Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      5.457


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11.676


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/02/2019 σε όλα

  1. Εδω ο ανθρωπος τα λεει ολα! Και για οποιον δεν το χει δει ας τσεκαρει στο 14:00 λεπτο πως παιζει με wah χωρις να εχει καν πεταλι,με τα δαχτυλα μονο
    4 βαθμοί
  2. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    3 βαθμοί
  3. Εννοούσα, παρελαύνει.
    3 βαθμοί
  4. Εγώ ακόμα δεν φοράω σώβρακο......
    3 βαθμοί
  5. Για όσους δε γνωρίζουν, ο κύριος με το μουστάκι είναι ο Jack Pearson και παίζει κυρίως με (stock) Squire strats καθώς θεωρεί ότι ακούγονται καλύτερα από τις αμερικάνικες.
    3 βαθμοί
  6. Καλησπερα σε ολους! Μελετουσα νωριτερα τα dynamics στο picking μου και ειπα να πατησω ενα record στην καμερα να τραβηξω one take εναν αυτοσχεδιασμο. Ο ηχος ειναι απορροια της Kiesel Aries 6 μου, καρφι πανω στο Axe Fx 2 στο οποιο παιζω ενα custom patch μου βασισμενο στον Mesa Boogie Mark IIC+. Ελπιζω να σας αρεσει οπως το γουσταρα κι εγω! Thanks for watching!
    2 βαθμοί
  7. Όσον αφορά τα DAW: λίγο πολύ όλα σου δίνουν τις ίδιες δυνατότητες περίπου, ειδικά αν μπλέξεις με 3rd party plugins. Κάποια υπερέχουν σε κάποιους τομείς, άλλα σε άλλους. Είναι ξεκάθαρα ζήτημα επιλογής (και τύχης). Προσωπικά δουλεύω reaper, που το βρίσκω ιδιαίτερα φιλικό και ευέλικτο σαν περιβάλλον, είναι πρακτικά free, εξαιρετικά customisable, και ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ!!! Μπορώ βέβαια να πω ότι από τα built in plugins δουλεύω μόνο το 5%-15%. Αν έχεις ένα basic οικειακό pc, συνιστώ reaper χωρίς δεύτερη σκέψη, καθώς οτιδήποτε άλλο θα στο γονατίσει πιθανότατα. ΤΙΠ: το πιο δύσκολο είναι αυτό που δεν ξέρεις. σε κάθε περίπτωση, όπου επιλέξεις να δαπανήσεις χρόνο θα σου επιστραφεί σε γνώση και εμπειρία. Καλά κουράγια. PS. ό,τι χρειαστείς σε σχέση με το reaper, feel free to contact me
    2 βαθμοί
  8. Μιας και με πήγε ο Αετός μια βόλτα στο παρελθόν χθες, σήμερα θυμήθηκα κάτι παλιά ... Καληνύχτα για σήμερα!
    2 βαθμοί
  9. Τι είναι αυτά που λες βρεεεε! Καλά, όταν σε δω θα σε πλακώσω στις σφαλιάρες, τουλάχιστον να είσαι μαύρος.
    1 βαθμός
  10. όντως δουλεύει! το δοκίμασα και βγαίνει... Θέλει λίγη εξάσκηση βέβαια, αλλά δεν μπορούσα να το φανταστώ....
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Μπράβο μαν. Έριξες πολλή δουλειά και φαίνεται. Περιμένουμε κι άλλα.
    1 βαθμός
  13. @yameth Γιαννη,δεν ειμαι τιποτα απο αυτα. Δεν ειμαι καν καλος κιθαριστας. Για μουσικος δεν συζηταμε.Τετοιοι ειναι καποιοι ανθρωποι εδω μεσα που οταν τους ακουω ντρεπομαι που βαζω κομματια,νοιωθω οτι το κανω καταχρηστικα. Ντριγκι ντριγκι και ποσταρω για να φευγει απο πανω μου το βαρος. Ευτυχως που υπαρχει και το noiz. Οσο για το "καλοκαρδος",ουτε για αστειο. Απλα προσπαθω να μην ειμαι αγενης,οσο γινεται,να μην προσβαλω και να μην ειρωνευομαι. Αυτα δηλ που δε μου αρεσει και δε γουσταρω να μου κανουν. Δε βλεπω τον λογο. Που και παλι δε γινεται παντα γιατι στο γραπτο λογο,καποιες φορες,δεν ειναι σαφης ο τροπος που λες κατι και γινονται παρεξηγησεις.Δεν εχω και λεγειν ρε πστη μου. Μ'αυτα και μ'αυτα τοση ωρα μιλαω για την παρτη μου. Τωρα για τα λογια σου τι να πω,ντρεπομαι και σε πολυευχαριστω. Επομενως,δε χρειαζεται προσοχη,τους ζυγους λυσατε. Εχουν κατι ωραια ενισχυμενα οι Manowar.Να δανειστεις κανα τετοιο Φωταρα. Κανουν και για προστασια απο παρελαυνοντες.
    1 βαθμός
  14. Εκανες τον κοπο να πατησεις το ΒUΥ NOW?
    1 βαθμός
  15. Επεισθην. Αφηνω μουστακι,παιρνω Squier και ειμαι κομπλε πιστευω.
    1 βαθμός
  16. Καθολική αποδοχή για το πιο καλόκαρδο μέλος του Noiz που επίσης τυγχάνει να κόβει κώλους στην κιθάρα και ότι μουσικό καταπιαστεί. Προσοχή λοιπόν παίδες. Περνάει ο τζιβούρ!
    1 βαθμός
  17. Τρομερός ρε gvour όπως πάντα! Να ανεβάζεις πιο συχνά!
    1 βαθμός
  18. Καλημέρα! Εφόσον δεν είσαι αποκλειστικά μπασίστας, θα σου πρότεινα αυτό που έκανα. Πάρε ένα Harley Benton γύρω στα 150 ευρώ και άλλαξε τους μαγνήτες. Το τελευταίο δεν είναι και απολύτως απαραίτητο, γιατί και με έναν μέτριο κομπρέσσορα, μπορείς να κάνεις τη δουλειά. Μ' ένα σωστό σετάρισμα, παίζουν μια χαρά. Προσωπικά έχω το Harley Benton JB-75MN NA Vintage Series και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Κρατάει κούρδισμα και είναι στιβαρή κατασκευή. Τώρα όσον αφορά αυτά που λες περί βάρους και αργής ταστιέρας, ίσως θα έπρεπε να πάρεις κάποιο short scale μπάσο, μικρότερης δηλαδή κλίμακας (μικρότερο μανίκι).
    1 βαθμός
  19. Εχεις μαλλον χασει επεισοδια https://www.bandlab.com/products/cakewalk
    1 βαθμός
  20. Τις έχω σχεδόν μάθει και μερικά από τα σχήματα της μινόρε πεντατονικής τα χρησιμοποιώ σαν ασκήσεις για τα δάχτυλα. Κάπως έτσι το πάω. Για παράδειγμα το Animal Instinct, παρότι δεν μου πολυαρέσει είναι καλό για να μάθω ρυθμό σε συνδυασμό με αλλαγές βασικών ανοιχτών συγχορδιών (ποπό, πως κατάφερα και το άρθρωσα αυτό!).
    1 βαθμός
  21. Πολλές φορές, νέοι συνήθως μαθητές με ρωτάνε, πως μπορεί να συνδυάζει και να συντονίζει με τόση ανεξαρτησία τα μέλη του ο drummer, με αποτέλεσμα να βγαίνει ο ρυθμός από τόσα διαφορετικά τύμπανα και πιατίνια ταυτοχρόνως. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να αναλύσω τι συμβαίνει στον εγκέφαλο κάθε drummer κάθε φορά που παίζει και πως σκέφτεται ένα ρυθμό. Πως συμβαίνει η ανεξαρτησία; Ενώ, ένας drummer την ώρα που παίζει, ενδέχεται να χρησιμοποιεί και τα τέσσερα του μέλη..στη ουσία μπορεί να σκεφτεί μόνο..ένα. Τι εννοώ. Ο εγκέφαλος κάθε ανθρώπου, έχει την δυνατότητα να σκεφτεί κ να αυτοσχεδιάσει ένα και μόνο μέλος κάθε φορά. Έχει όμως την δυνατότητα να κάνει «αυτοματισμούς» με τα υπόλοιπα τρία, βάζοντας τα να παίξουν συγκεκριμένα πράγματα. Mπορεί ακόμα και να προσθέσει σαν πέμπτο μέλος την..φωνή. {Στην περίπτωση που ο drummer τραγουδάει, σχεδόν όλο το drum part πρέπει να γίνει αυτοματισμός για να του επιτρέψει «χώρο» να σκεφτεί στίχους- μελωδία- φόρμα κλπ.} Την ώρα που παίζει ο drummer, τα μέλη του λοιπόν, χωρίζονται σε μηχανικά και αυτοσχεδιαστικά. Ο εγκέφαλος ενός εκπαιδευμένου drummer έχει μάθει να κρατάει σταθερές και μηχανικές κινήσεις ανάμεσα στα μέλη αλλά και να εναλλάσσει { το λεγόμενο «ping pong»}την προσοχή του στις αυτοσχεδιαζόμενες, πάρα πολύ γρήγορα. Για παράδειγμα, ενώ το το ride του, μπορεί να είναι μηχανική κίνηση με το ταμπούρο και την κάσα να εναλλάσσονται - ο drummer μπορεί να μετατρέψει την κάσα και το ταμπούρο σε μηχανική κίνηση και να αρχίσει να αυτοσχεδιάζει στο ride. Μπορεί επίσης να κάνει δύο ή κ τρία μέλη μηχανικά κ ένα αυτοσχεδιαστικό, και όλο αυτό το παιχνίδι να εναλλάσσεται συνέχεια. Αυτό συμβαίνει πολύ συχνά από τους drummer στην Jazz , σε afrocuban ή latin μoυσικές. Τι είναι αυτοματισμός. Αυτοματισμός των μελών κάθε drummer είναι οι μηχανικές και απόλυτα επαναλαμβανόμενες διεργασίες που δεν καταλαμβάνουν «μνήμη» στον εγκέφαλο του, την ώρα που παίζει. Κινήσεις που ο drummer πλέον δεν σκέφτεται και έχουν να κάνουν με ώρες μελέτης και επανάληψης. Ένα beat που βλέπουμε ότι ο drummer παίζει 8α στο ride με το δεξί του χέρι , αν παρατηρήσετε καλύτερα θα δείτε ότι δεν το πολυ-πειράζει - το κρατάει σταθερό. Το ίδιο ισχύει και με το δεξί του χέρι στο Jazz feel - το samba right hand Ride pattern κλπ. Όλα αυτά ανήκουν στις μηχανικές κινήσεις που ο drummer πλέον..δεν τα σκέφτεται. Είναι εκεί σαν μετρητές – επιτρέπουν στον drummer να υποδιαιρέσει πάνω σε αυτές το συνολικό του παίξιμο, αλλά καταλαμβάνουν μηδενικό χώρο στη ram του και του επιτρέπουν να σκεφτεί το μέλος που θέλει να αυτοσχεδιάσει. ‘Ολο αυτό το παιχνίδι προβάλει στο θεατή ότι το παίξιμο του drummer είναι τελείως ανεξάρτητο. Όχι δεν είναι – απλά αυτές οι αλλαγές ανάμεσα στις μηχανικές – αυτοσχεδιαζόμενες κινήσεις, συμβαίνουν τόσο γρήγορα που απλά φαίνεται έτσι. Φυσικά τέτοιου είδους ανεξαρτησία απαιτεί πολλά χρόνια εκπαίδευσης κ μελέτης αλλά θεωρώ ότι είναι εφικτή από όλους όσους έχουν σκοπό να φτάσουν το όργανο σε ένα advanced επίπεδο. Βιβλία που θεωρώ ότι θα αναπτύξουν τέτοιου είδους ανεξαρτησία είναι φυσικά το New Breed του GaryChester αλλά και το Syncopation αρκεί να το κοιτάξετε με πολλούς κ διαφορετικούς τρόπους, δίνοντας το melody σε όλα τα μέλη. Κάτι άλλο που θεωρώ ότι κάνει καλό σε κάθε drummer που θέλει να φτάσει την ανεξαρτησία του σε τέτοια επίπεδα, είναι η παρουσία ostinatos σε ότι μελετάει. Ακόμα κι αν μελετάτε stick control δοκιμάστε μια ρυθμική βάση{οστινάτο} στα πόδια {ή στα χέρια - ανάλογα με ποια μέλη παίζουν τα ρυθμικά patterns}. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το Ritual του Alan Dawson που ο ίδιος περνάει όλα τα rudiments με ένα sambafeel οστινάτο στα πόδια. Ενδιαφέρον έχει να το δείτε κ με άλλα οστινάτος π.χ Montuno κλπ. Yπάρχουν αρκετοί drummers εκεί έξω με απίστευτη ανεξαρτησία αλλά αυτό που κάνει ο Josh Dion είναι πραγματικά πάρα πολύ δύσκολο. Τσεκάρετε τον. Ενα καλό παράδειγμα που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε την διαφορά ανάμεσα σε αυτοματισμούς κ αυτοσχεδιαζόμενες κινήσεις είναι αυτος. Κάποια στιγμή μέσα στο κομμάτι, ο drummer παίζει στο μεταλόφωνο μια συγκεκριμένη μελωδία..αλλά με το υπόλοιπα του μέλη εξακολουθεί να παίζει το βασικό ρυθμό του τραγουδιού. Θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις σας. Βαγγέλης Μουλακάκης.
    1 βαθμός
  22. Μην μου βάζεις ιδέες τώρα! Εγώ θέλω μπάσο και πιάνο, να βρούμε και δύο κιθαρίστες κι ένα ντράμερ, να κάνουμε συγκρότημα
    1 βαθμός
  23. Καλησπέρα και σε σένα. Τι εννοείς "plug and play με καλώδιο"? Το καλώδιο που θα το καρφώσεις? Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά όταν διάβασα το "έχω το amplitube 3" που δεν είναι DAW, και μετά το "ενώ το σέταρα σωστά εχω συνέχεια παραμόρφωση στον ήχο μου", το μυαλό μου πήγε στο ότι δεν καρφώνεις το καλώδιο εκεί που πρέπει (σε audio interface δηλαδή) και στο ότι μπερδεύεις το amplitube με DAW, αναζητώντας εναλλακτική σ' αυτό. Αν κάνω λάθος και πάλι συγγνώμη (οι δύο από πάνω μου μια χαρά τα έγραψαν), αν όχι, απάντησε στις παραπάνω ερωτήσεις μήπως πάρεις την βοήθεια που ζητάς.
    1 βαθμός
  24. Γαζώνει το κομμάτι και σε πιο σκληρά μονοπάτια από τα υπόλοιπα κομμάτια σας που έχω ακούσει εδώ. Μπράβο και με το καλό ο δίσκος!!!
    1 βαθμός
  25. ‘Guitar On The Go’ αυτή την Παρασκευή 22 / 2 στην 'Απλίκα' !! Από τα funky του Miles Davis και του Wes Montgomery, στα αγαπημένα του 'Bahar', μέχρι τις διασκευές από την Ήπειρο!!! και όλα αυτά με έντονα κιθαριστική διάθεση!!! Ένα κιθαριστικό ντουέτο, με την συνοδεία του Πέτρου Κούρτη στα percussion!!! ΜΑΚΗΣ ΑΜΠΛΙΑΝΙΤΗΣ: guitars, vocals ΝΙΚΟΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ: guitar, vocals ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ: percussion 'Απλίκα' Κ.Παλαιολογου 17 και Μ.Αλεξάνδρου Néa Smírni, Greece, Tel 211 406 5509
    1 βαθμός
  26. Thank you Sir. Ξερεις ποσο μετραει η γνωμη σου. Οχι τιποτε αλλο αλλα τις ειχα φαει στο παρελθον και ειχες και δικιο.
    1 βαθμός
  27. μεγαλωνει ο Joey..15 φετος....{και παιζει σαν 40}
    1 βαθμός
  28. Μore photos here: https://www.facebook.com/EchelonGuitars/
    1 βαθμός
  29. Εμένα στα... πέτρινα χρόνια των 70ς μου άνοιξε τον δρόμο ένα συνομήλικο παιδί απο την παρέα, που μου έδειξε τα ακόρντα που παιζόταν το House of the rising sun. Τα έχει σχεδόν όλα τα βασικά. Ενα μάθημα στην αυλή δηλαδή. Απο εκεί και πέρα έπαιζα δεκάωρα κλεισμένος στο δωμάτιο μου. Θεωρώ πως χρειάζεσαι κάποιον που θα σε βάλει σε μια σωστή αρχή. Αν δεν στο έχει κάνει το Youtube πήγαινε σε δάσκαλο.
    1 βαθμός
  30. Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι, Ένα teaser από το επερχόμενο άλμπουμ των 16 Strings, που πρόκειται να βγει στον 'αέρα΄, σε ψηφιακή κατ' αρχήν μορφή, μέσα στις επόμενες μέρες. Βαγγέλης - 'Vagtanplan' - Παπάζογλου: Φωνή Σπύρος - 'Jazzjoker' - Χατζηαντωνίου: Κιθάρα Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα Στράτος Αργυρίου: Μπάσο Χάρης - 'ο υποφαινόμενος' - Κούνουπας: Ντραμς Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου Ηχογραφημένο live στο στούντιο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ακρόαση. Θα δούμε αν θα σας ευχαριστήσουμε εκ των υστέρων για την κριτική...
    1 βαθμός
  31. Από ένα γρήγορο μάτι στο site warmanguitars.co.uk/ που έστειλες, μόνο από τις τιμές μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι μαγνήτες είναι εισαγωγής απλά με το logo της εταιρίας. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα απολύτως για το αν είναι καλοί ή όχι. Ένας μαγνήτης, όσο απλή διαδικασία και αν είναι θεωρητικά να φτιαχτεί (ο οποίος γίνεται στο χέρι με συγκεκριμένα υλικά κτλ), δεν παύει να είναι μία μορφή τέχνης, όπως ακριβώς και η οργανοποιία, η ζωγραφική κτλ. Δεν σημαίνει από την άλλη ότι, επειδή φτιάχνεται στο χέρι είναι σώνει και καλά καλός. Το καλός βέβαια είναι υποκειμενικό. Άλλος ακούει ένα Duncan JB και γουστάρει και άλλος όχι, τον βρίσκει πολύ πρίμο κτλ (τώρα τι ακούει ο καθένας άλλη ιστορία χωρίς να θέλω να θίξω ούτε τη μία ούτε την άλλη πλευρά). Προσωπικά βλέπω το ηλεκτρικά σε ένα όργανο ως σύνολο και όχι επιμέρους (pots, μαγνήτες, πυκνωτές κτλ) παίζουν τεράστιο ρόλο σε αυτό που ακούμε. Όπως σε όλα τα πράγματα η τιμή ενός προϊόντος βγαίνει από πολλούς παράγοντες, όπως κόστος υλικών/κατασκευής, manhours, έξοδα επιχείρησης/προσωπικού, logistics, branding, marketing fees κτλ. Στο παράδειγμα των Gibson στα 2.000 ευρώ προφανώς και το κόστος που ζητάει ο πωλητής έχει να κάνει με το μυθική διάσταση του brand και σε καμία περίπτωση με το πραγματικό κόστος τους. Έχει τύχει να πιάσω φθηνές σειρές από όργανα με OEM κινέζικους μαγνήτες, και κάποιοι δεν είναι καθόλου άσχημοι, ίσα ίσα! Είμαι από αυτούς που "τρώω" και λίγο το mojo της φάσης, μου αρέσει ο x handwired/handmade μαγνήτης με τα τάδε specs από ένα αντίστοιχο Duncan ή Dimarzio. Αν βέβαια μου ακούγονται και οι 2 εξίσου καλά, και το επιτρέπει η τσέπη, θα πάω με τον χειροποίητο για πολλούς λόγους (mojo, στήριξη στον κατασκευαστή, ποιότητα υλικών, παρεχόμενες υπηρεσίες κτλ). Προσωπικά, δεν υπάρχουν Holy grails, ούτε ο τάδε μαγνήτης του 1960 με το τάδε σύρμα που είναι old style θα δώσει το αποτέλεσμα που κανένας άλλος μαγνήτης παραγωγής δεν μπορεί να δώσει. Αυτά τα "άσε μη το ψάχνεις, σαν τους PAF τους original δεν θα βρεις", ""μη ρωτάς τι και πώς απλά άκου", "κάτσε και ψάξου, Super 3 Νάξου" τα ακούω βερεσέ. Στην εποχή μας βγαίνουν τα καλύτερα όργανα ever, και μάλιστα σε μία γκάμα από τιμές ξεφτίλα μέχρι όπου μπορεί να φτάσει το μυαλό του καθενός. Στην vintage αγορά αγοράζεις την ιστορία, όχι απαραίτητα τον ήχο. Όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στα κιθαριστικά, ακόμη και στα πιο φθηνά το qc έχει ανέβει μέσα στα τελευταία 10-15 χρόνια εκθετικά. Αν υπήρχε η τεχνογνωσία που υπάρχει σήμερα στις τιμές που υπάρχει σήμερα και στην ποσότητα που υπάρχει σήμερα θα έκλαιγε από τη χαρά του Jimi Hendrix αλλά και ο κάθε άσημος Hendrix της εποχής που πλήρωνε μία περιουσία τότε για όργανα, μαγνήτες, αναλώσιμα (από τις 5 επιλογές που είχε έναντι χιλιάδων πλέον). Τέσπα επειδή εκτροχιάστηκα πολλάκις. Το αν είναι κινέζικος ή όχι ο μαγνήτες δεν λέει τίποτα στο αν είναι καλός ή όχι, το ίδιο και αν είναι χειροποίητος. Το αποτέλεσμα μετράει. Αν σου ακούγεται καλά εσένα και σου κουμπώνει ένα χαμόγελο, είναι τέλειος. Το ίδιο ισχύει και για κάποιον που μπορεί και τα σκάει τρελά για ένα σετ vintage 50s PAFs από εκείνους τους καλούς του originals. Μαγκιά του και μαζί του και τον γουστάρω το ίδιο αρκεί να δω το ίδιο χαμόγελο στα μούτρα του. Το θέμα είναι το ένα ή το άλλο, να μην γίνεται αυτοσκοπός της κιθαριστικής ζωής μας, να απολαμβάνουμε τη μουσική, να παίζουμε και να γουστάρουμε.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου