Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      1.786


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.676


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/01/2019 σε όλα

  1. Το βασικο χαρακτηριστικο του καλου εξοπλισμου ειναι κατι που αποκαλυπτεται σε δυο περιπτωσεις, οι οποιες αφορουν και τον μουσικο που παιζει ζωντανα σε διαφορα παλκα αλλα και τον λεγομενο bedroom player...για λιγο διαφορετικους λογους ομως. Σε συνθηκες δωματιου/στουντιο/δοκιμης, γινονται αντιληπτες οι διαφορες σχετικα ευκολα και αρκετα ξεκαθαρα, εξ ου και ο βομβαρδισμος στο ΥΤ. Αυτες οι διαφορες μοιαζει να εξομειωνονται στις μεγαλες εντασεις των συναυλιων σε χωρους με διαφορετικα ηχητικα χαρακτηριστικα, εκει ομως η "ακριβη" εκδοχη φανερωνει μια "κρυφη" αρετη: ποτε δεν σε "κρεμαει"...κι αυτο τελικα με το περασμα του χρονου προθυμοποιεισαι να το πληρωσεις. Σε καθε επιπεδο της αλυσιδας του ηχου. Κιθαρα, μαγνητες, βυσματα, πεταλια, ενισχυτες, ηχεια. Θα συμφωνησω με τον Σουπερφανκ πως ο καλος ενισχυτης ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για εναν πρωτογενη καλο ηχο, στα υπολοιπα ομως νομιζω υπεραπλουστευει. Οντως η πλειονοτητα των πεταλιων ειναι κλωνοι γνωστων κυκλωματων με μικρες η πιο πολυπλοκες μοντες, οχι ομως ολα. Τα φαζ ειναι απλα κυκλωματα, γι αυτο ισως και θελει "μαγκια" να φτιαξεις κατι που να ξεχωριζει, τα ακριβα κατα κανονα αξιζουν τα λεφτα τους, οσο "προκλητικο" κι αν φαινεται καποιες φορες αυτο. Προσωπικα, εχω παιξει με αμετρητα πεταλια κι ενισχυτες επιπεδου (νταξ, εχω παιξει και με ουκ ολιγες "τοστιερες" και "αποχυμωτες" αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια), οπως και με μαγνητες καθε κατηγοριας. Οι καλες προτασεις στο σπιτι παντα ξεχωριζαν και στο παλκο παντα βοηθουσαν περισσοτερο. Το βασικο προβλημα ειναι πως για να γευτεις τον πλουτο των ηχων ωστε να "καταληξεις" σε κεινα που σου αρεσουν και σου κανουν τη ζωη πιο ευκολη, πρεπει να κανεις αρκετα μεγαλη διαδρομη και αυτο απαιτει χρονο και χρημα.
    7 βαθμοί
  2. εγώ πάντα είχα στο μυαλό μου , ότι μπουτίκ είναι το προϊόν που δεν κατασκευάζεται σε διαδικασία μαζικής παραγωγής , αλλά σε λίγα και εξαιρετικά προσεγμένα κομμάτια ανά έτος πχ δεν ξέρω αν μπορώ να το εξηγήσω καλά . Είναι κάτι αντίστοιχο ε τις κιθάρες . Πλέον για μένα οι PRS & Suhr για παράδειγμα, δεν είναι μπουτικ είναι κιθάρες παραγωγής έστω κι αν θεωρούνται/είναι η κορυφή του παγόβουνου ποιοτικά
    3 βαθμοί
  3. Δεν ειναι τα αριθμημενα. Ειναι ολα οσα αναφερεις στην επομενη παραγραφο. Με αποκορυφωμα την τελευταια σου προταση. Ειναι αλλο πραγμα το hype που καλλιεργειται απο επιτηδειους, "καμμενους" και παραμυθιασμενους και αλλο η προσεγγιση απο κ@βλα. Οπως ειπα παραπανω, θελει χρονο και χρημα. Ο "μπουτικας" θα τα ξοδεψει, πρωτα για την τρελλα του και μετα για να τα παρει απο μας . Ο σωστος "μπουτικας" θα σε κανει κοινωνο της διαδικασιας και θα σε πεισει για την μοναδικοτητα της κατασκευης. Αναλογα, θα τιμολογησει το προϊον. Ο analogman κανει πεταλια με 200 Ε και πεταλια με 400 Ε. Δεν ειναι το ιδιο, κι αυτος το γνωριζει πρωτος. Σου λεει, φιλε, αν θες αυτο το κυκλωμα με αυτα τα τρανζιστορ τοσο, τα αλλα τοσο, γιατι επειδη και αφου. Ο David Main σου λεει παρε αμα θες εναν κλωνο treble booster με 100 Ε και κατοπιν σου πλασαρει το Red Rooster με 350 Ε. Γιατι; Πρεπει να το πατησεις για να καταλαβεις και ν αξιολογησεις. Και - παρεκτος αν εισαι πρωτου βαθμου συγγενης του - θα πρεπει να ξηλωθεις για να εχεις εκεινη την καταραμενη αποψη. Δεν εισαι υποχρεωμενος, ουτε η μουσικη σου θα ειναι φτωχοτερη αν δεν τα χρησιμοποιησεις. Αν θελεις ομως να εχεις γνωμη για το αντικειμενο, prepare yoself και ελεγξε τους λογαριασμους σου.
    3 βαθμοί
  4. Συμφωνώ απόλυτα, και μπράβο σας. Ακόμα θυμάμαι τον Dennis Chambers στο live με τον Scott Henderson και τον Jeff Berlin, που στα σόλο του γινόταν ο κακός χαμός ρυθμικά. Έπαιζαν οι άλλοι δύο το riff του κομματιού προσπαθώντας να κρατήσουν ρυθμικά μια βάση, και ο Chambers τους κοιτούσε συνοφρυωμένος. Τα σόλο του ήταν δομημένα με την μορφή ρυθμικών μοτίβων, αλλά τελείως ανάποδα με το ρυθμικό μοτίβο των άλλων δύο. Έπαιζε πάνω σε τριάρι σουϊγκάτο, τεσσάρια, funk, reggae, εντεκάρια, εφτάρια, έκανε τρελές παύσεις, ανακάτευε τρίηχα με πεντάηχα πάνω σε πεντάρι, συνεχίζοντας να τους κοιτάζει συνοφρυωμένος, σαν να προσπαθούσε να τους πετάξει έξω. Κάποια στιγμή κοιτάζονται ο Henderson με τον Berlin και ξεκαρδίζονται στα γέλια. Αρχίζει και ο Chambers να γελάει και ξαναμπήκαν όλοι λες και δεν είχε γίνει τίποτα. Μυρίζομαι ότι το γέλιο ήταν το σύνθημα. Αργότερα διάβασα στο site του Henderson, σε σχετική ερώτηση που του έγινε, ότι πολλές φορές χανόταν, αλλά αυτό ήταν αδύνατο να μην συμβεί, γιατί ο Chambers έπαιζε απίστευτα πολύπλοκα ρυθμικά στα σόλο του. Ήταν το παιγνίδι τεράστιων μουσικών στην σκηνή. Βέβαια ήταν μόνο στα σόλο του Chambers.
    3 βαθμοί
  5. Πολύ καλή ερώτηση, κι εγώ την έχω την απορία. Πχ Τα eventide είναι μπουτίκ? Τα xotic? Τα strymon? Το klon? Τα jhs? Τα wampler? Τα boss? Τι, τα boss δεν είναι? Ναι, αλλά γιατί τότε τα rv-500, dd-500 και md-500 κάνουν από 360 μέχρι 400 €? EDIT: Με κάλυψε σε κάποιες απορίες ο Ηλίας. Αλλά τότε, από τα παραπάνω που αράδιασα, μόνο το klon θεωρείται μπουτίκ.
    2 βαθμοί
  6. Ερώτηση: τι ορίζει ένα πετάλι, μπουτίκ; Η τιμή; Η σπανιότητα; To waiting list; Διότι αν είναι η τιμή χωρίς το 2 και το 3, με τις εκατοντάδες προτάσεις στην αγορά πλέον, είναι δύσκολο να καταλάβεις τι πληρώνεις. Το κουτί; Την χειροποίητη επένδυση; Τα καλά υλικά; Την μοναδικότητα του κυκλώματος; Την εργατοώρα ενός ατόμου που συναρμολογεί στο χέρι το ίδιο κύκλωμα που τυπώνεται απο άλλους; Το σύνολο μιας συνεπούς κατασκευής; Κι αν είναι το σύνολο μιας συνεπούς κατασκευής τότε ένας κατασκευαστης όπως η Boss δεν θα έπρεπε να είναι το σημείο αναφοράς στις τιμές; Μου είναι δύσκολο να καταλάβω τις περισσότερες φορές την κοστολόγηση. Ο John Landgraff πέθανε το 2015 και απο τότε η σύζυγος του συνεχίζει να κατασκευάζει το drive που είναι στημένο πάνω στο ίδιο JRC4558 opamp του Tubescreamer, με μεγάλο waiting list. Μήπως γι αυτό μυθοποιήθηκαν; Ο ίδιος ο κύριος Klon απο την άλλη αναγράφει σε κάθε νεο του πετάλι πως δεν είναι υπεύθυνος για τις διαστάσεις μύθου που πήραν τα πετάλια του και ως εκ τούτου και οι τιμές τους. Ασε δε και τόσους άλλους που φτιάχνουν "καλογυαλισμένα" πεταλάκια λες και θα τα βάλεις στην σιφονιέρα με τα ασημικά αντι να τα πατήσεις... Νομίζω πως όταν ξεπερνάμε τον σκόπελο "θόρυβος - unwanted noise" σε μια κατασκευή, όπως παρουσιάζονται σε φτηνές κινέζικες υλοποιήσεις, τα υλικά και το σχέδιο αντανακλούν ένα καλό επίπεδο. Το κύκλωμα όμως πόσο διαφορετικό - μοναδικό και μελετημένο είναι; Και πόσο κοστίζει αυτό το A&R αν υπάρχει;
    2 βαθμοί
  7. Έχεις δίκιο...να φανταστείς έχει ένα ντοκυμανταίρ για τον Κηθ που προσπαθεί να μας πείσει ότι ξέρει μουσική
    2 βαθμοί
  8. 2 βαθμοί
  9. Εγώ έπρεπε να γεράσω για να δω ότι μ' αρέσει η fuzz.
    2 βαθμοί
  10. Ευτυχως εχω ΠΟΛΥ καλους ενισχυτες και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πεταλι (ή ακομα και πΣηφιακη πεταλιερα) και να βαλω πανω τους ωραια ακουγεται. Εχουν περασει απο τα χερια μου παμπλολλα πεταλια ,απο πανακριβα boutique μεχρι "ταπεινα" Boss & DOD. Δεν μπορω να πω οτι ακουω τεραστιες διαφορες ουτε οτι τα boutique ειναι παντα καλυτερα. Για πεταλια overdrive,distortion & fuzz για τα οποια φανταζομαι μιλαει και ο ΟΡ εχω καταληξει στα "ταπεινα" TC Electronics ΜοJο Μojo & Dark Matter ,ειδικα το DM ειναι τοσο καλο που δυσκολα μπορω να φανταστω οτι υπαρχει "καλυτερο" boutique distortion πεταλι,το MM ειναι ενα εξαιρετικο low gain overdrive πεταλι που ταιριαζει στα παντα και παλι δεν μπορω να φανταστω καποιο "καλυτερο" boutique για αυτο που θελω . Βεβαια προσωπικα παιζω κυριως ΚΑΘΑΡΑ ,με βρωμικο ηχο παιζω περιπου το 20% του χρονου μου οποτε δεν εχω τις απαιτησεις που μπορει να εχει καποιος μεταλας.....μια και κυριως με ενδιαφερουν low gain ηχοι αντε και ενας κλασσικος "rat" distortion ηχος. Για τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ειδη πεταλιων (modulation,delay ,filters & delay) δεν υπαρχει ετσι και αλλιως η εννοια "καλυτερο" μια και ειναι "κερασακια" στην συνολικη τουρτα του ηχου και κατι που μπορει να αρεσει στον ενα,δεν αρεσει στον αλλο. Το μοναδικο πολυ ακριβο πεταλι μου εχω στην πεταλιερα μου ειναι το Plutonium Chi Wah Wah το οποιο ομως το εχω επιλεξει κυριως γιατι εχει πολυ καλο buffer & ειναι ΠΟΛΥ μικρο και ευχρηστο. Σαν ΗΧΟΣ ειναι εξαιρετικο αλλα δεν ειναι "καλυτερο" απο ενα Dunlop των 80 ευρω. A,εχω και ενα πανακριβο,τουλαχιστον ετσι βλεπω στο ebay, MENATONE Tremolo το οποιο και παλι αν και ειναι εξαιρετικο tremolo δεν μπορω να πω οτι ειναι "καλυτερο" απο το Danelectro Tuna Melt που κανει 20 ευρω...... Οσον αφορα στα delay,που ειναι και η αδυναμια μου...οσα boutique αναλογικα delay και να εβαλα διπλα στο ΙΒΑΝΕΖ ECHO SHIFTER που εχω μου φανηκαν λιγα τοσο σε ηχο οσο και σε features.... Εν κατακλειδι παρτε εναν ΠΟΛΥ καλο ενισχυτη ωστε να παψετε να βασιζεστε σε "πεταλακια" για τον ηχο σας
    2 βαθμοί
  11. Να δεις που τελικά αυτοί οι δύο θα σκοτωθούν μεταξύ τους για την πρωτιά.
    2 βαθμοί
  12. Αυτο ειναι το στυλ του ομως, δεν προσπαθουν να παιξουν traditional πραγματα με αυτα τα σχηματα, εχει τη δικη του σφραγιδα ο Chris Dave. Εμενα μου φανηκε τυπικο top level μοντερνο neo soul παιξιμο, τοπ μπαντα και παιχτες, απο τα πραγματα που ειναι οι λογοι να μενεις αμερικη .. κριμα που δε βλεπουμε και το κοινο γιατι υποψιαζομαι οτι θα γινοταν της κακομοιρας ,,!
    2 βαθμοί
  13. 45 χρονια μετα την εκδοση του{1972}, ποσο φρεσκο ακουγεται το superstition.. O ανθρωπος ειναι genius..
    2 βαθμοί
  14. Κερδίστε δώρα αξίας 2000 ευρώ ηχογραφώντας την δική σας μουσική! Το NOIZ.GR και η ΕΛΙΝΑ ΑΒΕΕ σας προσκαλούν στον διαγωνισμό Komplete 12. Συνθέστε μουσική χρησιμοποιώντας τους συνημμένους ήχους και loops απο το Komplete 12 της Native Instruments και οι 3 καλύτερες συμμετοχές θα λάβουν δώρα αξίας 2000 ευρώ της σειράς Komplete 12. Τα δώρα Πρώτος νικητής μια πλήρη σουίτα Komplete 12 Ultimate, αξίας €1.199. Δεύτερος νικητής ένα Komplete 12, αξίας €599. Τρίτος νικητής ένα Komplete 12 Select, αξίας €199. Διαδικασία Συμμετοχής Κατεβάστε τους ήχους Komplete 12 απο εδώ επιλέγοντας Download, πάνω δεξιά. Πρόκειται για συμπιεσμένο αρχείο που περιέχει 3 φακέλους που θα ανοίξετε όταν το κατεβάσετε. Χρησιμοποιώντας εμφανώς τουλάχιστον έναν απο τους παρεχόμενους ήχους, συνθέστε ένα μουσικό κομμάτι διάρκειας περίπου 3 λεπτών. Ανεβάστε το κομμάτι σας εδώ. Μπορεί να είναι και στο SoundCloud ή στο Youtube αλλά πρέπει απαραίτητα να προστεθεί ΚΑΙ εδώ στην ειδική σελίδα. Είναι απαραίτητο να προσθέσετε τα tag #noiz.gr #komplete12 στον τίτλο του κομματιού αν είναι στο SoundCloud ή στο Youtube. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μόνο μέλη του Noiz.gr (Forum και Αγγελίες). Αν δεν είστε ακόμα, γραφτείτε δωρεάν. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μέχρι 3 συμμετοχές εκ των οποίων μόνο μια μπορεί να προκριθεί στις 3 πρώτες. Ο διαγωνισμός λήγει τα μεσάνυχτα 22 Ιανουαρίου. Οι νικητές θα αξιολογηθούν από επιτροπή του Noiz και της ELINA και θα ανακοινωθούν την Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου. Οι συμμετοχές θα είναι έγκυρες εφόσον προστεθούν στην ειδική σελίδα του διαγωνισμού, όπου μπορείτε και να σχολιάσετε. Οποιες παρατηρήσεις και διευκρινήσεις χρειαστείτε τις συζητάμε σε αυτό το νήμα.
    1 βαθμός
  15. Αγορασα πριν λιγες μερες ενα πεταλι της wampler (το pantheon). Το βρηκα με σουπερ τιμη (169$) και δεν εχασα ευκαιρια. Δεν εχω ακουσει τελειοτερο και πληρεστερo dirty blues ηχο. Δεν χρειαζεται καν να το μπουσταρω με καποιο αλλο od για να παρω αυτο που θελω. Τελειος ηχος out of the box. Τελειος ηχος με ολες τις κιθαρες και ολους τους ενισχυτες μου. Σκεφτομαι ποσα λεφτα εχω "πεταξει" σε πεταλια ψαχνοντας να βρω τον τελειο ηχο. Σκεφτομαι ποσες ωρες αγωνιας εχω ριξει στο μαγειρεμα των πεταλιων με συνταγες της γιαγιας κλπ. Σκεφτομαι ποσες φορες εχω βαλει-βγαλει πεταλια απο την πεταλιερα. Σκεφτομαι πολλα. Αυτο δεν χρειαζεται σκεψη ειναι οτι προκειται για ενα πεταλι που κοστιζει 30-40% παραπανω απο αλλα που εχω. Πραγμα που με κανει πιστευω οτι τα λεφτα πιανουν πιο πολυ τοπο σε ακριβα -και μελετημενα- πεταλια, παρα σε "μεσαιες", για τα δεδομενα μου, λυσεις. Ισχυει σε πολλα πραγματα αυτο, αλλα στα πεταλια ενα παραπανω.
    1 βαθμός
  16. Πάντως μια και μιλάμε για μουσικά ντοκιμαντέρ μη χάσετε το "Rush Beyond the Lighted Stage". Ακόμα και αν δεν είστε φαν. Με τη φανταστική σκηνή με έναν πιτσιρικά Alex Lifeson τον οποίο προσπαθούν να βάλουν στο σωστό δρόμο οι γονείς του... Η σχετική σκηνή αν δεν το δείτε τελικά:
    1 βαθμός
  17. Με σωστη ρυθμιση και ενταση, το overdrive καναλι βγαζει καλυτερο ηχο απο πεταλια.
    1 βαθμός
  18. το θέμα είναι και σ αυτό αλλά και σε όσα άλλα σχετικά έχω δει ότι ο συνθέτης (λέγε με star) παίρνει τα φράγκα όπως και ο στιχουργός (αυτός πια τι παίρνει). Συνθέσεις σαν αυτές του M Jackson που ήταν αποσπάσματα και κομματούδια από τσου πα πα πα/τσου πα πα παμ (μπίλυ τζην)... για να γίνουν αυτά που γίνανε πέσανε πολλά κορμιά, έστω κι αν έπαιρναν 500 δολάρια την εβδομάδα πλας εξπένσις... Δεν συζητάμε για ενορχηστρωτές και μαέστρους...κι αυτοί στην "πείνα" Η ιστορία είναι αυτή και θα είναι πάντα αυτή.
    1 βαθμός
  19. Αν και δεν με τιμαει καθολου ο τιτλος..για το συγκεκριμενο video και για τον συγκεκριμενο drummer...νομιζω του ταιριαζει. Καταλαβαινω οτι ειναι δικια του η μπαντα..αλλά, για εναν drummer της κλασης και του ονοματος του, αυτα τα παιξιματα {κατα τη γνωμη μου} ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ {και πειτε με οσο ντεμοντε κ ρετρο θελετε} Η αποψη σας?
    1 βαθμός
  20. συγνωμη αλλα απο το συγκεκριμενο video..η μοναδικη ισορροπια ειναι απο τους 4 υπολοιπους.. Ο Chris...αυτοσχεδιαζει και γεμιζει ανα 4μετρο..και ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ..απλα εχει τους αλλους απο πισω και το σωζουν παιζοντας τελειως απλα κ flat. παιζει δηλαδη οτι του ρθει πανω σε μια απολυτη βαση!! Σε καμια περιπτωση δεν λες το παιξιμο του { in my book} πολυρυθμια , groopings ,ή time manipulation . Μονο...Out! Τα ιδια κανει και ο Hoenig αλλα ακου ποσο απολυτο ειναι το παιξιμο του. Tωρα αν αυτο το κουνημα - το ποσο Out μπορουμε να παιξουμε σημερα..εσεις το λετε αποψη και πρωτοπορια..στο δικο μου μυαλο ακουγεται τοσο ακυρο οσο να παρω την πλαστικη κιθαρα του 4χρονου γιου μου και να παιξω τη ντο ματζορε {με το τροπο που την εχει κουρδισει αυτος}
    1 βαθμός
  21. Δεν παίζει ο καθένας ότι του έρθει. Στην πραγματικότητα ακούς παίκτες μάστερ στον αυτοσχεδιασμό και στο πως παίζουν μαζί, και όλο το σετ τους είναι χτισμένο με grooves που τα φτιάχνουν εκείνη τη στιγμή, με τέλεια ισορροπία του τι παίζει το κάθε όργανο. Πράγμα που μπορούν να κάνουν γιατί έχουν φάει με το κουτάλι όλα τα είδη της μαύρης μουσικής. Αυτοί που παίζουν στο γκρουπ του είναι όλοι τοπ σέσσιον παίχτες, με παιξίματα χρόνων σε τεράστια ονόματα πιο συμβατικής μουσικής. Επίσης αυτό το στυλ μουσικής έχει την ιστορία του, και ο λόγος που ο Chris Dave είναι το όνομα που είναι, είναι ακριβώς ο πρωτοποριακός του χαρακτήρας, το ότι παίζει νέα μουσική.
    1 βαθμός
  22. Σίγουρα ένα μπουτικ πεταλι εχει πολλά θετικά αλλά θεωρητικά είναι και υπερτιμημενο. Όπως γραφτηκε παραπάνω παίζει ρόλο και ο ενισχυτής, άλλοι είναι πεταλομηχανές, αλλοι δεν είναι κλπ Οπότε ο καθένας (λογικά στην αρχή) επιλέγει τα πετάλια του με τη λογικη ότι ταιριάζουν με τους ενισχυτές τους ή που είναι πολύ παραμετροποιήσιμα. Επίσης θεωρώ ότι πάντα ένα EQ μπορεί να διορθώσει τα πράγματα. Αναφέρομαι κυρίως στα OD/DIST/FUZZ γιατί θεωρώ ότι τα υπόλοιπα τα παίρνει κάποιος και με πιο φτηνά πετάλια εκτός αν θέλει κάποιο εξηζητημένο delay που να κάνει παπάδες είτε με multieffect. Οπότε με λίγα λόγια, ναι στα boutique για OD/DIST/FUZZ υπό την αίρεση ότι έχει βρεθει ο κατάλληλος ενισχυτής που να ματσάρει μαζί τους
    1 βαθμός
  23. Δεν είναι δύσκολο αλλά ούτε κι απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις loops, είναι όμως ένα εργαλείο πολύ δυνατό. Χρησιμοποίησε ότι θες και όπως θες, δημιουργικά. Εξ άλλου αν κερδίσεις θα σου φύγει η ούγια απο τις επιλογές ήχων, vsti synthesizer, simulators κ.α. που περιλαμβάνουν τα πακέτα και θα εμπλουτίσουν κατα πολύ τη δουλειά σου. Δεν ξέρω πιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς για να γράφεις αλλά υπάρχουν πολλά βίντεο για την χρήση των loops στο Cubase π.χ. Στα πρώτα 2-3 λεπτά θα πάρεις την ιδέα.
    1 βαθμός
  24. Οταν η μουσική γίνεται "παιχνίδι" απο καλούς μουσικούς δεν είναι απαραίτητη συνθήκη να αρέσει και στο κοινό.
    1 βαθμός
  25. Τι θα πει συμφερει κ γιατι συνδεεις την εννοια του με αυτη των boutique πεταλιων;; Δηλαδη ποσο συμφερουσες για μενα ηταν οι αγορες απειρων boutique πεταλιων τα οποια, με ελαχιστες εξαιρεσεις, κατεληξαν στις αγγελιες μονο κ μονο για να αντικατασταθουν με απλα middle of the road boss που με λιγες μετατροπες ηταν εφαμιλλα η και καλυτερα; Δεν υπαρχει η εννοια του οικονομικα συμφεροντος εξοπλισμου. Μονο κριτηριο η ηχητικη ικανοποιηση που προσφερει.
    1 βαθμός
  26. θα πάρω αυτό το παλιό και θα αλλάξω τις λούπες
    1 βαθμός
  27. Πήρα το Tonebone Hot British που αν και με τσουχτερή τιμή, 200, είναι ένα λαμπάτο βρωμοπέταλο που έχει πολλούς εξαιρετικους ήχους καθώς έχει και ρυθμίσεις για mid boost, fat, notch και top end/ presence πέρα απ'τα κλασσικά drive, high και low. Εδώ μια προσέγγιση στον ήχο του Brian May, αν και χωρίς κέρμα για πένα. VID_20190109_0452112.mp3
    1 βαθμός
  28. Για εμένα μια χαρά το λες σε συνάρτηση με τον διαγωνισμό και το τι ζητάει. Εγώ το ξεχύλωσα μάλιστα γιατι είμαι της υπερβολής παντα, φαφλατιάζω, το βλέπω παρεϊστικα. χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  29. Και έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι όπως το έγραψα. Σκέψου να μπορείς να παραλλάσεις συνέχεια κατά το δοκούν το μοτίβο που έγραψες. Σκέψου ότι μπορείς να γράψεις από πάνω ένα δεύτερο μοτίβο που μπορεί (λέω) να κλασσάρει με το πρώτο, και ότι και αυτό μπορείς να το παραλλάσεις όποτε και όσο θέλεις συνέχεια. Γράφεις ένα θέμα από πάνω, μια μελωδία, την οποία θα αναπτύξεις στηριζόμενος στα μοτίβα που έγραψες πριν. Σκέψου μυριάδες άλλους συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις από ένα αρχείο ήχου συν ότι εσύ θελήσεις. Και πάλι μάλλον δεν τα γράφω όπως πρέπει.
    1 βαθμός
  30. Τα πα εγώ, δεν τα πα? Εσύ θα πάρεις και τα τρία πρώτα, και εγώ θα πάρω από τα τρία το μακρύτερο.
    1 βαθμός
  31. Εξαρτάται από πολλά αυτό. Άμα έχεις τις κατάλληλες γνώσεις και τον κατάλληλο εξοπλισμό *και σε software και σε hardware και ξέρεις να δουλεύεις με samplers και samples μπορείς να κάνεις πολλά με αυτές τις λούπες, να παίξεις τονικά μαζί τους ή με μέρη από αυτές, να τις παραφράσεις, να τις διαμορφώσεις και άλλα. Άρχισε να ψάχνεις tutorial για samples ή ταίριαξέ τες ωραία όπως είναι επαναλαμβάνοντας κάποιες απο αυτές σε κάποια μέτρα και.... σολαρε απο πάνω, κάνε τα δικά σου
    1 βαθμός
  32. Δηλαδή θα πεις ότι θα κάτσεις να ακούσεις μουσική και θα βάλεις αυτό το πράγμα...; Εντάξει για σπουδή και ανάλυση από μουσικούς καλό είναι (και μέχρι εκεί), αλλά για απλή ακρόαση μουσικής από μη μουσικούς ή έστω για ανθρώπους που θέλουν ν'ακούσουν μουσική, μάλλον δεν ενδεικνύεται.... Προσωπική άποψη!
    1 βαθμός
  33. Nα Ετσι για να υπάρχει κίνητρο αφιερώστε λίγο χρόνο εδώ να δείτε τον....... ασχετούλη, τέτοια πακέτα βγάζουν τρίχες στο στήθος. Καθαρή τεστοστερόνη. Δημιουργεί ένα τρομερό αναβολικό μουσικό περιβάλλον στον οργανισμό. χαχαχαχααααχαχα
    1 βαθμός
  34. Αυτό που ακουσα δε μου άρεσε καθόλου. Αν δεν είχατε γράψει ολα αυτα τα σχόλια θα έλεγα απλα ότι παιζει μεθυσμένος.
    1 βαθμός
  35. Σαν παικτης παντος..σε τετοιου ειδους παιξιματα..τσεκαρετε τον Larnell.
    1 βαθμός
  36. Δεν το εχω φιλοσοφήσει και παρα πολυ..αλλα θεωρω οτιδηποτε ξενο για να μπει στο αυτι μου οτι χρειαζομαι τουλαχιστον 10 επαναληψεις. Αυτο ομως με την προυποθεση να μην ερχεται σε συγκρουση με τις κοκκινες γραμμες που εχω σαν ακροατης και σαν μουσικος. Αυτες τις κοκκινες γραμμες δεν τις παραβιαζω για κανενα φανταχτερο ονομα. Αυτο συνεβη με τον Chris.. Ολοι φανταζομαι εχουμε. Τωρα....για ποιο λογο {ους} θα δωσω αυτες τις δεκα φορες σε ενα νεο ακουσμα,?? Καταρχην μπορει να ειναι ενας καλλιτεχνης που συμπαθω.. Θυμαμαι..ο 2ος δισκος της Alanis..{supposed former ..} ηταν ενας δισκος που αργησα πολυ να ανακαλυψω την μαγεια του {σε επαναληψεις}.. αλλα ακομα και σημερα ειναι ενας αγαπημενος δισκος -περισσοτερο και απο το Jagged. Ενα αλλο λογο παιζει επισης η χειραγωγηση - ειδικα σε νεα ακουσματα. Τι εννοω.. Αν πχ προτεινεις εσυ{η οποιοσδηποτε εχω καποια εκτιμηση στα ακουσματα του} κατι που εγω δεν ξερω - θα του δωσω λιγο περισσοτερο χρονο και σημασια..γιατι απλα εισαι εξειδικευμενος - και εγω ειμαι φιλαθλος οχι φανατικος ουτε παντογνωστης. Αφησα για το τελος το ενστικτο μου που μετα απο τοσα χρονια, ακουγοντας προσεκτικα μουσικη, πολυ σπανια με προδιδει -παντα για τα δικα μου γουστα. Αρχισε με φιλοσοφικες αναζητησεις η χρονια κ γουσταρω.
    1 βαθμός
  37. Ξεχασα να αναφερω οτι το παρον θρεντ ειναι ακαταλληλο για κατω των 18
    1 βαθμός
  38. Η κοινή λογική και η σύνεση "επιβάλλουν" να ξεκινήσει κανείς να γεμίζει το pedalboard από το ράφι με τα φτηνά. Με όση σχετικότητα μπορεί να σηκώνει ο όρος και πάντα ανάλογα με το βάθος του πορτοφολιού του καθενός. Το mix and match των πεταλιών μπορεί (σε ακραίες περιπτώσεις, αλλά επί ΠΑΣΟΚ τα βλέπαμε και αυτά) να γίνει πολύ αντιπαραγωγικό: ξεκινάς με scouting στα Γιουτιούμπια και καρτέρι στις αγγελίες ή στα online μαγαζιά, περνάς στο πούλα/αγόρασε στο repeat, δε θέλει και πολύ για να είναι το pedalboard υπό κατασκευή...επ' αόριστον. Μια ακριβή αγορά δεν είναι απαραίτητα λαρτζιά και φιγούρα. Αν π.χ. έχεις δοκιμάσει και απορρίψει τρία πετάλια των € 80 - 100, η αγορά στα € 170 μπορεί να είναι σύνεση. Αν έκανε ένα καλό η ύφεση είναι που εκ των πραγμάτων σίγησαν αυτοί οι ωραίοι τύποι με τα Mad Professor στους Triple Rectumfrier που τους λείπανε definition και πρίμα
    1 βαθμός
  39. Δεν είναι όλα για όλους. Εγώ συμφωνώ γενικά, προτιμώ να περιμένω μέχρι να μαζέψω χρήματα για το πετάλι που ακριβώς θέλω, παρά να βολευτώ με ημίμετρα και να παριστάνω τον ικανοποιημένο. (Το έχω κάνει πολλάκις στο παρελθόν) Για αρχάριους προφανώς και είναι προτιμότερο τα 150-200-250 ευρώ να πάνε σε μία κιθάρα που δε θα είναι καυσόξυλο, παρά σε ένα πετάλι που ίσα ίσα ξέρουν τι κάνει. Αλλά αν κάποιος ξέρει ακριβώς τι θέλει και είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο, τότε "αξίζουν" τα 200, τα 300 και βάλε για ένα πετάλι. Το "αξίζουν" μπήκε σε εισαγωγικά γιατί μόνο η τσέπη του καθενός μας ξέρει τι αξίζει και τι όχι. Επιστρέφοντας στα drive πετάλια, μιας και γενικά τα θέλω για να μου δίνουν τα κάτι παραπάνω σε ήδη distorted ήχο, θέλω ένα και καλό, να κάνει ακριβώς αυτό που θέλω. Αυτό που ζητάω από ένα overdrive πετάλι είναι όταν το ανοίγω να κολακεύει τα ήδη καλά στοιχεία του ενισχυτή μου. Ούτε να κόβει μπάσα, ούτε να στενεύει τον ήχο. 3 πετάλια έχω δοκιμάσει που το κάνουν αυτό και είναι και τα 3 πανάκριβα. Friedman BE-OD, Friedman Golden Pearl και το J.Rockett Archer Ikon. Όλα στην κατηγορία των 180-200+ ευρώ. Στην αρχή είπα ότι είναι ακριβά για μένα και θα δοκιμάσω φθηνότερες εναλλακτικές τύπου Soul Food, modded SD-1, κλπ. Ωραία πετάλια, αλλά αυτό το συγκεκριμένο πράγμα που θέλω δεν το κάνανε. Οπότε αντί να δώσω 40 ευρώ για μεταχειρισμένο Soul Food αποφάσισα να κάτσω στα αυγά μου και να κάνω αποταμίευση.
    1 βαθμός
  40. Εγω αναφερόμουν στο συγκεκριμένο βίντεο που έβλεπα πρώτη φορά. Μου άρεσε η εξέλιξη του όσο το άκουγα, ενω έγραφα την απάντηση μου. Δεν ξέρω όμως αν αναφέρεσαι στο σε βάθος χρόνου επαναλαμβανόμενο άκουσμα. Πάνω σε αυτό θα μιλήσω σαν παλαιός διευθυντής προγράμματος ραδιοφώνου αλλά και σαν ακροατής. Οταν ακούμε κάτι για πρώτη φορά, αν δεν είναι τόσο εντυπωσιακό που θα μας πιάσει με την πρώτη (λίγες φορές συμβαίνει αυτό), μας ξενίζει. Οταν ακούμε κάτι παλαιότερο (γνωστό) όμως, μας είναι οικείο. Δεν σημαίνει πως το καινούργιο είναι υποδεέστερο αλλά απλά θέλει καιρό για να καταταχτεί και αυτό στην συνείδηση μας σαν... classic, αν και εφ' όσον το αξίζει βέβαια. Οι Αμερικάνοι λοιπόν που ότι κάνουν το αναλύουν σε βιβλία και δεν παριστάνουν τον μάγο, όταν θα βάλουν ένα νέο κομμάτι στο playlist του σταθμού θα το υποστηρίξουν, γνωρίζοντας πως συγκριτικά με ένα γνωστό δεν έχει καμία τύχη. Και θα το υποστηρίξουν με επανάληψη. Αυτό βέβαια σημαίνει πως έχει ήδη περάσει το screening του υπεύθυνου προγράμματος που ιδανικά θέλει να έχει το καλύτερο πρόγραμμα για το format, με τα καλύτερα τραγούδια που δεν θα κάνει κοιλιά σε κανένα. Οπως π.χ. στο playlist μια μπάντας. Το πόση επανάληψη είναι θέμα τοπικής δόσης (ανάλογα με την μέση ώρα ακρόασης) και εμπειρίας του ραδιοφωνατζή. Ετσι λοιπόν με δεδομένο ότι η επανάληψη είναι η μήτηρ πάσης μάθησης, μαθαίνουμε να ακούμε νέα ακούσματα σε ότι αφορά το ραδιόφωνο και να ξερνάμε ή να εντάσσουμε στο προσωπικό μας soundtrack. Τα είδη σαν το παραπάνω δεν ανήκουν στα popular ραδιοφωνικά formats (Hit Radio) και αρα δεν τυγχάνουν τέτοιας τύχης αλλά νομίζω πως αναπτύσσονται μεταξύ μουσικών και ορισμένων μουσικόφιλων όπως π.χ. η jazz ή το blues. Σόρι για το σεντόνι, το οποίο μπορεί να είναι και τελείως off-topic.
    1 βαθμός
  41. Μέχρι τώρα κέρδαγε ο cos_dr, τώρα ο κυρ Δρίτσας δεν το χάνει με τίποτα.
    1 βαθμός
  42. Ακου και αυτη την version των shuffler.
    1 βαθμός
  43. Αρχιζει ωραία κρατάει για κανα λεπτό την ομορφιά του αλλά ξεκινάει και γίνεται βαρετό μετά μιας και δεν αλλάζει η γραμμή. Χώσε καμμιά άλλη συγχορδία μέσα,άλλαξε λίγο τα όργανα κατι τις τελος πάντων
    1 βαθμός
  44. Παραμύθι με όνομα για αρχαρίους με ψηφιακούς δράκους, ηλεκτρονικές νεράιδες, μάγισσες με σκουπόξυλα πυριτίου και λοιπά δυαδικά ξωτικά σε audio κάστρα... Κόκκινη κλωστή δεμένη… Μια φορά κι έναν καιρό, στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής, ο βασιλιάς «δίσκος βινυλίου», κάλεσε τον τρανό μάγο PHILIPS, με σκοπό να του βρει έναν τρόπο, ώστε ο ίδιος να καταστεί πιο προσιτός στους μουσικόφιλους υπηκόους του που παραπονούνταν από καιρό εις καιρό για τη χρηστικότητα και την εν γένει εργονομία της εξουσίας που τους ασκούσε. Ο μάγος λοιπόν, αφού είδε και απόειδε, τελικά ανακάλυψε μέσα σε μια φτωχική πλαστική καλύβα, τη φτωχή πλην τίμια μεταλλοπούτα «κασέτα» να κοιμάται σ’ ένα σωρό από ρινίσματα σιδήρου. Χρίζοντάς την με συνοπτικές διαδικασίες ως ακόλουθη του βασιλιά, του έλυσε το πρόβλημα της επαφής με τους υποτελείς του ακόμη και στο πιο μακρινό χωριό της χώρας. Έτσι, για χρόνια πολλά, γαλήνη επικρατούσε στο βασίλειο της μουσικής αναπαραγωγής και όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Όμως, ο χρόνος είναι σκληρός και ο βασιλιάς γέρασε κινδυνεύοντας να μείνει χωρίς διάδοχο. Κάτω από το βάρος των συνθηκών, επιστρατεύτηκε για άλλη μια φορά ο μάγος «PHILIPS» για να δώσει τη λύση. Αυτός, αφού είδε και ματαπόειδε, συμβουλευόμενος το κόκκινο βιβλίο του, έφτιαξε ένα μαγικό φίλτρο που βοήθησε την βασίλισσα «τεχνολογία» να χαρίσει στο βασιλιά «βινύλιο» τον πολυπόθητο διάδοχο. Το όνομα δε αυτού «cd». Ο πανδαμάτωρ χρόνος, χαϊδεύοντας στοργικά με όρους σχετικότητας το πριγκιπόπουλο, το ώθησε να ανδρωθεί γρήγορα και μόλις στην εφηβεία του να ανέβει στο θρόνο (αν και δεν έπεισε ποτέ ότι του αξίζει), παραγκωνίζοντας τον γέρο πατέρα του. Παράλληλα, ήρθε η ώρα της (φτωχής πλην τίμιας όπως προείπαμε ανωτέρω) «κασέτας» να βγει στη σύνταξη, χωρίς μάλιστα να λάβει «εφάπαξ», ως ελάχιστη ανταμοιβή για τις τεράστιες υπηρεσίες που προσέφερε στο κοινωνικό σύνολο. Να ‘μαστε λοιπόν και στην ανάγκη για την δική της διαδοχή και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις στο ρόλο που καλείται να αναπληρώσει ο επερχόμενος αντικαταστάτης της. Άλλοι καιροί, άλλα ήθη πια, επιβάλουν την ανάθεση ανεύρεσής του στο Γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer-IIS σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Erlangen και εταιρείες όπως η Thomson Multimedia, CNET, AT&T. Σαν αποτέλεσμα της συνεύρεσης όλων αυτών με τη βασίλισσα «τεχνολογία» γεννιέται το νόθο (κατά τις δισκογραφικές εταιρείες πάντα), MPEG-Layer 3 ή κατά κόσμον MP3. Θα ανταποκριθεί στο ρόλο του; Ποιος ξέρει; Ίδωμεν… Μέχρι τότε θα ζούμε εμείς καλά και αυτοί (οι εταιρείες ως την στιγμή που θα το αξιοποιήσουν δημιουργικά) μάλλον χειρότερα… Εxtras Επιστροφή στην πεζή πραγματικότητα, ξεκινώντας με μια αναφορά σε σημαντικές στιγμές από τη ζωή των πρωταγωνιστών του παραμυθιού. 1948 Η βιομηχανία πετρελαίου παρουσιάζει ένα πλαστικό πολλαπλής χρήσης το πολυβινυλοχλωρίδιο (PVC). Δίνεται λοιπόν ευκαιρία για τη δημιουργία δίσκων με στενό αυλάκι. 1963 Η Philips στην έκθεση του Βερολίνου παρουσιάζει την κασέτα. 1978 Η Philips ανακοινώνει το Compact Disc, το γνωστό μας CD. 1981 Η Philips παρουσιάζει το CD και σε συνεργασία με τη SONY παράγουν ένα ψηφιακό δίσκο για εμπορική χρήση. 1982 Ξεκινά στην Ιαπωνία η παραγωγή CD Hardware και Software. 1983 Την 1η Μαρτίου το CD κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Αγγλία. Θεωρήθηκε η μεγαλύτερη καινοτομία στη μουσική βιομηχανία μετά το δίσκο βινυλίου. 1987 Ξεκινάει η προσπάθεια της συμπίεσης του ψηφιακού ήχου στο Ινστιτούτο Ολοκληρωμένων Κυκλωμάτων Fraunhofer-IIS. Ο αρχικός αλγόριθμος που δημιουργήθηκε ήταν ο MPEG Layer 1 που ήταν και ο πρόγονος του MPEG Layer 3 δηλαδή του MP3. 1988 Για πρώτη φορά οι πωλήσεις CD ξεπερνούν αυτές των δίσκων βινυλίου. 2005 Ο υποφαινόμενος συγγράφει το ανωτέρω παραμύθι, βλέποντας στον ύπνο του εφιάλτες με τον Αίσωπο ως DJ, να του πετά CD σε άψογη φρίσμπι τεχνική, με στόχο το λαιμό του. Μπανάκι στο ποτάμι του ιδρώτα του δεν έκανε ακόμη, αλλά που θα πάει… ίσως στο επόμενό του θέμα… Τι είναι επιτέλους αυτό το MP3; Κάθε ηλεκτρονικός υπολογιστής με λειτουργικό Windows χρησιμοποιεί σαν βασικό αρχείο αποθήκευσης ήχου το Wave (.wav). Το MP3 (.mp3) δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά μια συμπιεσμένη μορφή του. Παράγεται μέσω software το οποίο χρησιμοποιεί έναν απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης (σημ. ο απωλεστικός αλγόριθμος κατά τη διαδικασία της συμπίεσης χάνει για πάντα κάποιο μέρος της πληροφορίας το οποίο δεν μπορεί πλέον με κανένα τρόπο ν’ ανακτηθεί). Ο εν λόγω λοιπόν, για να μειώσει το μέγεθος του αρχικού ασυμπίεστου αρχείου εκμεταλλεύεται μια ιδιαιτερότητα της ανθρώπινης ακοής που ονομάζεται ακουστική σκίαση. Με απλά λόγια, ανιχνεύει τα στοιχεία εκείνα από την αρχική μουσική πληροφορία που δεν θα είναι σε θέση (θεωρητικά) το ανθρώπινο αυτί να διακρίνει και τ’ αφαιρεί. Κι όμως εδώ το «μέγεθος» μετράει Ένα κοινό CD χωράει 700MB δεδομένων. Ένα τρίλεπτο μουσικό κομμάτι ασυμπίεστο, έχει μέγεθος 30MB. Συμπερασματικά μπορούμε σε ένα CD να «στριμώξουμε» 23 τρίλεπτα μουσικά κομμάτια. Ένα κοινότυπο MP3 αρχείο των 128 Kbps παράγεται με συμπίεση 1/10 οπότε εύκολα πλέον υπολογίζουμε ότι στο CD μας μπορούν να χωρέσουν περίπου 230 κομμάτια. Ε! ναι λοιπόν, το μέγεθος στην περίπτωσή μας παίζει σημαντικό ρόλο. Και με την ποιότητα; Τι γίνεται; Τα αρχεία MP3 δεν είναι όλα στον ίδιο βαθμό συμπιεσμένα. Το ποσοστό της συμπίεσης που θα έχει το κάθε αρχείο το επιλέγουμε οι ίδιοι κατά τη δημιουργία του. Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό συμπίεσης τόσο μικρότερο θα είναι και το αρχείο. Απ’ την άλλη όσο περισσότερο το συμπιέζουμε, τόσο περισσότερη πληροφορία χάνουμε, με άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του ήχου. Το μέγεθος της συμπίεσης που εφαρμόζουμε μετριέται σε Kbps (Kbit/δευτερόλεπτο). Η μέτρηση αυτή δεν αφορά το ποσοστό ή το λόγο συμπίεσης αλλά το ρυθμό ροής των δεδομένων. Εύκολα όμως μπορούμε να υπολογίσουμε και το λόγο αυτό, αφού γνωρίζουμε ότι ο ρυθμός ροής δεδομένων του ασυμπίεστου ήχου είναι 1360 Kbps. Π.χ. σ’ ένα MP3 των 128 Kbps ο λόγος συμπίεσης θα είναι περίπου 1/10 (1360 : 128 = 10,63). Με την εξέλιξη του αλγόριθμου συμπίεσης στο πέρασμα του χρόνου, φτάσαμε στο σημείο ένα MP3 των 320 Kbps σε VBR (μεταβλητό ρυθμό συμπίεσης) να μην έχει καμία «ακουστή διαφορά» στην ποιότητα του ήχου από ένα CD στα μη «εκπαιδευμένα αυτιά» (αν και τα τελευταία εκτίθενται πολλάκις σε blind test…). Από την άλλη ένα MP3 των 128 Kbps να έχει ικανοποιητικότατη ποιότητα για τον μέσο ακροατή χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και αρκούντως μικρό μέγεθος ώστε να αποτελεί χρυσή τομή για πλήθος χρήσεων. 2006 Νίκος Παπαρρόδου
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου