Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      4.467


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.938


  3. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5.457


  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/02/2019 σε όλα

  1. Σίγουρα κάποιοι ακολουθείτε newsletters για δωρεάν plugins. Για όσους δεν το είδαν η IKMultimedia δίνει δωρεάν το T-RackS Quad Comp μέχρι τις 14/02 με εγγραφή στο newsletter και στη συνέχεια με δημιουργία λογαριασμού (αν δεν έχετε ήδη). Περισσότερα εδώ: https://www.pro-tools-expert.com/home-page/2019/07/02/friday-free-plug-in-quad-comp-from-t-racks
    2 βαθμοί
  2. Και ο οποίος ήταν στην Νέα Υόρκη και πριν (όπως πολύ σωστά έγραψες) και μετά το album των Σπυριδούλα
    1 βαθμός
  3. I know what you mean my friend...
    1 βαθμός
  4. 1 βαθμός
  5. Η ιστορία της CBS στην Fender με τους μηχανικούς να περνούν επιτέλους τις αλλαγές που δεν ήθελε ο Leo ! Πιο σοβαρά τώρα συμφωνώ ότι μια εταιρία ξέρει πολύ καλά τι ταιριάζει στα μηχανήματα της, αλλά υπάρχει και ο παράγοντας κόστος που παίζει ρόλο πολλές φορές, όπως και η αγορά στην οποία απευθύνεται ο ενισχυτής. Αν ξέρεις, οι μόντες μπορούν να τον κάνουν άλλο μηχάνημα. (Βέβαια, θα μπορούσες και να πάρεις απ την αρχή άλλο μηχάνημα )..
    1 βαθμός
  6. To Celestion 70/80 που φορανε και οι δυο ενισχυτες (Blackstar & dsl20) ειναι ενα φτηνο αλλα τιμιο ΜΕΓΑΦΩΝΟ (και ΟΧΙ "ηχειο" ) το οποιο εχει ΟΥΔΕΤΕΡΟ ηχο (σαν ενα φτηνο underpowered EVM12L ενα πραμα ). Αυτο αναλογα με το ειδος της μουσικης και τα εφε που χρησιμοποιει ο καθενας μπορει να ειναι και καλο αλλα και κακο...επισης σε καποια κυκλωματα ταιριαζει,σε καποια οχι... Ξερω πολλους που το εχουν αντικαταστήσει με ακριβοτερα και "καλυτερα" μεγαφωνα και το μετανοιωσαν αλλα και πολλους που το χαρηκαν ιδιαιτερα.... Live & let live... Σε ΦΤΗΝΟΥΣ ενισχυτες οι κατασκευαστες παντως πρεπει να βρουνε μια χρυση τομη για τα μεγαφωνα τους....το να βαλεις π.χ. στον dsl ενα Alnico Celestion των 250 ευρω ειναι κομματακι τρελλο....
    1 βαθμός
  7. Πολλές φορές θεωρώ είναι και θέμα κόστους, δίνουν την δυνατότητα στον μηχανικό να επιλέξει ανάμεσα σε 2-3 μεγάφωνα που έχουν πάρει μαζικά και τελειώνει εκεί το θέμα. Για αυτό βλέπουμε και μικρές καμπίνες mdf υλικά και άλλες περικοπές. Τις περισσότερες φορές απλά δεν βγαίνει το κέρδος που έχουν θέσει σαν στόχο και ρίχνουν λίγο την ποιότητα.
    1 βαθμός
  8. Ένα θα σου πω μόνο... υπήρξε όργανο που υπήρχε στις αγγελίες για 9 χρόνια και δεν έφευγε (συνεχόμενα εννοώ την ανανέωνε....) τώρα κάπου το έχω χάσει αλλά μπορεί να ξαναβγεί... υ.γ. πόσο καμένος μπορεί να είναι κάποιος να παρακολουθεί 10 χρόνια αγγελίες.... ε εντάξει νομίζω αν κάνουμε διαγωνισμό θα βρούμε και παλιότερους
    1 βαθμός
  9. Η δικιά μου εμπειρία, ως "βετεράνος :P " ερασιτέχνης: Με το Cubase (το προτίμησα μετά από δοκιμή με το Cakewalk) πριν από την VST επανάσταση έκανα τα πρώτα μου βήματα, εννοείται μόνο σε midi, καθώς η επεξεργασία audio τότε ήταν ΠΟΛΥ ακριβό σπορ! Η πρώτη αγάπη δεν ήταν και η μοναδική, καθώς ότι μεταγενέστερο ήταν σαφώς και καλύτερο. Η επόμενη μεγάλη στάση ήταν το Reaper με την- σχεδόν- δωρεάν διανομή του και τις απεριόριστες δυνατότητες του. Είχα θυμάμαι κατεβάσει το 1000+σέλιδο εγχειρίδιο του και διάβαζα χωρίς αύριο έχοντας στο νου ότι δεν θα μεταπηδήσω σε σπασμένο. Και τότε, σε bundle με την φοβερή Focusrite ήρθε το Ableton live και το Pro Tools. Με κέρδισε τελικά το Ableton με τον φοβερό live browser και την πληθώρα των πολύ ποιοτικών συσκευών που έχει ενσωματώσει και αυτό ψηφίζω.
    1 βαθμός
  10. Κατι ΠΟΛΥ σημαντικο που ισχυει για ΟΛΕΣ τις roundcore χορδες (μια και το προτεινομενο σετ GHS είναι,οπως ολες οι Boomers μεταξυ 024 & 060,roundcore) αλλα και για τις flatwound. Αν τις κοψετε ΠΡΙΝ τις τοποθετήσετε (κατι που πρεπει να κανετε σε vintage Kluson style sloted tuners) καντε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτο,γιατι αλλιως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να "σκοτωσετε" την τυλιχτη χορδη.
    1 βαθμός
  11. Na se kala!! se eyxaristw gia ton xrono soy kai gia to comment. Ontos an kai einai metal kommati genika to kopanima den einai to dynato moy simio... tsekara ki egw to kanali soy sto youtube, nice!
    1 βαθμός
  12. "ντόρος"?... η προσωπική μου προσλαμβάνουσα στο γεγονός που θέλησα να μοιραστώ μαζί σας μια και με παραξένεψε?... μεγάλη η χάρη μου... και?... ποιος και γιατί είπαμε και τι σχέση έχει κάθε μια με την συγκεκριμένη περίπτωση ώστε να την τσουβαλιάσεις κι αυτή στο σκεπτικό (?) που περικλείει τις άλλες?... τέτοια πράγματα στα "άλλα" έ?... έχω χάσει πολλά επεισόδια μάλλον γιατί και σ' "αυτά" και τα "άλλα" που εγώ ξέρω, η χρήση τους εναλλάσσεται a la carte... τα δερμάτινα ντέφια και τα ζωντανά κέφια τι γίνανε στα δικά σου "άλλα" ορε G.P?... ειλικρινής απορία χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης... απλά προσπαθώ να καταλάβω... άσχετο με το θέμα αλλά μου θύμισες μια αγαπημένη σπάνια ηχογράφηση στην Αμερική του Παύλου πριν πάει στους Σπυριδούλα και γράψει για ντέφια και κέφια... a lesson to remember, a memory to forget λεπόνε και πάμε παρακάτω στη κενωνία τη ποτάνα που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει να ούμε...
    1 βαθμός
  13. Αρχικά με ξίνισε λίγο ο ήχος και η ένταση σου πιστεύοντας ότι δεν ταιριάζουν στο κομμάτι, τελικά όμως έδεσαν ωραία δίνοντας έναν πιο ανάλαφρο jazz χαρακτήρα. Ωραία προσπάθεια και άποψη πάνω σε δύσκολο κομμάτι!
    1 βαθμός
  14. Απο τα κρυφα διαμαντια της Marshall και με εναν απο τους καλυτερους ΚΑΘΑΡΟΥΣ ηχους Marshall ever.. Το να παρεις...Bugera αντι για αυτον θα επρεπε να ειναι κανονικα ποινικο αδικημα
    1 βαθμός
  15. H σχετική είδηση έχει ως εξής: Αργά αλλά σταθερά, γεννιέται ένα νέο spec MIDI και ο Σύνδεσμος Κατασκευαστών MIDI (MMA) και ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Μουσικής Ηλεκτρονικής (AMEI - η ιαπωνική ένωση MIDI) επιβεβαίωσαν ότι απέκτησε όνομα. MIDI 2.0! Οι εταιρείες-μέλη συνεργάζονται ήδη για να αναπτύξουν πρωτότυπα βασισμένα σε ένα από κοινού αναπτυγμένο, σχέδιο προδιαγραφών. Οι εταιρείες αυτές είναι η Ableton/Cycling '74, Native Instruments, Art+Logic, Bome Software, Google, imitone, Roland, ROLI, Steinberg, TouchKeys και Yamaha. Όπως και με την ανάπτυξη του MIDI 1.0, ο MMA και ο AMEI συνεργάζονται και μοιράζονται τον κώδικα στη διαδικασία, με τη δημιουργία πρωτοτύπων που θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του 2019. Εργάζονται επίσης για ένα νέο λογότυπο και τη δημιουργία ενός προγράμματος αυτοπιστοποίησης για τις εμπλεκόμενες εταιρείες. Τα κυριότερα σημεία του MIDI 2.0 θα πρέπει να περιλαμβάνουν αυτόματη διαμόρφωση, νέες ενσωματώσεις DAW / web, αυξημένη ανάλυση και εκφραστικότητα καθώς και αυστηρότερο χρονισμό. Η συμβατότητα με τις συσκευές MIDI 1.0 αποτελεί επίσης βασική προδιαγραφή. Οταν θα οριστικοποιηθεί το MIDI 2.0, οι προδιαγραφές θα είναι διαθέσιμες στην σελίδα https://www.midi.org/
    1 βαθμός
  16. Καλά, ας πάρω πρώτα καινούριο υπολογιστή, που έχω μείνει στην σακαράκα του 2007 με επεξεργαστή που τρέχει στα 2,19, με μητρική που έχει max όριο 4gb (αν και έχω μόνο 2gb), να βάλω και πιο νέα windows που είμαι ακόμα στα xp, και μετά ... με τις εκλογές κάντε ότι θέτε εσείς. Ξέρετε γιατί δεν παίρνω ακόμα pc? Δεν είναι ότι βάζω το χέρι στην τσέπη και πιάνω παπούτσι, όχι, απλά περιμένω να βγεί το νέο usb 4.
    1 βαθμός
  17. Δεν ακούγεται και άσχημο, ιδίως για τις διευρυμένες δυνατότητες, όπως την περισσότερη ταυτόχρονα διαδιδόμενη πληροφορία,τις μεγαλύτερες πιθανώς δυνατότητες stepping για τις μεταδιδόμενες πληροφορίες σε θέματα διαμόρφωσης/προοδευτικής ευαισθησίας του ήχου, το θέμα της συνεργασίας των web-based εφαρμογών και για τις πληροφορίες για πολυκάναλη υλοποίηση και επεξεργασίας που θα τις κανει προσιτότερες και σε εμάς τους πιο απλούς χρήστες, όπως τα στυλ atmos και τέτοια. Γιατί όχι? Αφου συνυπολογίζουν και την προς τα πίσω συμβατότητα. Ενδιαφέρουσα πληροφορία. Ανάπτυξη, επενδύσεις, νέες θέσεις εργασίας. Να σπεύσουμε να το υιοθετήσουμε και εμείς, μετά τη διαστημική υπηρεσία και τα εγκαίνια του μετρο στη συμπρωτεύουσα να κάνουμε και τα ελληνικά εγκαίνια του midi 2.0 άμεσα να διορίσουμε και κόσμο για να ξαναπάρουμε τις εκλογές. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  18. Η πρώτη μου απόπειρα γραψίματος σε black metal ύφος, με αρκετές prog και post επιρροές. Παίξιμο, ηχογράφηση και μίξη οργάνων απο εμένα σε home studio. Οι κιθάρες και το μπάσο περάστηκαν απο διάφορα amp sims και impulses. Για τα τύμπανα χρησιμοποιήθηκαν 4 μικρόφωνα , 2 Ribbon BIV-1μπροστά απο το kit, SM57 στο ταμπούρο και M400 στην μπότα.
    1 βαθμός
  19. Κι επειδής κάποιοι εδώ μέσα διαμαρτύρονται λέγοντας ... "εμένα πότε θα με βγάλει η fender signature, ε? πότε?" να τους απαντήσω εγώ εκ μέρους της Fender. Τώωωωρα, τόσα χρόνια κυκλοφοράει (κι ας είναι Mexico).
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου