Προς το περιεχόμενο

tips για όγκο στις κιθάρες?


Baxandall

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εξαρτάται με το τι εννοείς "όγκος".

Για εμένα π.χ. όγκος είναι ο ήχος των κιθαρών στο πρώτο άλμπουμ των Black Sabath & δεν είναι παρά μια Gibson SG με 8αρες(!) μεσα απο εναν παλιό Laney 100w.(χωρίς πεταλάκια)...το μόνο ικρόφωνο ενα ταπεινό SM57.

Ογκος είναι ο ήχος του Hendrix με τη Strat (χορδές 010-038 μόνο...) μέσα απο εναν Twin ή ένα Marshall Super LEAD (συνήθως στις ηχογραφήσεις χρησιμοποιούσε ενα U87).

Τρομακτικός και φοβερά ογκώδης είναι & ήχος των ZZ TOP & ο κιθαρίστας τους παίζει με 8αρες με ενα fuzz μεσα απο ενα Marshall 10w (πάλι μόνο 57 αρι)!

Δυστυχώς ή ευτυχώς ο "όγκος" είναι συνήθως θέμα των χεριών ενος κιθαρίστα & όχι τόσο θέμα μηχανημάτων (με ενα 57αρι & λίγο καλό compression κάνεις θαυματα αν δεν...φοβάσαι τη κιθάρα σου :wink: )

Τα μηχανήματα βέβαια βοηθάνε αλλά αν μάθεις να "επιτίθεσαι" σωστά στη κιθάρα σου & όγκο θα έχεις & απ'ολα.. :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ξερω τι λες φιλε boody,εγω παντως εχω εκπληκτικα αποτελεσματα με το doubling που κανω.με ενα 57αρι και μονο.... χωρις να ειναι στο τερμα ο marshall,με 09 χορδουλες,κουρδισμενος κανονικοτατα...και χωρις να παιζω δυο φορες τα riffs...(copy-paste,extreme left and right panning latency...)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα ακόμα "μυστικό" κολπάκι είναι να χρησιμοποιείς το line out του ενισχυτή σου ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με το κανονικό miking,

Επειδή το direct σήμα φθάνει λίγο γρηγορότερα στην κονσόλα από αυτό του μικροφώνου δημιουργείται ενα φυσικό delay που "παχαινει" τον ήχο (η περαιτέρω επεξεργασία του direct σήματος με plug ins δίνει απίστευτα αποτελέσματα σε συνδιασμό με τον φυσικό miked ήχο) :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

superfunk ειπε

Εξαρτάται με το τι εννοείς "όγκος"

 

μαλλον αυτο ειναι τελικα ολο το θεμα, το τι θεωρουμε ογκο , γιατι δεν νομιζω να συγκρινεται ο ηχος pantera με sabath (oxi σε ποιοτητα φυσικα) .

και βεβαια ενας laney 100w με ενα 57αρι +τα καταλληλα χερια μπορουν να κανουν θαυματα αλλα νομιζα οτι μιλαμε για κατι αλλο εδω. νομιζα λεγαμε για tip για ογκο.

 

Συμφωνω με το κολπο με το Line out , και μαλιστα εχω διαβασει και καποια τρελα πραματα οπως πχ να υπαρχει μικροφωνο πανω στην ηλεκτρικη (δε θα το δοκιμασω ποτε) , επισης να υπαρχει και μια ηχογρφηση με τελειως καθαρα πανω απο τα βρωμικα ακορντα της ηχογραφησης (αυτο ειναι ενδιαφερων).

 

Παντως white noise επιμενω οτι τα εκπληκτικα αποτελεσματα που λες τα εχεις πριν κανεις το κολπο , τα εχεις απο την καλη ηχογραφηση δηλαδη ,και μετα απλως δημιουργεις μια αισθηση chorus στο σημα σου (η οποια φυσικα μπορει να ειναι και πολυ καλογουστη) αλλα δε νομιζω να δινεις πραγματικα εξτρα ογκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι φυσικά εννοείται πως πρέπει να έχεις πρώτα από όλα έναν καλό ήχο, μια σωστή πηγή. απλά λέω την εμπειρία μου για να μην παιδεύετε ο κόσμος να φτιάξει καλό ήχο με ανορθόδοξους τρόπους η με τεχνικές που είναι δύσκολες στην εφαρμογή.. ούτε ξεκουρδισμα χρειάζεται ούτε χορδές σαν καραβόσκοινα.. :lol: ...ενας valvestate(που είναι και φτηνός) και ένα 57αρι..

Όσο για το doubling που κάνω δεν είναι και τόσο πρωτότυπο απλά άλλοι γράφουν τα δυο tracks ξεχωριστά (τα παίζουν δυο φορές)για να ακούγεται πιο φυσικό. δεν νοητέ να γράψεις μεταλ κομμάτι ειδικά( και όχι μόνο)χωρίς doubling....δοκιμάστε το δεν έχετε να χάσετε τίποτα…

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομακτικός και φοβερά ογκώδης είναι & ήχος των ZZ TOP & ο κιθαρίστας τους παίζει με 8αρες με ενα fuzz μεσα απο ενα Marshall 10w (πάλι μόνο 57 αρι)!

Επίσης, κάποιες φορές γράφει direct με Rockman και κάποιες άλλες επίσης direct με Groove Tubes ή Palmer speaker simulator!

 

Ακόμη, ο Satriani έγραψε το Engines of Creation με Palmer και Sansamp σπίτι του (και παίζει και με 9άρες). :wink:

 

Όσον αφορά το doubling, συνήθως βοηθάει, αλλά καλό είναι να γίνεται ηχογραφώντας πολλές φορές το ίδιο μέρος (και με διαφορετικές κιθάρες αν είναι εφικτό) και όχι με copy-paste κτλ., για να αποφευχθούν προβλήματα διαφοράς ή και ακύρωσης φάσης, όπως είπε κι ο Boody.

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πέρα των τεχνικών κατά το recording -όπου για μένα ο πειραματισμός και η φαντασία βοηθούν την προσέγγιση του ποθητού και κυρίως του προσωπικού στίγματος στον ήχο-δοκιμάστε κι αυτό το plug in άκι, ίσως σας βοηθήσει.

:idea: < bodilizer > . Η δουλειά του σίγουρα δεν είναι να προσθέτει όγκο στον ηλεκτρικό σας ήχο, αλλά είπαμε η ηχοληψία έχει έναν κανόνα.."δεν υπάρχουν κανόνες'".Ο προσωπικός ήχος πολλών "μεγάλων" που όλοι θαυμάζουμε, οφείλεται στο ότι δεν περιορίστηκαν σε γνωστές "συνταγές"..Καλές κι αυτές -από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις άλλωστε- αλλά απλά σαν αφετηρία...

http://www.ijdata.com

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω μετα απο συζητησεις (κυριως feather) και καποια δικη μου εμπειρια θεωρω οτι το κολπο ειναι το εξης

(καταρχην συμφωνω περα για περα με το χαμηλο κουρδισμα , ειναι τα μισα λεφτα για ογκο σε καποια ειδη μουσικης σαν αυτα που προαναφερθηκαν)

το κολπο λοιπον ειναι βαζουμε εναν λαμπατο στα τερματα, ηχογραφουμε ακομη και με πυκνωτικο μικροφωνο (αναλογα με τα γουστα μας βαζουμε και δευτερο μικρ οπως εχει αναφερθει σε αλλο thread) , και ξαναηχογραφουμε μπολικες φορες (αληθινο doubling) πχ 5 φορες το ιδιο θεμα, και κομπρεσαρουμε , κανουμε eq και παναρουμε κατα ζευγαρια , και αυτο που περισευει στο κεντρο. η λογικη δηλαδη ειναι δυνατα δυνατα δυνατα!!!! οχι αναγκαστικα δυνατα στην μιξη, αλλα μεγαλο ηχο στην ηχογραφηση.

οι συνδυασμοι που μπορουμε να κανουμε συμφ με το παραπανω σχεδιο ειναι πολλοι και μπορουμε να πετυχουμε πολλα πραματα με λιγη φαντασια . οπως αν υπαρχει 2ο μικροφωνο μακρια απο τον ενισχυτη μπορουμε να το παναρουμε τερμα δεξια και να δωσει αλλη αισθηση (πολλες φορεσ ακουμε μια κιθαρα αλλα με καλυτερη ακροαση παρατηρουμε οτι στο ενα καναλι ακουμε πχ πιο πολλα πριμα και με λιγη καθυστερηση απο την πρωτη) .

αρα κουρδισμα + λαμπα+δυνατα^2 + compression+doubling= βαριες μεγαλες κιθαρες τυπου Linkin park , pantera (καλα αυτοι μπορει να κανουν και το κατι παραπανω ) κλπ κλπ και γενικα "αμερικανικος ηχος" (εκφραση feather θυμαμαι)

Τα εγραψα λιγο ακαταστατα παραπανω αλλα ειναι χαραματα τωρα . παω για υπνο ...

 

 

boody ta resta mou :wink:

λα μια ιδέα είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου