Προς το περιεχόμενο

m audio keystation - cubase


Grindian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά σε όλους σαν νέο μέλος που είμαι...

Αν και είμαι μουσικός εδώ και 17 χρόνια αποφάσισα εδώ και λίγο καιρό για πρώτη φορά να ενταχθώ στο χώρο της ευρύτερης ηχογράφησης και σύνθεσης στο σπίτι μέσω υπολογιστή. Αν και χρήστης υπολογιστή λόγω επαγγέλματος εδώ και χρόνια, θα πω με ειλικρίνια ότι είμαι άσχετος αρκετά σε θέματα μουσικής τεχνολογίας και θα ζητήσω τη κατανόηση σας...

Δε ξέρω αν βρίσκομαι στο κατάληλο topic για να κάνω την ερώτηση μου, αλλά δε βρήκα κάτι πιο σχετικό...

Λοιπόν...

Αγόρασα πρόσφατα ένα ολοκαίνουργιο φορητό acer (πολύ καλές προδιαγραφές γενικά), μία κάρτα ήχου tascam usb 122 (μου την πρότειναν πολλοί σάν καλή και οικονομική λύση) και για midi keyboard το keystation 49 usb της M audio. Το πρόβλημα είναι ακριβώς εκεί και αφορά τη σχέση του midi με το cubase. Έχω βάλει το cubase sw αλλά δεν ακούω καθόλου το midi! Προχτές με ένα φίλο συνάδελφο μουσικό πιο σχετικό από μένα με αυτά τα θέματα προσπαθούσαμε πολλές ώρες να βρούμε τι φταίει και δεν το ακούμε, αλλά τίποτα...

Επισκέφτηκα και το μαγαζί που αγόρασα τη κάρτα και ένας τεχνικός μου είπε να δηλώσω στο midi in και στο midi out του midi καναλιού που θέλω να γράψω μέσω του cubase το keyboard (συσκευή ύχου usb είναι η επιλογή) και όχι κάτι άλλο. Του είπα ότι σίγουρα έχω δοκιμάσει αυτή την επιλογή όπως και κάθε άλλο δυνατό συνδιασμό, ωστόσω χτες το βράδυ το δοκίμασα πάλι και τίποτα... Να σημειώσω ότι το cubase δείχνει να δέχεται το σήμα από το keyboard αλλά δεν ακούγεται τίποτα... Επίσης να σημειώσω ότι σε ένα άλλο προγραμματάκι που έχω στον υπολογιστή για σύνθεση καθαρά με synth ήχους και samples, το keyboard παίζει και ακούγεται κανονικά με μηδενική καθυστέρηση.

Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος?

Συγγνώμη για το μακροσκελές αλλά ελπίζω κατανοητό post και χρόνια πολλά σε όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Grindian,

 

Καλωσόρισες.