Προς το περιεχόμενο

Ποιος είναι ο καλύτερος sequencer;


nathanlyk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν χρησιμοποιείς plug-ins (fx, v.istruments) λόγω της επεξεργασίας του σήματος υπεισέρχεται μια καθυστέρηση (delay, latency...πες το όπως θέλεις...). Διαφορετικά plug-in διαφορετικό delay (Ανάλογα με το τι έχει να κάνει το κάθε plug-in αλλά και ανάλογα με

τα χαρακτηριστικά ''βάζει'' το δικό του delay...). To automatic latency compensation υπολογίζει αυτόματα την όποια καθυστέρηση με αποτέλεσμα όλα να παίζουν συγχρονισμένα... 8)

I'll follow the signal to the end...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Υπαρχουν καποιες διαδοσεις οτι το ενα sequenser

κανει καλυτερο mix down απο το αλλο.

Παντως το cubase το βρισκω το πιο ευχριστο και με πιο ωραια γραφικα αντιθετα με αυτα του protools, που τα βρισκω ακομψα αν οχι ασχημα.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν καποιες διαδοσεις οτι το ενα sequenser

κανει καλυτερο mix down απο το αλλο.

Παντως το cubase το βρισκω το πιο ευχριστο και με πιο ωραια γραφικα αντιθετα με αυτα του protools' date=' που τα βρισκω ακομψα αν οχι ασχημα.[/quote']

 

Η ευχρηστία είναι πιστεύω θέμα συνήθειας.

Όσο για τα γραφικά και γενικά το περιβάλλον εργασίας, αν και δεν πιστεύω ότι πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο επιλογής sequencer, είναι σημαντικό. Αυτό το logic στην έκδοση για pc για παράδειγμα σου βγάζει τα μάτια 8O

Πάντως τα protools δεν έχουν και τόσο άσχημα γραφικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αν σε ενδιαφέρει να δουλεύεις την μουσική σου και όχι το πρόγραμμα , απλά Ableton Live τα υπόλοιπα απλώς το μιμούνται. Πάντως θα πρέπει να τονίσω οτι τα software έχουν απλά ξεφύγει στο θέμα δυνατότητες. Ζούμε σε μια χρύση εποχή. Τώρα όσων αφορά την ποιότητα ήχουν του κάθε DAW ένω πράγμα έχω να πώ

 

ΤΡΙΧΕΣ!!!

 

Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου , η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΤΡΙΧΕΣ!!!

 

Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου ' date=' η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.[/quote']

 

+31415926535897932384626433832795

 

'Οταν κάποτε δουλέψουν στο φόρουμ οι υπογραφές, μου επιτρέπεις να το χρησιμοποιήσω ελπίζω...

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αλλα και την τελειότερη μουσική να έχεις κάνει, αν δεν την ηχογραφήσεις σωστά και με τα κατάλληλα μέσα χάνει την αξία της.

Δεν ξέρεις πόσες φορές ακούω κλασική μουσική (η οποία πάσχει απο ποιότητα στις παλιές ηχογραφήσεις) και δεν ξέρω τί μου φταίει.

Μουσική=ήχος=κυμα=αρμονικές = χίλια δυό.

καλή η τέχνη, αλλα και η επιστήμη χρειάζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχως ειναι αναποφευκτο εκτος αν εχεις πολυ

χρημα να αναλαμβανουν τα επαγγελματικα στουντιο.Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα.

 

Το να χρησιμοποιούμε μία αναφορά σε κάτι που έχει κάνει ο Zarre σαν επιχείρημα για το ότι η τέχνη είναι πάνω από την τεχνολογία είναι κάπως... ανάρμοστο: μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει περάσει τη ζωή του αδυνατώντας να ισορροπήσει ανάμεσα σε αυτά τα δύο πράγματα και (όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τη δουλειά του) τελικά φαίνεται πως έχει νικηθεί από την τεχνολογία.

 

Υποθέτω ότι τέτοιες αντιλήψεις είναι μέρος μίας γενικότερης σύγχυσης. Τα ίδια τα "Κοντσέρτα στην Κίνα" ήταν μία πολύ συνειδητή προσπάθεια τεχνολογικού ιμπεριαλισμού (αν μου επιτρέπεται ο όρος), με συνθέσεις που όχι μόνο φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση αλλά (σε πολλές περιπτώσεις) φτιάχτηκαν για να επιδείξουν τον εξοπλισμό που επίσης φτιάχτηκε ειδικά για την περίπτωση.

 

Παραξενεύομαι.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρειες μόνο όμως όταν αποτελείται από βαριά ενορχήστρωση στην οποία παλεύουν 1000000 ήχοι να βγουν από τα ηχεία και στο αυτί του ακροατή.

Εκεί θα παίξει ρόλο η λεπτομέρεια, το ηχόχρωμα του κάθε ήχου που πρέπει να συμπληρώνει ή να ξεχωρίζει από το mix και όλα αυτά να αλλάζουν ριζικά όταν μετακινούμε ρυθμίσεις ακόμα και σε λίγες συχνότητες ή δέκατα του db.

Όταν όμως έχεις ένα απλό τραγούδι με μελωδία και καλό στίχο,τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στο να περάσεις το κυρίως ακουστικό μήνυμα στον ακροατή.

 

Είναι θέμα ενορχήστρωσης (απλή ή "βαριά") και μελωδίας (καλής ή κακής) ώστε να κριθεί κατά πόσο το αποτέλεσμά μας στηρίζεται στην λεπτομέρεια ή όχι.

Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου