Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατ'αρχάς παραθέτω απ΄το stollas.com τα εξουσιοδοτημένα σέρβις:

 

 

Σε περίπτωση που απαιτείται service, θα πρέπει να επισκεφθείτε το κατάστημα απ' όπου έγινε η αγορά.

 

Εάν εν τω μεταξύ μετακινηθήκατε, επικοινωνήστε με τον πλησιέστερο τοπικό αντιπρόσωπο.

 

Σημείωση: Δεν είναι εφοδιασμένα όλα τα καταστήματα για κάθε περίπτωση service. Προτείνουμε στον ενδιαφερόμενο/η να επικυρώσει τηλεφωνικά κατά πόσο μπορεί ο τοπικός αντιπρόσωπος να ανταποκριθεί στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

Κεντρικό service:

 

Πάτρα

Nέα Eθνική Oδός Πατρών Αθηνών 155, Τηλ.2610 435400

 

Συνεργαζόμενα service:

 

Αθήνα

Μανώλης Χναράκης - Φειδίου 2, Τηλ.210-3303579 (Roland).

Κώστας Καιμάκης - Τηλ.210-7223517, 6977927614 (Ενισχυτές).

 

Θεσσαλονίκη

Αθανασίου Παναγιώτης - Ιωαννίνων 41, Τηλ.2310-868772 - 6938061999

 

Τα συνεργαζόμενα κέντρα service, λειτουργούν με άδεια της Βενέδικτος Στόλλας όσον αφορά την γνησιότητα των ανταλλακτικών και την δυνατότητα γνώσης και εκπαίδευσης τους στην επισκευή και συντήρηση των προϊόντων που αντιπροσωπεύουμε.

 

Εγγυόμαστε για την ποιότητα της δουλειάς και όχι για την χρέωση της επισκευής.

 

Στο κεντρικό μας service στην Πάτρα, οι τιμές είναι προσιτές και ελέγχονται με γνώμονα την λογική χρέωση του service και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

 

Δηλαδή το εξουσιοδοτημένο σέρβις για μια κιθάρα είναι Πάτρα και Θεσσαλονίκη στα Λιανικής του Στόλλα. Αν είναι δυνατόν στη χώρα που η πρωτεύουσα φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας να μην υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για 2 απ'τους πιο δημοφιλείς τύπους κιθάρας (στρατ και τέλε). Οι περισσότεροι έχουμε και παραπάνω από μια.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πώ κάτι και εγώ...

 

Καταρχάς μπράβο στον κ.Στόλλα που μπήκε στον κόπο να απαντήσει στα λεγόμενα του thread και μαλιστά όχι με τη μορφή κάποιοας ψυχρης ανακοίνωσης.Τετοιου είδους επικοινωνία ωφελει και εμάς αλλά και τους καταστηματάρχες.

 

 

 

Κάτι άλλο ,ενα σχόλιο αν θέλετε,πάνω στα λεγόμενα του κυριου Στόλλα.

Διαχωρίζετε την επιχείρηση σας από τα απλά καταστήματα.Κάνατε μάλιστα και μια σύγκριση με τη fender germany και το thomann.

Απο τη στιγμή όμως που ασχολείστε και με το εμπόριο λιανικής,δε γίνεται αυτό.Δηλαδή εμένα και τους υπόλοιους καταναλωτες,δε μας ενδιαφέρει αν ο Στολλας είναι κατασκευαστής, διανομέας,  εισαγωγέας ή οτιδήποτε άλλο.

Τη στιγμή που υπάρχει μαγαζί,με πωλητές,βιτρίνα με κιθάρες ,όπου μπορεί ο καθένας να μπει με χ ευρώ και να βγει με κιθάρα στο χέρι,και απεξω η πινακίδα λέει ''Στόλλας'',έ τότε ο απλός καταναλωτής θα σας αμτιμετωπίζει όπως και το χ,ψ μαγαζί και θα έχει και ανάλογες απαιτήσεις.Το αν το εμπορευμα που αγόρασε κατασκευάστηκε,εισάχθηκε,διανεμήθη,απο εσας δεν εχει και τόση σημασια .

Το τελικό προιον θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστο.Αν δεν είναι έχουμε πρόβλημα.Αν το φτίαξατε εσεις ,να το φτίαχνατε καλύτερο,να το επιστρέφατε στην κατασκευάστρεια εταιρεία,να μη παίρνατε ελλατωματικό προιόν απο τους προμηθευτες σας.

Μην αποποιείστε τω ευθυνών σας και ρίχνετε το φταίξιμο σε άλλους(αντιπροσώπους ,εισαγωγεις,κατασκευαστες και δε ξέρω και εγω τι).Απο τη στιγμή που πέρασε από τα χέρια σας κάποια στιγμή πριν παει στον πελατη θα πρέπει να είναι τέλειο.Και μάλιστα σε μια τόσο μεγάλη επιχείρηση όπως η δική σας θα έπρεπε να φροντίζετε το προιον να παραμένει τέλειο ως το τέλος της αλυσιδας,δηλαδη στον καταναλωτή,είτες φτανει απευθειας απο εσας είτε απο αντιπρωσόπους σας.

 

Να διευκρινίσω ότι δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση (που είναι ιδιαίτερα θολη θα έλεγα),αλλά μιλάω γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περαν απο το θέμα, θεωρώ κι εγώ την για άλλη μια φορά συμμετοχή επίσημου εκπροσώπου του εμπορίου μουσικών οργάνων και εξοπλισμού , οπως ο κ. Στόλλας, πολύ θετική για το forum μας και ελπίζω στην συνέχεια και στο να λειτουργήσει και ως παράδειγμα προς μίμηση και απο άλλες εταιρίες.

 

Συνεντευξεις, απόψεις ακόμα και παράπονα απο τους αντιπροσώπους,

μόνο θετικά μπορούν να συμβάλλουν στις σχέσεις εμπόρων καταναλωτών, σε ένα χώρο που ακόμα και οι έμποροι, είναι εξίσου παθιασμένοι και ασχολούνται κατα συντριπτική πλειοψηφία και γενική ομολογία  με την μουσική.

 

ο επόμενος............ ;D

 

 

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όταν κάποιος αγοράζει π.χ. από τον Thomann και μένει χαρούμενος, ποιόν επευφημεί;

Τον ίδιο τον Thomann ή την Fender Germany;

Όταν κάποιος έχει πρόβλημα με τον Thomann, σε ποιόν αναζητεί τη λύση του;

Στον ίδιο ή στη Fender Germany;

 

 

Ίσως λίγο off-topic:

 

Όταν κάποιος αγοράζει απο τον Thomann όπως λέτε, έχει δεί έναν τιμοκατάλογο και μάλιστα on - line με πραγματικές τιμές και όχι τις ενδεικτικές της Fender Germany. Αντιθέτως στην Ελλάδα (μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον, δέν ξέρω άν άλλαξε κάτι) παίρνει ένα φυλλάδιο με τις δικές σας ενδεικτικές τιμές, οι οποίες είναι και οι αναγραφόμενες εντός του καταστήματος. Απο εκεί και πέρα αρχίζουν τα παζάρια, με εξαίρεση ίσως τους αρχάριους οι οποίοι δέν έχουν γνώση της κατάστασης και αγοράζουν με την ενδεικτική τιμή ασυζητητή. Προσωπικά έχω "καταφέρει" να αγοράσω με τιμές ανάλογες του εξωτερικού, αλλα η αλήθεια είναι ότι προκειμένου να νοιώσω ώς ζητιάνος αντί για πελάτης προτιμώ πλέον να αγοράζω απο καταστήματα με ξεκάθαρη και εμφανή τιμολογιακή πολιτική, εντός ή εκτός Ελλάδας. Θα ήθελα βέβαια να γνωρίζω άν η έλειψη πραγματικών τιμοκαταλόγων στα καταστήματα που προμηθεύετε είναι δικός σας όρος ή πρωτοβουλία των ιδίων.

 

Ελπίζω το ύφος των γραφομένων μου να μήν είναι αυστηρό, καθώς η διάθεσή μου είναι σίγουρα φιλική  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακά τα ψέματα όμως κι εμείς οι Έλληνες όπως και οι Τούρκοι αλλά και πολλοί Βαλκάνιοι λαοί είμαστε εξαρτημένοι στο παζάρι! Γιατί είμαι σίγουρος πως αν βγεί αύριο ο Χ μαγαζάτορας και βγάλει έναν κατάλογο με πραγματικές και χαμηλές τιμές πάλι ο καταναλωτής θα πεί "κόψε κάτι" και αν δεν κόψει θα λέει μετά στον φίλο του "έσταξα 2000 ευρώ και δεν έκοψε τίποτα"  :) Δεν λέω ότι αποτελεί τον κανόνα αλλά είναι ένα συχνό φαινόμενο!

 

Όποιος έχει βρεθεί στη Πόλη θα έχει παρατηρήσει στα μαγαζιά τους Ιταλούς πχ να πέρνουν από τον πάγκο και να πάνε κατευθίαν ταμείο και να πληρώνουν και δίπλα ο Έλληνας να το έχει ρίξει στο σκληρό παζάρι με τον Τούρκο! Μάλιστα την τελευταία φορά που είμουν εκεί πρόσεξα ότι πολλοί Τούρκοι δεν δίνουν σημασία στους Έλληνες και πάνε κατευθίαν στα θήματα τους "Ευρωπαίους"!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά όλοι κάνετε ένα λάθος. Υπάρχουν πολλά σωστά (τα περισσότερα) από αυτά που γράφετε, αλλά και πάλι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

 

Και το ρούχο έχει αναγραφόμενη τιμή αλλά ζητάς έκπτωση, εκεί δεν γίνεσαι ζητιάνος? (Βασικά εγώ ποτέ δεν ένιωσα έτσι, λογικό το έβρισκα αν έκανα ένα ποσό Χ στο λογαριασμό να ρωτήσω ευγενικά αν υπάρχει περιθώριο έκπτωσης,)

 

Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο (που για πολλούς είναι "ερωτεύσιμο") Δεν "τσεκάρεις" όολη την αγορά πρώτα για μιά συγκεκριμμένη φίρμα? Δεν κοιτάς ποιός θα σου δώσει τα περισσότερα εξτρά? Αν έχει καλό after sales service κλπ κλπ κλπ?

 

Μιλάτε όλοι για μαγαζιά - αντιπροσώπους - μέσα από Ελλάδα Ώξω από Ελλάδα, για Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία.......

 

Καλώς ή κακώς στην χώρα μας ένας κάνει την διανομή των προιόντων της Fender και τυγχάνει να έχει "έκθεση" λιανικής σε 2 πόλεις από όσο παρατηρώ.

 

Αν και δεν συνηθίζεται αυτό σε εταιρείες χονδρικής, όπως και νά χει με τον κ. Στόλλα συμβαίνει. Οκ, είναι πολιτική του συγκεκριμμένου επιχειρηματία. Τι να κάνουμε..... να παίρνουμε αποφάσεις για αυτόν? Νομίζω αδύνατον. Από την άλλη όπως έχω διαπιστώσει σαν "τίμια" χονδρική δεν κάνει εκπτώσεις στις εκθέσεις του και πουλάει με τιμή καταλόγου για να υποστηρίξει τους dealer του. Αυτό δεν τον μειώνει σαν επιχείρηση, αντίθετα τον τιμά και είναι και λογικό.

 

Τώρα πάμε στο "ψητό" .... Τα μαγαζιά πολλά και ευτυχώς δεν έχουμε Σταλινικό καθεστώς να σου πούνε "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑ ΘΕΣ!!! ΑΜΑ ΔΕ ΘΕΣ, ΠΑΝΕ ΣΙΒΗΡΙΑ!" Νομίζω ότι είναι το λιγότερο ... γελοίο...σαν σκέψη...

 

Έχουμε λοιπόν από την άλλη τους 20? 30? 100? dealers. Όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι? Όλοι οι παίκτες σε μιά ομάδα ποδοσφαίρου κάνουν για όλες τις θέσεις? μπορείς να πάρεις ένα γκολτζή και να τον βάλεις τερματοφύλακα?

 

Ένα ωραίο πρωί έκανε ένας άσχετος έναρξη στην εφορία και άρχισε να πουλάει κιθάρες - μπάσσα και ενισχυτές... λέει λοιπόν στον κάθε κ. Στόλλα και στον κάθε υπέυθυνο εισαγωγέα προιόντων θέλω να παραγγείλω αυτά και αυτά κλπ κλπ και θα πληρώσω μετρητοίς με την παράδοση (γιατί είναι νέο κατάστημα).

 

Νομίζεται ότι ο κάθε αντιπρόσωπος θα ζητήσει "Φάκελο φρονημάτων" του παραγγελειολήπτη? Ή θα βάλει Ντεντεκτιβ να δει αν ξέρει να πουλά κιθάρες?? Το λιγότερο και αυτό γελοίο....

 

Έλα όμως που ο άσχετος είναι και κ0λ0φ@ρδ0ς, και πουλάει σαν τρελός... αλλά φυσικά είναι άσχετος από σέρβις, μιλάει σαν περιθωριακός, και δεν έχει άποψη.... και νομίζετε ότι δεν συμβαίνουν αυτά? Συμβαίνουν και παρασυμβαίνουν γι αυτό μιλάμε ΠΑΝΤΑ για καλούς και ΚΑΚΟΥΣ επεγγελματίες. Από ταξιτζίδες και φαγάδικα μέχρι ρουχάδικα και μπακάλικα. Βέβαια μόλις το τοπίο αλλάξει, αυτός επειδή είναι Γκάου Μπίου, δεν θα αλλάξει, ο κόσμος θα προτιμήσει άλλον και αυτός θα κλείσει... νόμος αυτό. Τον καλό τον τρώει ο καλύτερος σε όλα όμως τα επίπεδα. Γι αυτό λέμε υπάρχει ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.

 

Ο Ύψιστος προνόησε και μας έδωσε μάτια μας έδωσε μυαλό (για όσους μπορούν να το βάλουν να δουλέψει) και μας έδωσε και κρίση, για να μπορούμε να συγκρίνουμε.

 

Πάμε πίσω ξανά μανά....

 

Οι κιθάρες λοιπόν ας πούμε Fender για την περίπτωση, υποστιρίζονται από έναν αντιπρόσωπο με ένα δίκτυο Χ διανομής.

 

Έχω την εντύπωση πολλές φορές διαβάζοντας κατά καιρούς ότι η Ελληνική αγορά μουσικών οργάνων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΑΑΑ

 

Ερώτηση ... δηλαδή της Μ. Βρετανίας τι είναι? Της Γερμανίας τι είναι? Εκεί δεν πάνε νταλίκες και πάνε διαστημόπλοια να ξεφορτώσουν?

 

Μάλλον πρέπει να είμαστε πιό προσεκτικοί... Η Ελλάδα είναι μία μικρή χώρα σχετικά στην Ε.Ε, και σίγουρα η κατανάλωση στο συγκεκριμμένο προιόν ΔΕΝ συγκρίνεται απλά με τις άλλες χώρες και για να έρθει εδώ εισαγωγή ένα προιόν μπορεί να έχει μεγαλύτερο κόστος από την Γερμανία ή την Αγγλία. Έστω όμως ότι αυτό το κόστος είναι ίδιο, αλλά ακόμα και τότε πάντα θα "καταναλώνουμε" λιγότερο "προιόν". Οπότε για 10 χιλιάδες Χ λόγους μπορεί να μην ΣΥΜΦΕΡΕΙ να γίνει κάτι τέτοιο όπως στην Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα (παράρτημα service). Είναι σαν να ανοίγεις π.χ Volkswagen service επίσημο στα Κύθηρα που μπορεί λέμε τώρα να κυκλοφορούν μόνο 30 αμάξια της συγκεκριμμένης φίρμας.

Αύτό όμως το ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ δικαιώματά σου που απορρέουν από την αγοροπωλησία (π.χ αντικατάσταση σε περίπτωση ελλατωματικού πρίόντος κλπ). Και νομίζω ότι και στο θέμα με το Pastorius Bass αυτό και έγινε και λόγω "παρανόησης" και μη καθαρής αντίληψης του καταναλωτή δημιουργήθηκε θέμα.

 

Όσον αφορά την κιθάρα αποφασίστε που θα την κατατάξουμε ως ΠΡΟΙΟΝ! Γιατί αν την κατατάξουμε στα είδη όπως το αυτοκίνητο τότε το κάθε μαγαζί (dealer) θα μπορούσε να έχει το σέρβις με εξουσιοδότηση αντιπροσωπείας. Αλλά είπαμε δεν είναι αμάξι... ούτε ρούχο ... ούτε μαρούλι.... είναι ένα μουσικό όργανο, ΔΕΝ είναι είδος πρώτης ανάγκης, και η αγορά στην Ελλάδα δεν είναι της Γαλλίας.

 

Η τιμή επίσης από την άλλη δεν είναι κάτι που την διαμορφώνει ο καθένας όταν ξυπνάει..... η τιμή διαμορφώνεται από πολλές συνισταμμένες. Ώρες ώρες μου δίνεται η εντύπωση ότι και τσάμπα να αγοράζαμε πάλι κάτι θα έφταιγε....... (Αχχ Ελλάδα σ' αγαπώ)

 

Το ότι κάποιοι την είχαν δει στραβά ως dealers διαφόρων αντιπροσωπειών κάθε είδους, αλλά διορθώνονται πλέον, κάποιοι "ξύπνησαν" και τώρα τρέχουν να μαζέψουν τα αμάζευτα και να ανταγωνιστούν το ηλεκτονικό εμπόριο, ΕΓΩ προσωπικά το ακούω ΒΕΡΕΣΕ!!!! Πάντα ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

μία κατάσταση διαμορφώνεται και ζυμώνεται μέσα από διάφορες συνθήκες, μέχρι να γίνει μία επανάσταση, (ηλ. εμπόριο?) και να επαναπροσδιοριστούν πάλι οι σχέσεις εμπόρων - πελατών.

 

Τώρα σίγουρα και τα μαγαζιά έχουν τα "στραβά" τους ή την πολιτική τους. Τι να κάνουμε.... και γω έχω την κρίση μου και χρηματά μου. Ελευθερος είμαι να επιλέξω. Αν κάτι δεν μου κάνει κανείς δεν θα με υποχρεώσει να το πάρω.

 

Από την άλλη αυτό που ακούγεται για έλλειψη "ανταλλακτικών" είναι πραγματικά σοβαρό... και είναι στα ΜΕΙΟΝ του αντιπροσώπου... μου θυμίζει την φάση την 10ετία του 1980 όταν είχαμε ένα SUBARU οικογενειακό αυτοκίνητο και για να πάρεις φτερό ή φανάρι περίμενες και 6 με 8 μήνες από τον κ. Τουρνικιώτη να εισάγει. Το λιγότερο δηλαδή τραγελαφικό.

Θα έπρεπε ίσως να επικεντρώναμε πιό πολύ την φωνή μας ΕΚΕΙ και όχι στο αν η Ελλάδα έχει επίσημο σέρβις όπως η Αγγλία, ή γιατί η Στόλλας είναι Πατρα Θεσ/κη και όχι Αθήνα.... και οι τιμές είναι ή όχι καταλόγου κλπ κλπ κλπ.....

Δόξα τω Θεώ υπάρχουν ένα σωρό οργανοποιοί στην Αθήνα και με κύρος και με μεράκι, και με αγάπη γι αυτό που κάνουν.... δεν χαλάνε τις κιθάρες, αντίθετα εδώ 10ετίες τώρα τις επισκευάζουν και μάλιστα κάνουν θαύματα... υπερβάλλοντας φαντασίας καμιά φορά...

 

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι εμείς διαμορφώνουμε την αγορά και κανένας Στόλλας ή Μαγαζάτορας δεν σε υποχρεώνει για τίποτα. Αν είσαι σοβαρός θα αντιμετωπιστείς σοβαρά, αν είσαι κλάψας και γελοίος θα διαμαρτύρεσαι στον αιώνα τον άπαντα ακόμα και όταν έχεις εξυπηρετηθεί σωστά.

 

Τέλος πάντων ας είμαστε λίγο ρεαλιστές και λιγότερο καχύποπτοι εκ προιμίου απέναντι σε όλα... στραβά πάντα θα συμβαίνουν... και καλό είναι να σημειώνονται... και πάνω από όλα, η μουσική είναι αυτό που μας ενώνει και όχι η Fender Germany, Thomann, Στόλλας Α.Ε και μουσικομάγαζα.

 

 

 

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη όπως έχω διαπιστώσει σαν "τίμια" χονδρική δεν κάνει εκπτώσεις στις εκθέσεις του και πουλάει με τιμή καταλόγου για να υποστηρίξει τους dealer του. Αυτό δεν τον μειώνει σαν επιχείρηση, αντίθετα τον τιμά και είναι και λογικό.

 

Εδώ κάνεις λάθος! Εγώ τουλάχιστον πάντα από τον Στόλλα πέρνω με -15% -20% από την τιμή καταλόγου

 

Δεν διαφονώ στα λεγόμενα σου tag αλλά αν κάνεις ένα search θα δείς ότι πολλά από τα προιόντα (αυτοκίνητα, ηλεκτρικά, υπολογιστές, ρούχα) οι τιμές είναι ίδες και χαμηλότερες από άλλες ευρωπαικές χώρες γιατί α) εφαρμόζεται 100% ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης και β) έχουν κυριαρχήσει στην αγορά όλες οι πολυεθνικές, κάτι που δεν συμβαίνει στην αγορά των οργάνων και των ηχητικών!

 

Σκέψου τώρα με την καινούργια νομοθεσία περί αντιπροσωπίας πως θα αλλάξει η αγορά αν ανοίξει αύριο ένα τεράστιο πολυκατάστημα μουσικών οργάνων από Γερμανούς επενδυτές στην Αθήνα και να αναπτύξει και ένα δίκτυο διανομής σε όλη την χώρα! Κάτι παρόμοιο έχει αρχίσει να γίνεται στην αγορά των αυτοκινήτων με τα πρώτα supermarket καινούργιων αυτοκινήτων που θα αλλάξουν την αγορά σε 2-3 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακά τα ψέματα όμως κι εμείς οι Έλληνες όπως και οι Τούρκοι αλλά και πολλοί Βαλκάνιοι λαοί είμαστε εξαρτημένοι στο παζάρι! Γιατί είμαι σίγουρος πως αν βγεί αύριο ο Χ μαγαζάτορας και βγάλει έναν κατάλογο με πραγματικές και χαμηλές τιμές πάλι ο καταναλωτής θα πεί "κόψε κάτι" και αν δεν κόψει θα λέει μετά στον φίλο του "έσταξα 2000 ευρώ και δεν έκοψε τίποτα"  :) Δεν λέω ότι αποτελεί τον κανόνα αλλά είναι ένα συχνό φαινόμενο!

 

+1000. Αλλά είναι γεγονός ότι οι νεότεροι έχουν αρχίσει να απεξαρτώνται από το παζάρι όπως και ότι η σύγχρονη ελληνική αγορά δεν είναι Kapali Carsi (εκτός από κάποια παλαιοπωλεία). Άρα, ακόμα και στο παζάρι, οι εναρκτήριες τιμές θα πρέπει να είναι πιο λογικές από αυτές που βλέπουν τα μάτια μας και ακούν τα αυτιά μας!!

 

Τέλος, πιστεύω ότι ο βασικός λόγος για τον οποίο ψωνίζουμε από το Θωμά και τον κάθε Θωμά δεν είναι ότι δεν μπορούμε να βρούμε την ίδια τιμή στην Ελλάδα. Είναι ότι πλέον ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ τη διαδικασία της αναζήτησης, όπως κάνουμε με τόσα άλλα προϊόντα. Για ένα αυτοκίνητο, αξίζει τον κόπο. Για μία κιθάρα 500-1500 ευρώ, αμφιβάλλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ fleamail

Σωστά... φαντάζομαι ότι όμως τα μαγαζιά - dealers θα κάνουν ένα 25-30% έκπτωση. Ή τέλος πάντων σίγουρα κάτι καλύτερο.

 

Όσον αφορά αυτό που λές με τον νόμο κλπ... είναι αυτό που λέω και γω... είναι μία εποχή "ζύμωσης" νέων εξελίξεων, και επανατοποθέτησης πολλών συνισταμμένων..... όσοι το αντιοληφθούν γρήγορα, τόσο το καλύτερο γι αυτούς... ποτέ η "αγορά" δεν θα είναι ίδια με αυτή του '80 ή '90.... σαφώς ....

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το εξουσιοδοτημένο σέρβις για μια κιθάρα είναι Πάτρα και Θεσσαλονίκη στα Λιανικής του Στόλλα. Αν είναι δυνατόν στη χώρα που η πρωτεύουσα φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας να μην υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για 2 απ'τους πιο δημοφιλείς τύπους κιθάρας (στρατ και τέλε). Οι περισσότεροι έχουμε και παραπάνω από μια.

 

Δεν ειναι δυνατον να υποδεικνυεις σε εναν ιδιωτη-επιχειρηματια το μερος που θα ανοιξει την επιχειρηση του!

Και μια που ΟΛΟΙ πλεον φερνουν παραδειγμα το thomann, γαι ψαξε να δεις σε ποιο μερος ειναι! Στο Treppendorf ειναι! Δεν ειναι στο Bayern, ουτε στο Μοναχο ουτε πουθενα κεντρικα! Αυτο λεγεται αποκεντρωση και λειτουργει στη Γερμανια εδω και μια δεκαετια σε μεγαλο βαθμο!

 

ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη εμεις που ειμαστε απο Θεσσαλονικη και αλλοι στην υπολοιπη Ελλαδα τι πρεπει να κανουμε? Στην Αθηνα εισαι, οχι στο Καστελοριζο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου