Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.626


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.273


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/02/2019 σε όλα

  1. Συζητάμε δηλαδή για το αν θα πάρεις στις αποσκευές σου ένα drive και ένα καλώδιο επιπλέον? Aν σου είναι βάρος τα 400-500 γραμμάρια που ζυγίζει ένα πεταλάκι και ένα έξτρα βίσμα (που ουτως ή άλλως πιστεύω ότι θα πρέπει να έχεις, επαγγελματίας αφού), πάρε ένα μίνι πένταλ να γλυτώσεις, ξέρω γω... καμιά 200 γραμμάρια. Το "δεν θέλω να μπλέξω με πετάλια" όταν μιλαμε για ένα απλό εργαλείο της δουλειάς σου με τρία κουμπιά, είναι σα να λέει ένας υδραυλικός ότι δεν θέλει να μπλέξει με κάβουρες και να τον περιμένεις να σου σφίξει τις βρύσες με τα χέρια. Πιθανόν να γίνεται, αλλά όχι όσο εύκολα και αποτελεσματικά θα γινόταν με τη βοήθεια μιας ανθρώπινης εφεύρεσης που προορίζεται γι' αυτήν ακριβώς τη δουλειά.
    4 βαθμοί
  2. Καταρχην για να παιξεις γκαζια χωρις πεταλι, θα πρεπει να εχει γκαζι ο ενισχυτης. Αν εχει δυο καναλια καθαρο-βρωμικο, εχεις λυσει το θεμα σου. Ιδιως αν εχει και ξεχωριστο EQ σε καθε καναλι, ειναι ακομα πιο ευκολα τα πραγματα. Σε αλλη περιπτωση, πχ αν εχει ενα καναλι, θα σεταρεις να παιζει με τερμα το volume της κιθαρας, στο επιθυμητο γκαζι και θα καθαριζεις με το volume της κιθαρας. Αυτο για να γινει χρειαζεται συνηθως "επεμβαση" στην κιθαρα για τοποθετηση treble bleed. Μη περιμενεις ομως να ακουσεις γκαμα απο κρυσταλλινα καθαρα dire straits σε φουλ γκαζι metallica. Θα φτανει α) απο clean σε crounchy (σχεδον drive) ο ηχος, ή β) απο "σπασμενα" καθαρα (οπως του may πιο πανω) σε overdive. Για να εχεις ολη τη γκαμα θα πρεπει να εχεις και ενα overdrive πεταλι για να μπουσταρεις την α' περιπτωση. Σιγουρα δεν θα γλυτωσεις τα πεταλια ομως, γιατι θα πρεπει να εχεις σιγουρα κι ενα clean booster για να σου δινει μεγαλυτερη ενταση σε ενα σολο. Αν εχεις να παιξεις ενα προγραμμα με διαφορα κομματια με χαρακτηριστικα εφφε στο ριφ τους οπως wah, tremolo, phaser, whammy, vibe, flanger κλπ, πως θα το κανεις? Εδω ενα βιντεακι που ειχα τραβηξει για μια συζητηση περι "καρφι στον ενισχυτη". Ακομα ομως κι οταν χρησιμοποιω, αυτη τη "λυση", τα πεταλια τα χρειαζομαι στα λαιβ. (πχ σαν αυτα που αναφερω πιο πανω) Μια λυση ειναι η πεταλιερα που τα εχει ολα με 4 cable μεθοδο συνδεσης. Προσεξε καλωδιομάνι που εχει η πετελιερα απο πανω. (απαραιτητο ειναι ομως να εχουν και ο ενισχυτης και η πεταλιερα send return) Αριστερα ειναι το footswitch του ενισχυτη. (αν ειχε ο ενισχυτης και midi πχ marshall jvm, δεν θα χρειαζοταν footswitch, θα αλλαζα απο την πεταλιερα και τα καναλια - αλλα οπως ειπα μπορω να δινω γκαζι απο το volume και σπανια αλλαζω καναλι, πιο πολυ το clean booster χρησιμοποιω) Απο εκει και μετα, σε ενα επαγγελματικο λαιβ ισως χρειαστει και ακουστικη κιθαρα. Αν δεν θελεις να κουβαλας και ακουστικη, μια λυση ειναι ο Piezo καβαλαρης στην ηλεκτρικη και ενα A/Β πεταλι για να στελνεις το σημα σε αλλη γραμμη στο Mixer και οπου ομως, θα ακους απο μονιτορ. H πιο απλη λυση, αλλα οχι και ποιοτικοτερη (ιδιως αν δεν ξερεις να τουικαρεις) ειναι μια πεταλιερα με προσομοιωσεις και να ακους απο μονιτορ. Εδω δεν χρειαζεται ουτε A/B. Φυσικα, εδω αφηνεσαι στα χερια της παραγωγης στο τι monitor θα μπορεις να εχεις και το να ακους απο L-Acoustics μονιτορς οπως στη φωτο και μαλιστα stereo, δεν ειναι και οτι πιο σύνηθες.
    3 βαθμοί
  3. Το πιο φορητό που μπορώ να φανταστώ για αυτά που περιγράφεις είναι ένας ενισχυτής με ενσωματωμένα εφφέ, στυλ Boss Katana. Με λίγη πείρα και οργάνωση των ήχων παίζεις παντού τα πάντα. Αλλά στην πράξη θεωρώ πιο πρακτική την λύση πολυεφφέ και ενισχυτής, γιατί είναι πιο απλό και ευέλικτο, και καλύπτει και περιπτώσεις χωρίς ηχοσύστημα η μόνιτορ για σένα. Αυτά μπορεί να είναι από πανάκριβα έως πολύ φτηνά (πχ. Boss Gt-1 και Boss Katana 50 η 100), οπότε μπορείς να παίζεις μόνο με το εφφέ, μόνο με τον ενισχυτή, η και με τα δύο, ανάλογα το λάιβ. Αν παίζεις με μπάντες, σε δουλειές κτλ, αξίζει να ασχοληθείς με ήχους, να μάθεις πως βγαίνεις παντού με καλό ήχο, πως φτιάχνονται οι χρήσιμοι ήχοι, εφφέ κτλ. Είναι σχεδόν τόσο χρήσιμο όσο το καλό παίξιμο . Όλα τα διαφορετικά είδη που ανέφερες, θέλουν αρκετό ψάξιμο στον ήχο, που αν το κάνεις μόνο θα κερδίσεις σαν κιθαρίστας και μουσικός. Και είναι και δημιουργικό εκτός από διασκεδαστικό!
    2 βαθμοί
  4. μαι και είπες για Morley γιατί δεν δοκιμάζεις κάποιο απ τα πετάλια του?
    2 βαθμοί
  5. Για οσους υποστηριζουν οτι δεν υπαρχουν μεγαλες μπαντες κ μεγαλες ηχογραφησεις πλεον.. Αυτο ειναι 20 ημερων...
    2 βαθμοί
  6. Ίσως το πιο (για μένα) παρεξηγημένο μου κομμάτι και σίγουρα αυτό που έχω ασχοληθεί λιγότερο! Το έγραψα και το άφησα.... Κάποια στιγμή πριν κάνα δύο χρόνια πήγα να ασχοληθώ πάλι με αυτό αλλά δεν.... Εχθές και σήμερα κάθισα και τού'κανα μια καινούρια μίξη, γιατί δεν είχα τι άλλο να κάνω αφού τελείωσα με όλα τ'άλλα μου κομμάτια και πάμε για καινούριο πλέον. Διόρθωσα λοιπόν μερικές ατασθαλίες του εκτός το μπάσο στο 2ο μέρος του, που το άφησα όπως ήταν παρ'όλο που σε σημεία πρασινίζει, γιατί μ'άρεσε έτσι! Τους στίχους και την βασική του μελωδία τα έγραψα στην τρυφερή ηλικία των 17-18 χρονών (τώρα πρόσφατα...) και δεν έχουν υποστεί καμία αλλαγή. Ελπίζω να ακούγεται ανεκτικά.
    1 βαθμός
  7. Αν και έχεις ορίσει τιμή, στη θέση σου θα μάζευα λίγα ακόμα και θα έπαιρνα ένα (μεταχειρισμένο) Friedman BE-OD, το οποίο απλά μαμεί και δέρνει...
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Για τους Snarky Puppy έλεγα όχι για τους φλωρομεταλάδες !
    1 βαθμός
  10. Βρε συ, κανένας δεν μπαίνει σε μενού να ψάχνει παραμέτρους την ώρα που παίζει. Αυτά έχουν γίνει νωρίτερα. Βρίσκεις τους ήχους που χρειάζεσαι, τους αποθηκεύεις στο μηχάνημα, και τους ανακαλείς με το πάτημα ενός κουμπιού την ώρα που παίζεις. Είναι δυνατόν να παίζει κάποιος live, και να ψάχνει εκείνη την ώρα σε μενού να αλλάξει τον ήχο? EDIT: Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένας τρόπος να βγάλεις πρόγραμμα με πολυποίκιλο ρεπερτόριο, μόνο με μια κιθάρα και ένα μονοκάναλο ενισχυτή? Υπάρχει. Να κάνετε ακουστικό (unplugged) live χωρίς πολλές απαιτήσεις. You can get away με μια ακουστική.
    1 βαθμός
  11. δεν ακουω τιποτα...Oι Winger ειναι γαμω τις μπαντες!!!!!
    1 βαθμός
  12. ΑΛΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΟΘΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ RACK ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΕΤΑΛΑΚΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΟ ΠΕΤΑΛΑΚΙ Η ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ
    1 βαθμός
  13. Και τον ενισχυτή πώς θα τον ρυθμίσεις? Με προσευχή?
    1 βαθμός
  14. Και θα ξερει επισης οτι αν αυτο φτανει και περισσευει για ενα κιθαριστα που παιζει σε μια μπαντα με συγκεκριμενο υλικο, δεν φτανει για εναν επαγγελματια που παιζει all around
    1 βαθμός
  15. Φτασαμε εκει γιατι μιλαει γιαυτην την περιπτωση και μαλλον θα σου ξεφυγε Μιλαει για επαγγελματια λοιπον που θα κληθει να παιξει τα παντα και μια πεταλιερα προσομοιωσης με 4C (απο τη στιγμη που μιλαει και για ενισχυτη) ειναι πιο ανετη στο κουβαλημα (αλλα και πιο οικονομικη αν το παει εκει ο φιλος) απο μια πεταλιερα φορτωμενη με ολα τα πεταλια που θα χρειαζοταν αυτη η περιπτωση. Κατα τα αλλα στο ποστ μου, του εδωσα κι αλλες αν οχι ολες τις επιλογες, που θα μπορουσε να εχει ως επαγγελματιας, αν και δεν θα επρεπε γιατι αυτα πληρωνεις (εμμεσα ή αμεσα) για να τα μαθεις.
    1 βαθμός
  16. Πάλι καλά που το σωσες Βαγγέλη, γιατί με αυτά που ποστάρουμε, πήξαμε στη φρεσκαδούρα!
    1 βαθμός
  17. Θεωρώ πολύ δύσκολο να καλύψεις τέτοιο ρεπερτόριο με ένα ενισχυτή και μία κιθάρα μόνο. Οι σύνηθες λύσεις είναι: 1. Ένας καλός καθαρός ενισχυτής με αρκετά πετάλια 2. Ένας δικάναλος ενισχυτής και κάποια λίγα πετάλια 3. Πεταλιέρα είτε direct, είτε στο return κάποιου ενισχυτή. Αναφορικά με το ερώτημα σου. Θεωρώ ότι όσο λιγότερα πράγματα χρησιμοποιούμε, τόσο περισσότερο φαίνεται και το πόσο καλά αυτά είναι από άποψη ποιότητας. Αλλιώς καθαρίζει ένα καλοφτιαγμένος (και συνήθως ακριβός) μονοκάναλος ενισχυτής με το volume της κιθάρας, αλλιώς καθαρίζει ένας λιγότερο καλός. Επίσης, μαγνήτες/ηλεκτρικά στο όργανο που θα χρησιμοποιήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο στο τρόπο που θα καθαρίσει το όργανο και την ποιότητα του ήχου στο σύνολο της διαδρομής του volume pot. Αυτή η κατάσταση λειτουργεί καλά, σε μπάντες, μουσικούς κτλ, με συγκεκριμένους ήχους ή συγκεκριμένο ρεπερτόριο (πχ μία μπάντα που παίζει hard rock). Επίσης είναι εξαιρετικά εθιστική αυτή η απλότητα πολλές φορές, τουλάχιστον για μένα. Όσο μου αρέσει να ψάχνω ήχους, να παίζω με πετάλια, συνδεσμολογίες κτλ κτλ, άλλο τόσο με ιντριγκάρει αυτή η απλότητα. Βέβαια στην κατάσταση κιθάρα-καλώδιο-ενισχυτής, βγάζω από την εξίσωση το θέμα "παίχτης", φαίνεται η ποιότητα των πραγμάτων, κάτι που σε ένα πολυκάναλο ενισχυτή, ή με αρκετά πετάλια να κάνουν τη δουλειά, μπορεί να καλυφθούν. Τέλος το θέμα της έντασης είναι ένα επίσης σοβαρό πράγμα που πρέπει να λάβεις υπόψη σου. Θέλεις ένταση για να δουλέψει όλο αυτό.
    1 βαθμός
  18. ΑΥΤΟΣ και αν θελει πεταλια,και οχι μονο drive φυσικα,αλλα the whole gamut....
    1 βαθμός
  19. Γενικα αν θελεις να ελεγχεις τον ηχο μονο με το volume της κιθαρας, μην περιμενεις και να πας απο ολοκαθαρο ηχο σε εντελως distortion. Πιο πολυ θα ειναι απο σχετικα καθαρο σε drive τυπου Slash, Angus young κτλ., η απο καθαρο σε λιγο breakup. Και προυποθετει πολυ καλη τεχνικη στις δυναμικες στο χερι της πενας, και ενισχυτη αντιστοιχης φιλοσοφιας που να ακουει καλα τις δυναμικες (φουλ λαμπα, vintage drive -οχι metal επιπεδο δηλαδη, αντε μεχρι κανα Plexi-, class A, no master volume, γενικα οχι πολλα πολλα στο κυκλωμα, κτλ). Επισης τα βατ να εχουν σχεση με τις εντασεις που παιζεις ωστε να μπορεις να εκμεταλλευτεις το sweet spot του ενισχυτη. (Φυσικα οι περισσοτεροι ενισχυτες καθαριζουν εως ενα σημειο αν κατεβασεις την κιθαρα, αλλα υπαρχει ολοκληρη σχολη μηχανηματων φτιαγμενα ειδικα για να "ακουνε" το χερι). Πχ ενας Alessandro που ειχα μεχρι προσφατα 40 βατ το εκανε παρα πολυ καλα αυτο. Επαιζα με την κιθαρα στο 6-7 ολοκαθαρα και αν την ανοιγα τερμα και επαιζα λιγο δυνατα ολοι νομιζαν οτι ειχα booster η overdrive . Oι πιο πολλοι ομως που παιζουν ετσι παιζουν και ειδη μουσικης με λιγες διαφορες σε ηχους. Οταν λες "πως το κανουν ολοι αυτοι εκει εξω" ποιους εννοεις ας πουμε? Φερε κανα παραδειγμα σε βιντεο απο τους ηχους που θελεις να πετυχεις για να παρεις και πιο συγκεκριμενες γνωμες..
    1 βαθμός
  20. Τεχνικά μην με ρωτήσεις να σου πώ γιατί θα ακούσεις μαλακίες ,αλλά το αρχικό ριφφάκι μου έβγαλε iron maiden συναίσθημα,οπότε κέρδισες πόντους απο τα αποδυτήρια
    1 βαθμός
  21. Το reaper υπάρχει για linux (experimental)
    1 βαθμός
  22. Γράφε Περισσότερο, Διόθρωνε Λιγότερο 🖋
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου