Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      23

    • Αναρτήσεις

      11.897


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9.334


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/01/2019 σε όλα

  1. Βρισκόμαστε αισίως στο 2019 και σκέφτηκα ότι είναι λίγο αναχρονιστικό να είμαι με ασπρόμαυρη τηλεόραση. Μετά δε από ώριμο σκέψη, κατέληξα στην Sony Trinitron KV-2032 ME . Μοντέλο του 1981 χωρίs scart I/O, παρα μόνο με RF in, και τούτο διότι το scart, αν και τεχνολογία του 1977 , αφορούσε από τότε τις Ευρωπαϊκές TV. Στα Ιαπωνικά μοντέλα σαν και αυτή, μπήκε για πρώτη φορά το 1983. Όχι πολυ βαριά, γύρω στα 32 κιλά (ευτυχώς αυτη τη βδομάδα δούλευα δικέφαλο στο γυμναστήριο) Εξαιρετική εικόνα και χρώματα (PAL, SECAM , NTSC) , που ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΙ όλες τις σύγχρονες. Yπέροχος μονοφωνικός ήχος (με υποστηριξη sub). Επιλέχθηκε το μονοφωνικό μοντέλο, διότι το αντίστοιχο στερεοφωνικό μοντέλο είναι η KV-2645RS (για τους πιο υποψιασμένους η τηλεόραση στο εξώφυλλο και την ταινία "Poltergeist" (1982) και φοβήθηκα (pun intended) μην έχω ...άλλα ) Επιτέλους εκσυγχρονιστηκα. Μερικές φωτο από το κινητό Υ.Γ. Η συνδεσμολογία για όποιον ενδιαφέρεται. RF out (κεντρική κεραία tv) => RF in αποκωδικοποιητή=> Scart OUT αποκωδικοποιητή που καταλήγει σε composite out => στο composite in ενός RF PLL modulator (εύρεση συχνότητας- συνήθως 36 Uhf)=> Rf out από το modulator =>RF IN της TV. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να συνδεσετε οιαδήποτε συσκευη/πηγή αναπαραγωγής, ψηφιακή ή αναλογική.
    6 βαθμοί
  2. Mπράβο σε όλους και από εμένα. Βλέπω ότι οι 10 από τους 12 είναι καινούργιοι (σαν "παλιός" δεν τους έχω ξανασυναντήσει - εκτός εαν κάνω πολύ λάθος). Ελπίζω η συμμετοχή τους στο forum από εδώ και πέρα να είναι πραγματικά ενεργή και να μας βοηθήσουν όλους με τις γνώσεις τους και να μην τους δούμε ξανά μόνο στον επόμενο διαγωνισμό.
    6 βαθμοί
  3. Mεγαλο μπραβο σε ολους αυτους που συμμετειχαν και σε αυτους που κερδισαν. "Καλοφαγωτα" τα δωρα και παντα τετοια να εχετε. Επισης μπραβο στην Ελίνα και το νοιζ. Πολλα τα ωραια κλιπς,ορισμενα μαλιστα σκοτωναν απο καθε αποψη. Γενικως ομορφα πραγματα.
    4 βαθμοί
  4. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό για τις φοβερές τους ιδέες και δημιουργίες. Πολλά μπράβο επίσης και στους συντελεστές (Noiz.gr & Eλίνα) για την άψογη διοργάνωση αλλα και για το δύσκολο έργο που είχαν ώς κριτές. Χίλια ευχαριστώ για αυτή την διάκριση, γιατί εκτός του οτι είναι τεράστια τιμή για μένα, λειτουργεί και σαν ένα δυνατό κίνητρο ωστε να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ περισσότερο! Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δέν περίμενα να είμαι στην τριάδα των νικητών, δεδομένης της υψηλής ποιότητας των συμμετοχών αλλά και λόγω του πολύ περιορισμένου χρόνου που είχα στη διάθεσή μου για να δουλέψω το track, from scratch που λέμε (έμαθα για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού μόλις 2 μέρες πρίν το deadline... ) Ευχαριστώ και πάλι!! Να είστε όλοι πάντα καλά!!!
    4 βαθμοί
  5. Ζητώ συγγνώμη rgxinap, θεώρησα την απάντησή σου, λανθασμένα ως συνέχεια απάντησης του DanAgg και μου φάνηκε σαν να μιλάει ο ίδιος άνθρωπος. Επειδή βγαίνουμε εντελώς εκτός θέματος, το οποίο είναι "προτάσεις τεχνικών μουσικών οργανων για συναρμολόγηση partscaster και γνώμες/εμπειρίες από κάποιους" θα προτιμούσα να συνεχιστεί σε άλλο θέμα η κουβέντα. Επίσης, υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου. Το θέμα λοιπόν εδώ δεν είναι αν παίζουν ρόλο τα ξύλα. Το θέμα είναι αν υπάρχει συνθήκη που να δίνει πράσινο φως ή να απορρίπτει τη συναρμολόγηση partscaster ως ΑΚΥΡΗ με βάση το μανίκι και το σκάφος. Κι επειδή η υπομονή μου μάλλον εξαντλείται, την ώρα που σκαρώνω ακουστικά όργανα, στα οποία πρέπει να κάνω voicing ανάλογα με το που θέλω να πάει ηχητικά η κατασκευή μου, δοσμένων των εκάστοτε υλικών μου και των κατά ομολογία, παρατήρηση και παράδοση χαρακτηριστικών που προσδίδουν, το να ασχολούμαι με το υποτιθέμενο matching σε τραπέζια και σκουπόξυλα σε ανθρώπους που όχι μόνο δεν έχουν τη διάθεση να ακούσουν, αλλά κινούνται στα όρια της αγένειας το λιγότερο, δεν είναι πεδίο του ενδιαφέροντός μου. Είναι δικαίωμα του καθενός να αγοράζει αστικούς μύθους περί ταιριάσματος μερών και αν αυτό τον κάνει σοφότερο και πιο ευτυχισμένο μουσικά, τότε κανένα πρόβλημα και επικροτώ. Αν όμως γίνεται με τρόπο παρεμβατικό προς τρίτους τότε θα πρέπει να με πείσει με επιχειρήματα (και το χιούμορ δεκτό) και όχι με αλλαλαγμούς. Και το παρατηρώ αυτό και σε άλλους τομείς προσφάτως, με κάτι κουβάδες που πωλούνται ως "σπουδαία" συλλεκτικά μουσικά όργανα (από αυτά που αγοράζονταν με τα τσουβάλια απο Μοναστηράκι προς 20 ευρώ έκαστο) με τιμές pre-war Martin, επείδή κάποιοι πίστεψαν τα μυθεύματα περί θεϊκού ήχου και σπανιότητας. Μην παραχαράσσετε την κιθάρα
    4 βαθμοί
  6. Η αλήθεια είναι πως η πραγματικότητα πάντα ξεπερνάει την φαντασία. Όχι πως δεν περιμέναμε τις 115 συμμετοχές αλλά απο αυτές καμιά σαρανταριά είναι έτοιμο release material! Πολύ υψηλό επίπεδο που κάλυψε σχεδόν όλα τα μουσικά είδη. Και το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα samples και loops χωρίς να παρατηρείται κοινότυπη κατεύθυνση στο ύφος. Ακούσαμε και τις 115 συμμετοχές απο την αρχή μέχρι το τέλος και αξιολογήθηκαν όλες απο το 1 εως το 5, σε 3 επίπεδα. Σύνθεση, Εκτέλεση, Παραγωγή. Ένας σκόπελος ήταν να αποφύγουμε τις υποκειμενικές προτιμήσεις και να τεθούν τα παραπάνω τεχνοκρατικά κριτήρια πάνω απο όλα για πιο αντικειμενικό αποτέλεσμα, όπως οφείλει μια κοινότητα μουσικών. Υπάρχουν ικανότατα "τέρατα" με βαθιές τεχνικές γνώσεις και στους τρεις τομείς ταυτόχρονα που μας άφησαν άναυδους. Παράλληλα προέκυψαν πολλές ωραίες συνθετικές ιδέες ικανές να ακουστούν στα ραδιόφωνα και να σταθούν αντάξια δίπλα σε αναγνωρισμένες παραγωγές που κάνουν καριέρα. Δυστυχώς τα δώρα των νικητών είναι μόνο 3. Τα βραβεία όμως της αναγνώρισης και του σεβασμού είναι πολλά περισσότερα και αυτό που μπορούμε να προσφέρουμε για την ώρα είναι τον χώρο δημοσίευσης και προβολής τους και μια συμμετοχή σε προσεχή συλλογή μας. Οι συμμετοχές που κατέληξαν στο short list των κορυφαίων, χωρίς συγκεκριμμένη σειρά είναι: Zero borders - gmoukou Nights in blue velvet - Agroglyph Regeneration - marios gleg Full circle - Marugen Charybdis - CONTRVST A walk on Mars - plektras Trip - Yorgos Efstathiou Romvia - Tasos Kapa Lo-fi Beat - Fokos Balsam what kid likes - dvalsamos The walk (going for) - Manos Gorgomitis lisa the black cat - fusiongtr και πολλά άλλα που αξίζει να ψάξετε στις συμμετοχές. Είναι σχεδόν 6 ώρες μουσικής. Δυστυχώς έπρεπε να επιλέξουμε μόνο 3 τις οποίες θα βρείτε στην ειδική σελίδα της ανακοίνωσης. Ευχαριστούμε όλους που συμμετείχαν και μακάρι να είχαμε περισσότερα δώρα αλλά αυτό θα το αφήσουμε για την επόμενη προσπάθεια. Ευχαριστώ προσωπικά τους δωροθέτες ΕΛΙΝΑ ΑΒΕΕ και Native Instruments για τα όμορφα δωράκια και την άψογη συνεργασία. Συγχαρητήρια!
    3 βαθμοί
  7. Φταιει μάλλον που δεν βλεπω ταινιες με δαση (οκ εξαιρω το Rambo 1-first blood) .
    3 βαθμοί
  8. Ποια σόλο.... μου τά'κοψε! Μόνο ρυθμικά και μόνο μαζί της!
    3 βαθμοί
  9. Ναι βρε το ξέρω, το βλέπει η πόντια και στις διαφημίσεις με σηκώνει απ'τον καναπέ για ν'αλλάξω κανάλι.....μέχρι να πάρουμε καινούριο τηλεκοντρόλ προς αλλαγή του χαλασμένου παλιού!
    3 βαθμοί
  10. 3 βαθμοί
  11. Αυτό το έγραψες για να καταλάβω? Τι είναι αυτό το "timeline στο FB"? Σ΄ένα κόσμο που για να κλείσεις την τηλεόραση από το κρεββάτι με τη φωνή σου πρέπει να είσαι παντρεμένος. Φρίκη.
    3 βαθμοί
  12. Για να καταλάβεις...πέρασε αυτό απο το timeline στο FB και το πέρασα .....για jukebox
    3 βαθμοί
  13. Έχουν βγάλει rotary κινητό;;;; Που βγάζει και φωτός;;;;
    3 βαθμοί
  14. Μπραβο σε ολους! Πολυ ωραια η ιδεα του διαγωνισμου. Περασα ευχαριστα και δημιουργικα τον χρονο μου προετοιμαζοντας το κομματι! Ευχαριστουμε noiz! Cheers to all!
    3 βαθμοί
  15. Μπραβο σε ολους ανεξαιρετως! Αν και κανεις μας δεν θα ελεγε οχι σε τετοιου ειδους βραβεια, σημασια εχει να εκφραζεται ο καθενας με τον δικο του τροπο και να δημιουργει. Ειμαι καινουριος εδω αλλα μ'αρεσει η κοινοτητα και το πνευμα -Μαρκος, (1/2 των CONTRVST)
    3 βαθμοί
  16. Πολύ ωραία κίνηση του Νόιζ και της Ελίνα! Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες. Μένει τώρα να "βγουν" τα πρώτα 12-15 κομμάτια και σε CD ή τέλος πάντων να αναρτηθούν σε κάποιο σάιτ (bandcamp? ) ωσάν ολοκληρωμένο άλμπουμ, φυσικά με την άδεια των δημιουργών τους.
    3 βαθμοί
  17. Τα σέβη μου και συγχαρητήρια σε όλη την παρέα - συμμετέχοντες και διοργανωτές ! Εύχομαι στους νικητές, να χαρούν με υγεία και να αξιοποιήσουν με πολλή δημιουργικότητα τα δώρα τους ! Θα ήθελα ακόμα να ευχαριστήσω προσωπικά όποιον ακροατή μπήκε στον κόπο να ακούσει και να δώσει λίγη προσοχή στο τραγούδι μου. Και εις άλλα με υγεία !!! Ευχαριστώ .
    3 βαθμοί
  18. Μετά από καιρό είπα να ανεβάσω ένα transcription από αυτά που μελετάω τελευταία. Αυτή τη φορά πάνω στο εξαιρετικό εισαγωγικό σόλο του Charlie Baty από το live τους το 92 στο I'll take you back.
    3 βαθμοί
  19. Συγχαρητήρια στους Νικητές αλλά και σε όλους τους Συμμετέχοντες! Μπράβο στο noiz και στην Ελίνα που μας έδωσε την ευκαιρία να αναδείξουμε τη Μουσική μας. Υπήρχαν πολλές κομματάρες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ''μεγάλες παραγωγές''.
    3 βαθμοί
  20. Βράζει το αίμα μου καλε μου ΦΑΣΙΟΝ.
    2 βαθμοί
  21. Άααα, τότε μάλλον σε άλλο power of love αναφερόσουν....
    2 βαθμοί
  22. Φωτιε εχω δισκογραφια Χιου Λιουι Ντιουι. ...εντ δε νιουζ : p
    2 βαθμοί
  23. Πάντως αυτές οι παλιές tv με το ξύλινο κουτί τα κουμπιά και τα ποτενσιόμετρα που λες και βγήκαν από επεισόδιο του Star Trek (το παλιό το καλό με τον Σποκ), πρέπει να ομολογήσω ότι είναι χάρμα οφθαλμών! Μιλάω για την εμφάνιση αλλά και η εικόνα τους δεν πάει πίσω που πέρα από την ανάλυση, το μαύρο και η διαβαθμίσεις του είναι ακόμα άπιαστο όνειρο για τις μοντέρνες...
    2 βαθμοί
  24. Τα τελευταία χρόνια του προηγούμενου αιώνα (sic) μόνο solid state (τρανζιστοράτες...) έβγαιναν, εξαιρείτε ή λάμπα καθόδου. Αυτή του LK είναι vintage Πάντως ακόμα ένα οχυρό έπεσε....που πάμε κύριοι;
    2 βαθμοί
  25. μεχρι κι ο Γιωργος..κατερρευσε..με αυτη σου την κινηση... Γιατι Λακη? Γιατι ρε Λακη.. Με τηλεκοντρολ...???
    2 βαθμοί
  26. 2 βαθμοί
  27. Εαν την αλλαξεις σε JJ 12AX7 θα σου παιξει σε 1080i
    2 βαθμοί
  28. Τι ειν' τουτο και που το βαζουμε ειπαμε??
    2 βαθμοί
  29. Μακρυά από μας Γεώργιε.... Απεταξαμην
    2 βαθμοί
  30. ο τελευταιος των Μοικανων..ο ανθρωπος που ολοι θαυμαζαμε..κ κανεις δεν μπορουσε να φτασει.. Ο Ντανιελ΄ντει λουις του Ρετρο...πηρε εγχ. τηλεοραση και μαλιστα με...τηλεκοντρολ... χαλασες Λακη.. Χαλασες.. μια θλιβερη μερα για το Νοιζ..
    2 βαθμοί
  31. Μπράβο σε όλους.Οι παραγωγές εξαιρετικές και οι συνθεσεις ολων. Άντε και εις ανώτερα ! Fùsiongtr. ακόμα στίς άκρες. του πεζοδρομϊου περπατάς και δεν πέφτεις ποτέ φϊλε.Άψογος.
    2 βαθμοί
  32. Συγχαρητήρια κατ αρχάς για τις συμμετοχές όλων, άκουσα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα από αρκετούς συμμετέχοντες, συγχαρητήρια και σε αυτούς που "διακρίθηκαν" και κέρδισαν τα υπόλοιπα δώρα. Ούτως η άλλως απο μια τέτοια διαδικασία μόνο χαμένος δεν βγαίνει κανείς! Η αλήθεια είναι ότι προερχόμενος από λίγο διαφορετικό μουσικό χώρο από αυτόν στον οποίον παρέπεμπαν τα δεδομένα loops, δεν περίμενα οτι θα βρεθώ σε αυτήν την θέση. Ευχαριστώ πολύ τους κριτές και τους διοργανωτές για αυτή την ευκαιρία, για τον χρόνο που διέθεσαν να μας ακούσουν και ασφαλώς για την επιλογή τους να μου δώσουν αυτό το εξαιρετικό έπαθλο!
    2 βαθμοί
  33. Ήταν σούπερ όλη η φάση! Εύχομαι ο καθένας ξεχωριστά να απόλαυσε το ταξίδι στην Ιθάκη του γιατί, κακά τα ψέματα, that’s what’s all about (καλά τα βραβεία αλλά πρωτίστως να βγάζουμε την τέχνη από μέσα μας) Και εις αλλά με υγεία λοιπόν!!!!
    2 βαθμοί
  34. Συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε για τον πολύ ωραίο διαγωνισμό με φανταστικά δώρα που έδωσε ώθηση και έμπνευση σε τόσο κόσμο να δημιουργήσει όμορφες μουσικές!
    2 βαθμοί
  35. Κάτσε ρε συ, τώρα μπήκε νέο αίμα στο forum, και πρέπει να γίνουν μερικές επαναλήψεις. Όλοι εμείς που αναπολούμε τις παλιές καλές εποχές, ήρθε η στιγμή που περιμέναμε.
    2 βαθμοί
  36. Συμφωνώ ως μεγάλος fan των παλιών cartoon. Η πλαστικότητα στην κίνηση που έχουν, σκληραίνει.
    1 βαθμός
  37. Όχι βρε, να τον βλέπει στην tv πίσω στον κήπο. Αλλά έχει πρίζα κοντά?
    1 βαθμός
  38. Σου αρέσει ο bugs bunny έτσι?
    1 βαθμός
  39. Αδικίες του γάμου. Δηλαδή αν εσένα σου χάλαγε το footswitch του ενισχυτή, θα την σήκωνες να σου αλλάζει το κανάλι στο σόλο?
    1 βαθμός
  40. Τωρα παίζει.power of love. Που να φανταζόταν ο Γιαπωνέζος που τη συναρμολογουσε το 1981 τι μαλ@κιες θα έπαιζε στην Ελλάδα το 2019.
    1 βαθμός
  41. Δυστυχώς. ...χαχαχαχα Για βιδεο εντιτινγκ και φωτογκραφι
    1 βαθμός
  42. Αριστη η προσπαθεια απο το Νοιζ - εκπληκτικες παραγωγες -Μπραβο σε ολους !!!!
    1 βαθμός
  43. Δεν πρεπει να εισαι πολυ της μπουγατσας
    1 βαθμός
  44. Σπανιο πραγμα αυτη η αρνηση στην τελευταια τεχνολογια, σε συνδυασμο με την υψηλη αισθητικη. Να εισαι καλα φιλε LK!
    1 βαθμός
  45. Μου αρεσει αρκετα διοτι κανει αυτο για το οποιο αγοραστηκε (χρηση στο σπιτι χωρις πεταλια) εξαιρετικα. Βεβαια, πιο πολυ χρησιμοποιω 5 watt καθαρους ενισχυτες, παρα αυτον, διοτι μου αρεσει να μαγειρευω ηχους με πεταλια σε καθαρη πλαρφορμα. Αλλα οποτε τον δουλευω, πραγματικα τον χαιρομαι, ιδιαιτερα τωρα με το 12αρι ηχειο. Εαν θες να αναφερεις τις εντυπωσεις (αρνητικες και θετικες) μπορεις να το κανεις εδω. Σιγουρα θα βοηθησουν καποιον που τον ενδιαφερει να τον αγορασει.
    1 βαθμός
  46. Η αλήθεια είναι το concept των modular amps, δεν είναι καινούργιο, ακριβός με την ίδια λογική το είχε ξεκινήσει ο Bruce Egnater, ο οποίος είχε βγάλει τους πρώτους modular ενισχυτές. Μετέπειτα την άδεια χρήσης (δεν ξέρω αν αγόρασε την πατέντα), την πήρε η Randall η οποία έτρεξε πάλι την ιδέα του modular με κάποιες αλλαγές (single channel preamps εν αντιθέσει του Egnater που ήταν two channels σαν τα Synergy). Η Randall είχε βγάλει και κάποια signature μοντέλα/modules για τους Kirk Hammet και George Lynch, ίσως και κανένα ακόμα. Παράλληλα με τη Randall υπήρχαν και υπάρχουν κάποιες εταιρίες που ασχολούνται με το να καστομάρουν ή να φτιάχνουν modules όπως η Salvation Mods, τα modules της οποίας θεωρούνται ανώτερα από τα αντίστοιχα της Randall ίσως τα Egnater. Στο σήμερα λοιπόν, όχι ακριβώς σήμερα, αλλά 2-3 χρόνια πριν, η Synergy, μία ομάδα που αποτελείται από boutique amp builders της Αμερικής, υπό τη συνεργασία του David Friedman και του Bruce Egnater, ο οποίος από ότι φαίνεται έχει και την άδεια χρήσης της πατέντας ξανά, ξαναέφεραν το modular concept στην επικαιρότητα, με σχετικές αναβαθμίσεις, και κυρίως βάζοντας στο παιχνίδι τους κατασκευαστές. Προσωπικά, από την εποχή της Randall το concept αυτό μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Είχα αγοράσει ένα RM100 KH τότε, που ήταν ο signature του Krik Hammet, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα, αν και ο ενισχυτής είχε αξιόλογα features, δεν ήταν κάτι wow. Πλέον χρησιμοποιώ το SYN2 με δύο modules το Metroplex από Metropoulos Amps και από David Friedman το Dirty Sherley. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τους δύο κανονικούς ενισχυτές για να κάνω άμεση σύγκριση, αλλά από αυτά που έχω ακούσει utube, είναι σχεδόν ίδιοι. Βέβαια όπως ειπώθηκε και πριν, μέρος του ήχου ενός ενισχυτή είναι το όλο κύκλωμα του και όχι μόνο η προενίσχυση, όπως και τεράστιο ρόλο παίζει η καμπίνα που θα τρέξει και τα μεγάφωνα αυτής. Για αυτό θεωρώ ότι ποτέ δεν θα ακουστεί 100% ίδιο, προσωπικά όμως είμαι 100% ευχαριστημένος.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου