Προς το περιεχόμενο

Κούρδισμα κάσας


AcidFairy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά,

 

Λοιπόν προσπαθώ να βρω άκρη με το κούρδισμα της κάσας!!

 

Γενικώς το δέρμα στην κάσα μου το χω πολύ τεντωμένο, αντιθέτως σε όποιο στουντιο και να πάω το δέρμα είναι πιο χαλαρό έτσι ώστε να χάνεται αρκετά η επαναφορά σε σχέση με αυτό που έχω συνηθήσει τουλάχιστον..

 

Το πιο χαλαρό κούρδισμα στην κάσα προσφέρει κάτι περισσότερο?? το κάνω εγώ λάθος ???

FASTERRRR FASTERRRRR!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαινε στα αρθρα επανω και θα βρεις ενα αναλυτικοτατο απο τον φιλο rockdrum , που θα σου λυσει ολες τις αποριες

...γηρασκω αει διδασκομενος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο χαλαρό κούρδισμα στην κάσα, κάνει ότι και στα υπόλοιπα τύμπανα, δηλαδή τον ήχο πιο μπάσο, που τις περισσότερες φορές είναι και το ζητούμενο για την κάσα. Πολύ συχνά θα δεις το πίσω δέρμα της κάσας να είναι ελάχιστα σφιγμένο, ίσα-ίσα για να φύγουν οι ζάρες, και κάποιες φορές ούτε καν τόσο.

 

Στη τζαζ πάλι, και ιδίως στο bepop, συνηθίζεται να τσιτώνουν αρκετά τα δέρματα (συνήθως σε μικρές κάσες 18αρες ή 20αρες), τόσο που το τύμπανο να δίνει μία καθαρή νότα, και ήχο που μοιάζει περισσότερο με τομ.

 

Βέβαια τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι απόλυτο και αν σου αρέσει ο ήχος σου δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα.

Αν πάλι θέλεις η κάσα σου να είναι πιο μπάσα και να έχεις επαναφορά, ξεκούρδισε το πίσω δέρμα μέχρι εκεί που θέλεις, και βάλε μπροστά ένα τελείως κλειστό δέρμα, κουρδισμένο λίγο πιο ψηλά από το πίσω. Με αυτόν τον τρόπο ο αέρας από το κτύπημα δεν θα διαφεύγει, θα επιστρέφει στο πίσω δέρμα και θα δίνει επαναφορά στον κόπανο.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε και αυτό: http://www.noiz.gr/index.php?topic=8102.0

Έχω γράψει κάτι σχετικά, που θα το βρεις αρκετά ενδιαφέρον, αλλιώς εδώ είμαστε πάλι.

 

Καλό είναι και αυτό το video του Bob Gatzen:

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη παιδιά που άργησα να απαντήσω!

 

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!

 

Θα καταφέρω να κάνω την 22αρα μου και πολύ μπάσα και με επαναφορά ;D

FASTERRRR FASTERRRRR!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη παιδιά που άργησα να απαντήσω!

 

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!

 

Θα καταφέρω να κάνω την 22αρα μου και πολύ μπάσα και με επαναφορά ;D

 

Όλα είναι σχετικά με το τι ήχο ψάχνεις από την κάσα σου.

Χωρίς να γνωρίζω το στυλ της μουσικής που παίζεις, τα πράγματα είναι πολύ απλά και ακολούθησε τις παρακάτω απλές συμβουλές:

 

1ον

Αν θέλεις να "σκάει" η κάσα σου και να δίνει ένα στακάτο αλλά παράλληλα γεμάτο ήχο, σφίξε το δέρμα του πεταλιού όσο πιό χαλαρά γίνεται. Ταυτόχρονα το μπροστινό δέρμα της κάσας σφίξ'το τόσο όσο να δυσκολεύεσαι να συνεχίσεις να το σφίγγεις...τελείως δηλαδή! Αυτός ο τρόπος "κουρδίσματος" της κάσας ικανοποιεί πολύ τους ντράμμερς και σε ό,τι αφορά στην επαναφορά του πεταλιού αλλά και για τον γεμάτο και καθαρό ήχο.

 

2ον

Αν επιθυμείς πιό "μπάσο" ήχο στην κάσα ακολουθείς αντίστροφα όσα περιγράφονται παραπάνω. Σφίγγοντας και Ξεσφίγγοντας ταυτόχρονα και τα δύο δέρματα.

 

Εσύ θα βρεις σε πιό σημείο ο ήχος της κάσας σε ικανοποιεί παικτικά και υποστηρίζει καλύτερα τια απαιτήσεις της μουσικής που παίζεις.   

 

...δοκίμασε!

" Keep Your Blues Fire Burnin' "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπληρωματικά όπως είπε ο φίλος gydrummer μαζεύω τα «τεντώματα» σε κατηγορίες:

Για το bass drum:

Ήχος tight: front head ελαφρώς ψηλότερα από batter head

Ήχος με Bottom end: ξεκουρδίζουμε front head ελαφρώς. Σχεδόν και τα δύο δέρματα στο ίδιο κούρδισμα.

Ήχος boom: Batter head ελαφρώς ψηλότερα από front head (το ανάποδο του tight).

Ήχος click (ο αγαπημένος metal): Batter head λίγο πριν το ξεκούρδισμα, δηλαδή στο πρώτο χαμηλότερο τόνο που μπορεί να δώσει το τύμπανο.

 

Tip: Σε χώρο χωρίς μικρόφωνα ο ήχος boom είναι καλύτερος. Συνήθως πολλοί κουρδίζουν χαμηλά και πνίγουν τα τύμπανα πριν τα ακούσουν με τη μπάντα. Αυτό ακούγεται καλά στο drummer αλλά στους υπόλοιπους ο ήχος είναι σαν χαρτόκουτο. Αυτό που λέω πολλές φορές, πως τα τύμπανα πρέπει να αναπνέουν και να παράγουν αρμονικές. Κατά τη διάρκεια του παιξίματος με το group οι ανεπιθύμητες αρμονικές μειώνονται δραματικά και το τύμπανο ακούγεται πιο ζεστό. Ακόμα και στο ταμπούρο με τα ανεπιθύμητα buzz συμβαίνει αυτό.

 

Η διαφωνία με τον  gydrummer είναι στο θέμα του σφιξίματος. Δεν χρειάζεται το «όσο παίρνει». Αν το bass drum δεν είναι γεμάτο στο αφρολέξ η απλή διαφορά τρίτης ανάμεσα στα δέρματα, είναι αρκετή. Αν είναι πνιγμένο το τύμπανο, φυσικά χρειάζεσαι κάτι δραματικό για να ακούσεις διαφορά. Αποτέλεσμα να αχρηστεύονται τα δέρματα…

 

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου