Προς το περιεχόμενο

Τί να αγοράσω; Synthesizer ή Workstation;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταλαβαίνω φίλε skouter...

Δε ξέρω... τί να πω; Ίσως το σκεφτώ άλλο λίγο, ξέρω 'γω; :(

Όσο για τους arpegiators, πράγματι το XS έχει 4 και το ES, 2.

Τέλοσπάντων, ίδωμεν... :? :?

www.myspace.com/dizzydizign

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για να μιλήσουμε ξεκάθαρα αν θές να μάθεις σε βάθος το ΜΟΤΙΦ τότε επιβάλεται να επισκευτείς το http://www.motifator.com εκει θα βρείς ενα ολόκληρα σύμπαν απο πράγματα για το ΜΟΤΙΦ. Προσωπικά πιστεύω οτι το motifator ειναι το πιο κρυφό όπλο της YAMAHA και η βοήθεια που πρσφέρει απαράμιλη.

Παραθέτω τι γράφει σε ένα thread του MOTIFATOR ο τρομερά έπειρος χρήστης DavePolich για το XS.

http://www.motifator.com/forums/showflat.php?Cat=1,2,4&Board=Freebie&Number=304970&page=7&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=all&vc=1

Why am I going in this direction? Because I wanted to point out that actually, ANY piece of hardware, any synth, is "good enough" these days for making music. Just because the XS is coming out, that doesn't mean your ES is suddenly worthless or sounds "bad". If you own a Motif, S90, S90ES, Motif ES, MO 6/7/8 - count yourself very lucky. You have more power to make great sounding music than most people ever dream of or can afford.

If you think that buying a certain synth or piece of software will "finally" make your music become what you always wanted it to be, you are on the wrong track and probably should get out of making music altogether. If the guy down the block has an M3 and you have an XS, who will make the better sounding music? The answer is - whoever is the most creative.

The actual gear makes no difference.

I realize there are people who simply like to buy synths, hard or soft, and just noodle around on them and listen. That isn't music making, but they are out there. They have all the most expensive stuff in the world and obsess over the minute details of sound to the nth degree, over and over.

At some point, you need to ask yourself if you are indeed one of these people. And then, like an alcoholic, you should admit that you are addicted and will always have to feed your addiction and will never be satisfied.

And then, you should probably come to grips with the fact that the rest of the world doesn't care what you think. The rest of the world has gone on with the business of creating music, whether you like what they're using or not.

I have a reason for getting an XS. I make and sell sound libraries for the Yamaha Motif family of synths and I need to provide libraries for my XS customers. So it's not a luxury purchase for me. I own a V-synth, and now that there is a beautiful new V-synth GT coming, will I sell my old one and get the new one? No, I can do everything I want with my "old" one. In fact I'm still discovering what I can do with my "old" V-synth. No one who hears a track with my V-synth sounds on it will sit there and imagine me using the touchscreen or the knobs or TimeTrip pad, or discount what I did because I wasn't using the new color touchscreen or chrome jog wheel or softknobs below the display on a new V-synth.

Tactile and interface experiences belong to us, the users. The audience doesn't experience it the same way. They just hear a song. They can't tell whether it's virtual analog, real analog, or sample playback, anymore than they can tell whether it's an mp3 or a CD track or a 24-bit WAV file. They can't tell the difference.

New gear is wonderful. We'e musicians, and we like musical instruments. That's our nature. To us, a great-looking/sounding synth is just another piece of plastic and metal to someone else. This can't be helped. I think that it just pays to keep it in perspective from time to time and remember not to become a slave to the "better gear will make my music better" mentality. Better gear will indeed help your tracks sound better, but only if you know what it is you want to do in the first place - and that is a product of your own creativity and resourcefulness. A monkey in front of a Motif is still a monkey.

"My Korg is better than your Yamaha" - this is simply childish and always a statement from someone who thinks that tools determine the product rather than the user. No one's synth is "better" than someone else's when it comes to music creation.

That said, I can't wait to get my XS back so I can get back to making more killer sounds.

Νομίζω οτι ο τύπος ξεκαθαρίζει την διαφορά μεταξύ ενός σοβαρού μουσικού και ενός ενθουσιώδη μουσικού.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Το motifES έχει ένα ARPEGIATOR' date=' πολυφωνικό μεν αλλά ένα. Εκτός και αν δεν έχω βρεί εγώ τον δεύτερο.[/quote']

Ναι λάθος, πράγματι ένα έχει... :roll:

Νομίζω οτι ο τύπος ξεκαθαρίζει την διαφορά μεταξύ ενός σοβαρού μουσικού και ενός ενθουσιώδη μουσικού.

Όντως...

Σίγουρα πρέπει να ξεφύγω από κάποια "ψυχολογικά προβλήματα"-κολλήματα. ¶λλωστε, νομίζω ότι η φάση που βρίσκομαι, δηλαδή μια φάση... αφασίας, είναι χαρακτηριστική ενός αρχαρίου. Ελπίζω, με τη βοήθειά σας, όταν επιτέλους αποκτήσω το πρώτο μου συνθ (δε θα αργήσει αυτή η άτιμη η στιγμή :) ) να αναρριχηθώ στα ψηλά επίπεδα ενός καλού προγραμματιστή. :lol:

Όντως...

Σίγουρα πρέπει να ξεφύγω από κάποια "ψυχολογικά προβλήματα"-κολλήματα. ¶λλωστε' date=' νομίζω ότι η φάση που βρίσκομαι, δηλαδή μια φάση... αφασίας, είναι χαρακτηριστική ενός αρχαρίου. Ελπίζω, με τη βοήθειά σας, όταν επιτέλους αποκτήσω το πρώτο μου συνθ (δε θα αργήσει αυτή η άτιμη η στιγμή :) ) να αναρριχηθώ στα ψηλά επίπεδα ενός καλού προγραμματιστή. :lol:[/quote']

Αυτο ειναι το πνευμα!!!

Καλως ηρθες στον κοσμο των καβ....ων πληκτραδων!!!

Καλη αρχη στην αναριχηση σου!!!!! :D :D

Αυτο ειναι το πνευμα!!!

Καλως ηρθες στον κοσμο των καβ....ων πληκτραδων!!!

Καλη αρχη στην αναριχηση σου!!!!! :D :D

Καλώς με δεχτήκατε!!!!.... :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

• 2 χρόνια αργότερα...

Βλέπω πολλές φορές κάποια μέλη να εμμένουν στο MotifES το οποίο κατέχω κι εγώ και είναι εξαιρετικό όργανο.

Δεν έχετε καταλάβει βρε παιδιά ότι το ES έχει σταματήσει να παράγεται και έχει αντικατασταθεί από το MotifXS το οποίο υπερτερεί στο UI (λόγω μεγάλης οθόης) αλλά και στη γρήγορη θύρα USB 2.0 που το τελευταίο περιλαμβάνει ;

του ES η USB ειναι και αυτη v2.0

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

• Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου