Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      4.452


  2. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      2.341


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. rockhead

    rockhead

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      276


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/12/2018 σε όλα

  1. Ενα βιντεο απο ενα προσφατο λαιβ μας στο Jazzet. Το κομματι ειναι του Rod Stewart (αλλα εγω για να ειμαι ειλικρινης μονο απο Van Morrison το χω ακουσει! ). Στο hammond και στη φωνη ο Γιαννης Μονος, στα τυμπανα ο Βασιλης Πουσαιος.
    7 βαθμοί
  2. δυστυχώς (ή ευτυχώς για κάποιους) Σπύρο, τα HS5 μόνο flat δεν μπορούν να χαρακτηριστούν στο σύνολο του φάσματος... ως καλό παράδειγμα flat απόκρισης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε το HS8 της ίδιας σειράς καθώς και οποιοδήποτε ηχείο κρατάει μιαν απόκλιση μικρότερη του -2 έως +2 db στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματος.... ----------------------------------------------------------------- τώρα στο θέμα της ερώτησης του φίλου μας, πρέπει να ξέρει ότι ο θαυμαστός και ιδιαζόντως περίπλοκος "φυσικός" τρόπος ακοής του ανθρώπου - με την καταλυτική σε αυτόν επίδραση του περιβάλλοντος χώρου μέσω ανακλάσεων ή απορροφήσεων - τις διαφορές φάσης από τους χρόνους άφιξης του σήματος στα αυτιά του, λόγω απόστασης, χωροταξικής προέλευσης, γωνίας πρόπτωσης στο "πτερύγιο" - την "ακουστική σκιά" που σχηματίζει το πρόσωπο ανάμεσα τους κλπ, καθιστά πλήρως διάφορη την ακρόαση μιας συνήθους στέρεο ηχογράφησης μέσω ακουστικών, μπερδεύοντας τους "κανόνες" που έχει μάθει για να αποκωδικοποιεί τα ακουστικά ερεθίσματα ο εγκέφαλος ... αποτέλεσμα ο σχηματισμός του "ειδώλου" πάνω από το κεφάλι αντί μπροστά απέναντι του, όπως και η πλασματική εικόνα των καταγεγραμμένων ή προστιθέμενων τεχνητών χώρων... από την άλλη τα διαχρονικά κατά κανόνα προτερήματά των ακουστικών, όπως η έλλειψη χρωματισμών λόγω μη αλληλεπίδρασης με τον χώρο ή της ίδιας της καμπίνας των ηχείων, η άψογη φασική συμπεριφορά τους, η ανάλυση και το συχνοτικό εύρος και η ομαλή απόκριση των προορισμένων για monitor χρήση pro μοντέλων, τα καθιστούν επικουρικά χρήσιμα σε πλήθος περιπτώσεων κατά την διαδικασία μιας οποιασδήποτε μίξης... ΜΠΟΡΟΥΝ όμως να λειτουργήσουν "ΣΩΣΤΑ" ως μοναδικό μέσο monitoring σε ένα "απαιτητικό" mix αντικαθιστώντας ένα "καλό" (δυστυχώς και πανάκριβο) ηχείο?... η προσωπική μου εμπειρία πέραν της θεωρίας λέει πως "όχι"... σίγουρα όμως μπορούν να δώσουν (πάντα τηρουμένων των αναλογιών) πολύ καλά αποτελέσματα σε home studio όπου πολλές φορές τα φθηνά μόνιτορ ηχεία σε συνδυασμό με τους συνήθεις κακούς ηχητικά χώρους, τους προσφέρουν ένα πλεονέκτημα στην περίπτωση που ο χρήστης ΣΕΒΑΣΤΕΙ τις αδυναμίες της φύσης τους... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- επ ευκαιρία παραθέτω ξανά κάποια tips που θεωρώ ότι θα βοηθήσουν οποιοδήποτε χρήστη τα επιλέξει ως κύριο μέσο για τις μίξεις του... - εκτός ενός καλού ζευγαριού ακουστικών, αναζητήστε και τον καλύτερο δυνατόν ενισχυτή για να τα οδηγήσει... γνώμονας η ουδετερότητα (δεν ψάχνουμε "μπάσα"... ψάχνουμε "σωστά μπάσα" σε ισορροπία με το υπόλοιπο φάσμα)... - να έχετε αν είναι δυνατόν, ένα ζευγάρι ηχεία "πρόχειρο" για εμβόλιμες συγκρίσεις και μικροδιορθώσεις στις πρακτικά εκφρασμένες "αδυναμίες" των ακουστικών... ας είναι και τα ηχεία του hi fi σας... αρκούν για άποψη στο panning, στους χώρους και για τον έλεγχο στα αποτελέσματα των ενδεχόμενων "παιχνιδιών" σας με την φάση... προσοχή μην παρασύρεστε... η διαδικασία να είναι ολιγόλεπτη για να μην φύγετε από το "συχνοτικό κλίμα" των ακουστικών ή κουράσετε-αποπροσανατολίσετε τα αυτιά σας... - όχι πολλές ώρες με τα ακουστικά στο κεφάλι... πολλά διαλείμματα και τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο ανά ώρα βγάζοντας τα τελείως.... δεν αρκεί το mute.... επίσης σε κάθε "σοβαρή" παραγωγή σας, επιδιώξτε την μία μέρα κάνετε το editing, την δεύτερη με ξεκούραστα αυτιά A/B συγκρίσεις με ηχεία και επαναπροσδιορισμό επεμβάσεων και μια τρίτη το τελικό mix (το "διαίρει και μίξαρε" ως πρακτική είναι το ανεκπλήρωτο όνειρο κάθε σοβαρού επαγγελματία στην Ελλάδα αλλά δεν ... εσείς όμως μπορείτε)... - μεγάλη προσοχή στις εντάσεις... ακόμα και στις μέτριες... ο εγκέφαλος συνηθίζει γρήγορα και ειδικά αν τα ακουστικά έχουν καλό ξεκούραστο ήχο, θα βρεθείτε γρήγορα να ακούτε πιο δυνατά από ότι πρέπει... εννοείται σε βουίσματα, αίσθηση κόπωσης, πονοκέφαλο κλπ αμέσως σταματάτε και αύριο πάλι... - όταν βγάζετε τα ακουστικά για το διάλειμμα κάθε φορά μην χαμηλώνετε την ένταση που φτάσατε να βρίσκεστε εκείνη την στιγμή... όταν τα ξαναφορέσετε τις περισσότερες φορές θα την αισθανθείτε δυνατή και θα χαμηλώσετε.... - φορτώστε στο DAW σας και ένα εμπορικό reference κομμάτι "σχετικό" με το είδος αυτού που επεξεργάζεστε και να το συμβουλεύεστε συχνά... θα σας βοηθήσει στο μέγιστο... δεν ξεχνάτε φυσικά ότι αυτό έχει ήδη επεξεργαστεί σε mastering studio οπότε κατεβάζετε πριν το volume του στον "στόχο" του mix σας... - δεν επεξεργαζόμαστε με EQ ένα track με wet σήμα...πάντα dry και κατόπι προσθέτοντας το ποσοστό reverb, αν χρειαστεί επεμβαίνουμε και στο EQ του (ή αν δεν έχει στο return bus που έχει ανατεθεί) και πάντα ελέγχουμε τα τελικό reverb time σε ηχείο (ή υπολογίζουμε ότι σε αυτό πάντα η αίσθηση του χώρου θα υπολείπεται).... ανάλογα κινούμαστε και στα delays... ΥΓ ξέρω ότι για τους παλιούς η επανάληψη των θέσεων μου μπορεί να είναι κουραστική μια και έχουν καταλήξει ήδη στα δικά τους συμπεράσματα αλλά νομίζω ότι οι "νέοι" κάτι χρήσιμο θα βρουν...
    6 βαθμοί
  3. Χαίρετε και πάλι αγαπητοί συνάδελφοι. Παραδοσιακά προς τα τέλη κάθε χρονιάς, γράφω μια μπαλάντα (συνήθως οργανική) και η οποια στη συλλογή μου σημαδεύει κατά κάποιον τρόπο τη χρονιά που φεύγει. Το παρόν κομμάτι ήθελε να γραφτεί, υπό την έννοια ότι μου είχε κολλήσει στο μυαλό για αρκετές μέρες και δεν έφευγε μέχρι που έγινε σχεδόν ενοχλητικό. Επειδή ήξερα ότι πρόκειται περί ακουστικής μπαλάντας τουτέστιν κιθάρα-φωνή, το απέφευγα γιατί με την ηχογράφηση ακουστικών κιθαρών δεν τα πάω καθόλου καλά. Αλλά πριν μερικές μέρες αποφάσισα να το επιχειρήσω κυρίως για με αφήσει ήσυχο . Έφαγα ένα απογευματόβραδο με άπειρες προσπάθειες και κατάφερα μια τρύπα στο νερό. Τι δοκίμαζα μικρόφωνα, τι άλλαζα χωροταξία, τι προσπάθησα να παίξω strumming, πένα, δάχτυλα, τα πάντα όλα ακούγονταν χάλια. Το πυκνωτικό δεν έπιανε τίποτα κι αν το ανέβαζα σε επίπεδα που να παίρνει καλό σήμα μάζευε απίστευτο θόρυβο του χώρου αλλά κι από έξω, παράσιτα από τον σκληρό δίσκο και τα ρεύματα και διάφορα άλλα πανέμορφα. Το ξανάπιασα την επόμενη μέρα και απλά κάρφωσα την ακουστική (το μαγνήτη της δηλαδή) στο interface, κότσαρα ένα amp sim από το cakewalk, πείραξα ρυθμίσεις να φέρνει όσο γίνεται σε ακουστικό ήχο και αφού έβαλα και το πυκνωτικό μου για τη φωνή μόνο (και πάλι έχει αρκετό θόρυβο), έκατσα κι έκανα αυτό το take. Θα ήθελα άλλον ήχο στην κιθάρα αλλά δεν τα κατάφερα παρόλο που συνέχισα τις δοκιμές και μετά την ηχογράφηση του παρόντος. Τεσπά πολλά είπα πάλι. Ιδού Tell Me Mama για το τέλος του 2018.
    2 βαθμοί
  4. Για τον Λακη που ειναι βιντατζ αγορι.
    2 βαθμοί
  5. Με πόνεσαν τα μάτια από το..... Hi definition
    2 βαθμοί
  6. να ανησυχήσω ή απλά δεν κοιμήθηκες καλά το βράδυ?... μήπως είδες κάνα εφιάλτη με τον "VINTAGEίλα" να σε κυνηγάει σε σκηνικά του MATRIX?...
    2 βαθμοί
  7. μια μεγαλη κυρια κ μια μεγαλη ορχηστρα συν ενα μεγαλο κομματι...
    2 βαθμοί
  8. Τελείωσε πριν δυο μήνες, περίμενα 40 χρόνια, από περίπου 10 χρονών. Κάποια πράγματα παίρνουν καιρό.
    2 βαθμοί
  9. Όχι το στούντιο αλλά το σημείο που κάθεστε και χάνεστε! Εγω π.χ. έχω ένα χώρο - γραφείο εργασίας με τα "παιχνίδια" μου και βρίσκομαι εκεί τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Πρέπει να είναι εργονομικό για κάθε χρήση. Δουλειά, μουσική ή ότι άλλο κάνει ο καθένας. Το γραφείο μου είναι ιδιοκατασκευή. Το laptop που έχει το Cubase και τα σύνθια με το controller στο ειδικό συρτάρι απο κάτω. Δεν αποχωρίζομαι τα έμπιστα ηχεία μου ποτέ. Μια κιθάρα παντός καιρού είναι πάντα δίπλα ότι και να συμβεί. Άνθρωποι είμαστε. Ποτέ δεν ξέρεις. Για να δούμε που είστε.
    1 βαθμός
  10. Και 20 μέρες λοιπόν αφότου ανέβηκε, πέφτω πάνω σ' αυτό το κομμάτι τυχαία. Το ακούω/βλέπω απνευστί. "Όπα, τι έχουμε εδώ;", λέω. Και μετά σβήνω τα φώτα, βάζω ένα σκατς με πάγο (ναι, με αυτή τη σειρά - ξέρω ακριβώς που έχω το σκατς μου, με τον πάγο ζορίστηκα λίγο) και το ακούω άλλες δύο φορές με τον ενισχυτή στο 12 οκλόκ - πιο πάνω θα μου κάψει τα τουίτερ, μπορεί και τα μιντρέιντζ και τα γούφερ και ενδεχομένως το σπίτι. Αφού μου περνάει η έκσταση, κοιτάω τις απαντήσεις και τα λάικς. Σοβαρά τώρα; Μία απάντηση και δύο λάικς; Μόνο; Για να σοβαρευτούμε κύριοι... Άντε μπράβο! Αντί επιλόγου: Συγχαρητήρια κύριε Αβραμίδη, σε εσάς και στην εκλεκτή παρέα σας.
    1 βαθμός
  11. Ναι ρε συ το ξέρω, πλάκα έκανα. Τόσο καλά που παίζει, αλλά και με τόσα εφέ δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα ο ενισχυτής από τον Lonestar που χρησιμοποιεί τόσα χρόνια.
    1 βαθμός
  12. Επίτηδες το έκανα. Ήθελα να ακουστεί σκέτος ο ενισχυτής, αλλά και να αποφύγω τον Timmons, στα χέρια του οποίου σίγουρα θα ακουγόταν καλά.
    1 βαθμός
  13. Ευχαριστω παιδια. Τοσο ωραιο κομματι, ειναι λογικο να ειναι Van Morrison! ΕΙναι και ο χωρος στο Jazzet που προδιαθετει για τετοια (πιο ησυχα) παιξιματα, επειδη ολοι ακουνε και εχει ησυχια. Στα περισσοτερα μαγαζια η ατμοσφαιρα ειναι διαφορετικη, οποτε και το παιξιμο βγαινει αλλιως, πιο παρτυ. και το ρεπερτοριο της μπαντας ειναι λιγο διαφορετικο. Αυτο ειναι χαρακτηριστικο κομματι που ειναι δυσκολο να παιχτει αν δεν υπαρχει σχετικη ησυχια.. Να και το playlist απο αρκετα κομματια απο το λαιβ αυτο αν καποιος κανει κεφι να ακουσει! (Η ευκολια του zoom q4! )
    1 βαθμός
  14. Tι ωραια παιγμενο και τραγουδισμενο,εξαιρετικα. Ετσι για να λεμε και μονο,νομιζω οτι ειναι συνθεση του Βαν και το εχει διασκευασει ο Rod Stewart. Οχι βεβαια οτι εχει και πολυ σημασια,κομματαρα ειναι.
    1 βαθμός
  15. Και εκεί που μιλούσαμε χθες για VHS και βιδεα, και βινταζ formats….και επειδή σήμερα τακτοποιούσα το αρχείο μου, σκέφτηκα να κάνω ένα «συγκριτικό» Blu-ray vs VHS. Για δείγμα, οι τίτλοι αρχής του "Electric Dreams" (1984) (μιας και είμαστε σε forum «τεχνολογίας». Ένα film του Steve Barron με μουσική τίτλων από τον PP Arnold . Τα συμπεράσματα δικά σας. Ξεκάθαρη η υπεροχή του VHS.
    1 βαθμός
  16. Eχει δικιο νομιζω ο Μανος. Παρε καποιο ως κομματι(κομματια ισως) αναφορας-αναλογα με το ειδος-και προσπαθησε να το προσεγγισεις. Ακομα κι αν δεν τα καταφερεις,θα σε βοηθησει η ολη διαδικασια. Αν θελεις κατι πιο οικονομικο σε σχεση με αυτα που προτεινε ο stavros d80,tα jbl lsr 305 που προτεινε ο Σπυρος(Δελτα) σου κανουν νομιζω,σε πρωτη φαση τουλαχιστον,για τη δουλεια που τα θελεις και παιζουν γυρω στα 200 το ζευγος. Τοσο τα πηρα προσφατως καινουρια,μετα απο προτροπη του npap και σε σχεση με οτι αλλο ειχα στο παρελθον,σε αυτη την κατηγορια τιμων,εχουν μεγαλη διαφορα.
    1 βαθμός
  17. Μεγάλη υπόθεση να εχεις χώρο. Έχω καταφέρει να ξεκλεψω 2-3m2 και αυτά στην κρεββατοκαμαρα.
    1 βαθμός
  18. Η δική μου γωνίτσα, όταν δεν είναι ''διασκορπισμένη'' σε διάφορα μέρη (μαγαζιά, μπαράκια, ξενοδοχεία...)
    1 βαθμός
  19. και εγω την Μολλυ και τον Μπακλευ.{Ταγμενος στον Αγιο Jeff..}
    1 βαθμός
  20. Μετά από αυτές τις "απαιτήσεις" στο θέμα κιθάρα, φαντάζομαι πόσο δύσκολος θά'σαι στην επιλογή γυναίκας! Βρες βρε μια Am Standard ή μια Special Strat χρώματος red και ρόζγουντ ταστιέρα να κάμεις την δουλειά σου.... Άλλαξε το pickguard εάν θες (οι μαγνήτες και στις δυό είναι μια χαρά) και είσαι έτοιμος...... Άντε γιατί μου φαίνεται ότι πολύ το ψειρίζεις!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου