Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 21/01/2019 σε όλα

  1. 3 points
    Εεεεπ τι έχουμε εδώ; Μου χτύπησε alert για θέμα που παρακολουθώ...και είπα να σας τσεκάρω μήπως προωθείτε πάλι κανένα GuitarRig, Rockinger κιθάρες και Tonelab! Τα φιλιά μου!
  2. 2 points
  3. 2 points
  4. 2 points
  5. 2 points
    Συνήθως κουβαλάω αυτό, συν ένα Dunlop mini wah, που νομίζω θα κάνω αναδιάταξη για να μπει κι αυτό στην πεταλιέρα..
  6. 2 points
    Πρόβα mode και live mode. Χαλί γιοκ. H Line6 δουλεύει σε stomp mode (σαν να έχω 8 πετάλια στη διάθεσή μου ανά patch). Χωρίς simulations, χωρίς preamps. Chorus, Flanger, Phaser, EQ (που δουλεύει σαν boost), volume pedal, slap echo, delay ( σε τέταρτα), delay (σε όγδοα παρεστιγμένα), plate reverb, tremolo, leslie, whammy/pitch, particle/shimmer reverb, octave (up) είναι τα εφφέ που είναι assigned σε 4 patches (κυρίως σε 2). Η καθολικότητα του tap tempo και η δυνατότητα ανάθεσης χρονικής διαίρεσης σε κάθε εφφέ χωριστά μου έχει λύσει τα χέρια. Τα stomps, εκτός από το Wah (του οποίου λίγο χαμήλωσα το τερμάτισμα μηχανικά) είναι handmade (didit) από τα χέρια (α)συμφορου-μίτη (@alderbody) και είναι ένα sparkle drive (tubescreamer με 3 διαφορετικά clipping modes +κάτι άλλα + ένα εξαιρετικό "blend" pot που μιξάρει το καθαρό σήμα μέσα στον ήχο) για ψιλοdrive, ένα OMG (ocd) αλλά πιο Rat(y) πιο ballsy και πιο fuzzy όταν ανεβαίνει το gain. Στη live φωτό υπάρχει επίσης κι ένα- ή μάλλον- ΤΟ treble booster + ένας compressor (dan armstrong modded) των οποίων τη θέση έχουν πάρει ένας digitech main squeeze και ένα SixtyNein Fuzz (το κόκκινο) βασισμένο στο 69 του Fulltone. Ποτέ χαλάκι στα live (πάντα λίγο ημικύκλιο) και πάντα τριγωνικά μεταξύ τους (drive, dist και fuzz) για να μπορώ να πατάω ταυτόχρονα συνδυασμούς των δύο.
  7. 1 point
    Κερδίστε δώρα αξίας 2000 ευρώ ηχογραφώντας την δική σας μουσική! Το NOIZ.GR και η ΕΛΙΝΑ ΑΒΕΕ σας προσκαλούν στον διαγωνισμό Komplete 12. Συνθέστε μουσική χρησιμοποιώντας τους συνημμένους ήχους και loops απο το Komplete 12 της Native Instruments και οι 3 καλύτερες συμμετοχές θα λάβουν δώρα αξίας 2000 ευρώ της σειράς Komplete 12. Τα δώρα Πρώτος νικητής μια πλήρη σουίτα Komplete 12 Ultimate, αξίας €1.199. Δεύτερος νικητής ένα Komplete 12, αξίας €599. Τρίτος νικητής ένα Komplete 12 Select, αξίας €199. Διαδικασία Συμμετοχής Κατεβάστε τους ήχους Komplete 12 απο εδώ επιλέγοντας Download, πάνω δεξιά. Πρόκειται για συμπιεσμένο αρχείο που περιέχει 3 φακέλους που θα ανοίξετε όταν το κατεβάσετε. Χρησιμοποιώντας εμφανώς τουλάχιστον έναν απο τους παρεχόμενους ήχους, συνθέστε ένα μουσικό κομμάτι διάρκειας περίπου 3 λεπτών. Ανεβάστε το κομμάτι σας εδώ. Μπορεί να είναι και στο SoundCloud ή στο Youtube αλλά πρέπει απαραίτητα να προστεθεί ΚΑΙ εδώ στην ειδική σελίδα. Είναι απαραίτητο να προσθέσετε τα tag #noiz.gr #komplete12 στον τίτλο του κομματιού αν είναι στο SoundCloud ή στο Youtube. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μόνο μέλη του Noiz.gr (Forum και Αγγελίες). Αν δεν είστε ακόμα, γραφτείτε δωρεάν. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μέχρι 3 συμμετοχές εκ των οποίων μόνο μια μπορεί να προκριθεί στις 3 πρώτες. Ο διαγωνισμός λήγει τα μεσάνυχτα 22 Ιανουαρίου. Οι νικητές θα αξιολογηθούν από επιτροπή του Noiz και της ELINA και θα ανακοινωθούν την Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου. Οι συμμετοχές θα είναι έγκυρες εφόσον προστεθούν στην ειδική σελίδα του διαγωνισμού, όπου μπορείτε και να σχολιάσετε. Οποιες παρατηρήσεις και διευκρινήσεις χρειαστείτε τις συζητάμε σε αυτό το νήμα.
  8. 1 point
    Μου άρεσε πολύ αυτή η ενότητα δοκιμών και είπα να ανεβάσω ένα βίντεο για τον Epiphone Electar 75th Anniversary 1939 Century amplifier. Αυτός ο ενισχυτής μου άρεσε από όταν τον πρωτοείδα και είναι ο μοναδικός που έχω. Αν και Made in China με την συνηθισμένη ποιότητα Epiphone (που έχει ελαφρώς βελτιωθεί τελευταία) είναι νομίζω ένας πολύ αξιόλογος ενισχυτής all-tube στα 18W με 2 12AX7 στην προενίσχυση και 2 6V6 στο τελικό στάδιο. Ορισμένοι αναφέρουν ότι έχει πολύ θόρυβο αν και εγώ δεν το διαπιστώνω. Θα έλεγα ότι "ξύνει" αρκετά στις μεσαιουψηλές, αλλά πιθανόν αυτό είναι θέμα του ηχείου και της καμπίνας. Απ' όσο αναφέρεται σε ξένα forum αν συνδεθεί σε ξεχωριστή καμπίνα με καλύτερα ηχεία παίζει πολύ καλύτερα. Πάντως ως μία σχετικά απλή υλοποίηση φαίνεται ότι επιδέχεται πολύ modding (με διαφορετικές λάμπες, με καλύτερη καλωδίωση, με σύνδεση σε ξεχωριστά ηχεία, με ρύθμιση του bias) αλλά ακόμη και έτσι είναι ξεχωριστός.
  9. 1 point
    Το παρακάτω κομμάτι είναι work in progress καθώς θέλει επεμβάσεις/επανηχογραφήσεις σε διάφορα σημεία. Το ηχογράφησα ώρα που δεν υπήρχε περίπτωση να ανοίξω ενισχυτή οπότε αποφάσισα να χρησιμοποιήσω αποκλειστικά amplitube για τις κιθάρες. Το πρόβλημά μου είναι ότι σε σημεία που ακούγονται δύο κιθάρες μαζί, υπάρχει αυτός ο ενοχλητικός high pitched υπόκοφος θόρυβος ο οποίος δεν ξέρω πού οφείλεται. Κάποια ειδικότερα αυτιά μπορούν να καταλάβουν τι γίνεται σε αυτά τα σημεία; Ειδικά στα σόλο από 2:20 μέχρι και το τέλος.
  10. 1 point
  11. 1 point
    Χωρίς να το έχω δοκιμάσει, φαντάζομαι πως ναι.
  12. 1 point
    EKTAKTH EIΔΗΣΗ!!!! Αναβαθμίστηκε στα 50Mbps η σύνδεση internet του cos_dr!!! Στα 5Mbps πλέον το upload μόνο με 35ευρώ το μήνα!!! ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  13. 1 point
    Ε εντάξει - και ως τέτοιο το κρίνουμε. Δεν το βάζουμε δίπλα στο Giant Steps ούτε στη Τοκάτα και Φούγκα.
  14. 1 point
    το κομμάτι είναι ποπάκι και έχει κάτι εντελώς catchy. Μπορεί να σου κολλήσει ασυναίσθητα. Βέβαια έχει γράψει άλλα πολύ καλύτερα.
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
  18. 1 point
    Δ = maj7 (κατασκευη 1-3-5-7). Τη μεγαλη εβδομη μπορει να τη συναντησεις και ως Μ7 (με κεφαλαιο Μ), πχ DmM7 = Ρε μινορε με μεγαλη εβδομη. (κατασκευη 1-b3-5-7) O με διαγωνιο = half dim = m7(b5) (κατασκευη 1-b3-b5-b7) O χωρις διαγωνιο= dim7 (κατασκευη 1-b3-b5-bb7) Αλλα γραφες που μπορει να συναντησεις aug (κατασκευη 1-3-#5) dom9 (ματζορε συγχορδια με μικρη εβδομη και ενατη, κατασκευη 1-3-5-b7-9) omit3 (κατι σαν το power chord με κατασκευη 1-5, αλλα παιζεται με επαλαμβανομενες τις βαθμιδες 1 και 5 για να ακουγεται πιο γεματο και οχι μονο δυο νοτες οπως τα pow chords) κλπ
  19. 1 point
    Γιατί πρέπει να είναι jazz εάν έχει 7b5, maj7, dim, aug ή οτιδήποτε άλλο? και ο καζαντζίδης και ο βαρδής έχει maj7, και dim και δεν παίζανε τζαζ παίζανε χιτζάζ ρε πείτε του παιδιού εκεί τι σημαίνει και αφήστε τις τζαζ...
  20. 1 point
    Νομίζω ότι πρέπει να ξεχάσεις τα περί τεσσάρων φωνών γιατί δεν ισχύει ούτε πρακτικά ούτε θεωρητικά. Οι συγχορδίες (στην τζαζ ή σε οποιοδήποτε άλλο είδος) είναι νότες παιγμένες μαζί και προσδιορίζουν το αρμονικό περιβάλλον. Μπορεί να αποτελούνται από 2 έως όσες φωνές μπορούν να πιάσουν τα χέρια ενός πιανίστα π.χ. Το σύνηθες είναι στις τζαζ παρτιτούρες (ή οδηγούς συγχορδιών) να αναγράφονται τετράφωνες ή τρίφωνες. Αυτό δεν είναι περιοριστικό για τον εκτελεστή μια και οι συγχορδίες είναι καθαρά ενδεικτικές. Στον οδηγό που ανέβασε ο OP, το FΔ είναι τρίφωνο Φα ματζόρε. Ο εμπνευστής/συνθέτης της αρμονίας μας δίνει έναν επιπλέον βαθμό ελευθερίας με άλλα λόγια, δηλαδή είναι σα να μας λέει "εγώ θέλω Φα ματζόρε. Το αν και τι επεκτάσεις θα βάλεις είναι στη δική σου κρίση". Προς διευκρίνιση αυτά γιατί ο φίλος που ξεκίνησε το thread είναι μάλλον αρχάριος στην αρμονία και για να μην τον μπερδεύουμε.
  21. 1 point
    Καλησπέρα! Το Ο με τη διαγώνιο συμβολίζει half diminished συγχορδία (min7b5). Το τρίγωνο συμβολίζει maj7.
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
    Διαφωνω κ νομιζω οτι αν δεν ηταν ο μαγιερ δε θα το εκθειαζαμε καν...αλλα οκ περι ορεξεως...
  25. 1 point
    Εγω Αθηναιος ειμαι και παλι απο το EBAY παίρνω.
  26. 1 point
    Εχει και πιο....φτηνα http://www.michalkaszczyszyn.com/en/tutorials/radius.html ψύλλους στα άχυρα πάντως ψάχνετε με το radius,εχει ΤΡΑΓΙΚΑ λιγοτερη σημασια (και διαφορα απο radius σε radius) απο οτι νομιζετε ... Εγω πλεον οταν σεταρω κιθαρες δεν χρησιμοποιω τετοια ...ματζαφλαρια ...το καταλαβαινεις με το feel αν οι χορδες ακολουθουν το radius της ταστιερας αλλα και να μην το ακολουθουν στο εκατοστο του χιλιοστου δεν χαλασε και ο κοσμος..... χαμηλωστε τις χορδες μεχρι εκει που αρχιζουν να τριζουν και σηκωστε τις μετα οταν σταματησουν να τριζουν και ειστε οκ...
  27. 1 point
    Τον ειχα ακουσει ενα απογευμα στο ιδρυμα του Νιαρχου με το τρίο που παιζει, εκπληκτικοί δεξιοτέχνες μουσικοί.
  28. 1 point
  29. 1 point
    Μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι ο φίλος μου ο Κώστας έλεγε για μας. Καλά να είναι εκεί που είναι.
  30. 1 point
  31. 1 point
    To κλίπ είναι θεϊκό. Αν δεν ήταν αυτό το κλιπ, στο κομμάτι δεν θα έδινα ούτε 20 δευτερόλεπτα. (που και πάλι πολλά είναι από το σύνολο 2 λεπτών που έχω αντέξει συνολικά τον συγκεκριμένο-συμπαθέστατο-καλλιτέχνη).
  32. 1 point
    Πρώτο άσμα για το 2019. Ελπίζω να μας πάει καλά.....
  33. 1 point
    Εδώ και το δικό μου με μόνη αλλαγή το stardust αντί του boss sd-1. Το σήμα της κιθάρας πάει retrovibe (η μόνη πολυτέλεια που έχω επιτρέψει στον εαυτό μου) -> Hendrix fuzzface -> jam crybaby -> ctc blackface stardust -> boss tr-2 -> boss dd-7. Όλα τροφοδοτούνται με daisy chain από τροφοδοτικό boss Αν θα έπρεπε να εκφράσω ένα παράπονο είναι το πόσο κακή διάταξη έχω κάνει πάνω στο board και ίσως το wah θα έπρεπε να είναι εκτός board, αλλά δυστυχώς η φύση των πεταλιών είναι τέτοια που μάλλον δεν γίνεται αλλιώς. Μάλλον χρειάζομαι κι ένα buffer μετά το fuzz αλλά δεν δίνω πολύ σημασία. Κατά τα άλλα είμαι καλυμμένος.
  34. 1 point
  35. 1 point
    Αααα δεν τα ξέρω εγώ αυτά τα μπουτίκ ρε παιδιά.... Δεν διάβασα την περιγραφή οπότε μου διέφυγε... Ας ποστάρω και εγώ το δικό μου, αν και είναι πολύ λιτό. Υπάρχουν και άλλα πετάλια, αλλά τον τελευταίο μήνα αυτά έχω κουμπωμένα στο pedalboard.
  36. 1 point
    Το χρησιμοποιώ όταν παίζω με διπλοπηνιακές. Μπροστά από το wah ανάλογα τη κιθάρα και το κατάλληλο booster. 1) Throbak strange master 2) Zendrive 3) Boss DS-1.
  37. 1 point
    Πάνω φωτογραφία τωρινή, κάτω πριν 2 χρόνια. Σοκαριστική σταθερότητα-στασιμότητα θα έλεγε κανείς.
  38. 1 point
    Ήρθα απλά να πω κάτι που μόλις ανακάλυψα και που μου έλυσε τα χέρια. Προσπαθώ εδώ και καιρό να βρω ένα σετάπ για λάιβ διαχείριση του reaper. Το θέμα είναι να μπορεί κάποιος με έναν κοντρόλερ ή ακόμα και ένα πληκτρολόγιο, με το πάτημα ενός κουμπιού να αλλάζει presets , instruments, effects, τα πάντα που μπορούν να γίνουν σε ένα daw. Λύσεις τύπου automation δεν με κάλυπταν γιατί είναι πολύ γραμμικές και ένα λάιβ δεν είναι ποτέ τόσο γραμμικό. Τουλάχιστον όχι τα λάιβ που έχω εγώ στο μυαλό μου. Την λύση έδωσαν τα SWS EXTENSION http://www.sws-extension.org/ (free!!!) Το κόλπο είναι στα snapshots και σε συνδυασμό με τα actions μπορεί κανείς να κάνει τα πάντα. Μα τα πάντα. Δεν υπάρχει ένα tutorial για όλα και αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούσα να βγάλω άκρη. Ο τρόπος, Κάνεις ότι θέλεις στα τράκς, ενεργοποιείς, κάνεις mute, φορτώνεις εφέ, αλλάζεις τα settings, φορτώνεις instruments, πειράζεις την μίξη, βάζεις πλυντήριο... Κάθε φορά τραβάς ένα snapshot και το σώζεις. Το πρόβλημα είναι ότι τα snapshots δεν έχουν στο μενού τρόπο να τα βάλεις σε midi ή keyboard shortcut. Εδώ έρχονται τα actions. Στα actions μπορείς να φωνάζεις shortcuts και να τα στέλνεις όπου τραβάει η όρεξή σου (midi controller ή computer keyboard). Υπάρχει τώρα η πιθανότητα να ανακάλυψα την τυρόπιτα και όλα αυτά να τα έχει λύσει η ανθρωπότητα από την αναγέννηση. Εγώ παραμένω υπερήφανος όμως. Γενικά τα SWS extensions είναι ένα χάρμα και δίνουν πολλές δυνατότητες στο reaper.
  39. 1 point
    Επιτέλους... Το πρώτο pedalboard του thread με Wah! Πέραν της πλάκας πολύ ωραία τα pedalboards όλων όσων ποσταραν.
  40. 1 point
    Γεια χαρά και από εμένα. Η σειρά έχει ως εξής: Wah, octave, compressor, overdrive, chorus, phaser, tremolo, delay, reverb και loop. Φτωχό πλην τίμιο...
  41. 1 point
  42. 1 point
  43. 1 point
  44. 1 point
    Αν και δεν έχει ολοκληρωθεί σαν μίξη..
  45. 1 point
  46. 1 point
    Πρόσφατα πήρα το Helix Native από τη Line 6. Είναι η software έκδοση του Helix Rack-Floor-LT, με την εταιρία να ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιούν τους ίδιους αλγορίθμους, άρα με μία καλή κάρτα ήχου έχει κανείς το ίδιο ηχητικό αποτέλεσμα. Στην αρχή ήμουν αρκετά σκεπτικός, μέχρι που κατέβασα το 15ήμερο trial που δίνει δωρεάν η Line 6. Το πιο εύκολο menu που έχω δει, ανάμεσα σε Axe FX, Kemper, κλπ και πολύ εύκολο/γρήγορο Impulse Response loading. Αφού πέρασα μερικές μέρες προσπαθώντας να βρω τους ήχους μου να μάθω να το λειτουργώ πιο εύκολα, είπα να κάνω reamp σε κάτι DI tracks που είχα από ένα κομμάτι των Nevermore. Χρησιμοποίησα ό,τι ακριβώς και ο Jeff Loomis, αλλά μέσω του Helix Native. Δηλαδή: Maxon OD808 - Mesa Boogie Dual Rectifier - Marshall 1960B cab με Celestion G12T-75. Το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω: [soundcloud] [/soundcloud] Ελπίζω να σας αρέσει, αν θέλετε και κάτι λιγότερο metal, ίσως μπορέσω να κάνω κάτι!
  47. 1 point
    Χαίρετε κύριοι συνάδελφοι. Είπα να γράψω δυο-τρία λόγια για το πετάλι του τίτλου μιας και το έχω στην κατοχή μου σχεδόν 4 μήνες πια και το έχω δοκιμάσει αρκετά σε όλων των ειδών τις συνθήκες (live/recording/πρόβες). Τον τελευταίο χρόνο λοιπόν έψαχνα ένα διπλό overdrive για δύο λόγους: Πρώτον τα έως τότε πετάλια μου, ενώ ξεχωριστά μου άρεσαν, δεν συνεργάζονταν καλά μεταξύ τους σε ταυτόχρονη χρήση και δεύτερον το κυρίως drive μου, συχνοτικά δε με έβγαζε αρκετά μπροστά στο live. Έχοντας ακούσει πολύ καλά λόγια για το Royal Flush λοιπόν κι έχοντας δει αρκετά reviews, αποφάσισα να το αποκτήσω. Εδώ να σημειώσω, για όποιον δεν το γνωρίζει, ότι η VS Audio είναι ελληνική εταιρία και φυσικά βγάζει και άλλα πετάλια ένα εκ των οποίων είναι το εξαιρετικό distortion Operation Trinity το οποίο επίσης απέκτησα πρόσφατα. Δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά ακόμα, μόλις έχω περισσότερη εμπειρία με το πετάλι, θα γράψω κάτι. Πίσω στο Royal Flush: Πρόκειται περί διπλού boost/overdrive με τα γνωστά τρία modes. Δηλαδή α) πολύ ελαφρύ overdrive/boost β) κλασσικό overdrive γ) και τα δύο μαζί Το πετάλι διαθέτει τρία ποτενσιόμετρα volume-gain-tone για κάθε κανάλι. Το πρώτο mode, με το gain χαμηλά, είναι ένα καθαρότατο boost ενώ σε υψηλότερες ρυθμίσεις δίνει, ιδανικό για μένα, ήχο λάμπας στο breakup. Στα συν το ότι ανταποκρίνεται πολύ καλά στις δυναμικές της πένας και στο volume της κιθάρας. Εν ολίγοις, ακόμα και με το gain στο τέρμα, παίζοντας απαλά έχουμε καθαρό ήχο με μπόλικη παρουσία ενώ μόλις δώσουμε περισσότερη δύναμη στα strokes βγάζει γλυκό breakup. Το δεύτερο mode είναι ουσιαστικά το πρώτο με περισσότερο gain. Κι εδώ έχουμε ωραίο και "πλούσιο" συχνοτικά drive με πολύ καλή ανταπόκριση ενώ με το tone knob μπορούμε να διαμορφώσουμε τη χροιά του από smooth/creamy μέχρι φουλ πριμαριστή. Εδώ να σημειώσω ότι όλα τα knobs είναι "σκληρά" και ανταποκρίνονται άμεσα. Το τρίτο mode και με τα δύο switches πατημένα δηλαδή, δίνει μπουσταρισμένο drive με ατελείωτο sustain χωρίς όμως να περνάει στην περιοχή του distortion ακόμα και σε ακραίες ρυθμίσεις. Έξτρα πολύ χρήσιμο feature του πεταλιού είναι ότι αν από το off κρατήσουμε πατημένο έναν ποδοδιακόπτη μπαίνει σε on μέχρι να πάρουμε το πόδι μας από πάνω του. Για σύντομα περάσματα π.χ. που χρειάζονται μπουστάρισμα ή από καθαρό ήχο θέλουμε να πάμε σε βρώμικο για πολύ λίγο, δεν χρειάζεται να χορεύουμε κλακέτες πάνω στο πετάλι. Απλά πατάμε, κρατάμε τον διακόπτη πατημένο για όσο θέλουμε και μετά αφήνουμε και επιστρέφουμε στον main ήχο μας. Τέλος να αναφέρω ότι το Royal Flush είναι transparent σε όλα τα modes και με όλες τις ρυθμίσεις. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με στρατ και τέλε με single coils και η προσωπικότητα των οργάνων ακούγεται παντού ακόμα και με τα δύο modes on. Παραθέτω κι ένα κομμάτι που γράφτηκε στο σπίτι με το Royal Flush. Η ρυθμική κιθάρα είναι παιγμένη στο πρώτο mode ενώ το σόλο και με τα δύο μαζί. Επιφυλάσσομαι για κλιπ(ς) με σκέτη κιθάρα όταν συμμαζευτώ στην Αθήνα και οργανωθώ από το χάος που παραδοσιακά φέρνει μαζί του ο Αύγουστος. [soundcloud] [/soundcloud]
  48. 1 point
    Ενα ντεμο που εκανα για τον φιλο και συνεργατη Κωστα Σαρρη δοκιμαζοντας τον Big Fish, εναν ενισχυτη που ακουγεται σαν direct link απο τα '50ς της Αμερικης των μπλουζ, των γκετο και των juke joints που γεννησαν αξεχαστους ηχους και τραγουδια...ο λιλιπουτειος combo φερνει στο νου τους μικρους ενισχυτες της εποχης, Supro, Valco και αλλους και σε οδηγει θαλεγα να παιξεις εχοντας σαν αναφορα τον Robert Nighthawk, τον T-Bone Walker και ποσους ακομα...κατα την αποψη μου ειναι ενας εξοχος ενισχυτης για ηχογραφησεις, ειδικα jump blues & raw shuffles και φυσικα ειναι παιγμενος dimed - ητοι στο τερμα! Οι εξοχοι μαγνητες που φοραει η παλια Greco ειναι οι Wolfetone Dr Vintage με τη μεσαια θεση out of phase...
  49. 1 point
    Εκανα μια δοκιμη στην νεα μου ibanez και εχω παθει πλακα απο το ποσο versatile ειναι αυτη η κιθαρα , και ποσο καλο ηχο εχει... Νομιζω δεν υπαρχουν καλυτερες κιθαρες απο τις ibanez σε αυτα τα λεφτα... Μεχρι το 1000ρικο δηλαδη
  50. 0 points
    και τι δηλαδή ξέρουν οι μη μουσικοί?
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.