. Άρα, όχι, δεν το γνωρίζω μόνο εγώ, το γνωρίζεις και εσύ, άσε που είμαι σίγουρος ότι σου αρέσει κιόλας. :)

δεν κατάλαβα δηλαδή δεν έχω δικαίωμα να έχω τη γνώμη μου?

τι αναλυτική παράθεση?

το δελτίο τύπου του μέσου?

Εσύ το λες αυτό που υποτίθεται δεν θες παραγωγούς και μπήκε απο πάνω ο Σουηδός πάτρονας?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία, τα τετραφωνικά συστήματα ήταν ο προ-άγγελος των σημερινών 2.1, 4.1, 7.1 ηχοσυστημάτων, δηλαδή μία εξαιρετική ιδέα που εκείνα τα χρόνια δεν ήταν ώριμο το τεχνολογικό περιβάλλον για να υλοποιηθεί. Σήμερα είναι industry-standard σε διάφορες εφαρμογές.

 

To streaming είναι το παρόν και το μέλλον, κατά ευθέως ανάλογο τρόπο, ελπίζω να μην χρειαστούν άλλα 40 χρόνια για να το συνειδητοποιήσουν κάποιοι άνθρωποι.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, trolley είπε

To streaming είναι το παρόν και το μέλλον ...

 

Τίνος πράγματος το παρόν και το μέλλον?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Τίνος πράγματος το παρόν και το μέλλον?

Των συστημάτων διανομής μουσικής και ταινιών φυσικά. Μπύρες θα συνεχίσουν να διανέμονται με τον παραδοσιακό τρόπο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, trolley είπε

Για την ιστορία, τα τετραφωνικά συστήματα ήταν ο προ-άγγελος των σημερινών 2.1, 4.1, 7.1 ηχοσυστημάτων, δηλαδή μία εξαιρετική ιδέα που εκείνα τα χρόνια δεν ήταν ώριμο το τεχνολογικό περιβάλλον για να υλοποιηθεί. Σήμερα είναι industry-standard σε διάφορες εφαρμογές.

 

so what

φαινόταν από τότε ότι θα πάτωνε. Και νομίζεις ότι πατωσε λόγω τεχνολογίας? Ως συνήθως δεν υπήρχε software. Βγήκαν 10 δίσκοι μετρημένοι

5 λεπτά πριν, trolley είπε

To streaming είναι το παρόν και το μέλλον, κατά ευθέως ανάλογο τρόπο, ελπίζω να μην χρειαστούν άλλα 40 χρόνια για να το συνειδητοποιήσουν κάποιοι άνθρωποι.

 

χαίρω πολύ. Αυριο θα έχουμε τσιπάκια με σκληρό δίπλα στον ακουστικό πόρο. Αλλά για τα μειονεκτήματα που επισήμανα ....μούγκα

δηλ της γενικής κεντρικής διαχείρισης της μουσικής πάρτα κι αυτά είναι ...δε λέμε τίποτα

ότι έχουν εξαφανιστεί οι αρχικές εκδόσεις απο τις πλατφόρμες ...δε λέμε τίποτα

ότι το ριπ που γίνεται είναι ώρες ώρες τραγικό...δε λέμε τίποτα

το ενδεχόμενο της μουσικής λογοκρισίας (βλ. πρώτο) ...δε λέμε τίποτα...

ότι αύριο σου κατεβάζουν διακόπτη και παίρνεις τα 3 σου... δε λέμε τίποτα...

 

όλα καλά και άγια

 

 

 

λοιπόν 

είπαμε νύχτα.

Εχουμε και δουλειές να κάνουμε

 

ευχαριστώ για την παρέα.

Σόρρυ διαφωνώ, έχω ψωνίσει κι απ αυτό, αλλά διαφωνώ.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, trolley είπε

Των συστημάτων διανομής μουσικής και ταινιών φυσικά.

 

Τα οποία λειτουργούν αξιοκρατικά και με απόλυτη ελευθερία, έχοντας σκοπό τους την προώθηση της ποιότητας και όχι των πωλήσεων να φανταστώ.

 

Από εκεί και πέρα, η διανομή, είναι μέρος της αγοράς και αφορά περισσότερο στις καινούριες κυκλοφορίες.

Δεν νομίζω να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για παλαιότερες κυκλοφορίες.

Άρα η αγορά στόχος της είναι ο κόσμος που ψάχνει ακριβώς αυτό.

 

Δεν ενδιαφέρει τους πάντες αυτή η προσέγγιση, ιδιαίτερα όταν αυτό που ψάχνουν δεν είναι ιδιαίτερα εμπορικό ούτε σαν είδος ούτε σαν άκουσμα.

 

Δεν βλέπω την χρησιμότητα που έχουν οι περισσότερες πλατφόρμες streaming για κάποιους που είτε ακούνε παλαιότερες κυκλοφορίες και έχουν ήδη το υλικό αυό, είτε ψάχνουν κάτι εξειδικευμένο στις νέες.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

φαινόταν από τότε ότι θα πάτωνε. Και νομίζεις ότι πατωσε λόγω τεχνολογίας? Ως συνήθως δεν υπήρχε software. Βγήκαν 10 δίσκοι μετρημένοι

 

Εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε λογισμικό, τελεία. Το γνωρίζεις.

 

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

χαίρω πολύ. Αυριο θα έχουμε τσιπάκια με σκληρό δίπλα στον ακουστικό πόρο. Αλλά για τα μειονεκτήματα που επισήμανα ....μούγκα

δηλ της γενικής κεντρικής διαχείρισης της μουσικής πάρτα κι αυτά είναι ...δε λέμε τίποτα

 

Τι να πούμε πασά μου; Έχεις κάποια αίσθηση ότι δεν βρίσκεις κάτι που θέλεις στο spotify ΕΝΩ είναι την ίδια στιγμή διαθέσιμο σε CD ή βινύλιο; Αποκλείεται, είμαι δεινός αναζητητής υλικού και γνωρίζω πολύ καλά ότι αυτό δε συμβαίνει. Επίσης, ποια "κεντρική διαχείριση"; Εγώ χρησιμοποιώ άλλη πλατφόρμα, και έχει άλλο υλικό.

 

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

ότι έχουν εξαφανιστεί οι αρχικές εκδόσεις απο τις πλατφόρμες ...δε λέμε τίποτα

ότι το ριπ που γίνεται είναι ώρες ώρες τραγικό...δε λέμε τίποτα

το ενδεχόμενο της μουσικής λογοκρισίας (βλ. πρώτο) ...δε λέμε τίποτα...

ότι αύριο σου κατεβάζουν διακόπτη και παίρνεις τα 3 σου... δε λέμε τίποτα...

Άσε που μπορεί να κοπεί και το ρεύμα και να μη δουλεύει ούτε το πικαπ βινυλίου. Ούτε γι' αυτά λέμε τίποτα. Είμεθα πουλημένοι στο σύστημα.

 

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

όλα καλά και άγια

 

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Τα οποία λειτουργούν αξιοκρατικά και με απόλυτη ελευθερία, έχοντας σκοπό τους την προώθηση της ποιότητας και όχι των πωλήσεων να φανταστώ.

Έψαξες να βρεις κάτι στο Spotify και δεν το βρήκες επειδή δεν έχει / είχε πωλήσεις; Για πες μας ένα παράδειγμα. Θα στο βρω εγώ σε κάποια πλατφόρμα, εκτός αν δεν κυκλοφορεί πλέον ούτε σε δίσκο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι θελω να βρω το βρισκω αργα η γρηγορα. Εκει ΔΕΝ υπαρχει.

Και εννοω δεν υπαρχει.

Πανε βρες στην πλατφορμα πχ το all things must pass στην πρωτη εκδοση του spector.

 

Εχω και μπαταρια και γεννητρια.

 

Νυχτααα

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, δεν υπάρχει ένας δίσκος της Ραφαέλα Καρά (το Φόρτε Φόρτε Φόρτε) με την ορίτζιναλ φωτογραφία που φόραγε το μαντήλι με τα ασημένια κουμπάκια. Με τάπωσε ο Ντιμ, περιμένω και τον Φιουζιο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, trolley είπε

περιμένω και τον Φιουζιο.

 

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το spotify, ούτε με άλλες ανάλογες πλατφόρμες.

Δεν μου χρησιμεύουν σε τίποτα.

Ότι θέλω να ακούσω θα το ψάξω, θα το ακούσω και αν μου αρέσει θα το πάρω.

Θέλω να το έχω στο pc μου και να μην στηρίζομαι στο αν θα έχω internet, ή αν θα αλλάξει ο τρόπος ακρόασης στην κάθε πλατφόρμα για να το ακούσω.

 

Το ότι μπορώ να βρω όμως αρκετά κενά αν ψάξω το spotify, είναι σίγουρο, δεν το συζητώ.

Αν και δεν νομίζω ότι σε ενδιαφέρει στην πραγματικότητα το αν θα βρω κάτι, μπορεί να έχει το εξώφυλλο ανάσκελα αφού.

 

Από εκεί και πέρα δεν έχω τίποτα με τις πλατφόρμες αυτές, απλά δεν είναι για μένα, δεν με ενδιαφέρουν.

Δεν είμαι ο τύπος που θα κάνει δουλειές ακούγοντας playlists.

Ότι ακούω το ακούω συνειδητά, συγκεντρώνομαι σ' αυτό αποκλειστικά.

Γιατί να το ακούω από online πλατφόρμες και όχι στον δικό μου player που μπορεί να του αλλάξω την ταχύτητα ανά πάσα στιγμή για να ακούσω αργά κάποιο σημείο μέχρι να το καταλάβω, ή να το βάζω μπρος πίσω για να το ψάξω μουσικά?

 

Δεν ακούω επίσης μέσω κινητού, δεν έχω καν smartphone, οπότε δεν με ενδιαφέρει και η φορητότητα της ακρόασης μέσω online streaming.

 

EDIT: Από εκεί και πέρα, ναι, είναι ο τρόπος του μέλλοντος, ναι, μπορεί όποιος θέλει να ανεβάσει ότι θέλει, και αυτό είναι καλό κατά την γνώμη μου.

Όμως το point του αρχικού μου post, ήταν ότι οι βασικές αρχές αυτής της βιομηχανίας παραμένουν σταθερές (δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά άλλωστε).

Ανέβασε ότι θέλεις, αν δεν πέσουν λεφτά από πίσω, θα το ακούσεις εσύ και οι 300 του Λεωνίδα που έχουν ήδη αποδημήσει, κι ας έχει τεράστια καλλιτεχνική σημασία.

Και είναι λογικό.

Για εμπορεύσιμο προϊόν μιλάμε άλλωστε.

Κάποτε υπήρχαν οι DJs και οι παραγωγοί ραδιοφώνου, σήμερα υπάρχουν οι influencers.

Ο τρόπος και τα μέσα αλλάζουν μόνο.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Yannis Methenitis changed the title to Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου