Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.341


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Rhea

    Rhea

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      9


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 31/12/2018 σε όλα

  1. κι ομως, ακομα και κιθαρες ιδιας σειρας να παιξεις, πχ στο εξωτερικο σε μεγαλο μαγαζι που μπορει να εχουν 10 ιδιες, θα ακουσεις 10 διαφορετικα οργανα. Γνωμες ειναι αυτα βεβαια, και ολοι εχουμε τη δικη μας. Η δικη μου ειναι οτι, το καθετι παιζει το ρολο του στον τελικο ηχο μιας κιθαρας. Το σχημα, η κατασκευη, το ταιριασμα, τα ξυλα, τα ταστα, το σεταπ, τα ηλεκτρικα, οι μαγνητες, το ταιριασμα της με την τεχνικη του παιχτη, το αν παιζεται πολυ η οχι. Αυτο που δινει η δεν δινει το καλο η κακο ξυλο, δεν θα το παρεις ποτε οτι μαγνητες και να βαλεις πανω. Οπως και τον ηχο συγκεκριμενων μαγνητων δεν θα τον δωσει κανενα ξυλο. Απο τη δικη μου εμπειρια, το καλο οργανο πρεπει να ξεκιναει απο τα καλα ξυλα, γιατι αλλιως οτι χτισεις πανω σε αυτα θα ειναι αδυνατο. Το ιδιο και για την συνεχεια της αλυσιδας, ενισχυτες, εφφε, κτλ. Ολα παιζουν το ρολο τους και διαμορφωνουν ενα μερος του τελικου αποτελεσματος. Αυτες οι γνωμες δεν μπορουν να διαμορφωθουν απο youtube η ηχογραφησεις, εγω τουλαχιστον δεν τα καταφερα ποτε, (ουτε καν δοκιμαζοντας σπιτι μπορω). Πρεπει να παιξεις ο ιδιος, και ει δυνατον σε κανονικες εντασεις και με μπαντα. Και το μετριο η κακο γινεται αντιληπτο οταν δοκιμασεις κατι καλυτερο. Καπως σαν να παρεις καινουργιο αυτοκινητο, και μετα απο λιγο μπαινεις στο παλιο και βλεπεις την διαφορα που δεν εβλεπες πριν..
    5 βαθμοί
  2. Να πω κι εγώ την γνώμη μου πάνω στο θέμα. Η μηχανική της ηλεκτρικής κιθάρας. - Χτυπάμε ανοιχτή χορδή που πάλλεται και παράγει overtones. - Οι δονήσεις πάνε στο nut και στην γέφυρα. - Μεταφέρονται κατόπιν στο υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το μπράτσο και το σώμα τα οποία επίσης πάλλονται, και μεταφέρουν μέσω feedback την δική τους παλμική κίνηση πάλι στις χορδές. - Οι μαγνήτες μετατρέπουν αυτή την παλμική κίνηση σε ήχο. Ή - Χτυπάμε χορδή πατώντας κάποιο τάστο, η χορδή πάλλεται και παράγει overtones. - Οι δονήσεις πάνε στο τάστο και στην γέφυρα. - Μεταφέρονται κατόπιν (μέσω του τάστου, της ταστιέρας και της γέφυρας) στο υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το μπράτσο και το σώμα τα οποία επίσης πάλλονται, και μεταφέρουν μέσω feedback την δική τους παλμική κίνηση πάλι στις χορδές. - Οι μαγνήτες μετατρέπουν αυτή την παλμική κίνηση σε ήχο. Τι λοιπόν και με ποιον τρόπο επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα? Τα πάντα. - Το υλικό και το μέγεθος της χορδής που πάλλεται - Το αντικείμενο με το οποίο χτυπάμε την χορδή - Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένη η γέφυρα, και ο τρόπος που ενώνεται με το σώμα (μπορεί να απορροφάει, ή να ενισχύει overtones, ή συγκεκριμένες συχνότητες) - Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένο το nut (στις ανοιχτές χορδές) και το πώς ενώνεται με την ταστιέρα ή το μπράτσο. - Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα τα τάστα, το μέγεθός τους, καθώς και το υλικό και το πάχος της ταστιέρας (μέσω της οποίας μεταφέρονται οι παλμοί της ταλάντωσης της χορδής στο μπράτσο) - Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα το μπράτσο και το σώμα, το μέγεθος, το βάρος, η πυκνότητα, οι διαστάσεις, και ο τρόπος που αυτά ενώνονται μεταξύ τους (καθορίζει το τρόπο που πάλλονται και στέλνουν feedback πίσω στις χορδές). - Φυσικά οι μαγνήτες που είναι αυτοί που δίνουν φωνή σε όλα αυτά. Επειδή όλα αυτά δρουν συνεργατικά, δεν μπορούμε να απομονώσουμε την επίδραση κάποιου παράγοντα ποιοτικά (και όχι ποσοτικά) στο τελικό αποτέλεσμα. Δεν μπορούμε δηλαδή να πούμε ότι αν βάλεις αυτή την γέφυρα θα βγάλεις τέτοιο ήχο, γιατί το τι φτάνει στην γέφυρα και το τι φεύγει από αυτήν, περνάει μετά και από άλλα μέρη της αλυσίδας. Μπορούμε όμως να πούμε ότι αν βάλεις αυτή την γέφυρα, θα επηρεάσει το τελικό αποτέλεσμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ακόμα και στους μαγνήτες, που έχουν την μεγαλύτερη επίδραση (αφού καθορίζουν τι θα βγει προς τα έξω) δεν μπορούμε να πούμε πώς ακριβώς θα ακούγονται, γιατί αυτό που παίρνουν κάθε φορά θα είναι διαφορετικό. Οι ίδιοι μαγνήτες δεν ακούγονται ίδια σε διαφορετικές κιθάρες. Αν λοιπόν το θέμα σας είναι τι επηρεάζει περισσότερο το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα που θα ακούσει ο ακροατής, αλλάξτε μαγνήτες. Όποιον όμως από τους κρίκουςτης αλυσίδαςτης κιθάρας και να πειράξεις, αλλάζεις το τελικό αποτέλεσμα. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτώνται από τόσους αστάθμητους παράγοντες (ειδικά αν το σώμα, το μπράτσο και η ταστιέρα είναι από ξύλο, που η επίδρασή του είναι δύσκολα μετρήσιμη) που δεν υπάρχει μαγική συνταγή για το στήσιμο της τέλειας κιθάρας, με γνωστές από πριν ιδιότητες. Είναι όμως πολύ σημαντική η επίδραση του υλικού του σώματος και του μπράτσου, αλλά και της ταστιέρας (μέσα της είναι τα τάστα). "Ρουφάει" δόνηση, δονείται, δίνει δόνηση. Αλλιώς δονείται (και δίνει δόνηση πίσω) το αλουμίνιο, αλλιώς το τσιμέντο, αλλιώς το ξύλο. Άλλο υλικό απορροφάει δόνηση, άλλο ενισχύει, άλλο ενισχύει συγκεκριμένες συχνότητες απορροφώντας άλλες Και το ξύλο? Αλλιώς κάθε διαφορετικό κομμάτι ξύλου. Επειδή όμως κάθε είδος ξύλου, έχει κάποιες κοινές ιδιότητες (έτσι ώστε να ομαδοποιείται αλλά καινα διαχωρίζεται από τα άλλα είδη), πχ όλα τα μαόνια, όλα τα alder, κλπ, θεωρούμε χοντρικά ότι επηρεάζει προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Το ξύλο επηρεάζει τον ήχο των μαγνητών? Ναι, τον επηρεάζει.
    4 βαθμοί
  3. λίγοι τον ξέρουν, μόνο όσοι ασχολήθηκαν με jazz, μια και έχει παίξει με Stan Getz, Miles, Evans. Είχε όμως την έμπνευση να σχεδιάσει μια ενδιαφέρουσα κιθάρα και να την αναπτύξει ο ίδιος μουσικά και συνθετικά και στο τέλος η Cort να φτιάξει σε παραγωγή την Joe Beck signature... Ενα νορμάλ κούρντισμα μια πέμπτη κάτω, με τις μεσσαίες χορδές στη συνέχεια μια οκτάβα πάνω.... και στη συνέχεια 3 ενίσχυση, χώρια κάθε ζευγάρι.... Εδώ λεπτομέρειες από τον ίδιο...
    3 βαθμοί
  4. Κάτι πρόχειρο για να αποχαιρετήσω κι εγώ τη χρονιά που φεύγει. Είχα σχεδιάσει κάτι άλλο, αλλά -αν θέλετε το πιστεύετε-ζήτησα από- ξέρετε- ποιον να μου γράψει τύμπανα. Μπορείτε όλοι μαζί να με μουτζώσετε-πότε θα μάθω, πότε? Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, με υγεία. Να είστε γεροί, να παίζετε τις μουσικές σας και να τσακώνεστε για τα μαόνια. ps Η κιθάρα στη λούπα είναι κουρδισμένη αλά Joe Beck.
    2 βαθμοί
  5. Φουζιε, ν αγιασει ο στομας σου μαν !! Αφεντικο, παρε το ποστ του προαναφερθεντος και καντο στικυ να τελειωνουμε... Να μαθαινουν οι καινουργιοι και να θυμουνται οι παλιοι...και να εχει καποιος ενδιαφερομενος εναν σοβαρο μπουσουλα αν θελει να ασχοληθει περαιτερω. Να ησυχασουμε κι εμεις λιγακι, να κανουμε γιορτες σαν ανθρωπες και σε λιγες μερες να (ξανα)ανοιξουμε ενα νεο ντιμπεητ, ξερω γω μαγνητες για μπολτ ον οργανα ...αλνικο, αουτπουτ, συρμα κλπ...θαμαστε και καρδαμωμενοι απο τα γιορτινα τραπεζια.. Ν ανοιξουν και τα μαγαζα να παρουμε φρεσκο ποπ κορν και μπυριτσες... Καλη χρονια αλανια.
    2 βαθμοί
  6. Για μενα το Every street ηταν εξαιρετικο. Εκτος απο το ομωνυμο που εβαλες και το Calling Elvis...γουσταρα παρα πολυ κ αυτο.
    2 βαθμοί
  7. Εγώ είμαι γνωστό fanboy των straits και θεωρώ ότι όλα τα άλμπουμ που έβγαλαν ήταν αριστουργήματα, ακόμα και το on every street που δέχθηκε αρκετή μάλλον αρνητική κριτική. Δηλαδή και μόνο το παρακάτω να είχε ο δίσκος και όλα τ' άλλα να ήταν μετριότητες, πάλι μεγάλο θα ήταν το άλμπουμ.
    2 βαθμοί
  8. Και ναι δεν κανω λαθος κατηγορια. Πηρα ενα μπασακι και ξεκινησα να μελεταω παλι μετα απο χρονια. Παραλληλα ψαχνομαι να το μαθω να το μιξαρω στα monitor μου, plugins, eq, κλπ. Περιμενω τις αποψεις σας (για τον ηχο περισσοτερο, αφου θελω πολλα καρβελια ακομα για το παιξιμο). Αναμενομενο να εχω λιγο πιο δυνατα στη μιξη το μπασο. Ή ειναι too much? Ειναι πολυ κομπρεσαρισμενο? Βαζω και το λινκ απο το οριτζιναλ για συγκριση ηχου. https://tinyurl.com/coxqvhl
    1 βαθμός
  9. Μάλλον όχι δύσκολο. Ασφαλώς θα ανακαλύπτεις μέρα τη μέρα προσεγγίσεις της κλασικής που δεν πολυλειτουργούν στην ηλεκτρική και το αντίθετο, αλλά έχοντας το επίπεδο που φαντάζομαι πως έχεις με οχτώ χρόνια κλασσικής στην πλάτη είναι περισσότερο θέμα προσαρμογής παρά θέμα εκμάθησης.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Ως "ομοιοπαθής" θα σου απαντήσω.Είναι δύο τελείως διαφορετικά όργανα.Βέβαια,εσύ έχεις το πλεονέκτημα,ότι το αριστερό σου θα "πετάει".Καλύτερα να πάς σε έναν καλό δάσκαλο,για αρχή, για να μη μάθεις κάτι στραβά.
    1 βαθμός
  12. Εγώ σαν φοιτήτρια κάνω δουλίτσες απο εδώ και απο εκεί. Από προώθηση προϊόντων μέχρι μικρο μεταφράσεις.
    1 βαθμός
  13. Να 'μαστε καλά να "τσακωνόμαστε" παλικάρια. Καλή χρονιά.
    1 βαθμός
  14. Καλή χρονιά! (φέτος θα είναι για τα μαόνια που θα γενούν κιθάρες το 2050)
    1 βαθμός
  15. Με μία λέξη: ελαφρυσώμακαιπαχυμανίκι. Εχω πολλάκις ανταλλάξει σώματα, μανίκια, κέρατα... Όλα κάτι αλλάζουν, ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ του παίζειν. Ξέρουμε οτι ο ήχος (απο τα μεγάφωνα) εξαρτάται απο πάρα πολλά πράγματα (υλικά και άυλα-ξύλινα και μεταλλικά-ηλεκτρικά και μηχανικά). Πάντως απο όλες μου τις κιθάρες η μακράν πιο resonant είναι η 18 τεμαχίων πεύκοStrat που πάλλεται σαν τρελή σε ΚΑΘΕ νότα. Ιδίως όμως αν παίζεις (αν θυμαμαι καλά) ντο, συντονίζεται και το σύστημα των ελαττηρίων του τρεμόλου και γίνεται ...κουδούνι! Και ναι, όλο αυτό το ...πανηγύρι περνάει στο ηλεκτρικό σήμα. Είναι βέβαια και η εσκεμμένη μικροφωνικότητα που έχω προσδώσει στο όργανο (αλουμινένιο p/g, baseplate στον bridge), αλλά το όλο σύστημα κουδουνάει σαν τρελό. Μπορώ να πώ οτι είναι η πιο "απολαυστική" μου strat. Γενικώς δεν θέλει και πολύ ζόρι το πράμα. Θές έτοιμη? πάρε έτοιμη. Θές κσύλο? πάρε κσύλο... Πάρε κάτι τελοσπάντων... Αρκεί να σου αρέσει αυτό που θα παίζεις στο τέλος... Αφού πάλι μαγνήτες θα αλλάζεις σε κανα εξάμηνο...
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. οι 10 που θα είναι ίδιες και θα ακούγονται διαφορετικά, θα ακούγονται διαφορετικά από 10άδες άλλους παράγοντες που μπορεί να σχετίζονται από τις όποιες ατέλειες της "τέλειας" γραμμής παραγωγής κλπ... δεν συμφωνώ... θα συμφωνήσω ότι ακούγονται διαφορετικά. Αλλά λιγότερο διαφορετικά από το όσο διαφορετικά μπορείς εσύ να τις κάνεις να ακούγονται. ....
    1 βαθμός
  18. θα γλιτωναμε πολλα λεφτα παντως μια squier/epiphone, ενα σετακι καλους μαγνητες και ετοιμοι!
    1 βαθμός
  19. Καλησπέρα σε όλους!! Παραθέτω το συγκριτικό βίντεο που έφτιαξα για 6 διαφορετικούς ενισχυτές. Όλη η διαδικασία είχε πολύ ενδιαφέρον οπως τα περισσότερα A/B τεστ. Signal chain: - Knaggs kenai - Amp - Two notes Torpedo live - Focusrite scarlett 2i4 - Cubase 7.5 Δεν χρησιμοποιησα καθολου εξτρα eq, compression και σε ολους τους ενισχυτες κράτησα τις ίδιες ρυθμίσεις. Πιο συγκεκριμένα ολα τα eq 12' και το gain στο "και τεταρτο" Σχολια, ερωτήσεις εννοειται ευπροσδεκτα
    1 βαθμός
  20. Λοιπον μαρεσε ο EOD 88 και μετα ο 667, αλλα για το κομματι θα επελεγα τον 667. ΥΓ Εισαι μεγαλος αλήτης παιχτης.
    1 βαθμός
  21. Η ταινία από την Live βραδιά στο Town Hall της Νέας Υόρκης. 22 Φεβρουαρίου 1985. One Night with Blue Note. 1."Cantaloupe Island" (Freddie Hubbard, Joe Henderson, Herbie Hancock, Ron Carter, Tony Williams) 2."Recorda-me" (Hubbard, Henderson, Hancock, Carter, Williams, Bobby Hutcherson) 3."Little B’s Poem" (Hutcherson, Hancock, Carter, Williams, James Newton) 4."Bouquet" (Hancock, Carter, Hutcherson) 5."Jumpin' Jack" (Stanley Jordan) 6."Summertime" (Grover Washington, Jr., Kenny Burrell, Reggie Workman, Grady Tate) 7."Moanin'" (Hubbard, Johnny Griffin, Curtis Fuller, Walter Davis Jr., Workman, Art Blakey) 8."Sweet and Lovely" (McCoy Tyner) 9."Appointment in Ghana" (Woody Shaw, Jackie McLean, Tyner, Cecil McBee, Jack DeJohnette) 10."Tone Poem" (Charles Lloyd, Michel Petrucciani, McBee, DeJohnette) 11."Blues Walk" (Lou Donaldson, Jimmy Smith, Burrell, Tate) 12."The Jumpin' Blues" (Stanley Turrentine, Smith, Burrell, Tate) 13."Scratch My Back" (Turrentine, Smith, Burrell, Tate) 14."Pontos Cantados" (Cecil Taylor)
    1 βαθμός
  22. 1 βαθμός
  23. Σε συνέχεια των κλισέ επιλογών , δύο σόλο που ήθελα καιρό να προσπαθήσω να παίξω! Όλη η δουλειά όπως πάντα, έγινε στo.. Delta Studio! https://www.youtube.com/watch?v=qdxJiroCX-o
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου