Προς το περιεχόμενο

Οι Αντιπρόσωποι...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Φίλοι μου oι αντιπρόσωποι θα μας απαντήσουν σύντομα.

Παρακαλώ όμως, δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για greeklish...

Γράψτε ελληνικά και για το fairplay όχι anonymous.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επίσης, και χωρίς κακή διάθεση, το παραπάνω post του Terumi είχε και ένα συνοδευτικό σχόλιο από τον ίδιο... Λογοκρίθηκε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, λογοκρίθηκε απο εμένα τον ίδιο.

 

Θεώρησα οτι μπορούσε να πυροδοτήσει λογομαχίες μεταξύ ημών, λόγω του οτι μπορεί να ληφθεί τόσο ειρώνικα όσο και προτρεπτικά. Έγραψα

"Be the music hero ... you can" ξεχνώντας βέβαια να βάλω θαυμαστικό.

Τώρα το εάν το είπα προτρεπτικά ή ειρωνικά είναι άλλο θέμα.

 

Φιλικά

Terumi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επώνυμες καταγγελίες θα γίνουνε στο ιν.κα.

Εδώ απλά γίνονται συζητήσεις και αναφορές στο τι έχει συμβεί στον κάθε εναν απο εμάς.

Όσο για το αν θα μασ απαντήσουν οι αντιπρόσωποι αυτο δεν με ενδιαφέρει καθόλου και να σας πω την αλήθεια δεν θέλω να μου απαντήση κανείς τίποτα,μας έχουν απαντήσει τοσο καιρό με αυτά που κάνουνε.

Θα μας χαλάσουν και την κουβεντούλα οι κύριοι αυτοι...

Λοιπόν ας μην πυροδοτήσουν την κατάσταση με άστοχες και περιττές παρεμβάσεις...

Να αρχίσουν να μας μιλάνε την ξύλινη γλώασα των ατύχων συμπτώσεων και μεμονομένων περιστατικών????

Και σιγά μην νοιστούνε τώρα να μπούνε στον site και να μας γράψουνε την γνώμη τους

Δεν νοιάστηκαν οταν τα έκανα θα νοιαστούνε τώρα..

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΎΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΛΟ...

ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΙΑ,ΦΤΑΝΕΙ-ΓΤΑΝΕΙ-ΦΤΑΝΕΙ.

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια γνώμη ...

 

Νομίζω οτι απο την στιγμή που η ελληνική αγορά είναι μικρή τα "μονοπώλια" στις αντιπροσωπείες είναι δύσκολο να αλλάξουν. Δεν είναι εύκολο για μικρότερα μαγαζιά να αντιμετωπίσουν ευκολα το διαχειριστικό κοστος μιας εισαγωγής όπως και το κόστος του να έχουν πολλά είδη σε μόνιμη έκθεση με κίνδυνο πολλά απο αυτά να τους μείνουν για μεγάλο διάστημα.

 

Απο την άλλη οι αντιπρόσωποι, περαν της χρηματικής δύναμης, έχουν το πλεονέκτημα οτι για μεγαλύτερου κόστους αντικείμενα δυσκολώτερα θα αποφασίσει να τα αγοράσει κανείς απο το Internet αφου θα υποχρεωθεί και να το μεταφέρει με ιδιωτικό κουριερ και να το ασφαλίσει ακόμα. Συνεπώς οι τιμές αρχίζουν και συγκλίνουν. Βεβαια υπάρχουν περιπτώσεις που η διαφορά τιμής είναι ακόμα και διπλάσια αλλα δεν πιστεύω οτι αυτό ισχύει για είδη μεγάλης ζήτησης και όχι σε όλους τους "αντιπρόσωπους". Επισης ας μην ξεχνάμε οτι είναι εταιρείες που έχουν σκοπό το κέρδος. Η ζητηση της αγοράς και ο ανταγωνισμός μπορούν να μειώσουν τις τιμές πρός όφελός μας (βλέπε "κινητή τηλεφωνία") και όχι οι εξορκισμοι.

 

Οσον αφορά στο θέμα των demo κομματιών που πωλούνται σαν καινούργια έχοντας κάποια ζημιά νομίζω ότι δεν είναι δόκιμη πρακτική να γίνεται αυτό εν αγνοία του πελάτη και χωρίς σημαντική μείωση της τιμής. Αλλά πέρα απο μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ δεν βλέπω τι άλλο θα μπορούσε να γίνει σε πρακτικό επίπεδο.

 

Απο εκεί και πέρα, σε μια ελεύθερη αγορά, ο "καταναλωτής" -θεωρητικά- έχει το δικαίωμα επιλογής της πλέον συμφέρουσας λύσης για τον εαυτόν του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι η τοποθέτηση του Angelos ήταν πολύ σωστή.

Εγώ επειδή εργάζομαι σε μία εταιρεία μουσικής τεχνολογίας αλλά επειδή είμαι και χρήστης και αγοραστής βλέπω τα πράγματα και από τις δύο πλευρές. Όλοι έχουν δίκιο.

Από τη μία πλευρά ο έμπορος είναι έμπορος. Διακυβεύει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για εμπορεύματα τα οποία σε πολλές περιπτώσεις χάνουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου και έτσι μπορώ να δικαιολογήσω, εν μέρει, την έλλειψη του stock. Μετά, πρέπει ο έμπορος να έχει κάποιο κομμάτι σε demo έτσι ώστε να μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να το ακούσει και να το δει. Αυτό το demo κομμάτι τί θα γίνει μετά από λίγο καιρό; Δεν πρέπει να πουληθεί; Γιατί θα πρέπει να το "σκοτώσει" και να χάσει επιπλέον χρήματα εκτός από το γεγονός ότι όσο μένει ένα προιόν στο ράφι χάνει; Το σωστό βέβαια είναι να πουληθεί σε μία λίγο καλύτερη τιμή λέγοντας βέβαια ότι το προιόν αυτό είναι ex-demo.

Θα μπορούσαν οι κατασκευάστριες εταιρείες να μπορούν να προμηθεύουν 1-2 κομμάτια σε μία ειδική τιμή στους κατά τόπους αντιπροσώπους έτσι ώστε να μην έχει μεγάλη χασούρα ο έμπορος. Αυτό το κάνουν ήδη στα μουσικά προγράμματα τα οποία γι αυτούς δεν έχουν καθόλου κόστος. Στα hardware όμως;

Το θέμα της τιμολογιακής πολιτικής είναι πολύ μπερδεμένο. Αν η εταιρεία κάνει μόνο λιανική, τότε τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν πολύ εύκολα και η εν λόγω εταιρεία να είχε πολύ καλές τιμές. Αν όμως η εταιρεία κάνει και λιανική και χοντρική τότε πρέπει να κρατήσει ένα περιθώριο κέρδους για να μπορεί να κάνει και μεταπώληση.

Τώρα όσον αφορά στο ιδιαίτερα σημαντικό και ευαίσθητο θέμα της τεχνικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης, τα πράγματα είναι λίγο χλωμά.

Εδώ πρέπει να μπείτε στη θέση του εκάστοτε πωλητή για να καταλάβετε λίγο την ψυχολογία του. Θα κάνω μία απλή ερώτηση. Τί μπορεί να περιμένει κανείς από έναν υπάλληλο που παίρνει 500 - 600 € ; Πόσο μπορεί να ενδιαφερθεί αυτός ο άνθρωπος ; Το αφεντικό βέβαια νοιάζεται, αλλά συνήθως το αφεντικό δεν είναι στη θέση του πωλήτη και τις περισσότερες φορές δεν έχει και γνώσεις.

Με το να μπουκάρουμε τους αντιπροσώπους κάνουμε τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα, γιατί δεν θα υπάρχει και το κίνητρο από μέρους τους να βελτιωθούν.

Επίσης ένα άλλο θέμα, αυτό των τιμών, είναι πάλι κάποια πράγματα που ο απλός αγοραστής δεν βλέπει. Μπορεί να βλέπουμε και να αξιολογούμε μία εταιρεία από τις τιμές της, αλλά δεν σκεφτόμαστε ότι το προιόν που αγοράζουμε ενδεχομένως να χρειάζεται και τεχνική υποστήριξη. Αυτήν την υποστήριξη πάντως δενπρόκειται να την έχει κανείς αν αγοράσει κάτι από εταιρεία του εξωτερικού. Και για να μην με παρεξηγήσετε, δεν εννοώ synths, κιθάρες κ.τ.λ αλλά προιόντα μουσικής τεχνολογίας όπως κάρτες ήχου, μουσικά προγράμματα κ.τ.λ. Κανείς από το εξωτερικό δενθα σας πει πώς να βάλετε την κάρτα στον υπολογιστή, πώς να σετάρετε τον υπολογιστή, πώς να σετάρετε το πρόγραμμα κ.τ.λ. Εδώ γνωστή εταιρεία κατασκευής μουσικών υπολογιστών στο εξωτερικό που διαφεντεύει την τεχνική της υποστήριξη, δεν αναλαμβάνει ούτε μία λέξη να πει αν δει μέσα στον υπολογιστή σας έστω και ένα plug-in σε αντίγραφο. Εδώ έχουμε μάθει στην Ελλάδα ότι αν αγοράσει κάποιος μία κάρτα, παντρεύεται τον πωλητή και πρέπει να ξέρει να του λύσει όλα του τα προβλήματα.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η τεχνική υποστήριξη πληρώνεται είτε άμεσα (βλέπε εταιρείες Η/Υ που για να σου στήσουν τα Windows σου παίρνουν 60-70 €, για να σου βάλουν ένα σκληρό δίσκο 50 € και πάει λέγοντας), είτε έμμεσα (βλέπε λίγο φουσκωμένη τιμή στο προιόν).

Αν πάλι κάποιος νοιώθει ότι τα ξέρει όλα και ότι δεν πρέπει να πληρώσει ούτε ένα λεπτό παραπάνω από μία συγκεκριμένη τιμή, τότε ας ψωνίσει απ' έξω.

Και κάτι τελευταίο. Στο θέμα της εγγύησης ενός προιόντος. Αν εξαιρέσει κανείς μεγάλες εταιρείες τύπου Sony όπου ο αγοραστής καλύπτεται από διαθνή εγγύηση , στις περισσότερες από τις εταιρείες του χώρου μας, δεν ισχύει η διεθνής εγγύηση, οπότε εκεί τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα.

Συγγνώμη για το μακροσκελές posting μου, αλλά πιστεύω ότι και λίγο είναι, καθώς το θέμα είναι πολύ σοβαρό και επιδέχεται πολλής συζητήσεως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Tonystar,

Μεροληπτείς υπερβολικά...

Καταρχήν, ναι, ακόμα και αυτό το εμπόριο, έχει ηθική...

Λοιπόν ένας που πουλά ένα demo για κανονικό κομμάτι είναι απατεώνας, Ένας που δεν το κάνει απλά δεν είναι.

Όσο για το τι θα κάνουν οι εμποροι τα demo κομμάτια ας τα εντάξουν στις δαπάνες τους, ας τα πωλήσουν ως μεταχειρισμένα αλλά να είναι ειλικρινείς.

'Οσο το για το after sales service, αυτό έχει να κάνει με την ήδη διαμορφωμένη κατάσταση της αγοράς την οποία πρέπει να εκτιμούν και να αναγνωρίζουν και οι πωλητές και οι αγοραστές.

Ευχαριστώ. :wink:

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ wasted_sunsets

 

Δεν μεροληπτώ. Απλά δεν θεώρησα σκόπιμο να επαναλάβω τα όσα έχουν ήδη πει άλλοι χρήστες με τα οποία συμφωνώ 100% και επαυξάνω. Αναφέρθηκα στο άλλο κομμάτι, της άλλης πλευράς γιατί δεν πιστεύω ότι θα κάτσει κανένας από τους αντιπροσώπους να ασχοληθεί. Βέβαια ίσως από κάποια προτροπή να τοποθετηθούν αλλά το βλέπω λίγο χλωμό γιατί πολλοί έχουν χ..... τη φωλιά τους.

Αν και δεν είναι τόσο σημαντικό θα το πω και αυτό. Όσον αφορά στα ex-demo, ο έμπορος ψιλοφοβάται να το αναφέρει γιατί στην Ελλάδα οι έννοιες ex-demo και μεταχειρισμένο είναι ταυτόσημες. Ο άλλος νομίζει ότι ένα ex-demo κομμάτι είναι μεταχειρισμένο. Μπορεί το κομμάτι αυτό να είναι εκεί στημένο και 1 εβδομάδα και 1 μήνα και 3 μήνες. Ο αγοραστής θα απαιτήσει επιπλέον έκπτωση. Πάντως ο έμπορος που σου πουλάει ex-demo για καινούργιο είναι όντως απατεώνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tonystar, e3hghse mou giati h Yamaha dinei proteinomenh timh 650 eurw gia thn SLG-100N (slilent nylon guitar), ola ta germanika katasthmata thn exoun katw 480 lianikh kai o Nakas edw exei timh bitrinas 840 eurw (75% parapanw). H diafora sto FPA einai 2% kai oi dyo xwres briskontai entos EU, opote mhn akousw dikaiologies gia asfaleia, eggyhseis, metaforika ktl. Ap' oso 3erw, sthn Eurwph ypeu8ynh einai h Yamaha Music France. H dikia mou e3hghsh einai oti ka8e ti kainourio kai "psarwtika" entypwsiako gia thn Ellada timologeitai me koutoponhres taktikes kai eimai ka8etos se auto.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου