Προς το περιεχόμενο

Δημοκρατικές διαδικασίες

BRAIN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

I have to say my oppinion about all the situation.

As I am a former musician ( I play sometimes but rarely theese days ) I have nothing to post but I act as a reader but I didn't saw any harmful actions from the members that have been deleted. Neither posts that are out of the terms of use.

Without members like feather which was an encyclopedia about sound engineering who else will remain at this site ?

As about some persons here ( I don't blame anyone ) are clued with some things and I believe that it's their own right to be that way but what makes the mdifferent from other people who try to help members who don't know many things about sound engineering, and misc technology ?

I also agree with affectuoso about having a forum dedicated to post the members that have been deleted and a reason. In this forum I propose to have the ability to post only the moderators and the administrator of the site.

Best regards

Lakis

einai oraia ston paradieso

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντήσεις 145
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

• Administrator
Χτες και σήμερα όμως όταν προσπάθησα να απαντήσω σε άλλα τρία άτομα που είχα λάβει μήνυμα και δεν ανήκαν στη λίστα των διαγραμμένων μελών που μου είχε γνωστοποιηθεί αντιμετώπισα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Αγαπητή μου φίλη, ο λόγος που δεν φεύγουν τα μηνύματα σου είναι γιατί δεν έχουν επισκεφθεί το site τα συγκεκριμμένα μέλη ώστε να τα παραλάβουν. Μέχρι τότε θα είναι σε αναμονή. Δεν είναι θέμα διαγραφών.

Στην πεντάχρονη πορεία του Noiz οι διαγραφές μετριούντε στο ένα χέρι. Όπως έχω ξαναπεί δεν είναι προσφιλής τακτική μας, κάποιες φορές όμως όταν απειλείται και η ίδια η ύπαρξη του Noiz δεν γίνεται διαφορετικά.

Live and let Live.

Στην πεντάχρονη πορεία του Noiz οι διαγραφές μετριούντε στο ένα χέρι. Όπως έχω ξαναπεί δεν είναι προσφιλής τακτική μας' date=' κάποιες φορές όμως όταν απειλείται και η ίδια η ύπαρξη του Noiz δεν γίνεται διαφορετικά.[/quote']

Well as I know a hand has five fingers. Am I right ?

As I saw in the forum I found articles refering to a member called asrael but I never found the user. So the counter is set to "1".:wink:

I also saw posts refering to a user called sabrosona but I found that user. So the counter is set to "2".:wink:

The same situation is for user interpaul. That increases the counter to three.:wink:

Before a couple of days you deleted also three members which increases the counter to "6". If you compare the "6" with the number of fingers that one hand has, you exceed this limit. :wink: :wink: :wink:

And about the forums allmos all the topics have no meaning cause have been deleted the posts been made by the deleted members.

So I think it looks like a circus. It would be better if you delete all the topics that the deleted members have been post in order to keep the consistency of the forum's contents.

Best regards

Lakis.

P.S. Nothing personal but I have to ask something. What kind of harm can do some members in order to make noiz.gr dissapear ?

ολλ δις ιζ γκρεϊτ μπατ γουάϊ ντου γιου ράιτ ιν ινγκλις? :D :D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Well my friend SUPERFUNK I write in English cause I'm not in Greece right now and at this workstation I have not the abillity to write in Greek.

So to be legal with the terms of use I use pure english instead of greeklish.

I hope this not to be a reason for me to be blamed from all of you.

Lakis

ok, so I wish you a VERY MERRY X-MAS!! :wink:

btw. you have my best wishes for the success of your own music site!

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Kαλησπέρα σας και χρόνια πολλά σε όλους!!!

yameth έγραψε:

Αγαπητή μου φίλη, ο λόγος που δεν φεύγουν τα μηνύματα σου είναι γιατί δεν έχουν επισκεφθεί το site τα συγκεκριμμένα μέλη ώστε να τα παραλάβουν. Μέχρι τότε θα είναι σε αναμονή. Δεν είναι θέμα διαγραφών.

Σχετικά με τα πμ κι εγώ αντιμετώπισα πρόβλημα προχτές με έναν φίλο.

Και μάλιστα τον έβλεπα στη λιστα να είναι μέσα και παρόλα αυτα το μήνυμα μου δεν εφευγε.Μέχρι που τον πήρα και τηλέφωνο να του τα ψάλλω που δεν απάνταγε :roll: Και μου είπε πως με έβλεπε μέσα αλλα δεν είχε πάει μήνυμα δικό μου ενώ κοίταζε κάθε 5 λεπτά.

Μετά μπήκα και στο chat να ρωτήσω και τα παιδιά που ήταν μέσα αν είχαν κι εκείνα πρόβλημα ή έφταιγα εγώ και βρήκα μέσα την Affectuoso που μόλις είχε αντιμετωπίσει το ίδο κόλημα με τα μηνύματα.

Μάλλον θα είχε κολήσει προσωρινά ο server στα μηνύματα ή τα pc μας θέλουν πέταμα :?

Τί άλλο να σκεφτώ?

• Administrator
And about the forums allmos all the topics have no meaning cause have been deleted the posts been made by the deleted members.

So I think it looks like a circus.

What kind of harm can do some members in order to make noiz.gr dissapear ?

Well for a start... καλό είναι να γράφεις ελληνικά για να είσαι κατανοητός από όλους. Στους κανόνες υπάρχει λύση αν έχεις Mac κλπ.

Ελπίζω να τη βρείς.

Όπως καταλαβαίνεις και πολύ ευστοχα σημείωσες, τα συγκεκριμμένα μέλη διαγράφοντας τα posts τους κατέστρεψαν και τη σειρά του forum!

Αυτό δεν είναι αρκετό;

Πέραν αυτών προέκυψαν και άλλα πολλά που δεν νομίζω ότι αφορούν όλους. Δεν μου αρέσει να λαϊκίζω οπότε ας το αφήσουμε εκεί.

Live and let Live.

ok' date=' so I wish you a VERY MERRY X-MAS!! :wink:

btw. you have my best wishes for the success of your own music site![/quote']

merry Crhistmass to you too SUPERFUNK and to all of you guys and ladies in the noiz.gr family.

The site is not mine but as a Rocker I used that site cause ti's my favorite.

Well yameth, I am very sorry of writing in English but right now I'm not located in Greece. I'am using a laptop here in the hotel and they have locked allmost everything for the settings. They allow only the IE to open. So the only way to write in Greek is Greeklish.

I apologize again.

Regards and wishes for all of you.

Lakis

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

• Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου