Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσον αφορά στο πετρέλαιο τώρα, εγώ βλέπω ότι μόνο η ΑΝΟΔΟΣ επηρεάζει ΑΜΕΣΑ. (εν μια νυκτί για την ακρίβεια). Η κάθοδος έρχεται κατόπιν πίεσης του ανταγωνισμού και τις περισσότερες φορές είναι ανεπαίσθητη και μάλιστα μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα...

 

Η κατάσταση έχει ξεφύγει με την αύξηση των τιμών σε όλους τους τομείς. Μόνο οι μισθοί δεν αυξάνονται αναλογικά.

 

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες Στόλλας και Thomann έχουν ως οφείλουν στόχο το κέρδος.

 

Η μόνη εταιρεία που στο «καταστατικό» της δεν κατέγραψε ως στόχο το κέρδος ήταν η Φιλική, αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά.

 

Είναι επομένως θεμιτό να χρησιμοποιούν όλες τις νόμιμες μεθόδους και πρακτικές που τους προσφέρει η σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα για να επιτύχουν το στόχο τους.

 

Η δυνατότητα κάθε εταιρείας τύπου Thomann να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, να αγοράσει μεγαλύτερες ποσότητες, να πληρώσει με καλύτερο τρόπο τα εργοστάσια, να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου κ.λ.π….κ.λ.π…. της δίνουν καλύτερα «νούμερα» και έτσι πρέπει να συμβαίνει, είτε αυτά αφορούν στον ισολογισμό της είτε αφορούν στην τιμή πώλησης των προϊόντων της.

 

Διαβάζοντας το θέμα από την αρχή άρχισα  να αναρωτιέμαι γιατί διαφωνείτε και αντιπαρατίθεστε με τον οποιοδήποτε επιχειρηματία  και δεν κατεβαίνετε στο mini market της γειτονιάς σας να παραπονεθείτε στον ιδιοκτήτη του, γιατί πουλά το τάδε προϊόν ακριβότερα από την Walmart ή την Carrefour για να σας λυθούν όλες οι απορίες.

 

H εμπορική πραγματικότητα που στην Ελλάδα διαμορφώθηκε ως τα τέλη της δεκαετίας του ’90, διαστρεβλώθηκε σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή κατά το δοκούν, από τις ληστρικές πρακτικές του φορολογικού μας συστήματος και των τραπεζών και σχεδόν ανάγκασε τους Έλληνες επιχειρηματίες σε αντίστοιχες πρακτικές (σαν αυτές που ψέγουμε όλοι μας με τα διάφορα post) οι οποίες συνεπικουρήθηκαν από την επίσης αποπροσανατολισμένη καταναλωτική κουλτούρα του Έλληνα, την ημιμάθειά του, την φοβική σχέση με την τεχνολογία και μύρια άλλα…που μας ταλανίζουν τόσο ως εμπόρους όσο και ως καταναλωτές…

 

Η μετάβαση σε μια πιο ισορροπημένη σχέση μεταξύ εμπόρου και καταναλωτή στην Ελλάδα, περνά αναπόφευκτα από την δεκαετία που διανύουμε, κυρίως λόγω της συγκριτικής πλέον δυνατότητας που έχουμε ως καταναλωτές, χρησιμοποιώντας κοινό νόμισμα σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και εκμεταλλευόμενοι την χρήση του διαδικτύου.

 

Άρα θα συμφωνήσω στην σύγκριση τιμών μεταξύ ομοίων προϊόντων και στην επιλογή της καλύτερης τιμής από όπου και αν αυτή προέρχεται…(οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι πλέον Ευρωπαίοι επιχειρηματίες και μέρος των φόρων που πληρώνει ο Thomann στήριξε μέσα από τέσσερα Κ.Π.Σ. και τον Έλληνα επιχειρηματία)

 

@yannis stollas

 

Τώρα o πελάτης βλέπει την τιμή Thomann και τη θεωρεί άμεσα καλή. Εκεί θέλει «μαρκετινίστικα» να φτάσει ο Thomann.

 

Συμπέρασμα...

 

Ο Thomann έχει πολύ καλό τμήμα marketing...

 

στελεχώστε καλύτερα το δικό σας...

 

 

 

 

 

 

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή την τελευταία παράγραφο του telewiz....

 

Σωστά, με την διαφορά, ότι για να φτάσει να στηρίζει ο κάθε Thomann μέσω των εισφορών του τα 4 Κ.Π.Σ που βοήθησαν τον Έλληνα επιχειρηματία, σημαίνει ότι το ΚΡΑΤΟΣ του, του επέδειξε (ή τον βοήθησε ή τον στήριξε με ζήλο) έτσι ώστε να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ και να γίνει ανταγωνιστικός.

Δεν θλίβομαι απλά για την καταστασή μας....ούτε θα πω ότι για όλα φταίει το ΚΡΑΤΟΣ!

Παρατηρήστε όμως τούτο.......απλά στο ΚΡΑΤΟΣ μας, ο πρώτος που θα σου βάλει τρικλοποδιά είναι το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ μας.... άλλωστε αυτό κοτσάρει την επιδότηση της Ε.Ε πάνω στο ΕΙΣΟΔΗΜΑ του νέου επιχειρηματία (και γω ώς παράδειγμα, πρίν 5 χρόνια) και ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ!!!! (και φυσικά αργότερα πληρώνει πρόστιμο στην Ε.Ε για αυτή του την ενέργεια....αλλά εν τω μεταξύ τα μισά χρήματα που προορίζονταν για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ από τα Κ.Π.Σ, τα έβαλε στο συρτάρι και τα εκμεταλεύεται για αρκετό χρονικό διάστημα).......... καλό Ε? Και που να πάμε παρακάτω.... ότι δουλειά και να κάνεις δεν αισθάνεσαι καμία κυβερνητική πολιτική ΑΡΩΓΟ, αλλά ΝΟΜΙΜΟ ΑΡΠΑΓΑ!

Κοινώς συνεταιράκι το ΚΡΑΤΟΣ και μετά διαμορφώστε εσείς (όλοι μας) ανταγωνιστικές τιμές καλύτερα!!!!.....

 

Και ψάξτε μετά για δε γίνεται ανάπτυξη... για δεν έχουμε τιμές, κατι τρέχει στα "γύφτικα" δηλαδή.......

 

Με όση διάθεση χιούμορ μπορεί να μου περισσεύει. Σόρρυ για το Οff topic. Αλλά να σκεφτόμαστε γιατί ο thomann ΝΑΙ και μεις OY!

 

Κοινώς υπό αυτές τις συνθήκες οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι Ευρωπαίοι, στο όνομα ή στην χάρη? ;D ;D :o >:( :-\ :-X ::) ???

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Taq είσαι εν μέρει λάθος. Το κράτος του Thomann είναι από τις πιο φιλελεύθερες οικονομίες ΑΡΑ δεν εμπλέκεται στην αγορά. Αυτό που "βοήθησε" κυρίως τον Thomann είναι η ΟΡΓΑΝΩΣΗ στο Δημόσιο και στην κοινωνία της χώρας στην οποία δραστηριοποιείται, και φυσικά η πολύ μεγάλη εσωτερική αγορά της χώρας του και κατ'επέκταση της Ε.Ε.

 

Για ό,τι λες για την Ελλάδα +1000 και άλλα τόσα...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, μα ακριβώς αυτό λέω!! ... "Πες το κι έτσι" που λέει και ο Αλέφας!! ;D

Όπως και να έχει δεν είχα σκοπό να θίξω το "συστημα" από μόνο του είναι θιγμένο... και μεις το χαζεύουμε... και προσαρμοζόμαστε... τες πα... ας το αφήσουμε θα πάει μακριά η βαλίτσα, και θα βγούμε εκτός θέματος τελείως.... και πραγματικά δεν θα έχει νόημα σε αυτές τις σελίδες.

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εδώ γεννάται το ερώτημα: η προστιθέμενη αξία του dealer που είναι ? Που είναι η παρεχόμενη υπηρεσία, το setup, το service, η γνώση και to know how που πρέπει ένας dealer να προσθέσει (μαζί με τα κεφάλαια και τα καθημερινά έξοδα) για να δικαιολογήσει την ύπαρξη του, το κέρδος του και τη διαφορά του από τον Thomann?

 

Μα αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να το ρωτάμε εμείς? Προφανώς και ο καταναλωτής έχει την ευθύνη της επιλογής του, ο εν Ελλάδι αντιπρόσωπος όμως δεν έχει καμία ευθύνη για την θέσπιση προδιαγραφών στους dealers που προμηθεύει, καθώς και για τον έλεγχο του κατά πόσο τηρούνται αυτές? Πάντα θα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες, όμως με ένα στοιχειώδη συστηματικό έλεγχο και ένα "ξεσκαρτάρισμα", θα γινόταν πιο εύκολη η δουλειά και του καταναλωτή, και τότε, ναι, η ευθύνη θα βάραινε σχεδόν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

 

Σε καμία περίπτωση όμως δεν με καλύπτει η λογική "βρες μόνος σου τον καλύτερο dealer" όταν δεν σε "βοηθάει" ο επίσημος αντιπρόσωπος, το όνομα του οποίου καλώς ή κακώς είναι ΠΛΗΡΩΣ συνυφασμένο με κάποια προϊόντα στη χώρα μας. Είναι φυσικό να "τα βάζουμε" με αυτόν, ακόμα και να φταίει ο dealer, γιατί στην τελική, και αυτός συνεργάτης του είναι.

 

Δεν ξέρω αν ο Τόμαν θα ωθήσει τους Έλληνες "ανταγωνιστές" του να αποκτήσουν καλύτερες "μαρκετίστικες" ικανότητες, έχω όμως την αίσθηση ότι θα τους κάνει (αν θέλουν να πηγαίνουν καλά) ρεαλιστές:

 

Ανικανότητα? Έλλειψη feedback? Προτίμηση του να κρατήσει ένα dealer που "βουίζει ο τόπος" ότι δεν είναι καλός στη δουλειά του και όχι να τον "κόψει", προκειμένου να μη μειωθεί το εμπορικό δίκτυο?

Ό,τι και να'ναι από αυτά, για κιθάρες μιλαμε, όχι για απόφαση ζωής. Προφανώς και θα στραφεί αλλού ο καταναλωτής αν έχει τη δυνατότητα, δεν θα κάτσει να το φιλοσοφίσει. Το "γιατί" δεν είναι ευχαριστημένος ο Έλληνας από τη μουσική αγορά μπορεί να έχει 100 παραμέτρους, κάποιες από τις οποίες μπορεί να δίνουν και ένα δίκιο και στους εισαγωγείς/εμπόρους. Όσο όμως προσπαθούν να μας εξηγήσουν το "γιατί", αντί να κάνουν κάτι γι' αυτό, απλώς η κατάσταση θα πηγαίνει χειρότερα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ καταλαβαίνω το εξής:

Για να δικαιολογήσει ο κ. Στόλλας το αμφισβητούμενο after sales service της δικής του επιχείρησης (και μάλλον των περισσοτέρων ελληνικών) χρειάζονται μακροσκελή mail και χιλιάδες απαντήσεις και αντιρήσεις απο πολλούς.... Τα καταστήματα απο τα οποία αγοράζουμε στην ευρώπη, απλώς κανουν την δουλειά τους και στην πλειονότητά τους τα λιγοστά προβλήματα λύθηκαν γρήγορα και εύκολα....!

ΧΩΡΙΣ πολλά λόγια και μπερδέματα!!!

 

Πόσες τέτοιες "κόντρες" έχουμε με ξένα καταστήματα..? γιατί...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα με ενοχλει σε αυτη την ιστορια οχι τοσο πως ειναι τωρα τα πραγματα, που εχει επιτευχθει μια σχετικη ισοροπια, αλλα η παλαιοτερη αισχροκερδια.

εχουν γινει πολυτιμες προσπαθειες νομιζω απο αρκετα μαγαζια εστω κξαι αργα,

www.myspace.com/costaexarhos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ καταλαβαίνω το εξής:

Για να δικαιολογήσει ο κ. Στόλλας το αμφισβητούμενο after sales service της δικής του επιχείρησης (και μάλλον των περισσοτέρων ελληνικών) χρειάζονται μακροσκελή mail και χιλιάδες απαντήσεις και αντιρήσεις απο πολλούς.... Τα καταστήματα απο τα οποία αγοράζουμε στην ευρώπη, απλώς κανουν την δουλειά τους και στην πλειονότητά τους τα λιγοστά προβλήματα λύθηκαν γρήγορα και εύκολα....!

ΧΩΡΙΣ πολλά λόγια και μπερδέματα!!!

 

Πόσες τέτοιες "κόντρες" έχουμε με ξένα καταστήματα..? γιατί...?

 

 

Δεν ξέρω αν ο Τόμαν θα ωθήσει τους Έλληνες "ανταγωνιστές" του να αποκτήσουν καλύτερες "μαρκετίστικες" ικανότητες, έχω όμως την αίσθηση ότι θα τους κάνει (αν θέλουν να πηγαίνουν καλά) ρεαλιστές

 

Στα λόγια μου έρχεσαι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου