Προς το περιεχόμενο

Τι εφέ για χρήση με ενισχυτή κιθάρας;


heretic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εαν θες να εχει και modulation πάρε το g sharp....είναι και αυτο αυτης της σειράς και ειναι απιστευτο...

μπορείς να το ακούσεις εδώ: http://www.tcelectronic.com/Default.asp?Id=12084

και ειναι και πολύ φθηνότερο...

 

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Χρειαζομαι ενα εφφε για reverb, chorus, echo κλπ.........

...... Η κυρια χρηση που το χρειαζομαι ειναι επαγγελματικη ηχογραφηση. ....

Αυτα τα δυο δεν συμβαδιζουν.

Στην ηχογραφηση μην χρησιμοποιεις εφφε.

Αυτα πρεπει να μπαινουν στο ρεμιξ (τουλαχιστον το βαθος).

Δεν πρεπει δλδ να ηχογραφουνται τα εφφε παρα μονο ο Dry ηχος.

 

Τωρα για να παρεις καποιο εφφε τα g force της TC που προαναφερθηκε ειναι καλο.

Αν και ο καλος ηχος βγαινει απο καλα πεταλακια και για αυτοματισμους μια combinator2 της carl martin.

 

ΥΓ ξεχασα να πω οτι με το πολυεφφε (φετα που λενε) θα πρεπει να εχεις παραλληλη λουπα καλης ποιοτητας στο ενισχυτη ή ενα μιξερ για να μπορεις να μιξαρεις το ποσοστο Dry και Wet σηματος (καθαρου ή με εφφε, σηματος) και να μην ειναι σε σειρα και ετσι να εξαρταται το ενα σημα απο το αλλο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατ'αρχην να πουμε ότι εφέ όπως είναι το chorus το phaser και το flanger μπορούν να μπούν και στο dry σήμα αλλα πάντα μετά την βρωμιά (π.χ. σε μία λούπα για εφφέ που πιθανός έχει ο ενισχυτής σου). Τα delay και τα βάθια καλύτερα είναι να μπαίνουν μετά την ηχογράφιση εκτός και αν βασίζεις το παίξιμο σου σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα τέτοιο εφε (π.χ. ένα σημείο που θές να παίξεις με slap back delay και θές να έχεις την αίσθηση στα χέρια σου!)

 

αν θές την γνωμη μου το g-major είναι ένα πολυ καλό στουντιακό εφε (που μπορείς να το πάρεις και στα λαιβ) όπως είναι και τα eventide. είναι όμως καλύτερο , αφού δεν ασχολείσαι με επαγγελματικές ηχογραφίσεις, να μαζέψεις μερικά πεταλάκια με χαρακτηριστικό ήχο και να φτιάξεις τον ήχο της κιθάρας σου από την πηγή. ούτως η άλλως όταν βρεθείς σε φάση επαγελματικής ηχογράφισης το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν στο στούντιο διάφορα εφέ εξειδικευμένα για την δουλεία που τα θέλεις (πχ ένα πανάκριβο  delay  ή ενα κορυφαίο βάθος).

 

όσο για τις μπάντες που μιλάς ο ήχος τους δεν είναι αποτέλεσμα ενός παράγοντα! απο πίσω βρίσκεται πληθόρα εφφε, ενισχυτών, και κιθαρών που αλλάζουν από κομμάτι σε κομμάτι! οι μουσικοί που αναφέρεις είναι αυθεντίες στο είδος τους και ξέρουν πολύ καλά τι θέλουν από τον ήχο τους και πώς ακριβως να το αποτυπώσουν στην ηχογράφιση. όλοι όμως ξεκίνησαν από λίγα καλά πεταλάκια και βρήκαν αυτό που ήθελαν λάιβ και όχι μετά την ηχογράφιση!

 

King for a Day

Fool for a lifetime!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα μαζί και σε μορφή πεταλιού?Huh? (αλλά όχι κλασσική πεταλιέρα για να έχει και λίγη ποιότητα..)Huh? Huh?

 

και όλα αυτά σε τιμή γύρω στα 500€ και κάτω???

 

Φυσικα και υπαρχουν (και βεβαια εχουν ΠΟΛΥ..... ποιοτητα).

 

Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις την BOSS GT10 ή την VOX TONELAB & να μαθεις να τις χρησιμοποιεις ΣΩΣΤΑ ;) ,κατι πολυ απλο μια και θα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ τα εφε τους το οποια και στις δυο ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ;)

 

Επισης να πω οτι διαφωνω με την αποψη οτι τα εφε πρεπει να μπαινουν ΜΕΤΑ την ηχογραφηση προσωπικα τα προτιμω κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης ωστε να μπορω να τα προσαρμοσω ΑΚΡΙΒΩΣ πανω στο κομματι που "δημιουργειται" εκεινη τη στιγμη,τα εφε πρεπει να ειναι κομματι του ηχου μας και οχι ενα afterthought μετα την ηχογραφηση και κατα τη διαρκεια της μιξης... 

 

εκτος αν μιλαμε για το..παραδοσιακο βαθακι που αρκετοι ηχοληπτες αρεσκονται να βαζουν σε εντελως dry παιξιματα heavy κυριως κιθαριστων που δεν χρησιμοποιουν τα εφε σαν βαση του ηχου τους ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατ'αρχην να πουμε ότι εφέ όπως είναι το chorus το phaser και το flanger μπορούν να μπούν και στο dry σήμα αλλα πάντα μετά την βρωμιά (π.χ. σε μία λούπα για εφφέ που πιθανός έχει ο ενισχυτής σου). Τα delay και τα βάθια καλύτερα είναι να μπαίνουν μετά την ηχογράφιση εκτός και αν βασίζεις το παίξιμο σου σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα τέτοιο εφε (π.χ. ένα σημείο που θές να παίξεις με slap back delay και θές να έχεις την αίσθηση στα χέρια σου!)

 

αν θές την γνωμη μου το g-major είναι ένα πολυ καλό στουντιακό εφε (που μπορείς να το πάρεις και στα λαιβ) όπως είναι και τα eventide. είναι όμως καλύτερο , αφού δεν ασχολείσαι με επαγγελματικές ηχογραφίσεις, να μαζέψεις μερικά πεταλάκια με χαρακτηριστικό ήχο και να φτιάξεις τον ήχο της κιθάρας σου από την πηγή. ούτως η άλλως όταν βρεθείς σε φάση επαγελματικής ηχογράφισης το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν στο στούντιο διάφορα εφέ εξειδικευμένα για την δουλεία που τα θέλεις (πχ ένα πανάκριβο  delay  ή ενα κορυφαίο βάθος).

 

όσο για τις μπάντες που μιλάς ο ήχος τους δεν είναι αποτέλεσμα ενός παράγοντα! απο πίσω βρίσκεται πληθόρα εφφε, ενισχυτών, και κιθαρών που αλλάζουν από κομμάτι σε κομμάτι! οι μουσικοί που αναφέρεις είναι αυθεντίες στο είδος τους και ξέρουν πολύ καλά τι θέλουν από τον ήχο τους και πώς ακριβως να το αποτυπώσουν στην ηχογράφιση. όλοι όμως ξεκίνησαν από λίγα καλά πεταλάκια και βρήκαν αυτό που ήθελαν λάιβ και όχι μετά την ηχογράφιση!

 

 

Πολυ καλη τοποθετηση +1

Σε αυτο που γραφεις " Τα delay και τα βάθια καλύτερα είναι να μπαίνουν μετά την ηχογράφιση εκτός και αν βασίζεις το παίξιμο σου σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα τέτοιο εφε (π.χ. ένα σημείο που θές να παίξεις με slap back delay και θές να έχεις την αίσθηση στα χέρια σου!)

" Υπαρχει λυση, θα τα πω αδοκιμα...

Το βαζει το delay απο την κονσολα, να το ακουει την ωρα που παιζει αλλα δεν το ηχογραφει, φυλαει τις παραμετρους για να μη χαθουν και το βαζει στο remix.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και υπαρχουν (και βεβαια εχουν ΠΟΛΥ..... ποιοτητα).

 

Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις την BOSS GT10 ή την VOX TONELAB & να μαθεις να τις χρησιμοποιεις ΣΩΣΤΑ ;) ,κατι πολυ απλο μια και θα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ τα εφε τους το οποια και στις δυο ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ;)

 

Ξαναλέω όμως ότι ψάχνω για κάτι που θα είναι πιό μικρό γιατί έχω ότι άλλο χρειάζομαι από Dist/ovrdrv/fuzz, wah, volume, tuner κτλ κτλ και δεν θέλω να μου φεύγει η μαγκιά στο κουβάλημα σε κάθε πρόβα..

 

Mέχρι τώρα το G-major μόνο είναι περίπου αυτό που θέλω άν και θα το ήθελα σε πετάλι και θα ήθελα να έχει και Ring modulation(που απ ότι κατάλαβα δεν έχει..) :'(

 

αν υπάρχει κάτι σαν το EVENTIDE MODFACTOR ή το LINE6 MM4 που να έχει και αυτά που τους λείπουν (Delay, reverb, ring κτλ) πείτε το!! αλλιώς θα περιμένω να μαζέψω λ7 να πάρω αυτό:

 

http://www.tcelectronic.com/NovaSystem

 

ή αυτό:

 

http://www.tcelectronic.com/G-System.asp που έχουν και ποιότητα και μικρό μέγεθος και δίνουν πολύ βάση στα modulation Effects!!

 

SF δεν έχω τίποτα με την Tonelab ούτε με την GT-10 εκτός απ το μέγεθός τους!! ;)

 

Thanks!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να μη κουβαλας, τότε κανένα από αυτά που πόσταρες δεν ειναι ιδιαίτερα ελαφριά. Το g-system είναι απίστευτο αλλά κουβαλάς μια ΄φετα μαζί με την πεταλιέρα της και είναι και αρκετά βαρύ.

 

Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιες προυποθέσεις θες να πληροί το εφφέ που θα πάρεις. Το να λες ότι πληρώνω extra για distortion και τα λοιπά απ'ότι κατάλαβα δεν είναι και πολύ ωραίο σαν διακιολογία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε αυτο που γραφεις " Τα delay και τα βάθια καλύτερα είναι να μπαίνουν μετά την ηχογράφιση εκτός και αν βασίζεις το παίξιμο σου σε ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα τέτοιο εφε (π.χ. ένα σημείο που θές να παίξεις με slap back delay και θές να έχεις την αίσθηση στα χέρια σου!)

" Υπαρχει λυση, θα τα πω αδοκιμα...

Το βαζει το delay απο την κονσολα, να το ακουει την ωρα που παιζει αλλα δεν το ηχογραφει, φυλαει τις παραμετρους για να μη χαθουν και το βαζει στο remix.

 

 

Ναί! και αυτό γίνεται βέβαια!

θένκς για την πρσθήκη! ;)

 

Φυσικα και υπαρχουν (και βεβαια εχουν ΠΟΛΥ..... ποιοτητα).

 

Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις την BOSS GT10 ή την VOX TONELAB & να μαθεις να τις χρησιμοποιεις ΣΩΣΤΑ ;) ,κατι πολυ απλο μια και θα χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ τα εφε τους το οποια και στις δυο ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ;)

 

 

 

SF δεν έχω τίποτα με την Tonelab ούτε με την GT-10 εκτός απ το μέγεθός τους!! ;)

 

Thanks!!

 

πάντως ούτε η Tonelab ούτε η GT-10 είναι ιδιαίτερα μεγάλες! να μήν σου πώ οτι ειναι πολύ πιο βολικές στο κουβάλημα από ενα g-major που ενδεχομένως να το βάλεις σε μια ρακιερα, απλά η ποιότητα τους, αν και για το είδος τους πολυ καλή, σε γενικές γραμμές είναι μέτρια, σήγουρα πολύ πιο κάτω απο τις "φέτες" της TC.

 

επίσεις πιο πρίνα αναφέρθηκε οτι καλό θα ήταν να κοιτάξεις και λίγο μερικά καλα distorsion και overdrive,

συφωνώ και επαυξάνω! σήγουρα θα βρείς πράγματα που θα βοηθήσουν τον ήχο σου! εξάλου 2-3 παραμορφώσεις δεν είναι ποτε πολλές (μια ελαφρια, μια βαριά, μια για σολο κτλ)

 

King for a Day

Fool for a lifetime!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου