Προς το περιεχόμενο
BRAIN

FURCH Ακουστικές κιθάρες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έπρεπε να γίνει χρήση της εγγύησης...ΤΕΛΟΣ.. Αυτά περί, φήμης, εξυπηρέτησης, τιμής, γνώσεις κτλ, τα ακούω βερεσέ... και είναι τελείως υποκειμενικά.. Το εμπόριο έχει κανόνες και ένας από αυτούς είναι η εγγύηση σε μη αποδεκτά προϊόντα. ...

Το να μην γίνεται η χρήση της εγγύησης, είναι ευθύνη του λιανέμπορου ο οποίος για ακατανόητο μέχρι στιγμής λόγο δεν προβάλει το πρόβλημα της κιθάρας, μέσω της εγγύησης στην κατασκευάστρια εταιρία στην οποία πελάτης είναι και αυτός.. Η χρήση εγγύησης βοηθά τον κατασκευαστή στο να μαζέψει τα προβλήματα που ξέφυγαν από τον ποιοτικό έλεγχο...και να ενισχύσει τις πωλήσεις του στην αγορά..(ενώ ο ρόλος του συνεργάτη, είναι και αυτός)

 

Εγώ απλά, θα προσθέσω ότι η μη χρήση εγγύησης εκτός από ανόητη είναι και ύποπτη και δεν θέλω να επεκταθώ παραπέρα..

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας δουμε και την αλλη πλευρα του "κακου εμπορου"

 

1) Πληρωμη

Η κιθαρα αγοραστηκε το Σεπτεμβριο 2007 και η πληρωμη της εγινε με δοσεις χωρις καρτες,χωρις γραμματια,χωρις καμμια πιεση,μεχρι τον Φεβρουαριο του 2008,(δηλαδη 6 μηνες) 1700 Ε

 

2) Πληρωμη προς Τακη Γραμμενο (BRAIN)

Η κιθαρα ξαναπουληθηκε σαν ελαφρως μεταχειρισμενη 1500 Ε τον Ιουνιο,παλι με δοσεις αφου αυτη ηταν η συμφωνια μεταξυ μας,κατι που ΑΠΕΦΥΓΕ να σας πει,και τα πηρε πισω τελος Αυγουστου (δηλαδη 3 μηνες).

             

3) Περι Customer support.

O Τακης οπως σας ειπε στην αρχη, αφου δοκιμασε την κιθαρα για αρκετες ΩΡΕΣ,νομιζω οτι δεν βρηκε κανενα

ελλατωμα,ουτε και εγω, αλλα ουτε και ο επομενος αγοραστης,αλλιως δεν θα την αγοραζε.

Αφου κρατησε την κιθαρα για 5 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,κατα τον Φεβρουαριο αρχισε τα "ακουω ηχο καμενης λαμπας","η κιθαρα τριζει κλπ", "ειναι ελλατωματικη,κλπ,κλπ.

Του προτειναμε τοτε να δει τις αλλες κιθαρες (γυρω στις 14-15 FURCH νομιζω ειχαμε τοτε).

ΔΕΝ του εκανε καμμια!!!!!.Ολες ειχαν ηχο καμμενης λαμπας!!.Ολες ελάτωματικες.

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις

MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.

Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).

 

Σαν τελευταια λυση του ειπα να περιμενη 2 μηνες για την νεα παραλαβη FURCH τον Μαιο.Οντως η νεα

παραλαβη ειχε 18 κιθαρες ολες απο την ακριβοτερη κατηγορια, με 4  D34-SR σαν του Τακη.

Παλι "δοκιμες" ,παλι το ιδιο παραμυθι,οτι και αυτες ειναι ελλατωματικες,Δηλαδη ουτε λιγο

ουε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

Οπως ειπα παραπανω η τελικη συμφωνια μας ηταν να του βρω αγοραστη -οπως και εγινε-παιρνοντας σχεδον

το συνολο των χρηματων του πισω,σε μισο χρονικο διαστημα απο οτι τα εδωσε.

 

Αυτα προς απαντηση σε ολους οσους βιαστηκαν να παρουν μερος στην πλευρα του κακομοιρου πελατη,που

προφασιζομενος οτι η κιθαρα εχει "προβλημα"απαιτουσε την επιστροφη των χρηματων του ΜΕΤΑ 6 ΜΗΝΕΣ

σε τροποποιημενη κιθαρα-τοποθετηση ηλεκτρικων.

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

Ελπιζω οτι δεν σας κουρασα πολυ,αν και λυπαμαι να ασχολειται ο χωρος με θεματα τετοιου ειδους,ομως

επρεπε να απαντησω για να δειτε και εσεις τι πραγματικα συνεβη.

 

 

                                                                                                                  Κουρμπης Π.

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ θετικό που απαντάτε στο φόρουμ κύριε Κουρμπή.

Σκοπός δεν είναι η αρνητική κριτική και η διαιώνιση του θέματος εδώ μέσα, αλλά σίγουρα όταν υπάρχουν και οι δύο θέσεις στο πρόβλημα αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και καθαρίζει το τοπίο για όσους διαβάζουν. Ελπίζω να λυθεί με τον καλύτερο δυνατό και φιλικό τρόπο το θέμα και για τους δυό σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα  :)

 

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

 

 

 

                                                                                                                   Κουρμπης Π.

 

Η συμπεριφορά της πλειοψηφίας των ελληνικών καταστημάτων μουσικών οργάνων & εξοπλισμού έκανε τον Thomann και τον κάθε είδους Thomann ιδιαίτερα αγαπητό στους Έλληνες μουσικούς, ειδικά τους ερασιτέχνες. Κάτι πάνε να διορθώσουν ορισμένοι στο χώρο αλλά η κακή εικόνα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 20 χρόνια δεν αλλάζει εύκολα.

 

 

 

 

Δηλαδη ουτε λιγο ουτε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

 

Θα'θελα να νομίζω ότι αυτό γράφτηκε εν θερμώ αλλά το γεγονός ότι είστε επαγγελματίας με κατάστημα, συν το ότι είναι η 2η φορά που αντιδράτε με χαμηλού επιπέδου προσωπικές αιχμές (βλ. TAD tubes & Superfunk) δεν αφήνουν δικαιολογίες. Εμένα (δηλ. απρόσωπος υποψήφιος πελάτης) μου κάθοντε αρκετά άσχημα αυτά που γράψατε.

 

 

 

Ελπίζω αντί να αρχίσετε να με στολίζετε μια διάφορα κοσμητικά και χαρακτηρισμούς, να καθήσετε να τα μασήσετε και να τα χωνέψετε αυτά που σας γράφω γιατί στην τελική σας λέω αυτό που διαβάζω εγώ από τη δικιά σας συμμετοχή εδωμέσα, που δεν έχω πατήσει στο μαγαζί σας και είμαι προς το παρόν ουδέτερος απέναντί σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας δουμε και την αλλη πλευρα του "κακου εμπορου"

 

1) Πληρωμη

Η κιθαρα αγοραστηκε το Σεπτεμβριο 2007 και η πληρωμη της εγινε με δοσεις χωρις καρτες,χωρις γραμματια,χωρις καμμια πιεση,μεχρι τον Φεβρουαριο του 2008,(δηλαδη 6 μηνες) 1700 Ε

 

2) Πληρωμη προς Τακη Γραμμενο (BRAIN)

Η κιθαρα ξαναπουληθηκε σαν ελαφρως μεταχειρισμενη 1500 Ε τον Ιουνιο,παλι με δοσεις αφου αυτη ηταν η συμφωνια μεταξυ μας,κατι που ΑΠΕΦΥΓΕ να σας πει,και τα πηρε πισω τελος Αυγουστου (δηλαδη 3 μηνες).

             

3) Περι Customer support.

O Τακης οπως σας ειπε στην αρχη, αφου δοκιμασε την κιθαρα για αρκετες ΩΡΕΣ,νομιζω οτι δεν βρηκε κανενα

ελλατωμα,ουτε και εγω, αλλα ουτε και ο επομενος αγοραστης,αλλιως δεν θα την αγοραζε.

Αφου κρατησε την κιθαρα για 5 ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ,κατα τον Φεβρουαριο αρχισε τα "ακουω ηχο καμενης λαμπας","η κιθαρα τριζει κλπ", "ειναι ελλατωματικη,κλπ,κλπ.

Του προτειναμε τοτε να δει τις αλλες κιθαρες (γυρω στις 14-15 FURCH νομιζω ειχαμε τοτε).

ΔΕΝ του εκανε καμμια!!!!!.Ολες ειχαν ηχο καμμενης λαμπας!!.Ολες ελάτωματικες.

Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις

MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH.

Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου).

 

Σαν τελευταια λυση του ειπα να περιμενη 2 μηνες για την νεα παραλαβη FURCH τον Μαιο.Οντως η νεα

παραλαβη ειχε 18 κιθαρες ολες απο την ακριβοτερη κατηγορια, με 4  D34-SR σαν του Τακη.

Παλι "δοκιμες" ,παλι το ιδιο παραμυθι,οτι και αυτες ειναι ελλατωματικες,Δηλαδη ουτε λιγο

ουε πολυ μας εβγαλε "αχρηστες "περισσοτερες απο 30 κιθαρες ολες μεταξυ 1200-1600Ε.Δυστηχως Τακη

απο την κοντρα πλακε IBANEZ σου μεχρι την FURCH υπαρχει μεγαλη αποσταση για να μπορεις να κρινεις

πως ακουγονται οι καλες κιθαρες.

Οπως ειπα παραπανω η τελικη συμφωνια μας ηταν να του βρω αγοραστη -οπως και εγινε-παιρνοντας σχεδον

το συνολο των χρηματων του πισω,σε μισο χρονικο διαστημα απο οτι τα εδωσε.

 

Αυτα προς απαντηση σε ολους οσους βιαστηκαν να παρουν μερος στην πλευρα του κακομοιρου πελατη,που

προφασιζομενος οτι η κιθαρα εχει "προβλημα"απαιτουσε την επιστροφη των χρηματων του ΜΕΤΑ 6 ΜΗΝΕΣ

σε τροποποιημενη κιθαρα-τοποθετηση ηλεκτρικων.

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

Ελπιζω οτι δεν σας κουρασα πολυ,αν και λυπαμαι να ασχολειται ο χωρος με θεματα τετοιου ειδους,ομως

επρεπε να απαντησω για να δειτε και εσεις τι πραγματικα συνεβη.

 

 

                                                                                                                   Κουρμπης Π.

 

 

 

 

 

 

Αγαπητέ Κε them54 (ΚΟΥΡΜΠΗ)

 

Το μέγεθος ένος Thomann δεν μπορεί να συγκριθεί με το μέγεθος της δική σας επιχείρησης...και από τα γύρω ακούσματα μέσα στο Forum το after sale support είναι υποδειγματικό Πανευρωπαικά.

Πάντος εγώ δεν έχω κάτι να κερδίσω υποστηρίζοντας τον BRAIN αλλά ούτε και εσας.

Οντως ακούσαμε την μία πλευρά και τώρα μετά από αγανακτησμένη αποχή τοσο μηνώς εμφανίζεστε και διατυπώνετε την άλλη πλευρά του νομίσματος.

Εγω θα είμαι ηλικρινης μαζί σας.

Εδώ δεν είναι λαικό δικαστήριο άλλα όντως να σπιλώνεται το όνομα σας και να δυσφημήζεται σε ένα χώρο όπου σχεδόν 65-70%  μπορεί να είναι ή να γίνουν πελάτες σας δεν είναι καθόλου καλό.

Το να εκφράζει κάποιος το παράπονό του από μία αποτυχημενη εμπορική συναλλαγή και να εξηγεί τις συνθήκες και τα γεγονότα (χωρίς να κατονομάζει πρόσωπα και τοποθεσίες)  δεν μπορεί αυτομάτος να απειλήται για συκοφαντική δυσφήμηση δικαστικός από την πλευρά σας.

Αλλά από την άλλη όμως τώρα σύμφωνα με την δική σας περιγραφή .......παρουσιάζεται την εικόνα του υποδειγματικού έλληνα έμπορα μουσικών οργάνων (προς τιμήν σας αυτο) ο οποίος είναι στο πλευρό του πελάτη και η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ είναι το Ευαγγέλιο του.

Λοιπόν εγω από την πλευρά μου θα αποσύρω όλες τις τυχαίες υποψίες για το άτομό σας (Και θα ζητήσω και ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑ).....αλλά σε ένα πράγμα μόνο θα παραμέινω σταθερό.

 

ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΣΕ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.

 

Αυτα....μην προσπαθούμε να μπλέξουμε τα πράγματα περισσότερα από όσο είναι.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντος θα συμβούλευα να κατεβούν λίγο οι τόνοι φίλοι & κύριοι συνForumητες......καμία φορά η σιγή ιχθύος είναι η καλύτερη απάντηση......και την απάντηση μερικοί θα την πάρουν όταν κάποια μέρα θα πατάνε το κουμπί της Ταμειακής Μηχανής και θα ψαχνουν να βρούν το σεφτέ που τους έκανε ο ένας και μοναδικός πελάτης ( Ο τελευταίος των Μοικανών).

 

Λοιπάμε αλλά με τέτοια κρίση που μαστίζει την αγορά η Γερμανική επιλογή έχει γίνει σχεδόν μονόδρομος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια καθαρά τυπική απόδειξη του ότι ΠΑΝΤΑ πρέπει να ακούγονται και οι δυο πλευρές... είναι πολύ καλό που φιλοξενούνται και οι δυο εδώ & με ενδιαφέρουν πολύ όλα όσα διάβασα.  :)

 

Πες μας φιλε lsega αν ο τοσο αγαπητος σας THOMANN θα εκανε τοσα,η θα επεστρεφε μετα 6 μηνες τα χρηματα

πισω.

 

Προσωπικά δεν το πιστεύω με τίποτα. Το Thomann και κάθε άλλο μεγάλο κατάστημα δίνει μεν τόσες ευκολίες, αλλά ένα τέτοιο ελάττωμα (α) δεν γνωρίζω καν αν θα το αναγνώριζε, (β) ακόμη κι αν το αναγνώριζε θα μπορούσε κάλλιστα να επικαλεστεί τους όρους της συμφωνίας μεταξύ πωλητή-αγοραστή που του δίνει το δικαίωμα να την επιστρέψει μέσα σε 30 μέρες, με τη λογική βεβαίως ότι αυτές οι 30 μέρες είναι υπεραρκετές για να διαπιστώσει κάποιος ένα τέτοιο ελάττωμα. Αν βγει στην επιφάνεια αργότερα, είναι όντως θέμα εγγύησης αλλά από ότι κατάλαβα, το θέμα με την κιθάρα ήταν στα όρια αντιληπτού-μη αντιληπτού.

 

Το μέγεθος ένος Thomann δεν μπορεί να συγκριθεί με το μέγεθος της δική σας επιχείρησης...

 

Και λοιπόν; Έχει θιχτεί χιλιάδες φορές στο φόρουμ η ισορροπία πελονεκτημάτων/μειονεκτημάτων των δυο λύσεων. Δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω από την αρχή. Το να ψωνίζει κάποιος από ένα σουπερμάρκετ μουσικών ειδών έχει (αρκετές φορές αλλά όχι πάντα) το πλεονέκτημα της τιμής αλλά ποτέ την φιλική, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αντιμετώπιση και τις ευκολίες του μικρότερου μαγαζιού. Και ορισμένα μουσικά όργανα πρέπει να τα ζήσεις για να τα αγοράσεις, και last time I checked δεν υπήρχε τηλεπαθητικό λινκ στα online stores.

 

 

Λοιπάμε αλλά με τέτοια κρίση που μαστίζει την αγορά η Γερμανική επιλογή έχει γίνει σχεδόν μονόδρομος.

 

Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, που δεν πιστεύω ότι ισχύει. Όμως, παρακαλώ πολύ να μην ξεφύγει η συζήτηση εκτός θέματος, το οποίο ήταν αποκλειστικά η διαφωνία για την αγοραπωλησία μιας ακουστικής κιθάρας. Υπάρχουν στην κυριολεξία δεκάδες θρεντ στο τμήμα "Αγορά" του φόρουμ που ασχολούνται με αυτά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια καθαρά τυπική απόδειξη του ότι ΠΑΝΤΑ πρέπει να ακούγονται και οι δυο πλευρές... είναι πολύ καλό που φιλοξενούνται και οι δυο εδώ & με ενδιαφέρουν πολύ όλα όσα διάβασα.  :)

 

Προσωπικά δεν το πιστεύω με τίποτα. Το Thomann και κάθε άλλο μεγάλο κατάστημα δίνει μεν τόσες ευκολίες, αλλά ένα τέτοιο ελάττωμα (α) δεν γνωρίζω καν αν θα το αναγνώριζε, (β) ακόμη κι αν το αναγνώριζε θα μπορούσε κάλλιστα να επικαλεστεί τους όρους της συμφωνίας μεταξύ πωλητή-αγοραστή που του δίνει το δικαίωμα να την επιστρέψει μέσα σε 30 μέρες, με τη λογική βεβαίως ότι αυτές οι 30 μέρες είναι υπεραρκετές για να διαπιστώσει κάποιος ένα τέτοιο ελάττωμα. Αν βγει στην επιφάνεια αργότερα, είναι όντως θέμα εγγύησης αλλά από ότι κατάλαβα, το θέμα με την κιθάρα ήταν στα όρια αντιληπτού-μη αντιληπτού.

 

Και λοιπόν; Έχει θιχτεί χιλιάδες φορές στο φόρουμ η ισορροπία πελονεκτημάτων/μειονεκτημάτων των δυο λύσεων. Δεν πρόκειται να τα ξαναγράψω από την αρχή. Το να ψωνίζει κάποιος από ένα σουπερμάρκετ μουσικών ειδών έχει (αρκετές φορές αλλά όχι πάντα) το πλεονέκτημα της τιμής αλλά ποτέ την φιλική, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αντιμετώπιση και τις ευκολίες του μικρότερου μαγαζιού. Και ορισμένα μουσικά όργανα πρέπει να τα ζήσεις για να τα αγοράσεις, και last time I checked δεν υπήρχε τηλεπαθητικό λινκ στα online stores.

 

 

Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, που δεν πιστεύω ότι ισχύει. Όμως, παρακαλώ πολύ να μην ξεφύγει η συζήτηση εκτός θέματος, το οποίο ήταν αποκλειστικά η διαφωνία για την αγοραπωλησία μιας ακουστικής κιθάρας. Υπάρχουν στην κυριολεξία δεκάδες θρεντ στο τμήμα "Αγορά" του φόρουμ που ασχολούνται με αυτά.

 

Για τα δύο πρώτα που έθιξες στον λόγο μου.....είναι καθαρά η αποψή σου ...σεβαστη ΟΚ  (αλλωστε όπως λέει και η λαική ρήση "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα")

Για το τρίτο θα το ασπαστώ και έχεις δίκιο ...ξέφυγα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταια 3 χρονια ειμαι τακτικος πελατης του εν λογω καταστηματος.Παρ ολο που εχω παρακολουθησει την συζητηση απο τοτε που ξεκινησε, δεν ηθελα να παρω θεση επι του θεματος  οσο δεν υπηρχε στο φορουμ και η αντιθετη αποψη,αν και γνωριζω και την αλλη οψη του νομισματος μιας και το ειχα κουβεντιασει με τον ιδιο τον κ.Κουρμπη αφου ειχα εντυπωσιαστει.

Απο τι?

Απο το γεγονος οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ουτε τωρα που γνωριζομαστε ,αλλα ουτε και σαν εντελως καινουριος πελατης μου εδωσε την εντυπωση εμπορου και ανθρωπου ''ελα να στα παρουμε'' κι αυτο νιωθω την υποχρεωση  να το καταθεσω σαν προσωπικη εμπειρια

Δεν ειναι ωραιο να θαβονται μαγαζια και προσωπα συληβδην.Μου τη δινει η ομαδοποιηση (ολες οι γυναικες ,ολο οι ταριφες,οι μπατσοι ,τα συνεργεια,κ.λ.π ,κ.λ.π)

Στου θωμα το μαγαζι? Ναι θα βρεθουμε ολοι μαζι αλλα μην τον θεοποιουμε κιολας .Και το λεω εγω που μου εχει αντικαταστησει Martin 2500€ εντος μηνος οπως υποσχεται.Και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ δημοσιως!

ΚΑΜΙΑ  μεγαλη επιχειρηση ομως δεν θα το εκανε αυτο μετα απο 6 μηνες ουτε θα μπορουσε  (και πρακτικα)  καποιος να δοκιμαζει κιθαρες αβερτα κι αφου δεν του κανει ΚΑΜΙΑ(?!) να παει σε αλλο μαγαζι για να βρει κιθαρα ΑΛΛΗΣ μαρκας απο αυτη που εμπορευεται το πρωτο μαγαζι.....και να μην του κανουν κι αυτες ::)

Χωρις να το ξερω δεν νομιζω οτι θα το εκαναν οι ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ,ΣΤΟΛΛΑΣ,ΜΠΟΝΦΙΛΑΚΗΣ,ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ κλπ  (για να αναφερω μερικα ντοπια μεγαλα ονοματα)και μου φαινεται και ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ!

Μονο σε μικρα μαγαζια με προσωπικη σχεση μαγαζατορα -πελατη γινονται αυτα .

Στην Ελλαδα τουλαχιστον ,και σε ολα τα ειδη οχι μονο στα μουσικομαγαζα ο καταστηματαρχης μιας μικρης επιχειρησης εχει το μεγαλο οπλο αυτης της σχεσης που κανει την διαφορα.Ασε δηλαδη που εχω τσεκαρει οτι οσα εισαγει ο ιδιος ο κ.Κουρμπης δεν διαφερουν απο τις ευρωπαικες αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

Εν κατακλειδι χαιρομαι που ακουστηκαν και οι δυο αποψεις :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να γίνει αυτό και καλό είναι να γίνεται κάθε φορά.

Δεν μπορεί να βγαίνει ο άλλος και να μην του απαντάς σε

θέματα που σε θύγουν, τόσο επαγγελματικά όσο και σαν

άνθρωπο. Με τον παναγιώτη έχει γίνει και άλλες φορές,

μια μόνο θυμάμαι να έχει απαντήσει.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.