Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

το θεμα οντως πηρε αλλες διαστασεις αλλα:

 

OK. Όντως το θέμα έχει ξεφύγει λίγο από τον τίτλο, αλλά η τοποθέτηση του κ. Στόλλα δεν αναφέρεται μόνο στο περιστατικό με το ελαττωματικό όργανο αλλά σε πολύ γενικά θέματα που σχετίζονται με την αγορά και μας αφορούν όλους.

 

 

+1000

 

 

δεν νομιζω οτι μετα απο τοσα χρονια κοροιδιας ειναι σωστο να δεχομαστε διδαχες περι της "απροσωπης" αγοροπωλησιακης σχεσης με το καθε Thomann!

 

 

...και μην ξεγελιεστε.

Την παραπανω επωνυμη τοποθετηση εγω προσωπικα δεν την αντιλαμβανομαι ως μια απαντηση προκειμενου να αποκαταστησει την τιμη της επιχειρησης αλλα ως μια κραυγη πανικου στην οψη της διαδικτιακης αγορας και των cyberstores.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

        Μου κανουν εντυπωση οι τοποθετησεις ορισμενων μελων, στη παγια ελληνικη τακτικη της κλαψας και της δικαιολογιας.  Κλαψα κ μουρμουρα για την εγχωρια αγορα και τις δυσκολιες του Ελληνα επιχειρηματια (μηπως να ξαναπροβαλλουμε στη TV το αξεχαστο σποτακι "ο επιμενων Ελληνικα?"). Λες και οσοι απο εμας αποφασισαν καποια στιγμη να παψουν να αγοραζουν απο εδω, το εκαναν απο ξενομανια, απο εκδικητικη συμπεριφορα και οχι επειδη υπαρχει σοβαρος και εμπεριστατωμενος λογος. 

 

      Σαν πελατης δεν με ενδιαφερει ποσως και ουτε πρεπει να με ενδιαφερει τι προβληματα αντιμετωπιζει ο εγχωριος εισαγωγεας η εν πασει περιπτωσει καταστηματαρχης με την τιμολογιακη του πολιτικη, με το service που προσφερει, με τον κεντρικο του εισαγωγεα,με τον προμηθευτη του, με τον βαριεστημενο υπαλληλο του, η με τον ανταγωνισμο του. Ουτε ολα αυτα τα προβληματα ειναι δικαιολογια για τα κακως κειμενα της ελληνικης αγορας. Στο κατω κατω της γραφης ας παραδειγματιστουν απο τα ευρωπαικα μαγαζια που ειτε ειναι μικρες ατομικες επιχειρησεις ειτε μεγαλυτερες, τα προβληματα αυτα τα εχουν λυσει προ καιρου. Παρομοιως τον μαγαζατορα δεν τον ενδιαφερει αν εχω πλυνει τα δοντια μου, αν πληρωθηκα αυτο το μηνα η οχι, η εαν θα τρωω γαλετα τον υπολοιπο μηνα προκειμενου να αγορασω την υπερτιμολογημενη custom shop ασυδοσια του. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΛΑΤΗΣ, οι ρολοι μας διακριτοι και οι υποχρεωσεις του ενος προς τον αλλον συγκεκριμενες. Τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες κλαψες και κρεββατομουρμουρες τα οποια προσωπικα τα ακουω βερεσε.

 

      Και κατι ακομα που με εκνευριζει. Μολις καποια επαγγελματικη ομαδα διαπιστωσει οτι θιγονται τα συμφεροντα της προβαλλει αμεσως ως συγκριτικο πλεονεκτημα τη προσωπικη επαφη και τη σχεση με τον πελατη ( τον ιδιο πελατη που επι χρονια ταλαιπωρουν)  (παρατηρηστε το, συμβαινει συνηθως σε πολλα κλειστα επαγγελματα και συντεχνιες) σε αντιθεση με την απροσωπη αγορα απο το πολυκαταστημα η το ιντερνετ. Sorry αλλα ειμαι λιγο δυσπιστος μεχρις οτου αποδειξουν οτι σεβονται αυτη τη σχεση με τον πελατη εμπρακτως και οτι το ενδιαφερον τους για αυτην δεν ειναι οψιμο. Μεχρι τοτε ευχαριστω δεν θα παρω.

   

 

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ξέρετε που είναι τό θέμα?

Στο ότι ο -κάθε- Thomann δίνει τη δυνατότητα στον Έλληνα να φερθεί με τον τρόπο που χαρακτηρίζει αυτή τη σπάνια φυλή και ταυτόχρονα να απολαύσει -ασυζητητί- δικαιώματα κανονικού Ευρωπαίου. Αυτό έχει λειτουργήσει για πολλούς σαν υποκατάστατο ευφυίας. (Ξέρετε.... το γνωστό...."Μα για χαζούς μας περνάνε?"   :D :D )

 

Θα συμφωνήσω με όσους προανέφεραν ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης δεν είναι το "ισχυρό χαρτί" της εγχώριας αγοράς, ιδιαίτερα σε επαρχιακές πόλεις όπου κάποια καταστήματα ακόμη λειτουργούν με τη λογική του μονοπωλίου.

 

Κρατήστε όμως κατα νού το ακόλουθο: Πολλοί άνθρωποι (ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ) δεν πραγματοποιούν αγορές από το δίκτυο γιατί φοβούνται ή γιατί δεν ξέρουν πως γίνεται. Ο "ανταγωνισμός" στην πραγματικότητα είναι ίσως κάπως μικρότερος από ότι φανταζόμαστε.

 

Σημαντικό : Έχω μάθει ενδιαφέροντα πράγματα από πωλητή σε μαγαζί και άλλες φορές έχω ακούσει απίστευτες κοτσάνες.

 

+ 137 λοιπόν στο αυτονόητο. Στην -κατά περίπτωση- αξιολόγηση υπηρεσιών / αγορών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα +1000 fenderiarh μου...

πολυ καλο που εκανε τοποθετηση και ο κ.στολλας;-) αλλα ελπιζω αυτη τη φορα  να απαντησει σε καποιον και οχι να πει οπως τοτε..:

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=8051.msg109734#msg109734

 

...οτι θα απαντησει στα σχολια σε μια εβδομαδα και μετα να χαθει...καλυτερα ας μην πει τιποτα αν δεν εχει προθεση να απαντησει;-)

 

εγω παντως ενας λογος που δεν ψωνιζω ποια απο στολλα εδω θεσσαλονικη ειναι ο εξης:

 

ηθελα να παρω μια Highway telecaster η οποια εκανε στον thomann 600€ μαζι με τα μεταφορικα αν θυμαμαι καλα..αλλα θελωντας να υποστηριξω το ελληνικο μαγαζι ειπα να παω απο το καταστημα να δω αν μπορω να την παρω απο εκει εστω και αν εχανα..50€-70€..

παω λοιπον πιανω τον υπευθυνο και του λεω οτι εχω μετρητα πανω μου με σκοπο να τους τα δωσω για να παρω την Highway tele...η τιμη της μου ειπε οτι ηταν 850€ περιπου..ισως και λιγο παραπανω...του λεω  οτι δεν εχω σκοπο να χασω πολλα λεφτα καθως την εχω βρει απο γερμανια με 300€ λιγοτερα και αν μου εκαναν καποια καλυτερη τιμη θα την επαιρνα απο το καταστημα τους,επισημαινοντας οτι κριμα ειναι αυτα τα λεφτα να μην τα δωσω σε αυτους απο την στιγμη που θα τα ..σκασω...

και χωρις πολλα πολλα μου λεει...αφου την βρηκες με 600€ απο εκει παρτην απο εκει...οποτε δεν με εβαλε καν στην διαδικασια να εχω τον οποιονδηποτε ενδοιασμο σε μελλοντικες αγορες μου απο εξωτερικο..;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

 

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

 

Ή

 

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

 

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

 

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

 

Ή

 

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

 

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

 

Μιας και μιλάμε για Στόλλα και κατ' επέκτασιν "FENDER", η απάντηση είναι πολύ απλή Wow!:

 

Με τις υπάρχουσες συνθήκες, αν θες Fender πολύ απλά ΔΕΝ παίρνεις από Ελλάδα.

 

Ψάξε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προϊόν Fender στην Ελλάδα και στην Γερμανία, και μόλις βρεις κάτι φθηνότερο εδώ, το ξανασυζητάμε ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

 

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

 

Ή

 

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

 

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

 

 

Πλάκα πλάκα πολλοι το κάνουν αυτο.Εγώ έκανα το αντιθετο.Η κιθαρα μου είναι πιο ακριβη στον thomann.

 

ΥΓ Σε μαγαζί της θεσσαλονίκης βρήκα πολλά προιόντα fender σε τιμές thomann

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ξαναπεί η τιμή είναι κάτι σχετικό..... ή σου κάνει το "εργαλείο" ή δεν σου κάνει....

Άλλο μαγαζί το ένα άλλο το άλλο...

Παρεπιπτώντος στο Αμέρικα ούτε τα τσιγάρα δεν έχουν ίδια τιμή και ας είναι τα μαγαζιά που τα πουλάνε δίπλα το ένα στο άλλο....

Ελεύθερη αγορά .... ίσως απαιτεί και πιό ώριμους καταναλωτές... 3η φορά που το λέμε...

η τιμή είναι π.χ αυτή... πάρτο ή άστο!

Η σχέση όμως after sales care or support υποστιρίζεται από δικαιώματα και υποχρεώσεις και των πωλητών και των πελατών.

Ο μεν πελάτης να αποδείξει σε κάποιο ελλατωματικό προιόν ότι δεν έβαλε το χεράκι του, και ο πωλητής να προβεί σε αντικατάσταση αν η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη. (εύλογα σε σύντομο πολύ χρονικό διάστημα απο την ημερομηνία πώλησης.)

Ε! το τελευταίο νομίζω ότι καλύπτεται.... ας μην μεμψημηρούμε άλλο

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

 

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

 

Ή

 

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

 

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

 

Η κιθάρα και ο ενισχυτης που έχω αποφασίσει να πάρω ειναι τραγικά φθηνότερα απο Θωμά ειδικά ο ενισχυτής.Την κιθάρα την βρήκα και εδώ ίδια τιμή αλλά όχι στο χρώμα που θέλω

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινώς, αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα δυο - τρία παρόμοια θέματα που έχει το φόρουμ πρέπει χαλαρά να έχουν συγκεντρωμένες πέντε με έξι χιλιάδες αναγνώσεις... και καταλήγουμε πάλι στο μηδέν, δλδ σαν να μην διδαχθήκαμε τίποτα. Τα περισσότερα από δω τα είχα πει κι εγώ στο παρελθόν - δεν θέλω να γίνω κασσέτα.

 

 

 

 

ΥΓ. Βασικά αν προσθέσει κάποιος κι άλλο θρεντ πάει στις δώδεκα χιλιάδες... Τεσπα, κακές διαπιστώσεις μετά από δύσκολη μέρα - όλο και κάποιος θα έχει μάθει να μην σνομπάρει τους εγχώριους πωλητές, ειδικά στην αγορά ενός αγαθού τόσο προσωπικού και ιδιαίτερου όσο ένα μουσικό όργανο (έγχορδο, πνευστό κλπ. εκτός από synths που ως ηλεκτρονικές κατασκευές ακούγονται όλες ίδιες - μιλάω βέβαια για τα ίδια μοντέλα).

 

Όταν αγόρασα το φλάουτό μου πριν από πολλά χρόνια (δεν λέω πόσα γιατί αρχίζω να αντιπαθώ βαθύτατα τα "I was a mod before you was a mod" ποστ - ναι, καλά το'γραψα κύριε διορθωτά), έπαιζα επί τουλάχιστον 3μισι ώρες σε κλειστό μαγαζί για να διαλέξω αυτό που ήθελα, έχοντας καταλήξει σε τρία ίδιας μάρκας, ίδιου μοντέλου, ίδιας τιμής.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου