Προς το περιεχόμενο

Εταιρεία μουσικής παραγωγής.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί; Μην την προωθήσει το δισκάδικο; Η για να τον δουν το δίσκο σε 1 ράφι πίσω πίσω από άλλα cd. Δλδ να μην τον δουν καν;

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως εκεί έχει περισσότερες πιθανότητες να τον δει ο κάθε μπάρμπας που δεν ξέρει τι ναι αυτά τα "γκομπιούτερζ" και από ότι του έχουνε πει μάλλον είναι του διαβόλου. Δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί οι μπαρμπάδες στο ελλάντα. Από την άλλη, όλοι αυτοί το πολύ-πολύ να ακούνε ανα βρυση και βανδη οπότε σιγά μην ψάξουν τα σιντι του ιχνηλάτη και του κάθε ιχνηλάτη.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

κοιτάξτε παιδιά, αν και καινούριος εδώ και σχετικά μικρός νομίζω, αν ένας καλλιτέχνης αξίζει πραγματικά θα γεμίσει το Καραϊσκάκη χωρίς να δώσει ούτε αφίσα και χωρίς να χρειαστεί να βγεί στα πρωϊνάδικα για να κάνει promotion. υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις, περισσότερο στην underground σκηνή με καλλιτέχνες που έκανα sold out συναυλία και δεν το είπαν και πουθενά..

http://sfyraki.blogspot.com/ - Tom Still Waits
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να στο εξηγήσω.

Ας υποθέσουμε πως εσύ θέλεις να αγοράσεις … βατραχοαπαιδήλα,

και σε ένα στενό στην μέση του κάπου, υπάρχει ένα μαγαζί

που πουλάει τα καλύτερα βατραχοαπαίδηλα στις καλύτερες τιμές,

ή και 50% κάτω από τους ανταγωνιστές του.

 

Αν εσένα δεν σου το πεί κάποιος, και δεν το μάθεις,

δεν πρόκειται να πας ποτέ να ψωνίσεις εκεί.

 

Σε αυτό το σημείο έρχεται η διαφήμιση και η προώθηση του καταστήματος

ή του προϊόντος. :wink:

 

Ο κόσμος ψωνίζει ότι βλέπει στις βιτρίνες.

 

Αν το προϊόν σου απουσιάζει από τις βιτρίνες

ή τα ράφια των soupermarkets, δεν θα πουληθεί. !!!

 

Αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση … :roll:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To internet ειναι ενα καλο μεσον για εναν ασημο αλλα για να σε προσεξει

καποιος εκει στην αβυσσο...αν ψαχνει καποιος αλφαβητικα, μονο στο Α θελει

μια μερα σιγουρα.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

κατα τη γνωμη μου αν καποιος δεν κινειται σε mainstream χωρους θα εχει καλυτερα αποτελεσματα αν κινηθει μεσω internet, παρα μεσω δισκογραφικης εταιρειας (ολο και πιο συχνη πρακτικη στο εξωτερικο). αν μιλαμε για cd, υπαρχει η λυση του να ηχογραφησεις μονος σου το υλικο, πληρωνωντας το studio (η και το mastering), και να βρεις εταιρια για να το κυκλοφορησει. (πιο ευκολο απο το να βρεις εταιρια που να πληρωσει για τις ηχογραφησεις).. βεβαια οι λογοι να κυκλοφορησει ενα cd δεν ειναι μονο οικονομικοι, οποτε ο καθενας κρινει αν θελει/χρειαζεται το ονομα μιας εταιρειας η οχι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα ακομα αν ηταν στα ραφια ολων των δισκοπωλειων ενα cd που το ειδος

του ειναι λιγο κλασικο εκτος μοδας νομιζω οτι το αποτελεσμα θα ηταν απογοητευτικο απο

εισπραξεις αφου το κερδος του μουσικου ειναι 4%

Το καλυτερο θα ηταν να δοθει μαζικα σε μικρο κοστος χωρις μεσολαβηση καποιας δισκογραφικης.Καποιος μου ελεγε οτι η εταιρεια δεν τον αφηνε ακομα

και οταν οι εισπραξεις ηταν πολυ χαμηλες απο το cd του, να βαλει τα τραγουδια του στο ιντερνετ

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, δεν εννοώ ακριβώς αυτό.

Εννοείται ότι χωρίς μια μικρή έστω διαφημιστική καμπάνια, θα είναι αρκετά πιο δύσκολο για μια μπάντα να αποκτήσει γρήγορα κοινό.

all I'm saying is that υπάρχουν περιπτώσεις μεγάλων ονομάτων (Satriani και κάτι άλλοι) που η εταιρεία παραγωγής και οργάνωσης της συναυλίας του στο Ελλαδιστάν μας δεν τοποθέτησε καμία αφίσα, μόνο έκανε μια μικρή διαφήμιση μέσω ραδιοφώνου, άντε και κανένα αρθράκι σε καμιά εφημερίδα και αυτό είναι. Εννοείται πως οι 1.500 που μαζεύτηκαν στη συναυλία του δεν ήταν όσοι αρμόζουν στον Joe, αλλά είναι μια καλή απόδειξη..

 

Η αδερφή μου μου είχε πει και για κάποιους άλλους, ψιλοunderground, αλλά δεν θυμάμαι όνομα, και έγιναν γνωστοί μόνο και μόνο επειδή έβγαλαν μια δισκάρα και μετά δεν χρειάστηκε να κάνουν διαφημιστικές καμπάνιες.

 

Το παράδειγμά μου;; Pavlov's Dog - Pampered Menial

και τέλος..

Ουδέν Σχόλιον..

http://sfyraki.blogspot.com/ - Tom Still Waits
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω την εντυπωση πως μια δισκογραφική δεν ενδιαφερεται να βγάλει λεφτα μεσα απο τον αριθμο των CD που θα πουλησει μεσα απο την λιανικη - δισκαδικα, σε ενα τετοιο ειδος μουσικης που δεν ειναι και τοσο εμπορικο.

αληθεια ποσα CD να εχει πουλησει ο DOUSK ή ο LIBERTO που ειναι πασιγνωστοι νεοι μουσικοι στην ηλεκτρονικη μουσικη γενικα αλλα αποκλειεται να εχουν πουλησει πανω απο χιλια CD εκαστος, αντε και 1300. εχουμε και λέμε 1300 CD χ 3 ευρω ανα CD καθαρο κερδος για τους δημιουργους δηλαδη γυρω στα 4000 ευρω κερδος, δηλαδη 300 ευρω τον μηνα. και μετα απο χρονια δουλειας και συνενττευξεις σε περιοδικα.

 

ΟΜΩΣ η δισκογραφικη θα βγαλει σιγα σιγα λεφτα απο το χτισιμο του ονοματος και αυτο θα γινει μεσα απο live performances. Δηλαδη, ο Ιχνιλατις θα κανει διαφορα Live , θα αποκτησει στυλ, ονομα σιγα σιγα , μερικοι θα πουν ποιος ειναι αυτος με το κοκκινο καπελο που η μουσικη του ειναι αρκετα ενδιαφερουσα, η δισκογραφικη θα ειναι ευχαριστημενη που υπαρχει καποιος περιεργος μουσικος που γεμιζει το προγραμμα του φεστιβαλ που διοργανωνει η ιδια και προμοταρει αλλα και διαφορα προιοντα.

Ομως μονο αν εκτεθεις, αν δηλαδη κανεις LIVE , θα ενδιαφερθει για σενα καποια εταιρεια παραγωγης γιατι αλλιως δεν μπορει να δημιουργησει ονομα και στυλ γυρω απο σενα, αρα και να βγαλει λεφτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου