Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6.212


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      46.837


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. Fanfan

    Fanfan

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      83


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/02/2019 σε όλα

  1. Έχω διαφωνήσει με πολλές μπάντες για το συγκεκριμένο θέμα. Οι περισσότεροι θέλουν να παίξουν όλοι τα αγαπημένα τους κομμάτια με την άποψη ότι όλοι θέλουν να ακούσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια. Το αποτέλεσμα συνήθως είναι ένας αχταρμάς ραδιοφωνικού τύπου που στο τέλος σε έχει ζαλίσει. Η άποψή μου είναι ότι κάθε παρουσίαση πρέπει να έχει μια κεντρική ιδέα, ένα "concept". Είναι πολύ όμορφο να ανακαλύπτεις στην πορεία ενός live την ιστορία που θέλει να σου πει ο καλλιτέχνης. Όπως πολύ σωστά είπε ο Vagelism ένα live είναι καλό να έχει την δομή μιας ταινίας και μια ταινία πρέπει να έχει ένα καλό σενάριο. Για παράδειγμα, δεν θα με πείραζε να ακούσω Nirvana μαζί με Marley , ή ακόμα και Fats Waller πλάι σε Placebo, αρκεί να υπάρχει κάτι που να συνδέει τις δύο ιστορίες. Προσωπικά προτιμώ λίγα κομμάτια που σε αφήνουν να θέλεις κι άλλο, παρά πολλά, που ελπίζεις κάποτε να τελειώσει.
    6 βαθμοί
  2. Από ένα γρήγορο μάτι στο site warmanguitars.co.uk/ που έστειλες, μόνο από τις τιμές μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι μαγνήτες είναι εισαγωγής απλά με το logo της εταιρίας. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα απολύτως για το αν είναι καλοί ή όχι. Ένας μαγνήτης, όσο απλή διαδικασία και αν είναι θεωρητικά να φτιαχτεί (ο οποίος γίνεται στο χέρι με συγκεκριμένα υλικά κτλ), δεν παύει να είναι μία μορφή τέχνης, όπως ακριβώς και η οργανοποιία, η ζωγραφική κτλ. Δεν σημαίνει από την άλλη ότι, επειδή φτιάχνεται στο χέρι είναι σώνει και καλά καλός. Το καλός βέβαια είναι υποκειμενικό. Άλλος ακούει ένα Duncan JB και γουστάρει και άλλος όχι, τον βρίσκει πολύ πρίμο κτλ (τώρα τι ακούει ο καθένας άλλη ιστορία χωρίς να θέλω να θίξω ούτε τη μία ούτε την άλλη πλευρά). Προσωπικά βλέπω το ηλεκτρικά σε ένα όργανο ως σύνολο και όχι επιμέρους (pots, μαγνήτες, πυκνωτές κτλ) παίζουν τεράστιο ρόλο σε αυτό που ακούμε. Όπως σε όλα τα πράγματα η τιμή ενός προϊόντος βγαίνει από πολλούς παράγοντες, όπως κόστος υλικών/κατασκευής, manhours, έξοδα επιχείρησης/προσωπικού, logistics, branding, marketing fees κτλ. Στο παράδειγμα των Gibson στα 2.000 ευρώ προφανώς και το κόστος που ζητάει ο πωλητής έχει να κάνει με το μυθική διάσταση του brand και σε καμία περίπτωση με το πραγματικό κόστος τους. Έχει τύχει να πιάσω φθηνές σειρές από όργανα με OEM κινέζικους μαγνήτες, και κάποιοι δεν είναι καθόλου άσχημοι, ίσα ίσα! Είμαι από αυτούς που "τρώω" και λίγο το mojo της φάσης, μου αρέσει ο x handwired/handmade μαγνήτης με τα τάδε specs από ένα αντίστοιχο Duncan ή Dimarzio. Αν βέβαια μου ακούγονται και οι 2 εξίσου καλά, και το επιτρέπει η τσέπη, θα πάω με τον χειροποίητο για πολλούς λόγους (mojo, στήριξη στον κατασκευαστή, ποιότητα υλικών, παρεχόμενες υπηρεσίες κτλ). Προσωπικά, δεν υπάρχουν Holy grails, ούτε ο τάδε μαγνήτης του 1960 με το τάδε σύρμα που είναι old style θα δώσει το αποτέλεσμα που κανένας άλλος μαγνήτης παραγωγής δεν μπορεί να δώσει. Αυτά τα "άσε μη το ψάχνεις, σαν τους PAF τους original δεν θα βρεις", ""μη ρωτάς τι και πώς απλά άκου", "κάτσε και ψάξου, Super 3 Νάξου" τα ακούω βερεσέ. Στην εποχή μας βγαίνουν τα καλύτερα όργανα ever, και μάλιστα σε μία γκάμα από τιμές ξεφτίλα μέχρι όπου μπορεί να φτάσει το μυαλό του καθενός. Στην vintage αγορά αγοράζεις την ιστορία, όχι απαραίτητα τον ήχο. Όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στα κιθαριστικά, ακόμη και στα πιο φθηνά το qc έχει ανέβει μέσα στα τελευταία 10-15 χρόνια εκθετικά. Αν υπήρχε η τεχνογνωσία που υπάρχει σήμερα στις τιμές που υπάρχει σήμερα και στην ποσότητα που υπάρχει σήμερα θα έκλαιγε από τη χαρά του Jimi Hendrix αλλά και ο κάθε άσημος Hendrix της εποχής που πλήρωνε μία περιουσία τότε για όργανα, μαγνήτες, αναλώσιμα (από τις 5 επιλογές που είχε έναντι χιλιάδων πλέον). Τέσπα επειδή εκτροχιάστηκα πολλάκις. Το αν είναι κινέζικος ή όχι ο μαγνήτες δεν λέει τίποτα στο αν είναι καλός ή όχι, το ίδιο και αν είναι χειροποίητος. Το αποτέλεσμα μετράει. Αν σου ακούγεται καλά εσένα και σου κουμπώνει ένα χαμόγελο, είναι τέλειος. Το ίδιο ισχύει και για κάποιον που μπορεί και τα σκάει τρελά για ένα σετ vintage 50s PAFs από εκείνους τους καλούς του originals. Μαγκιά του και μαζί του και τον γουστάρω το ίδιο αρκεί να δω το ίδιο χαμόγελο στα μούτρα του. Το θέμα είναι το ένα ή το άλλο, να μην γίνεται αυτοσκοπός της κιθαριστικής ζωής μας, να απολαμβάνουμε τη μουσική, να παίζουμε και να γουστάρουμε.
    6 βαθμοί
  3. Φιλοδοξη προσπαθεια να αποδωσουμε ενα σουπερ κλασσικο κομματι
    4 βαθμοί
  4. η καλη ροη ενος προγραμματος ειναι παντα μια δυσκολη υποθεση. Βλεπουμε καταξιωμενες μπαντες κ πειραζουν την ροη τους..ποσο μαλλον αν παιζουμε διασκευες.. Εγω αυτο που προτεινω..σαν παραδειγμα ειναι να παρατηρησεις την δυναμικη προσεγγιση μιας ταινιας δρασης του Χολλυγουντ..και να στησεις τα κομματια αναλογα. Τι εννοω.. Αν παρατηρησεις ολες οι ταινιες δρασης..ξεκινανε με ενα φορτισσιμο..κοινως στην αρχη γινεται της π.....ς... Μετα πεφτει σε ενα πιανο..κ αρχιζει κ χτιζετε η ιστορια με δυναμικες εξαρσεις{ accents} κατα την διαρκεια της ταινιας. Στο τελος παλι φτανει στο φορτισσιμο...οπου γινεται η τελικη σφαγη.. Αν μπορεις να σκεφτεις ετσι στο ρεπερτοριο σου..να δωσεις δηλ μια αισθηση κυματος ..νομιζω μια χαρα θα παει. Δεν θελεις ουτε 5 μπαλαντες μαζι..ουτε 5 Fast rock μαζι. Πρεπει να τα σπασεις για να μπορεις να κρατας το ενδιαφερον του ακροατη...χωρις εκεινος να φυγει - ουτε κοιμισμενος..ουτε σπινταρισμενος..μετα το Live. Βγαζω νοημα?
    3 βαθμοί
  5. Αυτα, ειναι καλο να μη γραφονται
    3 βαθμοί
  6. Oτι ειπαν οι καλοι φιλοι παραπανω. Οπωσδηποτε,οπως ειπε κι ο Βαγγελης,καποια κομματια μπαλαντερ ετσι ωστε να το προσαρμοσετε αναλογως αν χρειαστει. Λ.χ αν παιζετε ενα χαρντ τραγουδι και δειτε οτι γουσταρει ο κοσμος και σηκωνει,μπορει να παιξετε εκτος σειρας κατι αναλογο κι ας ειχατε αλλο στο προγραμμα. Ενας καλος τροπος που ισως βοηθησει ειναι να βρειτε ενα σετ απο καποια μπαντα που σας αρεσει πολυ και να ξεσηκωσετε το προγραμμα της. Προσαρμοζοντας το παντα στα δικα σας μετρα. Κι επισης αν ειναι αρκετα τα νεα τραγουδια,καλο ειναι να αρχισετε με καποια στα οποια πατατε πολυ καλα ετσι ωστε να αποφευχθουν τυχουσες "πατατες" και μολις ζεσταθειτε,φυγατε. Καλο λαιβ και ριξε ενα σημα μετα πως πηγε!
    2 βαθμοί
  7. Σχεδον όλοι οι μπουτικάδες που φτιαΝουν μαγνητες ψωνιζουν απο εδω https://www.tone-kraft.com/about-us/ από εκεί και πέρα η τιμή καθορίζεται απο ,πρωτα απο ολα,απο το κέρδος που αποφασίζει να βγαζει ο καθε κατασκευαστης (και φυσικα απο το ποσο κοστολογείται ο ΧΡΟΝΟΣ του),από την ΠΟΣΟΤΗΤΑ που φτιάχνει,το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ που απασχολεί,το ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ και ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ πλασιο στο οποιο δουλευει (άλλο να τυλιγεις μαγνητες στην Τσεχια που έχει 15% flat tax & άλλο στην Ελλάδα που εχει 70%) , απο τις οικονομιες κλιμακας που μπορεί να κανει και φυσικα απο το ΟΝΟΜΑ που εχει καταφερει (είτε πουλωντας φυκια για μεταξωτες κορδέλες ,ειτε επειδή όντως το αξιζει) να έχει. Προσωπικα αν και εχω 2-3 σετ μπουτικ μαγνητων δεν ακούω και καμμια τρομερη διαφορα απο τους stock αμερικανικους μαγνητες της "σειρας" (Fender,DiMarzio,SD). Καλα για την μυθολογια των "vintage" μαγνητων απλα μονο να ΓΕΛΑΣΩ μπορω μια και οι περισσοτεροι (ειδικά οι early 50s Tele & οι περισσοτεροι strat) ειναι επιεικως μέτριοι και μονο λιγοι ειναι οντως καλοι (μετάφραση:στην εποχη μας κατασκευάζονται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλυτεροι μαγνητες απο οτι στα 50s,60s & 70s) Ο φίλος μου ο Rob ,που κατα την ταπεινή μου γνωμη και μετα απο καμμια.... 500αρια tele & strat μαγνητες που εχω δοκιμασει ,φτιάχνει τους "καλυτερους" μαγνητες στον κοσμο αυτη τη στιγμη (και 100% εχει την ΒΑΘΥΤΕΡΗ γνωση γυρω απο αυτους τους μαγνητες) ειναι ΠΟΛΥ φτηνος παντως http://www.cavalierpickups.com/#tele Υπάρχουν εξαιρετικοι "κινεζικοι" μαγνητες παντως,οι Tonerider (που φορανε και οι Squier CV ) π.χ. ειναι εξαιρετικοι μαγνητες at any price point.
    2 βαθμοί
  8. To solo το επαιξε ο πιο αδυνατος.
    2 βαθμοί
  9. Εγώ θα την έφτιαχνα κάπως έτσι (χοντρικά μιλώντας). Smoke on the water Cocaine Walk this way Sharp dressed man Doctor doctor Knocking on heaven's door (απο gn'r) Temple of the king Black night Dust in the wind (hard rock διασκευη) Paranoid Wonderful world (απο ramones) Wicked game (απο him) With or without you Personal jesus Come as you are In bloom Creep The man who sold the world (από Bowie) Wish you were here Ain't no sunshine (διασκευη) Stand by me (rock/funky διασκευη) Cat people Billie jean Soldier of fortune People are strange Come together Black magic woman Roots rock reggae Redemption song (band version) Is this love Route66 (απο rolling stones) Jailhouse rock Surfing bird I can't get no satisfaction για κλεισιμο. Η λογική μου θα ήταν να χωρίσω στυλιστικά κάποιες ομάδες κομματιών, και να βρω κάποια μπαλαντέρ/κομμάτια για να ενώσω όσο πιο ομαλά γίνεται τα διαφορετικά στυλ. Δεν θα ήθελα πάνω από δύο σερί αργά κομμάτια, εκτός αν κάποιο είναι power ballad (που είναι και καλός μπαλαντέρ). EDIT: Έβαλα και παραγγελιές με bold.
    1 βαθμός
  10. Δες τώρα μια πλάκα. Μέχρι και το 2010 που έπαιζα με κτήνη ενισχυτές (call me Mesa Boogie Mark 1), ο compressor ήταν always on και όντως δεν με ενοχλούσε ιδιαίτερα η σολ. Ωραίο ήχο είχα βέβαια αλλά κάτι μου έλειπε.. Με το που το γύρισα σε low wattage ενισχυτές ( call me tweed deluxe & Marshall 1974x) που είχαν φυσικό κομπρεσσαρισμα οπότε ο κομπρεσσoρ ήταν άχρηστος,η σολ με ενοχλούσε πολύ. Δεδομένου ότι σπάνια παίζω βρώμικα,80% παίζω clean και 20% με overdrive που μάλλον για τη νέα γενιά είναι... Clean. :).... αυτό το σετ είναι pure bliss to my ,old,ears
    1 βαθμός
  11. αυτό είναι world greatest hits ωρε.... θα έλεγα επειγόντως βγάλτε τα μεγάλα νούμερα, αραιώστα τα, κρτατήστε καβάντζα για άλλη φορά και χώστε μέσα μερικά χαλαρα μπλουζ ή πιό δεύτερα ποπάκια...
    1 βαθμός
  12. Στο ραδιόφωνο όταν προγραμματίζεις μια εκπομπή οι σημαντικοί παράμετροι που λαμβάνονται υπ' όψη απο τους διαβασμένους εκπομπάρχες - διευθυντές προγράμματος είναι: tempo γνωστό/επιτυχία - άγνωστο new - old genre/είδος Και το δίωρο live σετ λίγο διαφέρει. Ελπίζω να είναι αυτονόητα τα παραπάνω. Από εκεί και πέρα προσθέτεις εσύ ακόμα πιο ειδικές παραμέτρους ανάλογα με τον στόχο και το κοινό σου. π.χ. πόσα instrumental ή jazz ή hard rock να αντέξει η κυρία που "την πήγαν να ακούσει ξένα". Καλό είναι να αποφεύγονται τα συνεχόμενα extreme (slow μπαλάντες, πολυ γρήγορα κομμάτια, βαβούρα κλπ) και να μεσολαβούν 3-4 core κομμάτια μεταξύ τους. Αν ξέρεις που παίζεις και για ποιούς ή ακόμα καλύτερα αν έχεις σοβαρή άποψη για το τι θέλεις να είναι το ύφος σας και πόσο κοινό επιθυμείτε, πρέπει να λάβεις τα παραπάνω υπ' όψη όταν χτίζεις ρεπερτόριο και playlist. To προγραμμα που έφτιαξες παραπάνω έχει πολλά προβλήματα, σύμφωνα με αυτά που προτείνω εγω. Π.χ. στην 2η πεντάδα τους κοίμισες. Δεν τόλμησα να κοιτάξω παρακάτω. Οι αλλαγές στις παραπάνω παραμέτρους τηρούνται ανα τραγούδι όχι πεντάδα!
    1 βαθμός
  13. Από ότι βλέπεις ο Jimmy & o Rorry διαφωνούν μαζί σου (μαζί με σχεδόν οποιονδήποτε έπαιζε κιθάρα στα 60s & 70s) Έξω από την πλάκα επειδή δεν είμαι "κιθαρίστας" αλλά είμαι πρωτίστως μουσικός και παραγωγός με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο η ηχητική ισορροπία παρά το tension των χορδών. Αυτό είναι το πρώτο σετ που σε σαράντα χρόνια που ασχολούμαι με το άθλημα μου την προσφέρει. Αν κάποιος δεν ενοχλείται από την έντονη ηχητική ανισορροπία των τυπικών string sets ( η παίζει μόνιμα με πολύ παραμόρφωση που έτσι κι αλλιώς τα ισοπέδωνει όλα) δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιησει το 010-038 βέβαια ΚΑΛΟ θα ήταν να το ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ πρώτα πριν το κρίνει
    1 βαθμός
  14. Και άλλος συναδελφος (αν και πολλες φορες στα live εβαζε 040 αντι για 038) https://www.guitarplayer.com/miscellaneous/gp-flashback-rory-gallagher-march-1978 What do you use for an electric guitar?I have two different electrics. I have a Fender Stratocaster with Fender light-gauge Rock and Roll strings, which I use for basic playing and some slide work in straight tuning. I also have a Fender Telecaster for A tuning and other open tunings. . On the Strat, it’s as they come out of the packet: .010, .012, .015, .026, .032, .038. That seems to be about the most balanced set I could find.
    1 βαθμός
  15. Να πω οτι δεν υπαρχει "σωστη σειρα"..Μιλαμε ολοι εμπειρικα βαση των εκαστοτε Live σε χωρους που εχουμε παιξει. Παιζουν πολλα ρολο.. Ο χωρος..το κοινο..αν η μπαντα ειναι η "ατραξιον "του μαγαζιου ή απλα μια μουσική υπόκρουση. Το προγραμμα που μπορει να τα "εσπασε " στο Α μαγαζι μπορει να μην λειτουργει καλα στο Β. Μου εχουν ζητηθει να παιξω 2 ωρες "χωρις να ενοχλω". {οπου το προγραμμα στηθηκε επιτηδες υποτονικο μιας κ ηταν Happy hour εταιρειας οπου αναθεμα κι αν προσεξαν οτι υπηρχε ορχηστρα} Μου εχει τυχει να παιξω σε ξενοδοχειο κ να τρωνε απο κατω. Υπαρχει ενας βασικος "μπουσουλας" στο πως στηνουμε ενα προγραμμα , αλλλα πρεπει να εισαι παντα ετοιμος να επεμβεις αμα δεις οτι δεν τσουλαει.{η ενοχλει}. Πχ αν δεις το κοσμο οτι χορευει...{η χτυπιεται} μην του τη σπασεις επειδη εσενα το επομενο σου κομματι ειναι μπαλαντα.. Συνεχισε ετσι μεχρι να κουραστουν. Καθε καλος Dj κανει αυτο ακριβως. Δεν τους αφηνει να σταματησουν να χορευουν. Προσωπικα αναφερομαι για ενα ποπ κ ροκ Live, που νομιζω οτι κι αυτο ειναι το ζητουμενο σου.
    1 βαθμός
  16. Τα είπες (έγραψες.....) πολύ ωραία Funfun! Εγώ μόνο να συμπληρώσω ότι πέρα από το όργανο παίζει και κάποιο μικρούλικο ρόλο και η "αλυσίδα" απ'αυτό μέχρι και το μεγάφωνο απ'όπου ακούμε τον ήχο του.
    1 βαθμός
  17. Εφτιαξα τη σειρα βασει των παραπανω "κανονων". Εγκρινετε?? Doctor doctor Soldier of fortune Temple of the king Cocaine Smoke in the water Dust in the wind (hard rock διασκευη) Wish you were here Knocking on heaven's door (απο gn'r) Wicked game (απο him) Wonderful world (απο ramones) Personal jesus Ain't no sunshine (διασκευη) Stand by me (rock/funky διασκευη) With or without you Billie jean Διαλλειμα Cat people Creep Come as you are In bloom Paranoid Jailhouse rock People are strange Come together Sharp dressed men Black night Route66 (απο rolling stones) Black magic woman Redemption song (band version) Is this love Roots rock reggae I can't get no satisfaction για κλεισιμο.
    1 βαθμός
  18. Εχω αναγκαστει να κανω και "μαγικα" σε αλλα κομματια που δεν εβρισκα τρακς, οπως μερικα των Socrates, των VIC, των Liquid Tension Expiriment. Βασικα αυτο που βολεψε σε αυτες τις περιπτωσεις, ηταν οτι ειχαν την κιθαρα που ηθελα να "αντικαταστησω" στο ενα καναλι (πχ Left), κι ετσι με το EQ "εκοψα" την κιθαρα απο αυτο το καναλι. Βεβαια δεν ηταν τοσο απλο. Εκτος απο συχνοτητες κοπηκαν κι αλλα πραγματα στο left καναλι, πχ ενταση, eq κι απο αλλα οργανα, το γενικοτερο balance κλπ Εκει εκανα διαφορες αλχημειες παίρνοντας (πχ αν ειχα "κοψει" την κιθαρα απο το αριστερο καναλι), "ψυχα" απο το δεξι καναλι και την περναγα στο αριστερο. Αλλα μη περιμενουμε και θαυματα. Απλα "περναει". Ας πουμε αυτο ειναι δειγμα απο το οριτζιναλ Liquid Tension Experiment - Paradigm Shift very short.mp3 Αυτο ειναι δειγμα απο το backingtrack που εφτιαξα με "κομμενη" την κιθαρα. Liquid Tension Experiment - Paradigm Shift BT very short.mp3 Και αυτο ειναι το αποτελεσμα.
    1 βαθμός
  19. Εγώ το χειρότερο που μπορώ να σκεφτώ, είναι η επιλογή πολλών "πεθαμένων" κομματιών στο ίδιο playlist. Τα υπερβολικά υποτονικά κομμάτια είναι αυτά που ρίχνουν το κοινό, πόσο μάλλον όταν υπάρχει πάνω από ένα από αυτά στο ίδιο playlist. Αντί να διασκεδάσεις, νομίζεις πως πήγες σε κηδεία... Εξαιρετικές οι επισημάνσεις για τονικότητες και εναλλαγές tempo.
    1 βαθμός
  20. Μπράβο και στους δυο σας. Ο μάστορας για άλλη μια φορά σπέρνει, ηχητικά, παικτικά αλλά και ηχοληπτικά. Υ.Γ. Πρόταση - ερώτηση : Σπύρο μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις κανα φως για τα βίντεο;
    1 βαθμός
  21. Συμφωνω. Τονικοτητες δεν κοιταζω. Ετσι και αλλιως ολα ειναι αρκετα διαφορετικα. Πχ η πρωτη 5αδα ειναι ρε σολ λα μι σολ οι τονικοτητες. Και διατηρω τις οριτζιναλ τονικοτητες παντα.
    1 βαθμός
  22. Εγώ θα στεκόμουν και στο περί τονικότητας. Το βομβαρδίσεις με συνεχόμενα τραγούδια σε ίδια τονικότητα είναι εξίσου κουραστικό για τον ακροατή όσες αλλαγές να γίνονται στα τέμπο, ύφος κλπ και σχεδόν δε θα καταλαβαίνει τι πάει στραβά. Με μία λέξη, μονοτονία. Πάντα προσπαθούσα να αλλάζω τις τονικότητες ακόμα και με ένα ημιτόνιο πάνω/κάτω απο κει που είναι ο τραγουδιστής ώστε αφενός να μην βγω απο το comfort zone του (αχ αυτό το comfort zone.....) και αφετέρου να υπάρχει πλουραλισμός στο ηχόχρωμα. Άλλωστε όλα τα όργανα σονάρουν διαφορετικά σε κάθε τονικότητα.
    1 βαθμός
  23. σε σε ενα σετ 5 κομματιων..ξεκινας με ενα δυνατο..και μετα μια μπαλαντα , ενα mid tempo rock και στα τελευταια δυο τα σπας.!!
    1 βαθμός
  24. Εγω προτεινω το καθε κομματι - του καθε σετ να ξεκιναει με κατι δυνατο {αλλα οχι το πιο δυνατο} και μετα να πεφτει αυξάνοντας σταδιακα μεχρι την κορυφωση. Οσων αφορα το ρεπερτοριο σας , οι μπαντες που βλεπω ειναι λιγο αλλα για αλλα...τυπου μουσικη σκηνη να ικανοποιησουμε ολους.{Νταξ τα εχουμε κανει κ εμεις αυτα τα λαθη,..,} θα προτεινα να τα χωρισετε ανα χρονικες περιοδους. δηλ.. Οι Radiohead δεν μπορουν να μπουν στην ιδια δεκαετια με τους Doors κλπ.. Νομιζω θα ξενιζε κατι τετοιο. Εξαιρεση σε αυτο θα ηταν τα κομματια να ηταν ολα "πειραγμενα" και οχι απλα covers του Original με αποτελεσμα να υπαρχει μια ομοιογενεια στον ηχο. Φυσικα καθε "καλο" προγραμμα, δεν μπορει να μενει στατικο - πρεπει να κοιτας το κοσμο σου και να εισαι ετοιμος να παρεμβεις κ να αλλαξεις με τον ιδιο τροπο που ενας Dj προσπαθει να "ψυχολογησει" το κοινο του. Καλη επιτυχια
    1 βαθμός
  25. αυτο με την δυσκολία μίμισης της βικτωριανής προφοράς λύνεται εύκολα (τραγουδάμε στα ελληνικά).
    1 βαθμός
  26. καποια κομμάτια, καλως ή κακως, δε γίνεται να αποδοθούν χωρίς να συγκριθούν με το πρωτότυπο. ενα αυτο. δεύτερο, η φωνή της ειναι πολλη καλη αλλα η προφορά και η άρθρωση θεωρω πως θελουν αρκετή δουλειά για τέτοια κομμάτια. το λέω καλοπροαίρετα. το κιθαριστικο μερος καταπληκτικό οπως παντα.
    1 βαθμός
  27. Ισως λογω Dio με πηγε εκει αλλα μου θυμισε,πολυ μαλιστα,Iommi εποχης Mob Rules. Κατι σαν το αποκατω σε σημεια. Δεν εχει και πολλη σημασια ειναι ωραιο.
    1 βαθμός
  28. Για οποιον δεν το εχει δει. Η καλυτερη στιγμη των Talking heads..σε ενα εξαιρετικο Live. σκην : Jonathan Demme.
    1 βαθμός
  29. προσωπικά μου αρέσει περισσότερο αυτή η εκτέλεση. Γενικώς δεν χωνεύω τον Dio. Πάντως μπράβο, το λέει η κοπέλα. Το έχει. Μόνο πες της να πάει πιό κοντά στο μικρόφωνο. (για σένα δεν σχολιάζω....διότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και μιζέρια)
    1 βαθμός
  30. Πόσο χώρο θα πιάσει στο δίσκο μια ψηφιακή ηχογράφηση; Με δεδομένες κάποιες θεμελιώδεις γνώσεις, είναι απλό να το υπολογίσουμε. Κάποιες φορές θα θέλαμε να υπολογίσουμε πόσο ήχο μπορούμε να γράψουμε στο μέσον μας. Έτσι απλά. Αυτό βέβαια, είναι ένα γενικότερο ζητούμενο με υποζητούμενα που αφορούν τις διάφορες παραμέτρους του προβλήματος. Για παράδειγμα: έχω διαθέσιμα x GB, πόση ώρα μπορώ να γράψω stereo στα 16 bit 44,1 kHz; Και πόση στα 48 kHz; θέλω να γράψω 5 tracks για περίπου 1 ώρα. Πόσο χώρο θέλω, ανάλογα με την ανάλυση; ποια είναι η μέγιστη ανάλυση για να γράψω 4 tracks σε 5 GB για 2 ώρες; Η απάντηση βρίσκεται στην κατανόηση της σχέσης μεταξύ διάρκειας της ηχογράφησης και όγκου των δεδομένων που η ηχογράφηση παράγει. Θα κάνουμε ένα παράδειγμα σε ποιότητα CD. Σκεφτείτε το: Όταν γράφουμε ένα mono track στα 44,1kHz / 16bit σημαίνει ότι δημιουργούνται δεδομένα όγκου 16 x 44100 =705600 bits κάθε δευτερόλεπτο. <Α> Αν λάβουμε υπ' όψη μας ότι κάθε byte αποτελείται (πλέον) από 8 bits, τότε προφανώς τα 16 bit είναι 2 bytes. 16 bit / (8 bit / byte) = 2 byte. Ναι. Έτσι, σε ένα δευτερόλεπτο, ο όγκος των δεδομένων θα είναι (λόγω της <Α>) 705600 bit / (8 bit / byte) = 88200 byte Θυμίζουμε ότι 1024 bytes=1 kilobyte ή 1 KB = 1024 B (Το σωστό μάλιστα είναι να λέμε Kibibyte). Άρα το παραπάνω γράφεται και 88200 / 1024 = 86,1328125 KB (σε 1 δευτερόλεπτο) Σε 60 δευτερόλεπτα (δηλαδή σε 1 λεπτό) ο όγκος των δεδομένων θα είναι 60 x 86,1328125 KB = 5167,96875 KB ή σε megabytes (σωστότερα, σε Mibibytes): 5167,96875 / 1024 = 5,046844482421875 ΜΒ (σε 1 λεπτό). Σε 60 λεπτά (δηλαδή σε 1 ώρα) ο όγκος δεδομένων θα έχει γίνει 60 x 5,046844482421875 ΜΒ = 302,8106689453125 MB ή (όμοια) 0,29571354389190673828125 GB, περίπου 0,3 GB δηλαδή σε 1 ώρα. Αυτά όμως για 1 μονάχα mono track ήχου. Αν η ηχογράφηση είναι stereo θα χρειαστούμε 2 tracks ήχου άρα το διπλάσιο όγκο δεδομένων (0,6 GB περίπου). Για 10 tracks θα χρειαστούν περίπου (0,3 x 10 = ) 3 GB την ώρα. Και ούτω καθεξής. Αν καταλάβατε θα πρέπει να μπορείτε να φτάσετε μόνοι/ες σας στο συμπέρασμα ότι στα 48kHz/16bit απαιτούνται περίπου 0,322 GB ανά mono track την ώρα στα 48kHz/24bit απαιτούνται περίπου 0,483 GB ανά mono track την ώρα στα 96kHz/32bit απαιτούνται περίπου 1,287 GB ανά mono track την ώρα κλπ και να απαντήσετε στα εξής: Γιατί λέμε ότι ο ήχος CD πιάνει χώρο περίπου 10 MB το λεπτό; Θέλω να γράψω 4 stereo tracks σε 48kHz/24bit και ο C μου βγάζει free space 4 GB. Με παίρνει; Τι λέτε ότι συμφέρει καλύτερα, 44,1kHz/16bit ή 48kHz/16bit για εγγραφή; Ποιος θα μπορούσε να είναι ο μαθηματικός τελικός τύπος της παραπάνω διαδικασίας; Η σχέση <Α> μας λέει ότι η ροή δεδομένων (bitrate) είναι 705,6 kbps (kilobit το δευτερόλεπτο). Γιατί λέμε ότι το CD audio έχει bitrate 1411 kbps; Αν μετατρέψω τα 44,1kHz/16bit σε mp3 με bitrate 256 kbps, πόσο χώρο θέλει το κάθε mono track σε μια ώρα; Νικος Μενουδάκης
    1 βαθμός
  31. Η ουσία είναι αυτή και παραμένω σε αυτό που γνωρίζω τις εντολές του απ'έξω και μου κάνει την δουλειά μου απλά και εύκολα.
    1 βαθμός
  32. Χρησιμοποιώ το Logic γιατι εχω Mac, εαν ειχα PC η πρωτη μου επιλογή θα ηταν το Sonar. Βέβαια, πάγια θεση μου ειναι οτι, το καλύτερο DAW ειναι αυτό που εχεις μάθει να δουλευεις καλυτερα και παράγεις εργο.
    1 βαθμός
  33. Στην αρχή ήθελα απλά να δοκιμάσω τις νέες μου χορδες στην strat...αλλά μετα μου προεκυψε ασΘμα
    1 βαθμός
  34. Συγγνώμη για το θάρρος και μη με παρεξηγήσεις αλλά άμα εσύ τη χαίρεσαι και την ευχαριστιέσαι, καλά κάνεις και το μοιράζεσαι μαζί μας, αλλά γιατί θέλεις διάψευση ή επιβεβαίωση; Τώρα για γνώσεις και τα τοιάυτα......... είσαι ότι είσαι και ότι τραγουδάς για σε και λογαριασμό δεν δίνεις. Καλόπαιχτη και δως της να καταλάβει.
    1 βαθμός
  35. Αν έχεις mac χρειάζεσαι logic+ableton. Αν έχεις windows τότε cubase+ableton.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου