Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε σεις... να ρωτήσω κάτι, το είχα πάντα απορία...

 

Πρώτα αποφασίζετε ποια κιθάρα θέλετε και μετά ψάχνετε να βρείτε τη φθηνότερη τιμή;

 

Ή

 

Ψάχνετε πρώτα να βρείτε ποια κιθάρα δίνεται από τον Τόμαν με σημαντική διαφορά τιμής από την Ελλάδα και μετά σας φαίνεται ελκυστική η απόκτηση κάποιας κιθάρας;

 

Το λέω διότι όποτε θέλησα να αγοράσω κάτι συγκεκριμένο, για να είμαι ειλικρινής ΔΕ βρήκα καμία σημαντική διαφορά τιμής στον Τόμαν ή σε άλλο γερμανικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Τόσο άτυχος είμαι;

 

Μιας και μιλάμε για Στόλλα και κατ' επέκτασιν "FENDER", η απάντηση είναι πολύ απλή Wow!:

 

Με τις υπάρχουσες συνθήκες, αν θες Fender πολύ απλά ΔΕΝ παίρνεις από Ελλάδα.

 

Ψάξε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προϊόν Fender στην Ελλάδα και στην Γερμανία, και μόλις βρεις κάτι φθηνότερο εδώ, το ξανασυζητάμε ;)

Φιλε,δεν εχεις δικιο...πριν λιγες μερες παρελαβα μια καινουργια fender american series,αγορασμενη απο τον Ντουκα,στα Γιαννενα.Την εστειλε στην πορτα μου και η τιμη ηταν ιδια με του Thomann ;)...θελει λιγο ψαξιμο η αγορα...και πια,οποια μαγαζια δεν εχουν αντιληφθει την νεα κατασταση πραγματων,απλα θα κλεισουν...ειναι θεμα χρονου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη λεμε διαφορα για τιμες thomann υπαρχουν εννοειται καποια ελληνικα μαγαζια με ιδιες τιμες με τον θωμα αλλα και καλυτερες οπως:

guitar store στα εξαρχεια,ριχαρδος εδω θεσσαλονικη(αυτος μονο ομως αν δει οτι ξερεις για Thomann Κτλ),σταυρος ντουκας στα γιαννενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός ο takis. Ειδικά για το guitar store (που έχω πάει 3-4 φορές) αλλά ποτέ δεν έχω αγοράσει ακόμη, μπορώ να πω ότι ανήκει στα μαγαζιά, που με έχουν κάνει να πω (εδώ και κάμποσο καιρό), ότι κάτι καινούριο και ωραίο παίζει στην ελληνική αγορά. Μαζί με τον Καγμάκη, τόσο με τις "ψαγμένες" του μάρκες, τις φιλικές τιμές την εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση προς τον πελάτη (2 φορές που πέρασα από κει για να ρωτήσω κάτι και έφτασα να μιλώ για 40 ολόκληρα λέπτα, για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς), με έχουν πείσει πλέον, πρώτα να κοιτάξω προς αυτούς τους 2, και μετά να παίρνω σβάρνα τα ιντερνετομάγαζα. Και μια διαφορά λογική στην τιμή την δέχομαι (πχ 70 euro για κάτι που κάνει 500 ναι, 70 για κάτι που κάνει 300 μάλλον όχι).

 

Και μπορεί να φαίνεται σαν διαφήμιση, αλλά αφού το βλέπω θα το πω. Τόσα και τόσα έχω πει για τους ξένους, ήρθε η ώρα να πω και για κανά Έλληνα. Τουλάχιστον ας ακολουθήσουν και άλλοι

 

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα στο "παράπονο" σας περί μπερδέματος Στόλλα και dealer κ. Γιάννη. Εσείς είσαστε αυτοί που διαμορφώσατε αυτή την εικόνα στην αγορά και εσείς έχετε διαμορφώσει το πως βλέπει και συγκρίνει ο καταναλωτής τον Στόλλα γιατί πολύ απλά πουλάτε και Λιανική. Ξέρω πολλά άτομα που πιστεύουν ότι πχ το κατάστημα σας στην Θεσσαλονίκη είναι απλά ένα μουσικό πολυκατάστημα και τίποτε άλλο. Δεν μπορείτε να ζητάτε από τον καταναλωτή να μην σας συγκρίνει με άλλα μεγάλα πολυκαταστήματα του εξωτερικού όταν εσείς δεν έχετε αποφασίσει ακόμη ποιός θα είναι ακρβώς ο ρόλος σας στην αλυσίδα.

 

Αγαπητέ fleamail και σε όσους ενδιαφέρονται για το after sales που έτσι κι αλλιώς είναι το θέμα:

 

Το θέμα της τροφοδοτικής αλυσίδας το ανέφερα λόγω σύγχυσης που γίνεται συνεχώς. Όπου και να αγοράσει ο καταναλωτής όργανο (συνεργαζόμαστε με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα) και υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα φταίει ο Στόλλας. Αυτό έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση: ενώ το μπάσο αγοράστηκε από το Midi Club, ο Στόλλας αναφέρθηκε ως πωλητής άρα και ως φταίχτης (στην συγκεκριμένη περίπτωση ούτε το Midi Club έφταιγε). Και για να το διαχωρίσουμε σωστά (όπως σε όλο τον κόσμο) οι ευθύνες του setup του οργάνου είναι καθαρά του dealer (η τελευταίου πωλητή αν πρόκειται για showroom δικό μας) , η ευθύνη της εγγύησης είναι του αντιπροσώπου (εντός των ορίων που θέτει ο κατασκευαστής).

 

Τώρα σε αυτή τη σύγχυση βοηθούν και οι dealer καμιά φορά γιατί δεν ξέρουν όλοι από όργανα (και μάλιστα από όλα τα όργανα). Εκεί είναι εύκολο αν ο πελάτης ξέρει περισσότερα και αρχίσει να κάνει ενοχλητικές ερωτήσεις, ή εμφανιστεί ένα μανίκι με δύστροπο truss rod να παραπέμψουν το φταίξιμο στον Στόλλα.

 

Κι εδώ γεννάται το ερώτημα: η προστιθέμενη αξία του dealer που είναι ? Που είναι η παρεχόμενη υπηρεσία, το setup, το service, η γνώση και to know how που πρέπει ένας dealer να προσθέσει (μαζί με τα κεφάλαια και τα καθημερινά έξοδα) για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του, το κέρδος του και τη διαφορά του από τον Thomann? Και επαναλαμβάνω, δεν μπορούν να τα ξέρουν όλοι όλα, ας τα κάνουν outsourcing από εξωτερικές πηγές, αρκεί να τα παρέχουν στον πελάτη τους. Έτσι κι αλλιώς υποστηρίζοντας στο προηγούμενο post μου ότι βλέπω τους έλληνες dealer να αλλάζουν προς το καλύτερο, αυτό εννοούσα: την προστιθέμενη αξία που βάζουν στο όργανο. Αν υπάρχει αυτό, ο Στόλλας δεν φταίει (όχι τουλάχιστον πάντα). Όταν δεν υπάρχει αυτό φταίει ο καιρός, ο Στόλλας, η άτιμη κοινωνία…. Εσείς ως μουσικοί-καταναλωτές αναζητήστε το. Έτσι θα καλυτερέψουμε όλοι!

 

Όπου λοιπόν εμείς πουλάμε λιανική αναλαμβάνουμε και τις ανάλογες ευθύνες του dealer. Όμως για να σου απαντήσω σχετικά με τα λεγόμενα σου για τη Θεσσαλονίκη, ο ρόλος μας στην αλυσίδα είναι ξεκαθαρισμένος με μία έννοια: Η κατεύθυνση της εταιρείας μας ήταν πάντα να τροφοδοτεί καταστήματα. Πως αλλιώς εξάλλου θα ξεκίναγε να αντιπροσωπεύει  τις εταιρείες που αντιπροσωπεύει από την Πάτρα ? Το 92% των πωλήσεων μας παραμένει ως «χονδρική πώληση». Αυτό κατά κύριο λόγο ζητούν και τα εργοστάσια. Όπου εμείς κάνουμε λιανική γίνεται με σεβασμό στους dealers-πελάτες μας και με ένα κύριο μέλημα: Να δείξουμε τα προϊόντα στην αγορά! Δεν ξέρω αγαπητέ fleamail πόσο «παλιός» είσαι, αλλά πριν ανοίξουμε το υποκατάστημα στην Θεσσαλονίκη, η ακριβότερη κιθάρα της Fender που είχε δει Θεσσαλονικιός ήταν η American Standard Strat (και όχι tele γιατί ήταν παρακινδυνευμένο να στοκαριστεί από dealer εκείνη την εποχή…) κι αυτή μόνο σε μαύρο (μιλάμε για το 2000!). Ο μέσος dealer λοιπόν δεν «στόκαρε» πάνω του μέσου όρου προϊόντα και κατά μία έννοια αυτό συνεχίζεται. Απόδειξη ότι το showroom το δικό μας δεν έβλαψε αλλά ωφέλησε την αγορά, είναι ότι από το άνοιγμα του η χονδρική της Θεσσαλονίκης τριπλασιάστηκε και ο πλουραλισμός στην αγορά των καταναλωτών μόνο ωφελήθηκε.

 

 

+100000000000 στον fleamail. Νομίζω ότι πουθενά (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) δεν ισχύει η πολιτική που εφαρμόζει η εταιρεία σας, το να εισάγει δηλαδή αλλά να πουλάει ΚΑΙ λιανικής... 

 

Στον αγαπητό elavd,

Εταιρείες που κατά κύριο λόγο κάνουν χονδρική έχουν και υποκαταστήματα λιανικής και σε άλλες χώρες ή όπως προτιμούμε εμείς να τα λέμε ‘‘showroom’’ γιατί αν ήταν καθαρά σημεία λιανικής θα ήταν πιο επιθετικά στην αγορά. Αλλά γιατί δικαζόμαστε εμείς για το αν κάνουμε και λίγη λιανική τι στιγμή που α) αυτό ωφελεί τον καταναλωτή και β) είμαστε οι μόνοι στην Ελλάδα που από την αρχή είχαμε τέτοια κατεύθυνση (όλοι μα όλοι οι ανταγωνιστές μας αντιπρόσωποι ήταν και είναι λιανομάγαζα με εξαίρεση ενός που έχει αλλάξει ρότα τα 2-3 τελευταία χρόνια).

 

Ουπς.  :o Ξεκίνησα να απαντώ στον fleamail και στο συμπλήρωμα του elavd και έφτασε το forum στις 8 σελίδες. Ελπίζω κάποιους να κάλυψα με τα παραπάνω. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλους όσους μου απευθύνουν ερώτηση ή περιμένουν απάντηση άλλα καθώς ο χρόνος μου είναι σφιχτός αυτό θα γίνει μόλις μπορέσω…Ευχαριστώ για την κατανόηση σας (αν και το θέμα των τιμών δεν αφορά το συγκεκριμένο φόρουμ, θα απαντήσω και σε αυτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση, αν και όσον αφορά εμένα, το "ζουμί της ερώτησής μου ήταν αλλού.

 

Όταν βρείτε χρόνο, ξαναδιαβάστε παρακαλώ τι είχα γράψει:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=151948.msg159750#msg159750

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ.Στολλα, ωραία όλα αυτά που λέτε και σας τιμά που συνεχίζεται και ασχολείστε με το θέμα, αλλά δεν απαντάτε επί της ουσίας:

-To παράπονο του κόσμου είναι η after sales συμπεριφορά του κάθε μαγαζιού ( γενικά και αόριστα). Δηλαδή: παίρνεις μια κιθάρα με ελαττωματικά ποτενσιόμετρα για παράδειγμα. Θεωρώ απαράδεκτο να υπάρχει κάτι λιγότερο από κατευθείαν αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊοντος (της κιθάρας και όχι μόνο του ποτενσιομέτρου σε αυτή την περίπτωση), αφού αγοράστηκε ένα προιον καινούργιο και δεν νοείται να έχει το παραμικρό τέτοιου είδους ψεγάδι.

-Ή ας πούμε στην αγορά ενός πολυεφε να μην λειτουργεί σωστά κάτι και να υπάρξει η περίπτωση του "θα το κοιτάξουμε στο σερβις και θα δούμε".  Καινούργιο προιον και παραμικρο πρόβλημα δεν συμβαδίζουν σαν έννοιες και η μόνη λύση πρέπει να είναι η αντικατάσταση.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί Elavd, Spy, Kosh και όλοι όσοι στη συνέχεια παραπονιούνται για τις τιμές της Fender ή άλλων εταιριών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα.

 

Χωρίς να υποτιμώ κανένα (γιατί είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζουν αρκετοί) πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ότι οι τιμές τιμοκαταλόγου στο site μας είναι list price ή επί το αγγλικότερον MSRP (Maximum Suggested Retail Price) Ανώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή ενώ οι τιμές των cyberstore είναι street price (Οριστική και Τελική Τιμή κατόπιν εκπτώσεων, επιβαρύνσεων κλπ).

 

Αυτό σημαίνει δύο πράγματα :

α) η δική μας τιμή είναι μια τιμή-οδηγός (reference) και ταυτόχρονα η ανώτατη που θα πρέπει κάποιος να βρει για το συγκεκριμένο προϊόν και

β) ότι άμεσα συγκρίσιμες τιμές μεταξύ ημών και του Thomann δεν υπάρχουν.

 

Χρησιμοποιώ ξενόφερτους όρους γιατί δυστυχώς ξένα προϊόντα είναι όσα διαθέτουμε στην αγορά και με ξενόφερτους τρόπους διανέμονται…

 

Η ελληνική street price (ας την λέμε τελική τιμή από εδώ και πέρα), πράγματι διαμορφώνεται σε σχέση με την δική μας τιμή αλλά αυτή η τελική τιμή παίζει πάρα πολύ και παίζει ανάλογα με τουλάχιστον 10 παράγοντες από τον κατασκευαστή σε μας και από εμάς στα καταστήματα.

 

Θα αναφέρω μερικούς γιατί αλλιώς θα πλατειάσουμε: ποσοτικές αγορές, τελικά μπόνους, πάσης φύσεως προσφορές, τρόποι πληρωμής, ΦΠΑ (από μειωμένο στα ακριτικά νησιά μέχρι καθόλου γιατί κάποιοι μπορεί να μην κόβουν και απόδειξη –στην Ελλάδα ζούμε-), μοντέλα που πρόκειται να καταργηθούν, ακόμα και πιθανή οικονομική ανάγκη του μαγαζάτορα, you name it….

 

Όλα αυτά και άλλα πολλά διαμορφώνουν την τελική τιμή ενός προϊόντος και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον taq (στο μακροσκελές post του της 2ης σελίδας) όπου δίνει μια πραγματική διάσταση της ελληνικής αγοράς του μουσικού χώρου.

Συμφωνώ επίσης με όσα λέχθηκαν από τον fleamail για το παζάρι (δεν αλλάζεις μια αγορά και μια νοοτροπία έτσι εύκολα) που πρέπει πάντα να συνυπολογίζεται από τον μαγαζάτορα (γι’ αυτό και πουθενά στα μουσικά όργανα δεν υπάρχουν fix τιμές).

 

Μεγάλος Παράγοντας είναι πάλι η εκάστοτε πολιτική του ίδιου του κατασκευαστή.

 

Αν δηλαδή επιδοτεί ή όχι το ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι των παραδοσιακών μορφών διακίνησης. Γι’ αυτό και δεν έχουμε σε όλα τα εργοστάσια τις ίδιες αποκλίσεις με το εξωτερικό αλλά και αυτό μπορεί να αλλάξει εν μια νυκτί καθώς οι διαπραγματεύσεις είναι μόνιμες... Και βέβαια αν τύχει με εργοστάσιο τέτοιο πρόβλημα, θα είναι πρόσκαιρο και πανευρωπαϊκό. Δηλαδή η τιμή θα έχει δοθεί σε κάποιο site «χώμα» από το ίδιο το εργοστάσιο

Το πρόβλημα τότε είναι όλης της Ευρώπης και δεν είναι ακριβή εταιρεία η Βενέδικτος Στόλλας. 

 

Last but not least.

Άλλο σημαντικό πρόβλημα στις τιμές είναι η ισοτιμία ξένου νομίσματος με το €. Δεν έρχονται όλα τα προϊόντα στην ίδια φόρτωση και άρα δεν κοστολογούνται με την ίδια ισοτιμία. Ειδικά τώρα τελευταία η συνεχή πτώση του δολαρίου βγάζει κάθε προηγούμενη εισαγωγή ακριβή και δεν μπορείς 100% να παρακολουθείς όλα τα προϊόντα σε σχέση με όλα τα cyberstore ανά πάσα στιγμή.

Σε κάποια θα είσαι ακριβός και σε κάποια φθηνός…

Σε γενικές γραμμές όμως πιστεύω ότι είμαστε κοντά ακόμα και κατώτεροι καμία φορά (μιλώ πάντα για την τελική τιμή).

 

Άσχετα λοιπόν αν σας κάλυψα ή όχι (γιατί και εγώ είμαι καταναλωτής σε άλλα προϊόντα και αυτό που με «καίει», με καίει ότι κι αν μου λέει ο άλλος) το απόσταγμα αυτών που γράφω είναι ότι η τιμολογιακή πολιτική μας παραμένει πάντα στα πλαίσια της λογικής αντιπαράθεσης με τα cyberstore που επηρεάζεται όμως από χίλιες μύριες παραμέτρους.

Συστήνω να βρείτε ψύχραιμα το κατάστημα που θα σας κερδίσει με μια καλύτερη ή κοντινή τιμή αλλά προπάντων με την ευγένεια/προθυμία και την προστιθέμενη παρεχόμενη υπηρεσία του (όποια κι αν είναι αυτή). Αυτό ως καταναλωτές είναι δική σας ευθύνη!

 

Στα υπόλοιπα θέματα που ανοίχτηκαν (και στον forensick για τις αντικαταστάσεις) θα απαντήσω σύντομα….

 

ΥΓ. Food for thought για τους ψαγμένους!

Μήπως τελικά ο Thomann έκανε καλό στην αγορά (έμμεσα και στους ανταγωνιστές του)?

Καθόρισε τι είναι και τι δεν είναι «καλή τιμή»? Τι εννοώ?

Πρώτα ο Χ μαγαζάτορας έκανε μια καλή έκπτωση και ο Χ πελάτης αναρωτιόταν αν τελικά τον ξεγέλασαν ή όχι.

Τώρα o πελάτης βλέπει την τιμή Thomann και τη θεωρεί άμεσα καλή. Εκεί θέλει «μαρκετινίστικα» να φτάσει ο Thomann.

Συνεχίστε να ψάχνετε… και όχι μόνο στο διαδύκτιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί Elavd, Spy, Kosh και όλοι όσοι στη συνέχεια παραπονιούνται για τις τιμές της Fender ή άλλων εταιριών που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα.

 

Τι δουλειά έχω εγώ; Απ' όσο θυμάμαι, ούτε έχω εκφράσει δογματικές απόψεις κατά ΟΛΩΝ των Ελλήνων αντιπροσώπων/εμπόρων ούτε έχω παραπονεθεί ποτέ για τις τιμές των εταιριών που αντιπροσωπεύει συγκεκριμένα η "Β. Στόλλας". Εξάλλου δεν έχω ιδία πείρα: ότι υπάρχει σπίτι μου και γράφει Fender το έχω λάβει ως δώρο! Επίσης, μία ηλεκτρακουστική Takamine που σκοπεύω να πάρω θα την αγοράσω από Ελλάδα γιατί οι τιμές κάποιων καταστημάτων είναι απόλυτα ικανοποιητικές...

 

Όμως, θέλετε δεν θέλετε, η πλειοψηφία των αντιπροσώπων για τους οποίους έχω άποψη ακολουθεί μία εμπορική τακτική η οποία ανήκει σε προηγούμενες δεκαετίες και στρέφει τον αγοραστή στους διάφορους Thomann, ακόμα και για περιπτώσεις όπου κάτι τέτοιο δεν τον συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια και θιχτηκε το θεμα της ισοτιμιας €/$ θα ηθελα να κανω μια ισως αφελη ερωτηση (οχι αποκλειστικα στον Κο Στολλα):

 

      Πως ενω η ανοδος ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ της τιμης του πετρελαιου (η και αλλων αγαθων που αποτιμωνται σε $) περναει αμεσα και ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ στην αγορα, σε καποιες εισαγωγες, οπως αυτες των μουσικων οργανων εξ Αμερικης δεν λαμβανεται υποψιν στη διαμορφωση της τιμης εισαγωγης (και κατα συνεπεια της τελικης τιμης προς τον καταναλωτη) η τρεχουσα νομισματικη ισοτιμια (ενας λογος παραπανω οταν η τιμη της κιθαρας δεν διαπραγματευεται καθημερινα)? Μηπως ο εισαγωγεας βγαζει ενα επιπλεον 30% κερδος (οση ειναι περιπου η ανατιμηση του € εναντι του $ μεσα σε ενα χρονο, διορθωστε με αν κανω λαθος στο ποσοστο.....) και αν ναι ειναι θεμιτο αυτο η θα επρεπε να περναει στον τελικο καταναλωτη?

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια και θιχτηκε το θεμα της ισοτιμιας €/$ θα ηθελα να κανω μια ισως αφελη ερωτηση (οχι αποκλειστικα στον Κο Στολλα):

 

      Πως ενω η ανοδος ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ της τιμης του πετρελαιου (η και αλλων αγαθων που αποτιμωνται σε $) περναει αμεσα και ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ στην αγορα, σε καποιες εισαγωγες, οπως αυτες των μουσικων οργανων εξ Αμερικης δεν λαμβανεται υποψιν στη διαμορφωση της τιμης εισαγωγης (και κατα συνεπεια της τελικης τιμης προς τον καταναλωτη) η τρεχουσα νομισματικη ισοτιμια (ενας λογος παραπανω οταν η τιμη της κιθαρας δεν διαπραγματευεται καθημερινα)? Μηπως ο εισαγωγεας βγαζει ενα επιπλεον 30% κερδος (οση ειναι περιπου η ανατιμηση του € εναντι του $ μεσα σε ενα χρονο, διορθωστε με αν κανω λαθος στο ποσοστο.....) και αν ναι ειναι θεμιτο αυτο η θα επρεπε να περναει στον τελικο καταναλωτη?

 

Σε άσχετο χώρο στον οποίο εργάζομαι ένας προμηθευτής εισάγει προϊόντα από την Αμερική. Σας πληροφορώ ότι όχι μόνο δεν έκανε μείωση των τιμών του, λόγω του δολλαρίου, αλλά κάνει και κάθε χρόνο αυξήσεις, όπως αυτοί που αγοράζουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ποιος είναι ο κερδισμένος?

 

Οσον αφορά στο πετρέλαιο τώρα, εγώ βλέπω ότι μόνο η ΑΝΟΔΟΣ επηρεάζει ΑΜΕΣΑ. (εν μια νυκτί για την ακρίβεια). Η κάθοδος έρχεται κατόπιν πίεσης του ανταγωνισμού και τις περισσότερες φορές είναι ανεπαίσθητη και μάλιστα μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα...

 

Η κατάσταση έχει ξεφύγει με την αύξηση των τιμών σε όλους τους τομείς. Μόνο οι μισθοί δεν αυξάνονται αναλογικά.

..there's too much panic in this town...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου