Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      4.450


  2. bouzoukleri

    bouzoukleri

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      1.960


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.457


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/01/2019 σε όλα

  1. Ο δωδεκάλογος του εγωϊστή άπειρου ανειδίκευτου κατασκευαστή. Μετά από πολλών ετών αποτυχίες και κουραφέξαλα παραθέτω δώδεκα λόγους για σίγουρα αποτυχημένη κατασκευή-επισκευή ενός ηλεκτρικού μουσικού οργάνου ή ενός αξεσουάρ. Αναφέρομαι στον φέρελπυ που θα προσπαθήσει να φτιάξει κάτι. Οτιδήποτε. Την αποτυχία την ορίζω σε πολλές πλευρές, όπως : κόστος, χρόνος παράδοσης, πρωτοτυπία, διαφορετικότητα, ανακατασκευή, αναπαλαίωση, εξτρεμισμό. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια ας καταθέσω την καταχρεωμένη γνώμη μου . :) 1. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ. Ο ρομαντικός κατασκευαστής, που πιστεύει ότι μπορεί να φτιάξει ένα προϊόν, όπου θα του κοστίσει λιγότερο, από την λιανική πώληση του, πλανάται. Ίσως δώσει λιγότερα χρήματα. Δεν θα ξοδέψει όμως λιγότερα. Θα ξοδέψει : Χρόνο, ενέργεια, πόρους. Διότι πολύ απλά έχουν προηγηθεί χιλιετίες κατασκευής και ένας έμπειρος ή πολύ ειδικευμένος οργανοποιός ή τεχνίτης θα καταναλώσει την λιγότερη δυνατή ενέργεια με τους λιγότερους πόρους στον μικρότερο δυνατό χρόνο. 2. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΠΙΟ ΚΑΛΟ. Ο ρομαντικός κατασκευαστής, που πιστεύει ότι μπορεί να φτιάξει ένα προϊόν, όπου θα είναι κάτι καλύτερο, είναι αναγκαίος στην κοινωνία. Μπορεί να φτιάξει κάτι πραγματικά καλύτερο. Θα ξοδέψει όμως περισσότερα. Θα ξοδέψει : Χρόνο, ενέργεια, πόρους. Διότι πολύ απλά οτιδήποτε απαιτεί βελτίωση προϋποθέτει το κόστος ενός ήδη υπάρχοντος προϊόντος ή την διαδικασία να γίνει κάτι από λευκό χαρτί. 3. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ. Ο ρομαντικός κατασκευαστής, που πιστεύει ότι μπορεί να φτιάξει ένα προϊόν, χωρίς την βοήθεια άλλου προσώπου ή ειδικού, πλανάται. Μπορεί να έχει πολλές γνώσεις. Δεν τα ξέρει όμως όλα. Θα καταναλώσει : Χρόνο, ενέργεια, πόρους. Μέχρι να μάθει. Ό,τι δύναται να μάθει. Ένας έμπειρος ή πολύ ειδικευμένος οργανοποιός ή τεχνίτης θα του δείξει ή θα του διδάξει πως θα καταναλώσει την λιγότερη δυνατή ενέργεια με τους λιγότερους πόρους στον μικρότερο δυνατό χρόνο. Καλό το YouΤube αλλά δεν πληρώνει τους λογαριασμούς σε πιθανές βλάβες ή αποτυχίες. 4. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Το μεγαλύτερο ψέμα. Μας νοιάζει το αποτέλεσμα. Διαφορετικά δεν θα μπλέκαμε με κόλλες σφυριά κατσαβίδια πρέσες σφιγκτήρες μανταλάκια κολλητήρια καλώδια ξύλα βερνίκια και πάει λέγοντας. Μας νοιάζει και μας καίει το αποτέλεσμα. Σαφώς δεν περιμένω να φτιάξω από την πρώτη προσπάθεια κάτι σπουδαίο, που θα στέκεται στα ίσια σε βιολί από την Κρεμόνα. Αλλά δεν ξεκινώ να φτιάξω κάτι με την λογική : Μαζεύω μερικά πράγματα σε μια αγκαλιά και τα συναρμολογώ. Όπως μου καπνίσει. Δεν με πειράζει αν το αποτέλεσμα δεν είναι εργονομικό και στην προσπάθεια χρήσης του, κάνει μόνο φασαρία. Οι δυο τελευταίες προτάσεις δεν είναι σκέψεις κατασκευαστή. Είναι άλλου επιστημονικού πεδίου σκέψεις. 5. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΩΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Ναι μου αρέσουν. Τα εργαλεία, οι κόλλες, τα σφυριά, τα κατσαβίδια, οι πρέσες, οι σφιγκτήρες, τα μανταλάκια, τα κολλητήρια, τα καλώδια, τα ξύλα, τα βερνίκια και πάει λέγοντας. Προσδοκώ να φτιάξω από την τριβή μου με το χόμπυ μου κάτι σπουδαίο, που θα στέκεται στα ίσια σε βιολί από την Κρεμόνα. Μπορεί να ακούγεται φιλόδοξο. Η τύχη καμιά φορά παίζει παιχνίδια. Όμως είμαι σε πλάνη. Δεν είναι η κανονική μου δουλειά. Απλά μερικές ώρες ή μέρες, μου αρέσει να το παίζω Μπόμπ ο Μάστορας. Ως εκ τούτου. Αναρωτιέμαι : Θα διάλεγα ως χόμπυ να γίνω χειρουργός ή ναρκαλιευτής; 6. ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΝΑΔΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ. Γελάνε και οι ματσόλες. Το πλήθος των προσπαθειών ορίζεται ως ν+1 . Όπου ν οι ήδη καταγεγραμμένες προσπάθειες. Έχω φτιάξει-καταστρέψει-βελτιώσει-ανακυκλώσει-χρεωθεί καμιά εικοσαριά μουσικά όργανα και άλλα τόσα πεταλάκια & ενισχυτές. Πριν καταλάβω τι κάνουν τα χέρια μου και τι ακούν τα αυτιά μου στις περισσότερες κιθάρες. Στο τέλος, απαίτησαν έξτρα κόστος όσο μια NEA Fεnδεr MIM. Τώρα που ξέρω ... ξαναδιαβάζω τα 1 & 2 & 3. Το σίγουρο είναι πως μάλλον θα συνεχίσω να σκαρώνω έγχορδα. Τώρα Ξέρω. Την τύφλα μου. :) 7. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ. Ιιιιιιιιιι, ψέεμααααα. Σαφέστατα θα το χρησιμοποιήσω. ΑΝ βγει καλό το αποτέλεσμα. Όμως το σκουλίκι της ματαιοδοξίας θα μπει βαθιά. Αποτέλεσμα ; το λάθος. Από ενθουσιασμό. Από έλλειψη υπομονής. Από υπέρμετρη εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Κάτι από όλα ή όλα μαζί. Κατάληξη. Δεν θα το χρησιμοποιήσω, δυστυχώς, διότι κατέληξε στην ανακύκλωση. :( 8. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑΣ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. Πειράζει. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Η λογική της αφαίρεσης αξίας, έτσι απλά, είναι λάθος. Κάποτε σε αυτό το forum είχε γράψει κάποιος. Μη με ρωτάτε πόσο κοστίζει. Ρωτήστε με, αν αξίζει. Επειδή θα χρησιμοποιήσω χαμηλής οικονομικής κλίμακας υλικά δεν σημαίνει πως δεν έχει αξία. Ας το πάρουμε ανάποδα, δώστε μου δωρεάν τα καλύτερα υλικά. Θα φτιάξω καλύτερο προϊόν γενικά; Υπό αμφισβήτηση. Θα φτιάξω καλύτερο προϊόν σε σύγκριση με το καλύτερο που έχω φτιάξει εγώ; Υπό αμφισβήτηση. 9. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΟΜΩΣ. Για ποιόν; Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ικανότητες. Οι δυσκολίες στην ίδια κατασκευή ή στην διαδικασία δορυφορικών ενεργειών διαφέρουν. Από προσπάθεια σε προσπάθεια από άνθρωπο σε άνθρωπο. Είμαι της λογικής : Ότι μπορεί να φτιάξει ένας άνθρωπος μπορεί να το φτιάξει και δεύτερος και τρίτος. Η διαφορά είναι στον χρόνο περάτωσης και στις ιδιαιτερότητες του καθενός. Απαιτεί όπως όλες οι βρεφικές προσπάθειες κόπο επιμονή και αφοσίωση. Εκεί είναι το σημείο που γίνονται επιπολαιότητες. 10. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Αξία ανεκτίμητη. Σχέση γονιού – παιδιού. Ο γονιός όμως δεν ξέρει πως να είναι γονιός. Μαθαίνει στην πορεία. Αυτή η κτητικότητα φέρνει πίεση ψυχολογική. Φέρνει ερωτηματικά μελλοντικών κρίσεων. Φέρνει άγχος για τελειότητα, για το ιδανικό. Φέρνει λάθη. Ευτυχώς μιλάμε για μουσικά όργανα και όχι για παιδιά. Ή μήπως όχι; 11. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ. Δεν θα είναι. Γιατί κανένας από όσο ξέρω δεν ξεκίνησε να φτιάξει μονόχορδο. Όλους, μας έκανε κλίκ κάτι με ωραία νερά. Κάτι με ωραίο ήχο. Κάτι που προκάλεσε τις αισθήσεις ή που δημιούργησε όνειρα. Οπότε, όσο προσθέτουμε κάτι, προσθέτουμε βαθμούς δυσκολίας. Προσθέτουμε ταλαιπωρία. Προσθέτουμε χρόνο προσμονής. Αφαιρούμε άνεση, ηρεμία. 12. ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Υπάρχει κάτι που κινεί όλες τις ενέργειες των ανθρώπων. Η ματαιοδοξία . Που έχει μια αδερφή, την υστεροφημία. Για αυτές τις αδερφές γίνονται πολλά. Μετά από μια πρώτη επιτυχία, θα περάσει από το μυαλό κάποιου η ιδέα : Να φτιάξεις και σε εμένα. Πολύ ωραία ιδέα. Ποιος θα πληρώσει, το όλο εγχείρημα; Ποιος; Τα υλικά; Τις εργατοώρες ; Το ρεύμα; Την φθορά στα αναλώσιμα; και τόσα άλλα. Στο τέλος θα κοστολογήσω όσο μια Fεnδεr USA. Δυστυχώς τα φτιάχνω και τα κρατώ για τον εαυτό μου ή τα δίνω ως δώρα σε δικούς μου ανθρώπους. 13. ‘Ολα τα παραπάνω μέχρι να γίνουμε ωραία μαστόρια. Μετά ποιος μας πιάνει. Και όργανα θα φτιάξουμε για μουσικούς με αξία. Και όργανα θα επισκευάσουμε που αξίζουν. Και τέχνη θα κάνουμε χωρίς να μας κοστίζει. Μέχρι τότε. Ξαναδιαβάζω το 1 & 2 & 3 & ...
    5 βαθμοί
  2. Ένα μικρό θέμα με σκέτη κιθάρα που πηγαινοερχόταν στο κεφάλι μου τις τελευταίες μέρες του 18 και αποφάσισα να γράψω σήμερα. Έχω χαλασμένα monitor κι έχω ξεχάσει τα ακουστικά μου στο στούντιο (καταστροφή) οπότε δεν ξέρω σχεδόν καθόλου τι έπιασαν τα μικρόφωνα ως αποτέλεσμα.
    5 βαθμοί
  3. Όχι βρε καμιά αγανάκτηση. Απλά πλέον θεωρώ πως έπρεπε να γράψω αυτό το κείμενο. Πλέον έχω εμπειρία να καταλάβω μέχρι που φτάνουν τα χέρια μου. Όμως κάποτε, νόμιζα πράγματα. Και ήταν λάθος αυτά που νόμιζα. :) Πχ η τελευταία ηλεκτρική είναι αυτή
    3 βαθμοί
  4. Λασκα με το μπουκαλι,γιατι την πατας χωρις να το καταλαβεις. Το παιρνεις παρεα,διπλα στη ζεστα απο το τζακι και το κατεβαζεις χωρις να καταλαβεις. Καλο βραδυ με ενα τετοιο ακομα.
    3 βαθμοί
  5. "Μισή ώρα ηρεμίας.... Ό Neil, 2 ουισκάκια, 3-4 τσιγάρα, ζεστούλα δίπλα στο αναμμένο τζάκι, έξω το έχει στρώσει αν και σταμάτησε να χιονίζει. Τι άλλο να ζητήσει ο άνθρωπος..... Εντάξει ίσως υπάρχουν ακόμα 2-3 πραγματάκια αλλά για την ώρα όλα OK! " Ωραιος ο Φωταρος. Παρε αλλο ενα του τζακιου φιλε.
    3 βαθμοί
  6. Ας είναι καλά ο Ωδυοκόστας, και ξεκίνησα από έτοιμη λύση :-* Aero http://www.aeroinstrument.com/index.html Amalfitano http://www.amalfitanopickups.com/pickups.php Arnsparger http://arnspargerpickups.com/ Artec http://www.artecsound.com/pickups/ axetec http://www.axetec.co.uk/ Bare Knuckles https://bareknucklepickups.co.uk/main/index.php Bartolini http://www.bartolini.net/index.htm Benson Custom http://www.bensoncustom.com/services.html Bill Lawrence http://wildepickups.com/Home_Page.html Bill Lawrence http://www.billlawrenceusa.com/ Brierley http://www.brierleyguitarpickups.com.au/index.htm Catswhisker http://www.catswhiskerpickups.co.uk/index.html ch http://www.chguitars.co.uk/ D Allen http://www.dallenpickups.com/default.asp DeArmond http://www.dearmondguitars.com/pickups.html Dimarzio http://www.dimarzio.com/ Duesenberg http://www.rockinger.com/index.php?list=WG093 EMG http://www.emgpickups.com/ EPM http://www.jhs.co.uk/epm.html Fender http://www.fender.com/en-GR/products/search.php?section=accessories&prodSubType=Pickups Fishman http://www.jhs.co.uk/fishman.html Gemini Pickups http://www.geminipickups.co.uk/index.html GFS http://www.guitarfetish.com/GFS-Guitar-Pickups_c_7.html gibson http://store.gibson.com/pickups-and-electronics/ GNA http://www.banzaimusic.com/GNA-Pickups/ Gotoh http://www.gotoh-pickups.jp/guitar/index.html Guitartechpickups http://www.jhs.co.uk/guitartechpickups.html Hanson http://www.hansonpickups.com/products.htm Harmonic Design http://www.harmonicdesign.net/ Harrison http://www.harrisonguitarpickups.com/index.html Häussel http://www.haeussel.com/ Heywood http://www.heywoodpickups.com/pages/singlecoils.htm#strat High Order http://www.highorderpickups.com/ Jason Lollar http://www.lollarguitars.com/mm5/merchant.mvc# Jess Loureiro http://www.jlguitars.com/ JGC http://www.jgcpickups.com/# Joe Barden http://www.joebarden.com/main.php Juicy http://www.juicypickups.com/ Kami http://www.microskami.com/topic/index-en.html Kent Armstrong http://www.wdmusic.com/kent_armstrong_guitar_bass_pickups.html Klein http://www.kleinpickups.com/default.aspx Kloppmann http://kloppmann-electrics.de/pickups/ Lace http://www.lacemusic.com/ Leo Sounds http://www.leosounds.de/EN/ Lindy Fralin http://www.fralinpickups.com/default.asp Lundgren http://www.lundgren.se/en/ Manlius http://manliusguitar.com/index.html Maxosonic http://www.maxosonic.com/ MEC http://www.mec-pickups.de/modules/products/product.php?katID=15042&cl=EN MJS http://www.mjscustompickups.com/index.htm Mojotone http://www.mojotone.com/guitar-parts/pickups Nordstrand http://www.nordstrandpickups.com/guitar-pickups/index.shtml Novak http://curtisnovak.com/pickups_guitar.shtml OC Duff http://www.ocduffpickups.com/products.html Oil City http://www.oilcitypickups.co.uk/index.html Only Music http://onlymusicusa.com/Pickups_INPM.html Porter http://www.porterpickups.com/index.html Pure-Tone http://www.pure-tone.com/ Q-Tuners http://www.q-tuner.com/ Railhammer http://www.railhammer.com/pickups.html RD http://www.rdpickups.com/index.php/thepickups Ricky Sounds http://www.ricsrus.com/Pickups.html Rio Grande http://www.riograndepickups.com/index.html RPS http://www.rpspickups.com/ Rockfield http://www.rockfieldpickups.com/ rockinger http://www.rockinger.com/index.php?list=WG091 rondomusic http://www.rondomusic.com/partsbodies.html Rumpelstiltskin http://www.rumpelstiltskinpickups.com/Products.html S. K. Guitar http://www.skguitar.com/SKGS/sk/pickups.htm Schaller http://guitar-parts.biz/hp762/Products.htm?ITServ=C6a1b39b0X13adb574f83XY40fd Sentell http://sentellpickups.net/index.html Seymour Duncan http://www.seymourduncan.com/products/electric/ SGD http://www.sgd-lutherie.com/pages/pickups.html Shadow http://www.shadow-electronics.com/start.html Shur http://www.suhr.com/#!pickups/cicf Sklar http://www.sklarguitars.com/p/pickups_13.html Smit's http://www.smitspickups.com/ Tesla http://www.teslapickups.com/?page_id=120 The Creamery http://www.at-the-creamery.co.uk/custom-handwound-pickups-from-the-creamery.html TLGS http://www.freewebstore.org/TLGS-Electric-Guitar-Research Tonerider http://www.tonerider.com/pickups/pickups_main.html TV-Jones http://www.warmoth.com/TV-Jones-Guitar-Pickups-C861.aspx Van Zandt http://www.vanzandtpu.com/home.html Villex http://www.villex.com/guitar_pickups.html Voodoo http://www.voodoopickups.com/index.shtml WCR http://www.wcrguitar.com/ Wilkinson http://www.jhs.co.uk/wilkinson.html#single Wizard http://www.wizardpickups.co.uk/index.asp
    2 βαθμοί
  7. Κάτι πρόχειρο για να αποχαιρετήσω κι εγώ τη χρονιά που φεύγει. Είχα σχεδιάσει κάτι άλλο, αλλά -αν θέλετε το πιστεύετε-ζήτησα από- ξέρετε- ποιον να μου γράψει τύμπανα. Μπορείτε όλοι μαζί να με μουτζώσετε-πότε θα μάθω, πότε? Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, με υγεία. Να είστε γεροί, να παίζετε τις μουσικές σας και να τσακώνεστε για τα μαόνια. ps Η κιθάρα στη λούπα είναι κουρδισμένη αλά Joe Beck.
    2 βαθμοί
  8. Προς ΟΛΟΥΣ τους φίλους μουσικούς και ηχολήπτες, συγκέντρωσα εδώ τα λάθη ΜΑΣ από προσωπική εμπειρία, όταν πάμε να κάνουμε soundcheck. Όλα τα παραπάνω έχουν συμβεί, τα περισσότερα από μένα ώστε να μπορώ ένα ένα να τα διορθώνω με τα χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε τα λάθη μας κατά τη διάρκεια του στησίματος ώστε να κάνουμε τη δουλειά μας εύκολα και γρήγορα ώστε να απολαμβάνουμε το live και εμείς και το κοινό όσο το δυνατόν περισσότερο. Καλή μελέτη! 1. EΛΑ στο soundcheck Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για όλους για να ακούμε ΤΙ παίζουμε, και ΠΩΣ το παίζουμε. Επίσης είναι απαραίτητη για να καταφέρει το κοινό που πλήρωσε για να σε δει, να ακούσει κάτι ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ και όχι μια συνεχή μικροφωνισμένη ΦΑΣΑΡΙΑ! 2. EΛΑ στο soundcheckΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ! Αν έρθεις μία ώρα μετά, δεν βοηθάς ούτε τους συμπαίχτες σου, ούτε τον ηχολήπτη, ούτε τους εργαζόμενους στο μαγαζί που θα εμφανιστείς, γιατί πολύ απλά όλη η διαδικασία του soundcheck βασίζεται στη ΣΕΙΡΑ των γεγονότων. Αν τα γεγονότα γίνουν με λάθος σειρά τότε, guesswhat…όλο το βράδυ θα ακούς ΣΚΑΤΑ (και θα βρίζεις τον ηχολήπτη για αυτό) και το κοινό σου από κάτω θα ακούει ΣΚΑΤΟΤΕΡΑ (και θα βρίζει εσένα για αυτό…) 3. Γνώριζε πριν φτάσεις στο venue, τα ακριβή χρονοδιαγράμματά σου, δηλαδή: ΑΚΡΙΒΩΣ πόση ώρα θέλεις να στήσεις τον εξοπλισμό σου και να πεις «είμαι έτοιμος όποτε θέλεις ξεκινάμε» στον ηχολήπτη σου. Αυτός ο χρόνος συμπεριλαμβάνει και το χρόνο που θες για να ξεφορτώσεις, ακόμη και για να παρκάρεις, καθώς συχνά μπορεί να αργήσεις στο soundcheck μια ωραιότατη Παρασκευή απόγευμά στο κέντρο οποιασδήποτε ευρωπαϊκής πόλης που ΔΕΝ έχει πάρκινκ ούτε για μηχανάκι 4. ΤΣΕΚΑΡΕ τον εξοπλισμό σου ΠΡΙΝ φτάσεις στο venue! Μην περιμένεις να ξεκινήσει το soundcheckγια να διαπιστώσεις ότι τα καλώδιά σου είναι προπολεμικά και κάνουν χρουτσου – χρούτσου, ή δεν έχεις μπαταρία στο ασύρματο, ή έχεις να κουρδίσεις τη κιθάρα σου από τον καιρό του ΝΩΕ, ή το μπράτσο της έχει πάρει αρκετά για να γίνει τοξοειδής γέφυρα που ενώνει τη Θάσο με τη Θασοπούλα… 5. Κούρδισε το γαμημένο έγχορδό σου σωστά…. (πρέπει να το εξηγήσω; ) και βάλτο σε μία αξιοπρεπή θήκη που να μην ξεκουρδίζει εύκολα. 6. Μόλις στήσεις τον εξοπλισμό σου, ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ από τη σκηνή όλες τις θήκες και όλα τα άχρηστα αντικείμενα. Το soundcheck είναι πρόβα ήχου και γενικότερου στησίματος. Πρέπει να δεις από πριν τι χώρο έχεις για να κινείσαι, για να μην πάρεις σβάρνα τα καλώδια. Λίγη καλή ταινία, ΣΩΖΕΙ αφού θα σε προστατεύσει από το να τα πάρεις μαζί σου ή ακόμη και να σαβουρντιχτείς επί σκηνής και να γίνεις ρεζίλι… 7. ΕχεΠΑΝΤΑbackupplanγια τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Αν παίζει με ασύρματο, έχε και ένα έξτρα καλώδιο. Αν παίζεις κιθάρα, έχε ένα σετ χορδές μαζί σου. 8. Έχε τον ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμό μαζί σου. Οκ ο ηχολήπτης θα σου παρέχει μόνιτορ (κακώς – πάρε Inear– μπαίνουν στη τσέπη σου και γλυτώνεις χρόνο, κακό ήχο, άπειρα db, μικροφωνισμούς, και ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ!), και καλώδια για το PA, άντε και κάνα μικρόφωνο, (κακώς – τραγουδιστής χωρίς μικρόφωνο = αμάξι χωρίς ρόδες) αλλά μην ΑΠΑΙΤΕΙΣ περιφερειακά τύπου: Αναλόγιο, σταντ για το όργανό σου κτλπ. Οκ ΑΝ έχει και ΑΝ θέλει θα σου δώσει. Διαφορετικά είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ δουλειά να τα έχεις. Itis part of your FUCKIN JOB! 9. Επικοινώνησε με τον ηχολήπτη ΠΡΙΝ το event, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΑΝ: α) δουλεύετε μαζί πρώτη φορά, β) δουλεύετε στο συγκεκριμένο μαγαζί μαζί για πρώτη φορά ή γ) υποπτεύεσαι/έχεις την ανησυχία ότι κάτι δεν θα πάει καλά και σε προβληματίζει κάτι τεχνικό. Μια 5 λεπτη συζήτηση από το τηλέφωνο, μπορεί να προλάβει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα που μπορεί να προκύψουν Onstage από αμέλεια και των 2 πλευρών. Άνθρωποιείμαστε, ξεχνάμε (όχι τη κιθάρα σπίτι μας….) 10. ΣΕΒΑΣΟΥ τον εξοπλισμό του venue. Eπειδή το μικρόφωνο ή το μόνιτορ δεν είναι δικό σου, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κοπανάς, ούτε να ξερνάς πάνω τους…. 11. ΑΚΟΥ τι έχει να σου πει ο ηχολήπτης. Κάνει τη δουλειά για την οποία πληρώνεται και εσύ τη δική σου. Σε περίπτωση που τύχεις σε κακό επαγγελματία, γιατί υπάρχει και αυτό (ιδίως όταν πχ ανοίγει μία γνωστή μπάντα και εσένα δεν σου δίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία σημασία) βοηθάει πάρα πολύ να έχεις εφαρμόσει τα βήματα 1-9… 12. ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ! Αυτό που ακούς στο μόνιτορ είναι αυτό που παίζεις. Αν εσύ παίζεις σκατά ή ο ήχος σου είναι ένα μάτσο από σκουπίδια, ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ. 13. ΜΑΘΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ που θέλεις να ακούς για να γουστάρεις και για να κάνεις ευχάριστη τη δουλειά όλων. Δεν είναι δύσκολο, απλά σκέψου από πριν ένα βασικό μπούσουλα του τύπου: «Θέλω να ακούω όλα τα όργανα από λίγο, με λίγο παραπάνω τις φωνές και τη κιθάρα μου». Σε μία φράση έχεις κάνει το 80% της δουλειάς. Με λίγες διορθώσεις, σε 5 λεπτά, και με τη προϋπόθεση όλων των προηγούμενων, έχεις τελειώσει και έχεις πάει για καφέ – μπύρα – καμάκι τη σερβιτόρα (ΟΧΙ), ύπνο – ότι ΣΚΑΤΑ θες ! 14. Όταν ο ηχολήπτης λέει «Θέλω μόνο μπότα» πάει να πει ότι θέλει ΜΟΝΟ μπότα. Οπότε καλό θα ήταν να μην παίζει ο κιθαρίστας Metallica, ο μπασίσταςGRADLEOFFILTH, κ ο πληκτράςBONJOVI, ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, την ώρα που κάποιος προσπαθεί να ρυθμίσει τις συχνότητες ενός μόνο οργάνου…. Υπομονή, θα έρθει η σειρά σας. 15. Όταν επιτέλους σου δίνεται ο χρόνος που θες να ρυθμίσεις το όργανό σου και το μόνιτόρ σου, μη παίζεις Τσαικόφσκι αν δεν είναι μέσα στο πρόγραμμά σου. Παίξε κάτι από αυτά που θα παίξεις και μετά, ώστε τα σήματα που θα δώσεις στη κονσόλα να είναι όσο πιο κοντά σε αυτό που θα ακολουθήσει μετά. 16. Έχε στο νου σου ότι το venue ΑΔΕΙΟέχει εντελώς διαφορετικό ήχο από αυτόν που θα έχει σε λίγο, με κόσμο. Οπότε αν εσένα σου ακούγεται κάτι με πολύ βάθος, δεν είναι τίποτα,είναι απλά επειδή ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΘΟΣ! (Σε λίγο δεν θα υπάρχει…. Γκεγκε?) 16. Έχε στο νου σου ΠΑΝΤΑ ότι όσο περνάει η ώρα το αυτί σου κουράζεται και «χαλάει» τον ήχο σου στον εγκέφαλό σου. Γι’ αυτό πρέπει να εφαρμόσεις ΟΛΑ τα παραπάνω βήματα, και να μην αρπάζεις τον τεχνικό ΗΧΟΥ (το τονίζω όχι τυχαία…) για πράγματα που δεν ευθύνεται. 17. Έχε στο νου σου ότι όσο περνάει η ώρα, αν κάνεις τη μαλακία να πίνεις, συμβαίνουν τα εξής τινά: α) παίζεις ΣΚΑΤΑ (εκτός αν είσαι ο Rory) β) ακούς ΣΚΑΤΑ γ) είσαι ευέξαπτος και μπορεί να υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητές σου (πχ πάνω σε ένα σόλο και να κάνεις μία μαλακία που θα σκίσει παντελώς τον ήχο). 18. Μαζεψε τον εξοπλισμό σου ΕΓΚΑΙΡΑ ώστε να μην αναγκάσεις τον ηχολήπτη να αφήσει τον εξοπλισμό σου σε μία γωνία του μαγαζιού που δεν θα σου αρέσει. Επίσης με αυτό τον τρόπο θα αποτρέψεις οποιοδήποτε ΜΠΕΡΔΕΜΑ μεταξύ εξοπλισμού δικού σου και του ηχολήπτη. Αν πάλι θες χρόνο να ξεκουραστείς μετά το σόου, απλά εξήγησέ του, ζήτα του μισή ώρα διάλειμα (ναι είναι διάλειμμα γιατί η δουλειά σου δεν τελείωσε ακόμα) και μαζεύετε μαζί μετά. 19. Πιες μια μπύρα με τον ηχολήπτη σου, (όπως και με τον ιδιοκτήτη του venue–για άλλους λόγους). Μία καλή ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ σχέση με τον πιο ΔΙΚΟ ΣΟΥ άνθρωπο των liveσου, offstage, βοηθάει και onstage. Σε μία στιγμή που κάτι θα ξεχάσεις ή θα κάνεις λάθος, θα τρέξει να σε βοηθήσει. Αλλιώς θα κάνει τα τυπικά και καλά θα κάνει. 20. Γενικά, ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ! Γκρίνια Onstageδεν αποφέρει τίποτα! Φέρσου όμορφα, ευγενικά και πολιτισμένα σε όλους τους εργαζόμενους εκείνη τη βραδιά, συμπεριλαμβανομένου και του τεχνικού σου. Είναι το 6ο μέλος (αν είστε 5…) είτε το θες είτε όχι!
    2 βαθμοί
  9. Παραμύθι με όνομα για αρχαρίους με ψηφιακούς δράκους, ηλεκτρονικές νεράιδες, μάγισσες με σκουπόξυλα πυριτίου και λοιπά δυαδικά ξωτικά σε audio κάστρα... Κόκκινη κλωστή δεμένη… Μια φορά κι έναν καιρό, στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής, ο βασιλιάς «δίσκος βινυλίου», κάλεσε τον τρανό μάγο PHILIPS, με σκοπό να του βρει έναν τρόπο, ώστε ο ίδιος να καταστεί πιο προσιτός στους μουσικόφιλους υπηκόους του που παραπονούνταν από καιρό εις καιρό για τη χρηστικότητα και την εν γένει εργονομία της εξουσίας που τους ασκούσε. Ο μάγος λοιπόν, αφού είδε και απόειδε, τελικά ανακάλυψε μέσα σε μια φτωχική πλαστική καλύβα, τη φτωχή πλην τίμια μεταλλοπούτα «κασέτα» να κοιμάται σ’ ένα σωρό από ρινίσματα σιδήρου. Χρίζοντάς την με συνοπτικές διαδικασίες ως ακόλουθη του βασιλιά, του έλυσε το πρόβλημα της επαφής με τους υποτελείς του ακόμη και στο πιο μακρινό χωριό της χώρας. Έτσι, για χρόνια πολλά, γαλήνη επικρατούσε στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής και όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Όμως, ο χρόνος είναι σκληρός και ο βασιλιάς γέρασε κινδυνεύοντας να μείνει χωρίς διάδοχο. Κάτω από το βάρος των συνθηκών, επιστρατεύτηκε για άλλη μια φορά ο μάγος «PHILIPS» για να δώσει τη λύση. Αυτός, αφού είδε και ματαπόειδε, συμβουλευόμενος το κόκκινο βιβλίο του, έφτιαξε ένα μαγικό φίλτρο που βοήθησε την βασίλισσα «τεχνολογία» να χαρίσει στο βασιλιά «βινύλιο» τον πολυπόθητο διάδοχο. Το όνομα δε αυτού «cd». Ο πανδαμάτωρ χρόνος, χαϊδεύοντας στοργικά με όρους σχετικότητας το πριγκιπόπουλο, το ώθησε να ανδρωθεί γρήγορα και μόλις στην εφηβεία του να ανέβει στο θρόνο (αν και δεν έπεισε ποτέ ότι του αξίζει), παραγκωνίζοντας τον γέρο πατέρα του. Παράλληλα, ήρθε η ώρα της (φτωχής πλην τίμιας όπως προείπαμε ανωτέρω) «κασέτας» να βγει στη σύνταξη, χωρίς μάλιστα να λάβει «εφάπαξ», ως ελάχιστη ανταμοιβή για τις τεράστιες υπηρεσίες που προσέφερε στο κοινωνικό σύνολο. Να ‘μαστε λοιπόν και στην ανάγκη για την δική της διαδοχή και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις στο ρόλο που καλείται να αναπληρώσει ο επερχόμενος αντικαταστάτης της. Άλλοι καιροί, άλλα ήθη πια, επιβάλουν την ανάθεση ανεύρεσής του στο Γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer-IIS σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Erlangen και εταιρείες όπως η Thomson Multimedia, CNET, AT&T. Σαν αποτέλεσμα της συνεύρεσης όλων αυτών με τη βασίλισσα «τεχνολογία» γεννιέται το νόθο (κατά τις δισκογραφικές εταιρείες πάντα), MPEG-Layer 3 ή κατά κόσμον MP3. Θα ανταποκριθεί στο ρόλο του; Ποιος ξέρει; Ίδωμεν… Μέχρι τότε θα ζούμε εμείς καλά και αυτοί (οι εταιρείες ως την στιγμή που θα το αξιοποιήσουν δημιουργικά) μάλλον χειρότερα… Εxtras Επιστροφή στην πεζή πραγματικότητα, ξεκινώντας με μια αναφορά σε σημαντικές στιγμές από τη ζωή των πρωταγωνιστών του παραμυθιού. 1948 Η βιομηχανία πετρελαίου παρουσιάζει ένα πλαστικό πολλαπλής χρήσης το πολυβινυλοχλωρίδιο (PVC). Δίνεται λοιπόν ευκαιρία για τη δημιουργία δίσκων με στενό αυλάκι. 1963 Η Philips στην έκθεση του Βερολίνου παρουσιάζει την κασέτα. 1978 Η Philips ανακοινώνει το Compact Disc, το γνωστό μας CD. 1981 Η Philips παρουσιάζει το CD και σε συνεργασία με τη SONY παράγουν ένα ψηφιακό δίσκο για εμπορική χρήση. 1982 Ξεκινά στην Ιαπωνία η παραγωγή CD Hardware και Software. 1983 Την 1η Μαρτίου το CD κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Αγγλία. Θεωρήθηκε η μεγαλύτερη καινοτομία στη μουσική βιομηχανία μετά το δίσκο βινυλίου. 1987 Ξεκινάει η προσπάθεια της συμπίεσης του ψηφιακού ήχου στο Ινστιτούτο Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων Fraunhofer-IIS. Ο αρχικός αλγόριθμος που δημιουργήθηκε ήταν ο MPEG Layer 1 που ήταν και ο πρόγονος του MPEG Layer 3 δηλαδή του MP3. 1988 Για πρώτη φορά οι πωλήσεις CD ξεπερνούν αυτές των δίσκων βινυλίου. 2005 Ο υποφαινόμενος συγγράφει το ανωτέρω παραμύθι, βλέποντας στον ύπνο του εφιάλτες με τον Αίσωπο ως DJ, να του πετά CD σε άψογη φρίσμπι τεχνική, με στόχο το λαιμό του. Μπανάκι στο ποτάμι του ιδρώτα του δεν έκανε ακόμη, αλλά που θα πάει… ίσως στο επόμενό του θέμα… Τι είναι επιτέλους αυτό το MP3; Κάθε ηλεκτρονικός υπολογιστής με λειτουργικό Windows χρησιμοποιεί σαν βασικό αρχείο αποθήκευσης ήχου το Wave (.wav). Το MP3 (.mp3) δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά μια συμπιεσμένη μορφή του. Παράγεται μέσω software το οποίο χρησιμοποιεί έναν απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης (σημ. ο απωλεστικός αλγόριθμος κατά τη διαδικασία της συμπίεσης χάνει για πάντα κάποιο μέρος της πληροφορίας το οποίο δεν μπορεί πλέον με κανένα τρόπο ν’ ανακτηθεί). Ο εν λόγω λοιπόν, για να μειώσει το μέγεθος του αρχικού ασυμπίεστου αρχείου εκμεταλλεύεται μια ιδιαιτερότητα της ανθρώπινης ακοής που ονομάζεται ακουστική σκίαση. Με απλά λόγια, ανιχνεύει τα στοιχεία εκείνα από την αρχική μουσική πληροφορία που δεν θα είναι σε θέση (θεωρητικά) το ανθρώπινο αυτί να διακρίνει και τ’ αφαιρεί. Κι όμως εδώ το «μέγεθος» μετράει Ένα κοινό CD χωράει 700MB δεδομένων. Ένα τρίλεπτο μουσικό κομμάτι ασυμπίεστο, έχει μέγεθος 30MB. Συμπερασματικά μπορούμε σε ένα CD να «στριμώξουμε» 23 τρίλεπτα μουσικά κομμάτια. Ένα κοινότυπο MP3 αρχείο των 128 Kbps παράγεται με συμπίεση 1/10 οπότε εύκολα πλέον υπολογίζουμε ότι στο CD μας μπορούν να χωρέσουν περίπου 230 κομμάτια. Ε! ναι λοιπόν, το μέγεθος στην περίπτωσή μας παίζει σημαντικό ρόλο. Και με την ποιότητα; Τι γίνεται; Τα αρχεία MP3 δεν είναι όλα στον ίδιο βαθμό συμπιεσμένα. Το ποσοστό της συμπίεσης που θα έχει το κάθε αρχείο το επιλέγουμε οι ίδιοι κατά τη δημιουργία του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό συμπίεσης τόσο μικρότερο θα είναι και το αρχείο. Απ’ την άλλη όσο περισσότερο το συμπιέζουμε, τόσο περισσότερη πληροφορία χάνουμε, με άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του ήχου. Το μέγεθος της συμπίεσης που εφαρμόζουμε μετριέται σε Kbps (Kbit/δευτερόλεπτο). Η μέτρηση αυτή δεν αφορά το ποσοστό ή το λόγο συμπίεσης αλλά το ρυθμό ροής των δεδομένων. Εύκολα όμως μπορούμε να υπολογίσουμε και το λόγο αυτό, αφού γνωρίζουμε ότι ο ρυθμός ροής δεδομένων του ασυμπίεστου ήχου είναι 1360 Kbps. Π.χ. σ’ ένα MP3 των 128 Kbps ο λόγος συμπίεσης θα είναι περίπου 1/10 (1360 : 128 = 10,63). Με την εξέλιξη του αλγόριθμου συμπίεσης στο πέρασμα του χρόνου, φτάσαμε στο σημείο ένα MP3 των 320 Kbps σε VBR (μεταβλητό ρυθμό συμπίεσης) να μην έχει καμία «ακουστή διαφορά» στην ποιότητα του ήχου από ένα CD στα μη «εκπαιδευμένα αυτιά» (αν και τα τελευταία εκτίθενται πολλάκις σε blind test…). Από την άλλη ένα MP3 των 128 Kbps να έχει ικανοποιητικότατη ποιότητα για τον μέσο ακροατή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και αρκούντως μικρό μέγεθος ώστε να αποτελεί χρυσή τομή για πλήθος χρήσεων. 2006 Νίκος Παπαρρόδου
    2 βαθμοί
  10. και εμενα με κουρασε..το εκλεισα στο τελος. Εχουμε ξαναδει διαδραστικες ταινιες. Δεν ειναι κατι τοσο πρωτοποριακο. Η συνολικη σειρα Black mirror ομως ειναι ολα τα λεφτα{ για οποιον βλεπει σειρες}
    2 βαθμοί
  11. γιατι τετοια αυτομαστιγωση, οπως αναφερθηκε και πιο πανω ? βασικα συγγνωμη αλλα διαφωνω με ολα εκτος απο το 6 και το 11 Πολλες φορες οι DIY καταστασεις ειναι καλύτερες απο τις επαγγελματικές γιατι δεν το κανεις για τα λεφτα. ή ακομη και να μην ειναι , ειναι η διαδρομη που μετραει για το φτιαξεις και οχι το απολυτο αποτελεσμα. θελω να πω οτι μπορει καποια λεπτομερια να μην ειναι τελεια αλλα δεν πειραζει γιατι μερους του παιχνιδιου ειναι να μαθεις. παραδειγμα1 : Φτιαχνω πεταλακια για κιθαρα και μπασο. μου κοστιζουν λιγο [μαξ 35 ευρω με ολα μεσα, πολλες φορες κατω απο 20] και ειναι πιο ωραια συνηθως απο τα πρωτοτυπα γιατι δεν ειμαι βιομηχανια να τα κανω μπαμ μπαμ . καθομαι το ψαχνω , το μελεταω βελτιωνω υπαρχονται kit και σχεδιαζω το κουτι με υπομονη οπως μου αρεσει. Με ηρεμει η διαδικασια και γινομαι δημιουργικος, όπως ο επαγγελματιας που δουλευει με το ωραριο εργασιας του δεν μπορει να κανει. γιατι το αφεντικο ή ο χρονος πιεζουν. δεν λεω οτι ειναι τελειο το αποτελεσμα αλλα ειναι σιγουρα καλο και συνολικα πιο value for money απο το να αγορασεις ενα πεταλι ετοιμο. στο facebook πριν ενα μηνα εφτιαξα μια σελιδα για να παρουσιαζω τι κανω CK.Pedals ειναι λιγο υλικο ακομη αλλα προσπαθω. --------- παραδειγμα2 :Εχω δοκιμασει επισης να επισκευασω οργανο [ενα warwick corvette που εχω] και το οποιο δεν το αναλαμβανε κανεις επαγγελματιας. Κανεις ομως , περα απο την warwick που μου ειπε να αλλαξω ολο το μπρατσο.μου κοστισε 10 ευρω και πολλήηη σκεψη για να το κανω. Το εκανα τοσο καλα που ενας τεχνικος με τον οποίο επικοινωνησα [Π.Οικονομακης] μου ειπε οτι εντυπωσιαστηκε και οτι δεν περιμενε ποτε να δουλεψει και οτι θα χρησιμοποιησει την τεχνικη που χρησιμοποιησα σε μελλοντική πιθανη περιπτωση. Υπαρχει νημα με εξηγηση στο φορουμ. https://www.noiz.gr/community/profile/6266-conkal/?do=content&type=forums_topic&change_section=1 παραδειγμα3 :Σε αλλο τομεα, των υποογιστων, εχω επισκευασει με ghetto-hack CPU socket μητρικης με κομμενα πινακια και παιζει ακομη. Ο ρομαντικος οπως λες κατασκευαστης/επισκευαστης εχει ανεση χρονου γιατι δεν τρεχει το ρολοι και υπομονη για κατι δικο του και αγαπη για το αντικειμενο και ως εκ τουτου το αποτελεσμα ειναι πολλες φορες καλο. Επισης ακομη και αν δεν ειναι , ειπαμε , ειναι η διαδρομη που μετραει και πως εκανες το μυαλο να σκεφτει για το επομενο project
    2 βαθμοί
  12. Κουφέτο! Θα με κάνεις να πάρω το μπουκάλι δίπλα μου Γιωργάρα......
    2 βαθμοί
  13. Μισή ώρα ηρεμίας.... Ό Neil, 2 ουισκάκια, 3-4 τσιγάρα, ζεστούλα δίπλα στο αναμμένο τζάκι, έξω το έχει στρώσει αν και σταμάτησε να χιονίζει. Τι άλλο να ζητήσει ο άνθρωπος..... Εντάξει ίσως υπάρχουν ακόμα 2-3 πραγματάκια αλλά για την ώρα όλα OK!
    2 βαθμοί
  14. ναι και μου είχε δημιουργήσει ανάλογο συναίσθημα... δεν την ξανάκουσα (όπως φαντάζομαι θα γίνει και με την εν λόγω) και συνέχισα την ζωή μου... θέλω να πω ότι η "αντικειμενική" καλλιτεχνική αξία σε συνάρτηση με τις όποιες προσχεδιασμένες επιλογές (σωστές ή λάθος) σπάνια έχουν γραμμικά αποτελέσματα στην καριέρα του οποιουδήποτε... αυτό τουλάχιστον έχω προσωπικά εισπράξει 35 χρόνια στο κουρμπέτι... η "συνταγή της επιτυχίας" δεν "γράφεται" ώστε να αναπαραχθεί... ήταν είναι και θα είναι το holy grail που το κυνήγι του θα κρατάει ζωντανό τον κάθε καλλιτέχνη και παραγωγό... αλλά και όταν (και αν ποτέ) το αποκτήσει, αυτό θα "αυτοκαταστραφεί" κατά την χρήση και θα οδηγήσει στην εκ νέου (και σχεδόν) εκ του μηδενός αναζήτησή του... θεωρώ λοιπόν λίγο ανεδαφικές τις συγκρίσεις (σε αυτό το επίπεδο εννοείται)...
    2 βαθμοί
  15. όχι ρε Βαγγέλη... προς θεού... ποιο θέμα υπήρξε άλλωστε για να χαλάσει... πάντως πλάκα πλάκα ενώ αρχικά πήρα ένα ευχάριστο feedback από ένα νέο κορίτσι κι είπα να το μοιραστώ εδώ (όπως κάνω κατά καιρούς σε ανάλογο mood), ε κατόπι δεν το κρύβω... κουράστηκα λίγο με την υπερανάλυση (φαντάσου λείπει πια και ο Παναγιώτης και έχω ξεσυνηθίσει κάπως )... προσωπικά έχω πολλά χρόνια τώρα "χαλαρώσει" την κρίση μου απελευθερώνοντας αρκετά την τέρψη μου... τι με με νοιάζει εμένα με ποιαν μοιάζει και με ποιον θα παντρευτεί αύριο... μου κανε κλικ τη στιγμή?... άκουσα και είδα ένα βιντεάκι (δεν παρακολουθώ και με ζέση τα σύγχρονα μουσικά δρώμενα όπως φαντάζομαι εσείς ώστε να μου συγκρουσθεί με τις "χ" παραστάσεις ως reference "χαλώντας" με) και πέρασα μερικά ευχάριστα λεπτά... κι αυτό θα συνεχίσω να κάνω είτε ακούγοντας κάτι "ψαγμένο" είτε κάτι εμφανώς commercial... για μένα λοιπόν δεν υπήρξε θέμα... για κάποιους από εσάς υπάρχει (ως διαφορετική στάση σας στο συγκεκριμένο ερέθισμα πάντα)... θεμιτόν και φυσικά ΣΕΒΑΣΤΟΝ...
    2 βαθμοί
  16. 1 βαθμός
  17. εγω συγκινηθηκα με το τρικυκλο απο πισω..μιας κ βρισκω κομματια παζλ - legos...μεσα στο studio μου... Ποσο καταληψη εχει κανει και ο δικος μου ο μπαγασας στο σπιτι..που πλεον δεν τα παρατηρω.
    1 βαθμός
  18. Το ηλεκτρικό μπάσο αν και είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στις μοντέρνες ποπ και ροκ παραγωγές τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζεται ως "φτωχός συγγενής" , ειδικά σε σχέση με την ηλ.κιθάρα. Αυτό βέβαια είναι από μόνο του οξύμωρο καθώς μιλάμε και πάλι για μια ηλεκτρική κιθάρα.... Αυτό σημαίνει πως και στο ηλεκτρικό μπάσο μπορούμε (αν αυτό είναι βέβαια επιθυμητό) να ακολουθήσουμε προσεγγίσεις αντίστοιχες με την ηχογράφηση της κιθάρας, να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή την ιδιαιτερότητα ενός συστήματος όργανο-ενίσχυση-χώρος και το πως αυτά τα στοιχεία αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ταυτόχρονα μπορούμε να ασχοληθούμε και με την direct ηχογράφηση του οργάνου και πιθανότατα με τον συνδυασμό των δύο. Ας δούμε κατ'αρχάς τι μας προσφέρει η κάθε περίπτωση... Η απ'ευθείας (direct) ηχογράφηση μας προσφέρει μια πιο "ακριβή" και άμεση "εικόνα" του οργάνου απαλαγμένη από άλλα επεξεργαστικά στάδια (ενίσχυση) αλλά και από μέσα που επιδρούν στον χαρακτήρα και στο ηχόχρωμα (μικρόφωνα - χώρος). Ταυτόχρονα μας δίνει (υπό συνθήκες) ένα πληρέστερο συχνοτικά και δυναμικά υλικό για να δουλέψουμε, ενώ δεν αποκλείει και την μετέπειτα χρήση ενισχυτή (αν χρειαστεί) μέσω reamping. Απαραίτητη προυπόθεση για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος η κατάλληλη ενίσχυση του σήματος σε line level. Στα μείον θα μπορούσαμε να βάλουμε το υπερβολικά "στεγνό" και "δισδιάστατο" σήμα, την έλειψη ιδιαίτερου χαρακτήρα (αν και η προενίσχυση μπορεί να είναι ιδιαίτερα δραστική) και φυσικά την πιθανότατα διαφορετική αίσθηση που μπορεί να έχει για τον μη εξοικοιωμένο χειριστή-μουσικό αυτή η συνδεσμολογία. Η ηχογράφηση μέσω μικροφώνου και ενισχυτή από την άλλη πλευρά μας δίνει ένα σαφέστατα πιο χρωματισμένο και με χαρακτήρα αποτέλεσμα, ανάλογα με τον χώρο, τα μικρόφωνα, την τοποθέτηση κλπ κλπ Έτσι όπως και στην περίπτωση της κιθάρας και ανάλογα με την τοπολογία του ενισχυτή, τον τύπο και την θέση του μικροφώνου μπορούμε να επιτύχουμε από "απαλά" χρωματισμένο ήχο έως ακραία υπεροδηγημένο. Στα μείον θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε τους περιορισμούς στο συχνοτικό και δυναμικό περιεχόμενο όπως αυτοί καθορίζοντε από τον συνδυασμό ηχείου-μικροφώνου-χώρου, τον υψηλότερο θόρυβο αλλά και την μη αναστρέψιμη παρέμβαση στην ηχητική πηγή. Και οι 2 πλευρές λοιπόν έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και όπως συνήθως η καλύτερη επιλογή βρίσκεται κάπου στην μέση, στον συνδυασμό δηλαδή και των δύο. Ας δούμε λοιπόν πως θα μπορούσαμε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα και τι θα πρέπει να προσέξουμε. Σε ότι αφορά την απ'ευθείας (direct) ηχογράφηση,όπως είπαμε είναι πολύ σημαντική η σωστή ενίσχυση του σήματος σε line level, με άλλα λόγια η επιλογή προενίσχυσης....Έτσι είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε αν θέλουμε απόλυτα καθαρή ενίσχυση ή κάτι πιο χαρακτηριστικό και χρωματισμένο. Ανάλογα λοιπόν με το τι θέλουμε επιλέγουμε και την ανάλογη υλοποίηση. Και σε αυτή την περίπτωση οι solid state προενισχύσεις (και ειδικότερα οι σύγχρονες με ic's) προσφέρουν πιο γρήγορο transient response από τις αντίστοιχες λυχνίας (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό - το πιο αργό response σε συνδυασμό με το πιθανό soft clipping μπορεί να δημιουργήσει ένα πολύ επιθυμητό subtle compression effect). Πολύ καθοριστικός παράγωντας είναι και η παρουσία ή όχι μετασχηματιστών εισόδου και εξόδου και ο τρόπος που αυτοί επιδρούν στο χαμηλώτερο συχνοτικό φάσμα. Εδώ πολύ συχνά γίνεται μια παρανόηση καθώς σε πολλές προενισχύσεις με traffos που περιλαμβάνουν είσοδο HiZ το σήμα ΔΕΝ περνάει από τον μετασχηματιστή εισόδου.Σε αυτή την περίπτωση και αν θέλουμε να αξιοποιήσουμε και τους μετασχηματιστές εισόδου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα DI και στην συνέχεια την mic είσοδο....γενικότερα σε πολλά preamps η HiZ είσοδος δεν μοιράζεται την ίδια διαδρομή (στο σύνολο της) με την mic και αξίζει τον κόπο να πειραματιστούμε με την παρεμβολή ενός DI. Προσωπικές μου επιλογές στο θέμα είναι τα line amps από broadcast modules όπως Telefunken & Siemens της σειράς Vx72 ή το 1272 της Neve. Στα αυτιά μου δίνουν την εικόνα ενός πολύ πλούσιου αποτελέσματος με πολύ έντονο χαρακτήρα στα χαμηλομεσαία, πολύ συμπαγή ήχο και πολύ "απαλά" ψηλά. Γενικά προτιμώ σαφέστατα το χαρακτηριστικό αποτύπωμα των μετασχηματιστών αυτού του τύπου ειδικά σε discrete tranzistor preamps-line amps όπως αυτά που ανέφερα. Σε ότι αφορά την ηχογράφηση με μικρόφωνο, είναι πολύ βασικό να θυμόμαστε ένα πολύ απλό πράγμα....σκοπός μας είναι κατ'αρχάς να ηχογραφήσουμε αυτό που ακούμε....δηλαδή πολύ απλά να μας ικανοποιεί αυτό που ακούμε από τον ίδιο τον ενισχυτή του (που σημαίνει πως έχουμε κάνει την σωστή επιλογή ενισχυτή και καμπίνας). Προσωπικά αυτό που θέλω να πάρω τις περισσότερες φορές από έναν ενισχυτή μπάσου είναιένα πιο "ζωντανό" υψηλομεσαίο συχνοτικό τμήμα (το attack από τα δάκτυλα ή την πένα) και τον όποιο "αέρα"....Γι'αυτό τον λόγο επιλέγω συνήθως καμπίνες μικρότερου συνολικού όγκου και πιο "κιθαριστικής" λογικής όπως η τρομερή 4 x12" JCM800 BASS SERIES...αντίστοιχα και σε ότι αφορά την επιλογή μικροφώνου τα ribbon είναι μια πολύ καλή λύση για την περίπτωση καθώς τα περισσότερα αποτυπώνουν με ιδιαίτερη λεπτομέρεια το μεσαίο τμήμα του συχνοτικού φάσματος με πολύ smooth άκρα. Από εκεί και πέρα πολύ καλές επιλογές μπορεί να είναι και πολλά δυναμικά με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως τα SM7b & MD441, MD421, RE20 κλπ κλπ αλλά και κάποια πιο "ιδιαίτερα" LDC όπως τα U87, MA200, M147, U47FET κλπ κλπ Σε ότι αφορά την επιλογή προενίσχυσης ισχύει ότι και πιο πάνω με τον επιπρόσθετο παράγωντα της "συμπεριφοράς" των δυναμικών και ribbon και άρα την ανάγκη για το καλύτερο δυνατό matching σε ότι αφορά το απαραίτητο input gain & impedance. Αυτό που θα πρέπει οπωσδήποτε να προσέξουμε αν θέλουμε να συνδυάσουμε τα 2 διαφορετικά κανάλια είναι τυχόν προβλήματα φάσης που πολύ εύκολα μπορούν να "καταστρέψουν" την όλη προσπάθεια δημιουργώντας ένα εξαιρετικά αδύναμο bass track. Σε ότι αφορά το θέμα της επεξεργασίας με eq των tracks κατά την ηχογράφηση, αν και προσωπικά θεωρώ την ισοστάθμιση περιττή αν έχει γίνει προσεκτική δουλειά (με εξαίρεση ίσως κάποιο ελαφρύ HighPass στο direct κανάλι ώστε να το "απελευθερώσει" από "περιττή" πληροφορία), καλό θα είναι να είμαστε προσεκτικοί στο πόσο παρεμβατική θα είναι αυτή. Μην ξεχνάμε ότι "ότι γράφει....δεν ξεγράφει". Για περισσότερα σχετικά με την ισοστάθμιση σας παρπέμπω στο σχετικό άρθρο. Γενικά στο μπάσο κατά την ηχογράφηση η ισοστάθμιση θα πρέπει να έχει μάλλον "επιδιορθωτικό" χαρακτήρα με αναιπαίσθητες επεμβάσεις. Αν το υλικό μας έχει κάποιο έντονο συχνοτικό πρόβλημα καλό είναι να αναζητήσουμε την λύση στα αρχικά στάδια της δημιουργίας του, δηλαδή στο παίξιμο, στο όργανο αλλά και γιατί όχι στην ίδια την ενορχήστρωση. Σε ότι αφορά την δυναμική επεξεργασία ισχύει μεν το ίδιο, από την άλλη όμως προσωπικά την θεωρώ απαραίτητο συστατικό ενός πετυχημένου bass track. Πιο συγκεκριμένα για το μεν direct track συνήθως η επιλογή μου είναι κάποιο "αργό" tube compressor με smooth αλλά αρκετά γρήγορο release ώστε να διατηρεί ένα καλό μέσο level εξομαλύνωντας και στρογγυλεύωντας τις άκρες, χωρίς όμως να δημιουργεί ακουστό pumping και για το μικρόφωνο κάποιο πιο "γρήγορο" και "άγριο" FET comp που θα τονίσει πιο πολύ την δυναμική κίνηση του οργάνου αλλά και θα κάνει πολύ πιο έντονη την αίσθηση του χώρου αναδεικνύωντας το σώμα κάθε νότας εκτός από το attack.....και στις 2 περιπτώσεις είναι τρομερά χρήσιμο να υπάρχει η δυνατότητα για sidechain έλεγχο του gain reduction μέσω κάποιου HP φίλτρου. Πολλές φορές είναι πολύ καλή ιδέα η χρήση του compression παράλληλα και η ηχογράφηση του σε διαφορετικά tracks ή ακόμη και ο συνδυασμός και σε σειρά και παράλληλα....με εξαίρεση ίσως την παράλληλη σύνδεση τα VCA comps και o smashing χαρακτήρας τους δεν αποτελούν για εμένα καλή λύση για το ηλ.μπάσο (τουλάχιστον όχι στο tracking). Αυτά τα λίγα για αρχή... πειραματιστείτε και μην ξεχνάτε τα εξής - Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το "σωστό" και εμπνευσμένο παίξιμο. - Τίποτα δεν μπορεί να διορθώθεί τελείως εκ των υστέρων.... - Τίποτα δεν είναι λάθος αν ακούγεται σωστά...."if it sounds good, it's good" (J.Meek) * Αναδημοσίευση απο το αρχικό άρθρο 25/07/09.
    1 βαθμός
  19. νομίζω έχουμε μπερδέψει τον όρο... αυτοί δεν είναι σεσιονάδες τελικά ούτε studio cats... (όχι ότι δεν θα τα κάταφερναν άνετα ή ότι οι μισοί σίγουρα το έχουν κάνει...πχ Aronof, Lucather κλπ) είναι γενικά ονόματα που πρέπει να κάνουν τη δουλειά και να μείνουν στην αφάνεια, με έμφαση στο τελευταίο. Επίσης δείχνει ξεκάθαρα πως είναι να προσπαθείς και να καταφέρνεις τελικά να βγείς από την αφάνεια και ενδεχομένως να γίνεις και συ αστέρι ή να ...κάνεις το ίδιο με όσους με τη σειρά σου προσλάβεις. Επίσης το ότι αυτός που γράφει το κομμάτι τα παίρνει όλα και κάνει κουμάντο (αφού για τον καλύτερο καιρό του τα παίρνει ο μάνατζερ - συμβαίνει με όλους) Γενικά το βρήκα σκληρό και ρεαλιστικό. Εκείνο που για άλλη μια φορά κατάλαβα είναι τι cool τύπος είναι ο Alice Cooper και τι χαμαιλέων επί 50 σχεδόν χρόνια....
    1 βαθμός
  20. https://smart.noiz.gr/details.php?id=406093 Τρομερό μηχάνημα, πεντακάθαρο για πεταλιερες...
    1 βαθμός
  21. Με το Hired Gun δεν τρελάθηκα. Μου έμεινε περισσότερο το butthurt του τύπου που απολύθηκε από τον B. Joel (και η γαϊδουριά του Joel αν όλα αυτά ισχύουν). Το "Bandersnatch" πραγματικά πρωτοποριακό και ανοίγει σημαντικούς δρόμους - αλλά σαν ταινία 5/10 max. Πολύ ωραίος ήταν ο μονόλογος του Pac-Man (δείτε την ταινία - δεν βάζω spoilers) .
    1 βαθμός
  22. Μια και μιλάς για partcasters (που βλέπω ότι έχεις φτιάξει και όπως λες έχεις δρόμο για κατασκευές), λέω ότι διαφωνώ στα περισσότερα 1. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ. Προφανώς και θα το φτιάξεις πιο φτηνά, απλά πρέπει να είναι και ο στόχος σου σωστός. Εξηγούμαι... Όταν αποφάσισα να φτιάξω τη Giger http://www.customshop.gr/?btp_work=the-gigers-tribute-tele ήθελα να φτιάξω μία κιθάρα επιπέδου Customshop. Έχω λοιπόν υλικά Customshop, φινίρισμα Customshop, setup Customshop...με τα μισά λεφτά (και βάλε) που θα χρειαζόμουν για Customshop επίπεδο. Άσε που ξέρω πια πόσο κοστίζει το logo της Fender! 2. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΠΙΟ ΚΑΛΟ. Ότι και παραπάνω...έφτιασα κάτι πιο καλό από αυτό που θα έβρισκα στο εμπόριο! 3. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ. Αυτό δεν πιστεύω ότι το λέει κανένας.... 4. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Εάν χρησιμοποιείς σωστά υλικά, δεν γίνεται να αποτύχεις...τι στο καλό τα περισσότερα bolt on σε 4 βίδες στηρίζονται! 5. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΩΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Μαζί σου 6. ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΝΑΔΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ. Εδώ πάλι εξαρτάται από το πόσο εγκρατής είσαι και τις γύρω οικονομικές συνθήκες. Τα περισσότερα όργανα τα έφτιαξα με το δολάριο στο 1,50 και τα τελωνεία στο κόσμο τους! Εξαρτάται επίσης από τους στόχους που έχεις βάλει. Όταν ξεκίνησα το customshop σαν ιδέα είχα κάποιες κιθάρες consept στο μυαλό μου. Σήμερα λοιπόν που έχω 14, ξέρω ότι μου λείπει μία ακόμα για να κλείσω...έχω σχεδόν όλα τα υλικά που χρειάζομαι αλλά μου λείπει ο ξυλογλύπτης για να μου τη σκαλίσει! Και πάλι...γιατί να σταματήσεις? 7. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ. Εάν χρησιμοποιείς σωστά υλικά, δεν γίνεται να αποτύχεις (δις)...άρα θα φτιάξεις ένα καλό όργανο και θα το χρησιμοποιήσεις. 8. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑΣ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. Φυσικά και είναι αξίας...τα καλά υλικά δεν είναι φτηνά. 9. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΟΜΩΣ. Φυσικά δεν είναι δύσκολο. Ακόμα και στη περίπτωση που δεν μπορείς να βιδώσεις μία λάμπα (όπως εγώ), βρίσκεις τους σωστούς συνεργάτες. Η πείρα λέει ότι φτηνότερα θα σου έρθει από το να προσπαθήσεις μόνος. 10. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Εδώ συμφωνώ 11. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ. Είναι... 12. ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Προφανώς, αλλιώς το κάνεις επάγγελμα. Κάνα 2 που είχα δώσει σε βαφτηστήρια κλπ, όταν είδα και δεν τις χρησιμοποιούσαν...τις πήρα πίσω!!! και 13. από εμένα...τα έχουμε ξαναπεί βέβαια...όταν κάνεις partcaster ή θα το κάνεις για πλάκα, οπότε δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω ή θα κάνεις κουστούμι στα μέτρα σου και σίγουρα το μέτρο σύγκρισης δεν είναι οι απανταχού κινεζιές!!! Καλή χρονιά να έχουμε
    1 βαθμός
  23. O πρώτος μήνας είναι δωρεάν, μπες-δες το ντοκυμανταίρ-βγες!!!!!
    1 βαθμός
  24. Το ειχα δει περσι. Γνωρίζοντας τα πράγματα απο μεσα, νομίζω οτι ενημερωνει αρκετά οποιον θέλει να μάθει για τον κλάδο. Ακόμα και το αρκετα μεγαλο μέρος περί της διαλυσης της μπάντας του Joel, δεν περιέχει άχρηστη πληροφορία.
    1 βαθμός
  25. o Γαβριλος{Gabriel drums} απο ενα ζευγαρι μπογκακια ξεκινησε... Αν πραγματικα το γουσταρεις ..θα βρεις τροπο ακομα και να φτιαξεις κατι απο την αρχη.
    1 βαθμός
  26. "Been there, done that" Δεν το μετανιωσα ομως. Ολα τα παραπανω ισχυουν. Αλλα και πάλι, οσο ισχυουν για να μην ξεκινησει καποιος, αλλο τοσο ειναι οι ιδιοι λογοι για να το κανει
    1 βαθμός
  27. όχι και να στεναχωρεθείς τώρα...
    1 βαθμός
  28. το μαγαζί δεν έκλεισε ποτέ. Αυτά τα λένε οι φίλοι μου και μ αρέσει που το λένε, γιατί πρώτος τους το είπα εγώ. Και βασικά το λένε γιατί δεν έζησαν, ούτε άκουσαν (ως real time listeners), ούτε ίσως μετά ασχολήθηκαν προς τα πίσω μέχρι το 75. Μ αρέσει που το λένε όμως, γιατί νομίζουν ότι μου τη λένε...
    1 βαθμός
  29. ειναι 1990 Dim αυτο.. 15 χρονια αφοτου εκλεισες το μαγαζι...
    1 βαθμός
  30. ναι... μαζί με τους yes άκουγα κι αυτά....
    1 βαθμός
  31. Για μενα καθε καλλιτεχνης σαν οντοτητα , θα πρεπει να γνωριζει που τελειωνουν οι επιρροες του και που ξεκιναει ο μιμητισμος. Οι καλλιτεχνες που εγω θαυμαζω τουλαχιστον...ολοι εχουν εμφανεστατες τις επιρροες τους ..αλλα μπορουν κ το κοντρολαρουν..Εχουν βρει την ισορροπια αναμεσα στα δυο αν θελεις. Να μπορουν να φιλτραρουν τις επιρροες τους. Πχ..Ποσο επηρρεασμενη ειναι η Αλανις και η Pj ..απο την Bush..αλλα το συνολικο ακουσμα και των δυο ..δεν θυμιζει καμια σχεση με την μουσικη της Bush σωστα? Η Bush επισης μπορει να πατησε στην Joni... σαν feel Ομως.. Ποσο επηρρεασμενος ο Vai απο τον Zappa? Για μενα καλλιτεχνης που δεν μπορει να καταλαβει την διαφορα αναμεσα στα δυο...κανει κατι με δολο προσπαθωντας να βρει ετοιμο εδαφος. {η ιστορια το εχει δειξει πολλες φορες αυτο} Βγαζω νοημα? Αλλο ενα παραδειγμα που μπορω να θυμηθω ειναι η Winehouse. .Απο την πρωτη στιγμη δεν καταλαβα για ποιο λογο ο ντορος? Ακομα δεν το καταλαβαινω. Η μουσικη της ηταν copy paste 60s ρυθμ ν μπλουζ .. . ΕΙναι σαν τα ray ban γυαλια που καθε 20 χρονια γυρνανε στην μοδα..και αυτος που σε λεει ρετρο σημερα ...σε 5 χρονια τα φοραει γιατι ειναι πλεον ...In. Τωρα οσον αφορα την κλοπη που ανεφερα..ειναι κατι που αρχικα ειχε πει ο Πικασσο αν δεν κανω λαθος και μετα ο Χατζιδακης "Οι καλοι καλλιτεχνες μιμουνται...οι μεγαλοι...κλεβουν" Δεν ειναι δικα μου λογια. Μηπως ο Χατζιδακης δεν έκλεβε δεξια κ αριστερα..??Μηπως οι Ζεππελιν δεν ξεσηκωναν ολοκληρα ριφφ ? Η μαγκια δεν ειναι να κλεψεις ομως αλλα το πως το πειραζεις κ το παρουσιαζεις για δικο σου. Προσφατα εγινε και μια ιστορια με τον Sheeran αν πηρες χαμπαρι. Μεγαλη κουβεντα ανοιξαμε .
    1 βαθμός
  32. όλα καλά όλα ανθηρά μέχρι εδώ... ήρθε σε σύγκρουση με τα δικά σου ακούσματα και λογικά απερρίφθη από το αισθητήριο σου... εγώ από την άλλη που δεν έχω ιδέα (όπως προείπα) για τα "πρωτότυπα" με τα οποία ομοιάζει ώστε να έχω μια λαβή για να "ενοχληθώ", μια χαρά το άκουσα (και είδα και είδα )... αλλά μέχρι το υπάρχει μεγάλη απόσταση και ο συλλογισμός σου άπτεται (και όχι έμμεσα) με κάτι που είναι ΤΕΛΕΙΩΣ έξω από την εν γένει κοσμοθεωρία μου... την "δίκη προθέσεων".... και είναι ειλικρινής η ερώτησή μου... γιατί σώνει και καλά να υπάρχει "δόλος" στους δημιουργούς (αυτούς και τους όποιους άλλους κάθε φορά) και να μη τους βγήκε απλά το πόνημά τους σε αυτή την μορφή λόγω των μουσικών επιρροών και ακουσμάτων τους?... προς τι η σπουδή της ευκολίας στην απονομή εκούσιας ευθύνης ειδικά σε κάτι που η απόσταση της απόρριψής του από το πεδίο μας είναι ένα μόνο κλικ (και δεν θα έπρεπε ίσως να μας απασχολεί καν σε δεύτερο χρόνο σαν ακροατές)... ή μήπως τελικά εκ φύσεως δεν είμαστε ΑΚΟΥΣΙΩΣ μιμητικά όντα σε ένα βαθμό, ώστε να είμαστε και πιο επιεικείς... εντάξει δεν θέλω να το "σοβαρέψω" σαν κουβέντα, απλά δοθείσης αφορμής καταθέτω κάποιες σκέψεις που τροφοδότησαν τα λεγόμενά σου (και φυσικά δεν σου απευθύνομαι προσωπικά μην παρεξηγηθεί η πρόθεσή μου )... ΥΓ. εδώ θα διαφωνήσω Βαγγέλη... σε μια περίπτωση που αυτό είναι αποδεδειγμένο για μένα θα έπρεπε να έχεις "πρόβλημα" και νομικό πλέον...
    1 βαθμός
  33. Aφιερωμένο και αυτό στον admin μας @yameth
    1 βαθμός
  34. Μη πετας τα λεφτά σου σε φτηνές κινεζιες. Με το budget που έχεις μπορείς να πάρεις σοβαρό ενισχυτή από τις αγγελίες https://smart.noiz.gr/details.php?id=405726 Με πενήντα ευρώ παραπάνω, παίρνεις και ενισχυτή για μια ζωή https://smart.noiz.gr/details.php?id=406985 Γενικά καλύτερα μεταχειρισμένο και ποιοτικό παρά καινούργιο και μαπεξ...
    1 βαθμός
  35. Συμφωνώ με τον jazz jocker ως συνήθως. Οι δικές μου παρατηρήσεις: - Θα ήθελα να δω να αναφέρονται στα credits του Youtube και οι συνθέτης/στιχουργός. Είμαι ΟΚ με το να οικοδομείται ένα προσωποκεντρικό προφίλ καλλιτέχνη για λόγους μάρκετινγκ, όμως, πάντοτε πρέπει να οφείλεται credit στους songwriters. - Μακάρι να μην τραγουδήσει ελληνικά, γιατί όλοι ξέρουμε ΤΙ θα τραγουδήσει τότε. - Η ενορχήστρωση είναι αβάσταχτα φλατ και "ελαφριά" (μουσικά έχει ένα ενδιαφέρον σημείο με μια ντιμινουίτα αλλά περνάει ξώφαλτσα) - Εχει φωνή με δυνατότητες, και συνακόλουθα με το σχόλιο του jazzjocker, θα έλεγα ότι θα πρέπει να τη συμβουλέψουν ότι δεν χρειάζεται να τραγουδάει σαν την Ντούσκα. (Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ούτε η Ντούσκα χρειάζεται να τραγουδάει σαν την... Ντούσκα, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία). Είναι πολύ 90s και όταν το κάνουν, θυμίζουν Ani Di Franco και Alanis.
    1 βαθμός
  36. Ωραίο κλιπ, η κοπελίτσα είναι πανέμορφη οπότε ο σκηνοθέτης είχε ποιοτική πρώτη ύλη. Το τραγούδι δεν μου είπε κάτι ούτε μουσικά ούτε στιχουργικά. Η φωνή της είναι καλή αλλά, προς το παρόν τουλάχιστον, θυμίζει πολύ άλλες. Είναι μικρή ακόμα οπότε έχει όλο το χρόνο να βρει το δικό της ύφος. Δεδομένης της εμφάνισής της, της σωστής φωνής και των PR δρόμων που ανοίγει το γεγονός ότι είναι κόρη της Παπούλια, έχει όλα τα εχέγγυα για εμπορική καρριέρα ειδικά αν τραγουδήσει ελληνικά.
    1 βαθμός
  37. Το κουλός δεν το λέω για εσένα. Δεν ξέρω αν είσαι κουλός ή όχι. Λέω ότι της κοντής της ___, τής φταίνε οι τρίχες. Αν είσαι παιχταράς και βολευτείς με Squier θα της βγάλεις το ζουμί ακόμα και affinity να είναι. Αν είσαι κουλός, όλα σου φταίνε.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου