Προς το περιεχόμενο

Οι Αντιπρόσωποι...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνήσω με τον εράσιμο και με τα οσα έγραψε.

Πιστεύω πως καλύπτει απόλυτα οσα σκέφτομαι και εγω..

Δεν υπάρχουνε δικαιολογίες,οι τύποι αυτοι δεν τα άνοιξαν ΄τώρα τα μαγαζιά,τα έχουνε παρα πολλά χρόνια,

το Μέλλον που έγινε Music Productiv που έγινε Ι.Διαμαντόπουλος,

Η Roland που έγινε Δημητριάδης κ.α

¶ρα λοιπόν αυτοι οι κύριοι ζούνε τόσα χρόνια σε αυτη την σκηνή και ξέρουνε τι και πως,αν έβλεπαν οτι δεν τους πέρνει στην ελλινική αγορα γιατι πήγανε και επεκτήνανε τις επιχειρήσεις τους??Που πας κύριος???

Δεν ξέρουνε ποια είναι η ζήτηση στην ελλινική αγορά??

Θέλοθνε ομως να κάνουνε τους προχωρημένους,και καλα τα υπερ μαγαζιά που τα εχουνε ολα και συμφέρουνε....

Οταν πας ομως στο μαγαζί τους αρχίζεις να νοιώθεις ενα σφίξιμο στον κώλο....ασε που νομίζεις οτι εχεισ μπει στο ποιο ανοργάνωτο και μαλλον αναρμόδιο μαγαζί για να αγοράσεις αυτο που ήθελες..

Ουτε μηχανήματα εχουνε ,ουτε ιδέα του τι πουλάνε εχουνε οι τυποι ξέρουνε τι γίνεται με τις τιμλες εξω αλα προσπαθούνε να σου το παίξουνε τρελίτσα....και που να ψάχνει να το φέρει σου λενε απο εξω και ποιος θα του το φτίαξει κλπ κλπ

Έχετε σκεφετι κατι άλλο,οι μεγάλες αντιπροσωπείες εχουνε μαγαζιά ολόκληρα στην ευρώπη δικά τους αποκλειστικά,Παράδειγμα η Mackie εχει δικά τις μαγαζια Μόνο Mackie δηλαδή,και άλλες εταιρίες,εδω δεν ισχλυει κατι τέτοιο,απλά κάποιος φέρνει και τις Mackie τα προιόντα,δεν είναι το μαγαζί της Mackie.

Θα προτείνω και εγω κατι,να αγοράζουμε απο αγγέλιες οπως είχε γράψει κάποιος,να προσέχοπυμε βέβαια τι πουλάει ο άλλος και στο θέμα τις τιμής πιστεύω πως αν ύπαρχει κατανόηση μπορείνα βρεθεί λύση και παρακαλώ σας κύριοι πωλήτες μεταχειρισμένων μην μας λέτε το παραμύθι...Το χρυσοπλήρωσα και δεν μπορώ να το δώσω φτηνά,αν δεν μπορείς να το δώσεις φτήνα μην το πουλάς,δεν ξέρεις δηλαδή οτι κάποια πράγματα είναι μοιραία να συμβούνε?οπως με τις χαμηλές τιμές των μεταχειρισμένων.

Αν υπάρξη συνενώηση και είσαστε συζητίσημοι στις τιμές πιστεύω πως είναι καλα για όλους.¶λλοι μας κλέβουνε.....οχι και μεταξύ μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Συγνώμη για τις "φατσούλες" του τύπου ;) που εμφανίστηκαν στο μήνυμα μου προηγουμένως, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Ήθελα να βάλω ";" και ")", όπως και το διόρθωσα.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως θα ήθελα να προσθέσω ότι οι τιμές του Στόλλα (Fender, Roland, Behringer κλπ) είναι σχεδόν ίδιες με την υπόλοιπη Ευρώπη, αν αφαιρέσεις το 20% που πάντα σου κάνουν για μετρητά.

 

Για μένα πάντως εκτός απο την τιμή, σημασία έχει και η καλή σχέση μου με το μαγαζί και τον πωλητή. Με κάποιους έχω αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις με τα χρόνια και θα τους προτιμήσω πάντα ακόμα και αν υπάρχει μια μικρή διαφορά στην τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς συγχαρητήρια σε όλους τους φίλους μουσικούς και φίλους της τεχνολογίας για την ενδιαφέρουσα συζήτηση. Επειδή απ ότι κατάλαβα απο στο φορουμ μάλλον συμετέχουν οι μισοί πωλητές μεγάλων μαγαζιών (βλέπε αντιπροσώπων) που μάλιστα διαφημίζονται στο Noiz, η συζήτηση τίνει να γίνει στο στύλ αυτοί είναι οι κακοί ελάτε σε μάς! Κιαυτό γιατί εκτός απο τις καταγγελίες για δύο μεγάλα μαγαζιά (αντιπρόσωποι) που πολύ καλά κάνανε οι συγκεκριμένοι μουσικοί νομίζω ότι δεν πρέπει να μιλάμε γενικά και αόριστα.

Επίσης δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις του στύλ το βρήκα τόσο στην Γερμανία γιατί η Γερμανία και η Αμερική στηρίζεται σε χιλιάδες μουσικά καταστήματα.

Εάν βέβαια νομίζεται ότι η τιμή ενός προιόντος είναι υπερβολικά μεγάλη μπορείτε να το συζητήσετε με τα συγκεκριμένα μαγαζιά και να υποστηρίξετε την Ελληνική αγορά. Τώρα απο προσωπική εμπειρία μπορώ να σας βεβαιώσω ότι υπάρχουν αντιπρόσωποι που έχουν τιμές σχεδόν τις ίδιες (+- 20€) με τα περισσότερα ευρωπαικά μαγαζιά.

Απλά οι περισσότεροι σας αρέσει να μπαίνετε σε πολυκαταστήματα με απρόσωπη συμπεριφορά που όπως είπε ένας φίλος πουλάνε μέχρι και κινητά, καλά να πάθετε!

Και κάτι τελευταίο που κανένας απο εσάς δεν αναφέρει, όλοι οι αντιπρόσωποι και ειδικά η κατηγορία των μεγάλων μαγαζιών όπως τα αποκαλώ εγώ κάνουν όλοι λιανική πώληση κατευθείαν στον πελάτη.

Στην Γερμανία όταν υπάρχει αντιπρόσωπος πουλάει μόνο χονδρική και δεν πουλάει κατευθείαν στον πελάτη στο ίδιο κτίριο, στην Ελλάδα η ευθύνη πέφτει αποκλειστικά στους μεγάλους αποκλειστικούς αντιπροσώπους (μαγαζιά) που κανένας απο αυτούς δεν έκανε ένα υγιή εμπόριο απο το 75-80 και μετά (και γιαυτό φτιάξανε μέγαρα).

Δέν γίνεται κατά την γνώμη μου να είσαι αντιπρόσωπος των FENDER, KORG, YAMAHA, ROLAND, GIBSON, ΜACKIE, BEHRINGER και να πουλάς σε τελικό πελάτη με 30% 25% έκπτωση, ! Εκεί καταλαβαίνεις την σοβαρότητα των μεγάλων εταιρειών που οι εταιρείες τους εμπιστεύονται τα προιόντα τους να τα διαθέτουν στην Ελληνική αγορά για χονδρική πώληση. Κάντε ένα πείραμα να πάτε να αγοράσετε το νέο DVD της Sony στην αντιπροσωπεία της Sony να δείτε τι θα σας πούν. Θα σας πούνε ότι πρέπει να πάτε σε συγκεκριμένα καταστήματα και ότι δεν μπορείτε να αγοράσετε κατευθείαν απο την αντιπροσωπεία!

Μόνο στην Ελλάδα που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο πρωτοτυπίας (βλέπε δελτίο τύπου Νάκα) υπάρχει αυτό το φαινόμενο γιατί περί φαινομένου πρόκειται.

 

Φίλοι μου υποστηρίστε σωστά μαγαζιά και τελικά κάντε αυτό που θέλετε εσείς αλλά μην ξεχνάτε αυτό : δημιουργήστε και παίξτε μουσική.

 

ΥΓ : Γειά σας θα τα πούμε στην συζήτηση για το παράνομο λογισμικό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι ο mousikos είναι καταστηματάρχης παρόλο που δεν το αναφέρει.

 

Επίσης δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις του στύλ το βρήκα τόσο στην Γερμανία γιατί η Γερμανία και η Αμερική στηρίζεται σε χιλιάδες μουσικά καταστήματα.

 

Παλαιότερα θα συμφωνούσα μαζί σου. Τώρα όμως που η Ευρώπη είναι μία γειτονιά δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην κάνουμε αυτή τη σύγκριση. Μπορώ να παραγγείλω τώρα και αύριο να το έχω χωρίς πολλά έξοδα. Χρειάζεται πιο ρεαλιστική αντιμετώπιση από τα μαγαζιά.

 

Εάν βέβαια νομίζεται ότι η τιμή ενός προιόντος είναι υπερβολικά μεγάλη μπορείτε να το συζητήσετε με τα συγκεκριμένα μαγαζιά και να υποστηρίξετε την Ελληνική αγορά.

 

Συμφωνώ.

 

Τώρα απο προσωπική εμπειρία μπορώ να σας βεβαιώσω ότι υπάρχουν αντιπρόσωποι που έχουν τιμές σχεδόν τις ίδιες (+- 20€) με τα περισσότερα ευρωπαικά μαγαζιά.

 

Φαίνεται ότι οι προσωπικές εμπειρίες όλων που έχουν αναφερθεί στο θέμα είναι τελείως διαφορετικές και σε διαψεύδουν. Εκτός και αν αναφέρεσαι για προιόντα των 100 Ευρώ.

 

Απλά οι περισσότεροι σας αρέσει να μπαίνετε σε πολυκαταστήματα με απρόσωπη συμπεριφορά που όπως είπε ένας φίλος πουλάνε μέχρι και κινητά' date=' καλά να πάθετε! [/quote']

 

Σωστά. Εδώ και 2 μήνες έχω ζητήσει από κάποιον να μας πει 1-2 μαγαζιά που να κάνουν όντως καλές τιμές και να είναι αξιόπιστα. Δεν θέλω να πιστέψω ότι στο forum είναι μόνο αντιπρόσωποι και γι'αυτό δεν έχω λάβει απάντηση. Από πού μπορώ να προμηθευτώ προιόντα της Yamaha, Tascam, Mackie, ... πέρα από τα γνωστά πολυκαταστήματα; Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω.

 

Για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο, αλλά: ο πελάτης θα κοιτάξει την συνέπεια και κυρίως την τσέπη του. Έχω όλη την καλή διάθεση να ψωνίζω από την Ελλάδα, θα με χρηματοδοτήσετε;

 

Φιλικά,

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mάλλον ο φίλος και συνάδερφος μουσικός που λέει οτι εδω μέσα μπαίνουνε αντιπρόσωποι ετερειών,αυτος που μας παροτρείνει να ψωνίσουμε απο άλλα μαγαζιά,μήπως δουλεύει σε κάποιο απο αυτά τα άλλα??Γιατί δεν μας λέει το όνομα τοπυ μαγαζιού?Εμείς εδω κατηγορούμε ολουσ οσους καταχράζονται τάσα χρόνια τις οικονομίες μας.Δεν ξερω κανένα μαγαζί που να φέρνει μηχανήματα μεγαλων ετερειών τα οποιά προηγουμένος να μην τα έχει προμηθευτεί απο ενα απο τα μεγαλύτερα μαγαζια.¶ρα δεν είναι ανεξάρτητος αυτος που εχει αυτο το μαγαζι και επομένως δεν μπορεί να κάνει καλύτερη τιμή.Δεν έχω κανέναν λόγο να υποστηρίξω την ελληνική αγορά και μην σας πιάνει αυτοι η αδελφότης και η συμπόνοια για τους έλληνες αντιπροσώπους,Τόσα χρόνια ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ???????ΜΑΣ ΣΚΕΥΤΗΚΑΝΕ ΠΟΤΕ????ΣΚΕΥΤΗΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ?ΜΗΠΩΣ ΝΟΙΑΣΤΗΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ???ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟΥς ΚΑΛΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΟΥΝΕ?ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ???

Λοιπον,σταματήστε να το παίζεται ελληνάρες και του στυλ,εμείς εδω στην ελλάδα θέλουμε να υποστιρήξουμε κλπ κλπ.

Αυτα να τα λέτε αλλου,δεν είμαστε χτεσινοί,ούτε πάμε να κάνουμε νεο ξεκίνημα αδελφοποίησεις με τους αντιπροσώπους.

Που είσασταν εσείς τοσο καιρό που εχουνε γίνει ολα αυτα??

Μήπως αυτοι που γράφουνε εδω μέσα για νεα ξεκινηματα και οχι τοσο απόλυτη κακη αντιμετώπιση των πελατών απέναντι στους αντιπροσωπους είναι επειδή βολεύτηκαν ή βολεύονται λόγο γνωριμιών???????

Αν ποτέ γινότανε κάτι καλό για όλους που δεν πρόκειται να γίνει,τότε ίσως απλα να σταματούσαμε να διαμαρτυρόμαστε.οχι να τους πούμε ομως και Μπράβο,γιατι δουλεία τους είναι να εξυπηρετούν των πελάτη...

Αν κάποιοι είναι πωλητές ή οτιδήποτε άλλο εδω μέσα,παρακαλώ πολυ να συνεχίσουνε να γράφουνε τα διπλωματικά και προσεγγιστηκά τους λογάκια γιατι έχουνε τρομερό χιούμορ και μας κάνουνε να διασκεδάζουμε και να γελάμε,τα λένε πολυ ωραία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει πάντα το ερώτημα αν "πουλάω ΕΝΑ πράγμα με μεγάλο κέρδος ή ΠΟΛΛΑ πράγματα με μικρότερο κέρδος ανα τεμάχιο". Η απάντηση καθορίζεται απο την ζήτηση του είδους και δεν είναι θέμα "ηθικής" αλλα εμπορικής πολιτικής. Μπορεί πράγματι η Ευρώπη να είναι πρακτικά ένα κράτος χωρίς εσωτερικούς δασμούς αλλα η αγοράστική δύναμη του Ελληνα -δυστυχώς- δεν είναι ισοδύναμη με των υπόλοιπων Ευρωπαίων όσο και αν προσπαθούν να μας πείσουν διαφορετικά οι πολιτικοί.

 

Ταυτόχρονα, και όσον αφορά τις εταιρείες, ο ανταγωνισμός θα αυξάνεται συνεχώς πράγμα που θα οδηγήσει άλλους σε κλείσιμο και άλλους σε κερδοφορία. Ο ανταγωνισμός αυτός είναι που καποια στιγμή μπορεί να είναι προς όφελος του αγοραστή, όπως πχ γίνεται στην Αμερική που εκτός απο καλλίτερες τιμές έχουν μεγαλύτερες επιλογές προιόντων, δικαίωμα δοκιμής για 30 ημέρες, αγορά μεταχειρισμένων κλπ Και δεν πρέπει να παραβλέπει κανείς ότι υπάρχει οικονομική κρίση σε όλο τον κόσμο αυτή την στιγμή και τα πράγματα αλλάζουν ραγδαία.

 

Η υπαρχουσα κατάσταση, κατα την γνώμη μου, δεν μπορεί να αλλάξει με γκρίνιες και αναθεματισμούς αλλα μονο με την πάροδο του χρόνου. Θυμάμαι οτι πρίν απο 20 χρόνια πολύ λίγοι είχαν μια γνήσια Stratocaster ή ένα Marshal, σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο να αποκτήσει κανείς. Εγω προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπάρχει ή δυνατότητα να παίζω με πολύ καλλίτερο εξοπλισμό απο ότι πριν απο 10 ή 20 χρόνια. Για παράδειγμα ενα πολυεφέ σαν το GT-6 της BOSS ούτε να το ονειρευτώ δεν μπορούσα τότε και σήμερα κανει 500 ευρώ και υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 5 μάρκες για να επιλέξω.

 

Ας μην ξεχνάμε ότι πανω απο όλα θέλουμε να παίζουμε μουσική ...

 

Αγγελος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μάλλον εγώ έβαλα τη λέξη "ηθική" στην κουβέντα, ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν αναφερόμουν στη διαμόρφωση της τιμής από τον έμπορο αλλά στην απόκρυψη της πληροφορίας ότι κάποιο κομμάτι έχει χρησιμοποιηθεί ως demo.

 

Φιλικά.

 

 

Υ.Γ. ¶γγελε, σε ποιο μαγαζί δουλεύεις;

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η υπαρχουσα κατάσταση' date=' κατα την γνώμη μου, δεν μπορεί να αλλάξει με γκρίνιες και αναθεματισμούς αλλα μονο με την πάροδο του χρόνου. Θυμάμαι οτι πρίν απο 20 χρόνια πολύ λίγοι είχαν μια γνήσια Stratocaster ή ένα Marshal, σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο να αποκτήσει κανείς. Εγω προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπάρχει ή δυνατότητα να παίζω με πολύ καλλίτερο εξοπλισμό απο ότι πριν απο 10 ή 20 χρόνια. Για παράδειγμα ενα πολυεφέ σαν το GT-6 της BOSS ούτε να το ονειρευτώ δεν μπορούσα τότε και σήμερα κανει 500 ευρώ και υπάρχουν τουλάχιστον άλλες 5 μάρκες για να επιλέξω.[/quote']

 

Έχεις δίκιο. Και πριν 20 χρόνια, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι με 5 εκατ (σε τιμές του τότε) θα έπαιρνε ένα αυτοκίνητο με αερόσακους, υδραυλικά τιμόνια, 150 ίππους κλπ.

 

Τι σημαίνει αυτό;

 

και παρεπιπτώντος, το GT-6 μπορούσες να το πάρεις με 450 Ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί φίλοι,

 

Θα ήθελα να κάνω (πάλι) μερικά σχόλια σχετικά με μερικά postings. Γράφει ο φίλος (Γεράσιμος νομίζω) ότι τώρα η Ευρώπη είναι μία γειτονιά και μπορείς να παραγγείλεις ότι θέλεις και να το έχεις την επόμενη μέρα στο σπίτι σου. Σωστό, αλλά είναι γουρούνι στο σακί και αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Εδώ μπαίνει ένας πελάτης και όταν του φέρνεις το προιόν που πρόκειται να αγοράσει το κυττάει από εδώ και από εκεί μήπως και είναι ανοιγμένο. Ο ίδιος τί θα πει όταν παραλάβει ένα προιόν απ' έξω και διαπιστώσει ότι μπορεί και να είναι ανοιγμένο ή ότιδήποτε άλλο; Μάλλον θα το καταπιεί. Ναι φίλε Γεράσιμε εργάζομαι σε (μεγάλη) αντιπροσωπεία αλλά η ιδιότητα μου σα χρήστης και αγοραστής δεν έχει πάψει να υπάρχει, απεναντίας μάλιστα. Έχω και εγώ τις δικές μου ανησυχίες, τις δικές μου (άσχημες εμπειρίες) αλλά έσω και ένα μεγάλο καλό. Το ότι είμαι και πωλητής και αγοραστής. Και θέλω να συμπεριφέρομαι σαν πωλητής όπως θα ήθελα να μου φέρονται σαν αγοραστής.

Και να μη μιλήσουμε για την ηθική των ξένων γιατί έχω να σου πω δεκάδες παραδείγματα. Το τελευταίο που πάθαμε είναι το εξής : Μας στέλνουν ένα email ότι μας προσφέρουν σε πολύ καλές τιμές μερικά ζευγάρια ηχεία monitor (τα καταργημένα μοντέλα) που τους έχουν μείνει σε stock. Η τιμή ήταν καλή και αποφασίσαμε να τα πάρουμε και όταν τα παραλάβαμε πάθαμε σοκ. Οι τύποι είχαν μαζέψει όλα τα ex-demo από όλους τους αντιπροσώπους από όλη την Ευρώπη και μας τα έστειλαν όπως ήταν. Τί χτυπημένα, τί σκισμένα tweeters (λόγω του κακού αμπαλάζ). Μέχρι και σε κουτί από conga είχαν πακετάρει ένα ζευγάρι. Φυσικά κρατήσαμε τα σφραγισμένα και τα υπόλοιπα τους τα γυρίσαμε πίσω. Νόμιζαν οι χλιμίτζουρες οι ¶γγλοι ότι, έλα μωρέ τριτοκοσμικοί είναι εκεί κάτω στο Ελλάντα, στείλτους τα.

Θα ήθελα να ξέρετε ότι υπάρχει μία αντιπροσωπεία (που μάλιστα δεν έχει αναφερθεί και καθόλου σε αυτά τα postings, προφανώς γιατί δεν υπάρχει τίποτα κακό να αναφέρουν) η οποία υφίσταται από το 1972 και η πολιτική της σε όλους του τομείς (οικονομικό, τεχνική υποστήριξη, ηθική) είναι άριστη. Αλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Γι αυτό με βλέπετε να παίρνω δύο διαφορετικές θέσεις σε αυτό το θέμα. Ναι μεν συμφωνώ με αυτά που γράφονται για τους αντιπροσώπους, αλλά από την άλλη προσπαθώ και να προωθήσω και την "άλλη" φωνή γιατί πιστεύω ότι είναι άδικο να μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι.

Στα "super markets" δεν είναι δυνατόν να προσφέρουν φιλικότητα. Αυτό που θέλουμε όλοι είναι ένας άνθρωπος να μπορούμε να μιλάμε για τις ανάγκες μας, να μας προτείνει τη σωστή λύση και όχι αυτό που έχουμε περισσότερο σε stock. Αυτό πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό για τους περισσότερους μουσικούς και όχι οι τιμές.

Και κάτι ακόμα που το έχω ξαναπεί. Τα καταστήματα που κάνουν "box moving" μπορούν να πουλάνε και φτηνά. Πουλάνε στη ουσία ένα κουτί και μετά βάζουν φερμουάρ στο στόμα και δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις. Τα καταστήματα που πουλάνε προιόντα τα οποία προυποθέτουν και τεχνική υποστήριξη (από πολύ απλή έως και πάντρεμα του πωλητή με τον αγοραστή) μπορούν και πρέπει να πουλάνε και λίγο ακριβότερα από τη στιγμή που στην Ελλάδα η τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ πληρώνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου