Προς το περιεχόμενο

Ένα τραγούδι για το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης


Lampiris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Με κάλυψε απόλυτα ο menelaos.

Σε γενικές γραμμές αυτό που ακούν τέτοιες επιτροπές είναι πως "πατάει" ο τραγουδιστής. Θέλει λίγη προσπάθεια εκεί. Πιό αποφασιστικός θα έλεγα. Θα βοηθούσε η αλλαγή τόνου.

 

Ενορχηστρωτικά: Η αίσθηση "ντουμ τα ντου - ντουμ τα" είναι 60'ς και αν χαλάρωνες το σύνολο μπάσο' date=' ντραμς, ηλ. κιθάρα (ακόρντα), να ακουγότανε πιό φρέσκο. Η σόλο κιθάρα δεν είναι το φόρτε σου, οπότε μη τη βγάζεις "πολύ ώρα βόλτα". Το βιολί ίσως με περισσότερο βαθάκι και πιό πίσω θα ακουγόταν καλύτερα.

 

Ωραία μελωδία. Μη σε παίρνει από κάτω. Του χρόνου πάλι.[/quote']

 

Ευχαριστώ για τις συμβουλές.

Η ηλικία φαίνεται και απο την ενορχήστρωση... :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 87
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια χαρά είναι το τραγούδι. Κ η ηχογράφηση οκ. Εντάξει demo ζητούσανε στο φεστιβάλ. Δεν ζητούσανε και την τρελή παραγωγή. Έστειλε και ένας φίλος μου φέτος και δεν το πήρανε ούτε αυτό και του έκανα εγώ την ηχογράφηση-παραγωγή. Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε πολυ σκληρος ανταγωνισμός και πολλές συμμετοχές φέτος. Γι αυτο ψυχραιμία...

 

Θα ρωτήσω τον φίλο μου αν συμφωνεί να ανεβάσω το κομμάτι εδω να το κουτσομπολέψουμε. Θα κανουμε το δικό μας αντι-φεστιβάλ noiz! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι το τραγούδι. Κ η ηχογράφηση οκ. Εντάξει demo ζητούσανε στο φεστιβάλ. Δεν ζητούσανε και την τρελή παραγωγή. Έστειλε και ένας φίλος μου φέτος και δεν το πήρανε ούτε αυτό και του έκανα εγώ την ηχογράφηση-παραγωγή. Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε πολυ σκληρος ανταγωνισμός και πολλές συμμετοχές φέτος. Γι αυτο ψυχραιμία...

 

Θα ρωτήσω τον φίλο μου αν συμφωνεί να ανεβάσω το κομμάτι εδω να το κουτσομπολέψουμε. Θα κανουμε το δικό μας αντι-φεστιβάλ noiz! :D

 

Εάν συμφωνεί και ο Boss συμφωνώ απόλυτα.

Να μην το δούμε σαν Αντί-Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2007 απλά να δωθεί μέσω του Noiz μία ευκαιρία ούτως ώστε να μπορέσουν να ακουστούν κάποια τραγούδια που δεν πέρασαν στο Φεστιβάλ, να πούμε καλοπροαίρετα τις απόψεις μας, και θα έχουμε μιά άλλη αντίληψη για να κρίνουμε τελικά και αυτά που πέρασαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επισημάνω εδώ δυο πράγματα.

Πρώτον, κάποια σοβαρά πράγματα που γράφτηκαν πέρασαν απαρατήρητα και δεύτερον ειπώθηκαν κάποιες ανακρίβειες τόσο από μέλη του noiz όσο και από τον yameth.

Πέρσι είπαν ότι άκουσαν 1.300 τραγούδια και μέσα σε 5 μέρες κατάφεραν να διαλέξουν τα 16 καλύτερα τραγούδια συνθετικά, ερμηνευτικά και στιχουργικά. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Πώς μπορεί μια κριτική επιτροπή να ακούσει μέσα σε 5 μέρες 1.300 τραγούδια διάρκειας περίπου 4 λεπτών το καθένα, συνολικής διάρκειας 5.200 λεπτών, δηλαδή συνολικής διάρκειας 11 ημερόνυχτων;;; Πώς μπορεί να περάσει μια επιτροπή 11 ημέρες και 11 νύκτες χωρίς ύπνο, δουλεύοντας επί 24ωρο;;; Και φυσικά μόνο για να τα ακούσουν μόνο 1 φορά!!! Αν ακούσει κάποιος μόνο μια φορά 1.300 τραγούδια είναι δυνατόν να τα θυμάται όλα και να επιλέξει κατευθείαν τα 16 καλύτερα;;; 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Δεν θα σχολιάσει; Δεν θα κάνει ένα πρώτο ξεσκαρτάρισμα; Ένα δεύτερο; Ώσπου να καταλήξει στα 16. Πάνω από 2 μήνες θα χρειάζονταν για να γίνει κάτι τέτοιο. Αυτοί, δηλαδή η επιτροπή της ΕΡΤ, ισχυρίζονται πως όχι απλά το έκαναν αλλά το έκαναν μάλιστα μόνο μέσα σε 5 μέρες!!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Επίσης είναι γνωστό στους μουσικούς κύκλους ότι πολλοί από αυτούς που περνούν στο φεστιβάλ έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν, γνωρίζονται ήδη μεταξύ τους από πριν και δούλευαν και δουλεύουν μαζί ( αν το επιθυμεί ο yameth θα αναφέρω μια πλειάδα ονομάτων εδώ ).

Οπότε για ποιο φεστιβάλ μιλάμε; Αφού σχεδόν όσοι περνάνε γνωρίζονται μεταξύ τους. Για μια μεγάλη κλίκα μιλάμε και τίποτα περισσότερο.

Για να μη σχολιάσω το επίπεδο των συμμετοχών το οποίο θα το χαρακρτήριζα βλακώδες ( τα φετινά κομμάτια δεν τα έχω ακούσει ακόμα, κρίνω από τα περσινά και τα προπέρσινα, αν και υποψιάζομαι ότι φέτος θα είναι ακόμα χειρότερα ).

Ας μην κοροιδευόμαστε yameth και λοιποί συνάδελφοι μεταξύ μας.

Όσον αφορά τώρα για το αν ένα κομμάτι είναι παλιομοδίτικο και όχι φρέσκο, θυμίζει 60ς και 70ς, που ανέφερε ο yameth, θα μπορούσες yameth να μας απαντήσεις τί φρεσκάδα είχε το περσινό τραγούδι που κέρδισε που θύμιζε τραγούδια του 1940 "ένα νερό κυρά Βαγγελιώ... από της άρνης το νερό"; :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Ή το προπέρσινο τραγούδι που κέρδισε; Και φυσικά δεν ξανακούστηκαν.

Σε αντίθεση με τον yameth, δεν στέλνω συμμετοχή σε αυτό το φεστιβάλ ( γιατί να μου φάνε άλλωστε και τα λεφτά που ζητάνε για τη συμμετοχή ; ) και ούτε παροτρύνω άλλους συναδέλφους να στείλουν συμμετοχή από τη στιγμή που αισθάνομαι ότι με κοροιδεύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

boukaw7 Δεν το διάβασα για τα τύμπανα και πάλι συγνώμη.Μοιάζουν ειδικά τα τσικι τσικι μπομ αρκετά.

 

Τι σημαίνει αυτό δεν το γνωρίζω.Θα ήθελα να το μάθω όμως να πω την αλήθεια.

 

offtopic8mg.gif Αν αναφέρεσαι στην ερώτηση' date=' απλά είδα το αβαταρ σου και θεώρησα ότι είσαι φανατικός του southpark και η ερώτηση που σου έκανα έπαιζε καθοριστικότατο ρόλο στην ταινία [img']http://www.n-philes.com/forums/images/smilies/zing.gif[/img]

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

¶κουσε φίλε μου Sonic_Z.

 

Iσως είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα και ίσως να είναι κάπου εκεί κοντά.

Ίσως να πρόκειται για κλίκα.

Καί ίσως να μην ακούνε καν όλα τα κομμάτια που λαμβάνουν. (Αυτό δεν το πιστεύω καθώς έτυχε να συνεργαστώ παλαιότερα στο ραδιόφωνο με τους περισσότερους.)

 

Αλλά αυτός της Θεσ/νίκης και η Eurovision (όταν το επιτρέπουν) είναι οι μόνοι ανοιχτοί διαγωνισμοί με κάποιο κύρος.

 

Μέσα στα περσινά τραγούδια δεν υπήρχαν και διαγωνιζόμενοι εκτός κλίκας;

Θα σου το απαντήσουν και μέλη του Noiz που συμμετείχαν.

¶ρα κάτι γίνεται. ¶λλο αν εσένα δεν σου αρέσουν τα τραγούδια. Σε κάποιους άλλους αρέσουν.

 

Θα σου πω εγώ σαν πρώην διευθυντής μεγάλων ραδιοσταθμών της Αθήνας (Nitro, Lampsi, Capital, κ.α.) πως άκουγα τα νέα τραγούδια.

 

Έπαιρνα μια στίβα CD όταν είχα μια ώρα ελεύθερη από την υπόλοιπη ρουτίνα και άκουγα το πρώτο λεπτό από το καθένα τραγούδι.

 

Δίκιο έχεις.

Δεν μπορείς να τ' ακούσεις όλα από την αρχή ως το τέλος. Και μάλιστα επαναληπτικά...

 

Αν είναι να υπάρχει κάτι ενδιαφέρον ή πρωτότυπο σε ένα τραγούδι 3 λεπτών, θα πρέπει να φανεί στο πρώτο λεπτό. Και τότε θα τ΄ακούσεις και 2 και 3 φορές.

 

Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι όταν ασχολείσαι με την μουσική σαν επάγγελμα αποκτάς και "αυτί" γι αυτό που ψάχνεις.

 

Πολλές φορές οι επαγγελματίες πέφτουν στην παγίδα να διαλέγουν αυτό που ξέρουν ή νομίζουν ότι ξέρουν, ή "αυτό που αρέσει στον κόσμο".

 

Αλλά όλα μέσα στο παιχνίδι είναι.

 

Όταν λαμβάνεις μέρος σε διαγωνισμούς αυτές οι παράμετροι πρέπει να είναι δεδομένες. Δηλαδή:

 

Τα τραγούδια πρέπει να γράφονται λαμβάνοντας υπ'όψη ότι πρέπει να δείξουν τι ακολουθεί μέσα στο πρώτο λεπτό. Ο κριτής μπορεί να μη πάει παρακάτω...

 

Εσύ είσαι outsider και έχεις λιγότερες πιθανότητες να περάσεις από τους χαϊδεμένους της δισκογραφίας.

 

Ότι ζείς στην Ελλάδα, λαμβάνεις μέρος σε ελληνικό διαγωνισμό με τις όποιες ατέλειες και ερασιτεχνισμούς αυτό συνεπάγεται.

 

Αν λοιπόν δεν είσαι διατεθειμένος να δεχτείς μύγα στο σπαθί σου, ούτε να βάλεις νερό στο κρασί σου για μια ευκαιρία να σε ακούσει αρκετός κόσμος από την τηλεόραση, κάτσε σπίτι σου και άσε όποιον πατάει στη γη να δοκιμάσει την τύχη του (περι αυτού πρόκειται).

 

Στο κάτω - κάτω... τι είχε... τι έχασε;

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κάτω - κάτω... τι είχε... τι έχασε;

 

Tι εχασε??

 

Με την ΤΕΡΑΣΤΙΑ καρριερα και την ΤΡΕΛΛΗ επιτυχια (τρελλα φραγκα,Φερραρι,σπιτια σε Μυκονο και Μπαχαμες,εξωτικες hip hop video clip γκομενες...με πελωρια ..διαφορικα!! :lol: ) που απολαμβανουν οι νικητες των προηγουμενων διαγωνισμων!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι είναι αντιεπαγγελματικό και άκρως ερασιτεχνικό το να ακούς ένα κομμάτι και από το πρώτο του λεπτό να το απορρίπτεις συνθετικά, στιχουργικά και ερμηνευτικά. Το κακό με την όλη υπόθεση είναι το εξής: Γιατί κάθε χρόνο, μα κάθε χρόνο, τα τραγούδια που κόβονται κατά κοινή ομολογία είναι πολύ πιο όμορφα από αυτά που περνάνε στο φεστιβάλ;;; Νομίζω το ανέβασμα κομμένων τραγουδιών από το φεστιβάλ και η σύγκρισή τους με αυτά που πέρασαν θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Επίσης Γιάννη να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Είναι δημόσιος διαγωνισμός το φεστιβάλ και γνωρίζεις πολύ καλά τί παίζει. Δεν θέλω να φέρω τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο και να σχολιάσω τη Eurovision 2002 στην οποία είχες προκριθεί και κυρίως να σχολιάσω τη σχέση που είχε ο ερμηνευτής σου με την ΕΡΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου