Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.409


  2. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.214


  3. 3cpo

    3cpo

    Staff


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      277


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/02/2019 σε όλα

  1. οι κατασκευαστές studio monitor έχουν ως βασικό στόχο την "ουδετερότητα" στην αναπαραγωγή των πονημάτων τους ώστε να αποτελούν το σημείο αναφοράς κατά την παραγωγή που θα δίνει τη δυνατότητα στον ηχολήπτη να δημιουργήσει (από τεχνικής πλευράς) ένα τελικό "μουσικό προϊόν" που θα αναπαράγεται με το δυνατόν λιγότερα artifacts σε οποιοδήποτε consumer σύστημα... σε αυτή τους την προσπάθεια ειδικά στις φθηνές κατασκευές καταφεύγουν σε αν μη τι άλλο μη ιδανικές πρακτικές (κυρίως τονισμούς στις μεσαιο-υψηλές συχνότητες) για να "βοηθήσουν" την αίσθηση "ανάλυσης" και επιμέρους διάκρισης του audio σήματος κατά το monitoring... να επαναλάβουμε κι εδώ ακόμα μία φορά, ότι κατά κανόνα (εν πολλοίς απαράβατο), τα φθηνά "monitor" μόνο "φλατ" δεν είναι στην συχνοτική τους απόκριση και φυσικά "χρωματίζουν" με μπατανόβουρτσα... εξ ου και ο συνήθως πολύ πιο "σκληρός" ήχος τους σε σχέση με τα ανάλογα τους hi fi... οι κατασκευαστές Hi Fi ηχείων από την άλλη, έχοντας στο νου το αντίθετο και στοχεύοντας κυρίως στην "τέρψη" (αναζητώντας την αίσθηση της "μουσικότητας") και στις φθηνές υλοποιήσεις στον "εντυπωσιασμό" πρώτου χρόνου του υποψήφιου καταναλωτή, τονίζουν τα άκρα του φάσματος και σε αρκετές περιπτώσεις υποβιβάζουν την μεσαία περιοχή ώστε ο ήχος να είναι πιο "γλυκός" και παράλληλα να "κολακεύονται" οι κακές ηχογραφήσεις και τα lossy audio format (τα οποία αναπαραγόμενα από monitor ηχεία βγάζουν στην επιφάνεια όλες τις αδυναμίες τους)... σε πολύ καλές υλοποιήσεις βέβαια ένα πραγματικά καλό ηχείο (Hi End) σε όλα τα επίπεδα και συνήθως πανάκριβο, μπορεί χωρίς παραχωρήσεις να έχει διττή χρήση... και ως ηχείο αναφοράς και ως ακρόασης... απλά αν συνυπολογιστούν τα παραπάνω ένα μόνιτορ ηχείο έχει εν πολλοίς "αντικειμενικά" κριτήρια αξιολόγησης και εν γένει πιο αυστηρή αντιμετώπιση στην κρίση του από ένα hi fi όπου τα πράγματα "χαλαρώνουν" και ειπεισέρχεται σε ένα (κάποιες φορές μεγάλο) βαθμό και η υποκειμενική αντίληψη του μέσου ακροατή... όπως φαντάζομαι έχεις καταλάβει το ποσό που μπορείς να διαθέσεις είναι οριακά επαρκές... καλό θα ήταν να κάνεις μια βόλτα στην αγορά και να ακούσεις πριν αποφασίσεις, ψάχνοντας αυτό που θα σε πείσει ότι αξίζει τον κόπο να το εκταμιεύσεις (πάντα σε σχέση με ότι διέθετες έως τώρα)... πάντως τα συγκεκριμένα Edifier δεν είναι κακά τηρουμένων των αναλογιών και θα σου προσφέρουν σίγουρα μια μικρή αναβάθμιση σε σχέση με τα προηγούμενα που διέθετες... το μέγεθός της όμως μόνο ο ίδιος μπορεί να το αντιληφθείς... εγώ με την σειρά μου, αν μπορείς να ανέβεις ελάχιστα στο ποσό, θα σου έλεγα να ακούσεις και τα κάτωθι που προτείνω σε ανάλογες περιπτώσεις με την δική σου και που πιστεύω ότι θα σε καλύψουν μέχρι να βρεις ένα ποσό για ένα καλό hi fi σύστημα (τα τελευταία χρόνια η πρόοδος της τεχνολογίας προσφέρει πολύ καλούς hi fi ενισχυτές και ηχεία στην entry level κατηγορία, που κάποτε τα ανάλογης ποιότητας τους θα κόστιζαν δεκαπλάσια)... https://www.thomann.de/gb/alesis_elevate_5_mkii.htm#bewertung ΥΓ1 είναι μια ψηφιακή έξοδος που σου προσφέρει η κάρτα σου... μέσω αυτής παρακάμπτεις το dac (Digital to Analog Converter) της και έχεις την δυνατότητα να το αντικαταστήσεις με ένα πολύ καλύτερο ώστε να αναβαθμίσεις ανάλογα τον συνολικό ήχο σου... ΥΓ2 ούτε για αστείο να μην το σκέφτεσαι ότι ένα ηχείο σαν αυτό μπορεί να κατέβει τόσο χαμηλά... σε μια απόκλιση -3+3db που είναι επαρκώς ανεκτή και τα 80hz πολλά θα του είναι (όχι μόνο λόγω τιμής αλλά και ποιότητας και μεγέθους καμπίνας και μονάδας χαμηλών)... ΥΓ3 ορθή ως λογική σκέψη, απλά ανέφικτη καθότι πρέπει να ανέβουμε πολύ ψηλά σε τιμή για να έχει πρακτική βάση...
    3 βαθμοί
  2. έως
    Βάλτε τις ημερομηνίες στο κινητό σας: Παρασκευή 1, Σάββατο 2, Κυριακή 3 Μαρτίου, από τις 12 το πρωί μέχρι τις 9.00 το βράδυ η ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΓΑΝΟΠΟΙΩΝ! Οργανα, συζητήσεις, μουσική, μουσικοπαρέες, καφές, συναντήσεις, συναυλίες, κανονικό μουσικό τριήμερο πάρτυ! Το Σάββατο στις 7.00 το απόγευμα θα παίξουν οι YFG-Yiorgos Fakanas Group (MARLIERI, SEVDALIS, FAKANAS, PASIALIS)! Είσοδος ελεύθερη σε όλα! Στα πλαίσια της έκθεσης την Κυριακή το απόγευμα, θα γίνει κλήρωση ενός μπάσου Fender Precision Lyte Japan απο τον Γιάννη Γρηγορίου στο περίπτερο της Bass Mafia. Oλα τα εσοδα θα διατεθούν για την ιατρική αποκατάσταση του Αντώνη Τουρκογιώργη. Mε τους ιδιους λαχνούς των 5 ευρω θα κληρωθούν και ενα σετ μαγνήτες κιθάρας που ευγενικά προσφέρει ο Yannis Papadantonakis Gas pickups
    3 βαθμοί
  3. Ρίξτε μια ματιά εδώ αν σας ενδιαφέρει Είναι το κανάλι που κάνω Reviews-Benchmarks-Unboxing για οτιδήποτε έχει να κάνει με τεχνολογία! 
    2 βαθμοί
  4. Τιμής ένεκεν Mark Hollis Damn that saturated harmonica(?) @ 7:00 (γενικά saturation the right way used)
    2 βαθμοί
  5. το ακουσα πολυ ευχαριστα.. Περιμενα πως κ πως να μπεις στο σολο. Εγω στην θεση σου θα τα ειχα πουλησει ολα κ θα ειχα φυγει Αμερικη. Εσυ ανηκεις στο L.A φιλε μου.
    2 βαθμοί
  6. Δεν υπάρχουν βιομηχανικές προδιαγραφές που ανακηρύσσουν ένα σετ ηχείων σε ηχείο αναφοράς, studio ή reference monitor. Υπάρχουν όμως δύο σημαντικά σκέλη για την επιλογή τους. Το υποκειμενικό, αν έχει «καλό» ήχο και το τεχνικό βάσει προδιαγραφών. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι εάν ένα ηχείο ακολουθεί τις παρακάτω τεχνικές προδιαγραφές, είναι πολύ κοντά στο να έχει και τον ζητούμενο υποκειμενικά «καλό» ήχο. Και αυτό διότι ένα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορούμε να τα διορθώνουμε. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά Ένα ηχείο αναφοράς (reference monitor) θα πρέπει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές στις ακόλουθες παραμέτρους. Distortion (Παραμόρφωση) Επειδή περνάμε πολλές ώρες μπροστά στα monitor, αν έχουν ψηλή παραμόρφωση θα κουράσουν τα αυτιά μας εύκολα. Η παραμόρφωση πέρα από το ότι κουράζει έχει και σοβαρές συνέπειες στη διαύγεια, και την στερεοφωνική εικόνα. Ένα monitor λοιπόν πρέπει να έχει χαμηλό δείκτη παραμόρφωσης με σημείο αναφοράς γύρω στα 96 db/m. Frequency response (Απόκριση Συχνότητας) Ιδανικά ότι μπαίνει στην είσοδο πρέπει να βγαίνει στα μεγάφωνα ατόφιο. Αυτό ονομάζουμε επίπεδη συμπεριφορά (flat response) και είναι δυστυχώς άπιαστο όνειρο. Ένα monitor αναφοράς όμως πρέπει να έχει στο maximum μια διακύμανση +/-3 db στο εύρος του ακουστικού φάσματος που καλύπτει, σύμφωνα με τον όγκο του. Σε ένα κοινό ηχείο αυτές οι διακυμάνσεις είναι πολύ μεγαλύτερες με αποτέλεσμα να μην είναι τονικά ισορροπημένα. Δηλαδή όσο βαθύτερες είναι οι λακκούβες και ψηλότερα τα βουνά στην καμπύλη, τόσο περισσότερο απέχουν από το πιστό και αυτό αποκαλούμε χρωματισμένο. Ιδανικά θα έπρεπε να είναι μια ευθεία με μια αποκοπή (roll-off) εκεί που το περιορίζει ο όγκος του. Dispersion (Διασπορά) Λόγω του ότι μαζί με την πηγή του ήχου ακούμε και τις αντηχήσεις του που προέρχονται από την κονσόλα, τους τοίχους κλπ, είναι σημαντική η συμπεριφορά των χαρακτηριστικών διασποράς των μεγαφώνων (off axis polar response). Τι απόκλιση έχουν στις 30 μοίρες απο το το κέντρο του μεγαφώνου (on axis); Όταν είναι ισορροπημένη συμπεριφορά χωρίς μεγάλες κορυφές και κοιλάδες, το αυτί δεν ξεγελιέται και συντονίζεται στην πηγή. Power handling (Ισχύς) Επειδή στην διαδικασία της ηχογράφησης ακούμε ασυμπίεστα όργανα (μπάσο, κιθάρα, synthesizer που κατεβαίνει στα 20hz) με μεγάλη δυναμική συμπεριφορά και όχι συμπιεσμένο πρόγραμμα που έχει υποστεί mastering, ένα καλό monitor πρέπει να διαθέτει αποθέματα ισχύος (Peak power handling) και καλή συμπεριφορά στις κορυφώσεις (transients). Ένα monitor αναφοράς θα πρέπει να διατηρεί τα χαρακτηριστικά του σε όλες τις εντάσεις και να μην υφίσταται φαινόμενα συμπίεσης (Power compression) από υπερθέρμανση των πηνίων. Οι άλλες παράμετροι Όταν λοιπόν, λαμβάνοντας τις παραπάνω παραμέτρους υπ' όψη, καταλήξουμε σε μερικά πιθανά ηχεία που συγκεντρώνουν τις minimum προδιαγραφές, ένα συγκριτικό τεστ κάτω από κοινές συνθήκες (χώρου και προγράμματος) θα είναι αυτό που σύμφωνα με το υποκειμενικό μας πλέον κριτήριο θα αναδείξει το monitor της επιλογής μας. Ιδανικά μία σοβαρή σειρά monitor θα πρέπει να έχει την ίδια συμπεριφορά σε όλη της τη γκάμα (από το μικρό 5-ιντσο μέχρι και 15-ιντσο) με μόνη διαφορά την αποκοπή των χαμηλών δεδομένου του όγκου. Για τις ανάγκες ενός project studio, ένα σετ close-range monitor (6,5 - 8 ιντσών γούφερ) είναι ιδανικά λόγω του ότι ο περιορισμένος χώρος μας επιβάλει να καθόμαστε σε μικρή απόσταση από αυτά. Η πληροφορία που μεταφέρει ένα σωστό ηχείο είναι ενδεικτική, αν όχι αρκετή για όλο το φάσμα (αν και μπορεί να υπολείπεται στα χαμηλά) και παράλληλα λόγω της μικρής απόστασης που έχουμε μαζί τους, επηρεάζονται στο ελάχιστο από τις αντηχήσεις των πίσω και πλαϊνών τοίχων. Τα active (αυτοενισχυόμενα) είναι προτιμότερα καθώς οι ενισχυτές τους έχουν φτιαχτεί για τις συγκεκριμένες μονάδες (μεγάφωνα) και έχουν το απόλυτο ζευγάρωμα. Σε διαφορετική περίπτωση αν προτιμήσουμε passive (παθητικά) που αποτελούν την συντριπτική μειονότητα, θα χρειαστούμε ενισχυτή ο οποίος θα πρέπει να τα οδηγεί σωστά. Κάτι που θέλει κάποια γνώση και περισσότερη έρευνα για την απόκτηση του. Εταιρίες με ιστορία στην κατασκευή monitor όπως ATC, Adam, Meyer, Genelec, PMC, JBL, Klein & Hummel, Dynaudio, Focal, κ.α. δεν είναι τυχαίες και παρά το γεγονός ότι κάποιο μοντέλο μπορεί να μη σταθεί στο ύψος του ονόματος που κουβαλάει, αυτό θα είναι εξαίρεση και δύσκολα θα πέσει κανείς έξω στην επιλογή του αγοράζοντας ένα σετ, αν και θα πρέπει να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη. Υπάρχουν επίσης πολλές σοβαρές προτάσεις από εταιρίες όπως Tascam, Yamaha, M-Audio, Samson, Blue Sky, Tannoy, KRK, Event, Mackie, κ.α. που στοχεύουν σε ρηχότερη τσέπη με αξιοπρεπή μοντέλα.
    2 βαθμοί
  7. Τόσο καιρό με το Κορίνα που είχα στην άκρη έφτιαξα ένα σώμα Jazzmaster. Περνούσα γομολάκα και ως σηλερ και ως pore filler και ειχα στην ακρη ένα σετακι p90s tou Nick Silver. Το 50s set Blue Moonlight. Σιγά- σιγά ένα πρότζεκτ άρχισε να ξετυλίγεται. λεω: Τζαζμαστερ με p90s a la Fano αλλά με τρέμολο GMI Halon ελληνικό...χμμμ και με binding και blocks και matching headstock.... Έλεγα για Mary Kaye, οπότε παρήγγειλα μια τορτούγα pickguard. έλα όμως που μια μερα στο μαγαζι με τα χρωματα συναντησα ενα... λιλά να το πω , burgundy mist non metallic να το πω , λίλα pause να το πω , milka , δεν ξερω. Αλλά μου έκανε κλικ ως έκφυλο πρότζεκτ. The pimp- caster. Ή μήπως pimp-master?? Είναι και τα καρναβάλια τώρα - μια χαρά.
    1 βαθμός
  8. Νομίζω ότι αποφάσισα...... Λίγο απ όλα
    1 βαθμός
  9. Decisions - decisions! multi-piece ...Καλή ιδέα.. αλλά ίσως απλά μπροσ ρόουζγουντ πίσω maple... Το να κάνω τρικολλητό μανίκι εδώ δε μου βγαίνει, είναι αλήτης ο Pimp.
    1 βαθμός
  10. Ρε παλικάρι, μπορεί να λέω μπούρδα τώρα, αλλά στην θέση σου θα έβαζα παντού αγγελίες ζήτησης αυτών που σου έκλεψαν. Όχι όλα στην ίδια αγγελία βέβαια. Μόνο του το πετάλι, και ξεχωριστά η κιθάρα (αν είναι δυνατόν με διαφορετικό τηλέφωνο σε κάθε αγγελία), στην οποίας την αγγελία θα έβαζα και το χρώμα και το μοντέλο (όπως το έγραψες κι εδώ). Πού ξέρεις? Μπορεί να προσπαθήσουν να στα πουλήσουν, χωρίς να ξέρουν ότι είσαι ο ιδιοκτήτης. Εύχομαι να τα βρεις αλλά ξέρω ότι είναι δύσκολο.
    1 βαθμός
  11. Καπάκι μετά το δικό σας, άκουσα το Howlin Mercy μετά από χρόνια...
    1 βαθμός
  12. μπράβο !!! χμμμ για μπράτσο βάλε το μαμίσιο με τα τραπέζια.
    1 βαθμός
  13. Το άκουσα ολόκληρο, κορδόνι χωρίς διακοπές. Τουμπανιάρικο blues rock που τσακάει κόκαλα. Φωνές, κιθάρες, γκρούβες, όλα κομπλέ κατά την ταπεινή μου γνώμη. Καλοτάξιδο και εύγε! Υ.Γ. Φτάνει μέχρι κάτου, πάει στον μπιτό... Υ.Γ.2 Ο John Campbell κρυφογελάει από εκεί πάνω!
    1 βαθμός
  14. Οτι καλυτερο στα του αλμπουμ,υψηλο το επιδεδο συνθετικα και παικτικα!
    1 βαθμός
  15. Ωραία δουλειά. Μπράβο μάγκες. Γιατί δεν το βάζετε Spotify;
    1 βαθμός
  16. Λίγο Νίτρο καθαρό ακόμα στο σωματακι και ειμαστε σχεδόν έτοιμοι...
    1 βαθμός
  17. Πάρα πολύ καλή δουλειά παιδιά, συγχαρητήρια!!! Καλοτάξιδο!!!
    1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. Η αγγελία έπρεπε να γράφει "Ενοικιάζεται διαμέρισμα σε λάτρεις του relic"!!!
    1 βαθμός
  20. Πάρα πολύ ποιοτική δουλειά παιδιά! Καλοτάξιδο!
    1 βαθμός
  21. Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι το πως προκύπτει ο μέσος μισθός των 1.500€. Υποθέτω λαμβάνοντας υπόψη και τις ακραίες τιμές στο άνω άκρο (π.χ. > 3.000€) - αλλά και πάλι οι ακραίες τιμές στο κάτω άκρο (π.χ. 300€) δε θα έπρεπε να "τραβήξουν" πάλι τη μέση τιμή σε κάτι πιο ρεαλιστικό; Εκτός κι αν μέσα από τη δική μου φούσκα / μικρόκοσμο έχω λάθος εντύπωση αναφορικά με το μέσο μισθό σήμερα...
    1 βαθμός
  22. Εάν εννοείς την γνωστή πόρνη της Αλεξάνδρειας (πόλη που διαμένω) Ευτυχία, έχεις δίκιο φίλτατε rgxinap.....
    1 βαθμός
  23. Καλοτάξιδο κι από μένα. Βγάζει μια "on the road"αλήτικη ατμόσφαιρα. Το "Mexico"μου άρεσε ιδιαιτέρως!
    1 βαθμός
  24. Ο βασικος ηταν 36.869 και ο μεσος 85.000. Αρα με 4,6 βασικους επαιρνες Fender USA. Τωρα δηλ. (650 δεν εχει παει ο βασικος?) ειναι φθηνοτερη η αμερικανικη strat κατα 50% Με ΜΕΣΟ μισθος (ο μεσος ειναι 1500 αυτη τη στιγμη) ειναι φθηνοτερη σχεδον κατά 100% . https://www.thomann.de/gr/fender_fender_american_pro_strat_car.htm?ref=search_prv_4 Για να καταλαβουμε ποσο πολυ υψηλο ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ (και φυσικα ΑΚΡΙΒΕΙΑ) ειχαμε επι δραχμης ο βασικος μισθος που το 1991 ηταν 36.869 σε ΕΠΤΑ χρονια (το 1998) ειχε αυξηθει 400% και ειχε γινει 145.000...και παλι φυσικα δεν εφτανε... Οποτε μην ακουτε τα πΣεκαΖμενα κηρύγματα κατα του ......καταστροφικου ευρω...ΑΛΛΟΥ ειναι το προβλημα... (οχι ΔΕΝ ειναι στη σιωνιστικη λεσχη Μπιλντερμπεργκ που απεργαζεται τον αφανιΖμο των ΕΛΛΗΝΩΝ )
    1 βαθμός
  25. Την εποχη εκεινη, αν θυμαμαι καλα, ενας μεσος μισθος ηταν γυρω στις 50000-60000 δρχ. Αρα η κιθαρα κοστισε καπου τρεις μισθους. Σημερα, αναλογα και το μοντελο, κοστιζει λιγοτερο απο δυο μεσους μισθους. Η διαφορα του ευρω που λεγαμε...
    1 βαθμός
  26. Κάποιος πρέπει να πληρώσει τα σπασμένα της προηγούμενης ιδιοφυΐας που έβαλαν να διοικεί. Ποιοι καταλληλότεροι από όσους θα συνεχίσουν να αγοράζουν.
    1 βαθμός
  27. Αποκαρδιωτικές οι νέες τιμές των Gibson, ειδικά στις Les Paul. 1600+ για studio, 2000+ για classic, 2500+ για traditional και ....3200+ για την standard! Η τελευταία δηλαδή αγγίζει επίπεδα les paul custom σε τιμή, αφού σκέφτομαι να κάνω πιάτσα να πάρω μια custom πριν πάει στα 5000-6000+.... Εν τω μεταξύ, να πω ότι άλλαξε κάτι δραματικά και ότι είναι τελείως διαφορετικές κιθάρες σε σχέση με πέρσι και πρόπερσι όσον αφορά τα specs.... σχεδόν ίδιες κιθάρες ακριβώς είναι. Δες μας τα λέει καλά ο κύριος lewi's....
    1 βαθμός
  28. Δεν ειναι ομως πολυεφφε το Line6 M5 αλλα ενα εφφε τη φορα. Και εχει υπερβολικα μικρη γραμματοσειρα στην οθονη οποτε δε βλεπεις το ονομα του preset ανετα αν παιζεις ορθιος (γι αυτο το πουλησα). Πολυ ωραια modulation effects! Εγω θα κοιταζα για κατι αναμεσα σε Boss Gt1, Zoom G3xn, και Mooer Ge 200
    1 βαθμός
  29. Οι κιθάρες δεν ξεκουρδιζουν λόγω των κλειδιών. Ξεκουρδιζουν κατά 99% λόγω κακά κομμένου nut η αν δεν ξέρεις να περάσεις σωστά τις χορδές. Το μόνο που ουσιαστικά προσφέρουν τα locking tuners είναι πολύ γρήγορη αλλαγή χορδών.
    1 βαθμός
  30. Σωστό. Αλλά τα κάλαντα θα τα μάθεις, είτε σου αρέσουν είτε όχι. Η μουσική, εκτός από διασκέδαση, είναι και δουλειά.
    1 βαθμός
  31. ή θα μπορούσαν όλα να είναι απλά μόνιτορ στα οποία έχουν δρομολογίσει το ίδιο οπτικό σήμα και κάτι όχι τόσο κομπλικέ. Δεν παρατήρησα να έχουν διαφορετικά μετρήματα/υποδιαιρέσεις του μέτρου μεταξύ τους ώστε να χρειάζονται sync. Θα μπορούσε να είναι κάλλιστα ένας απλός μετρονόμος για PC και να τον έστειλαν fullscreen μέσω screen extension (όπως κάνει κανείς και με τα workspaces σε ένα DAW) Βέβαια όλα τα παραπάνω υποθέσεις, ίσως και αποτυχημένες, λόγω του logo. Θα μπορούσαν όμως να λειτουργήσουν και σαν προτάσεις προς τον @vagelism. Εκτός αν χρειάζεται ντε και καλά το συγκεκριμένο της κοκακολα
    1 βαθμός
  32. Θεματα που εχει: Μεσαιος μαγνητης που εμποδιζει την πενια, πολλοι τον χαμηλωνουν για αυτο. Λεπτη ταστιερα που δεν σε αφηνει να αναπνευσεις, ειδικα αν εχεις μεγαλα χερια, και τα σηκωματα γινονται λιγο πιο δυσκολα (μικροτερη αποσταση των χορδων οδηγει σε μεγαλυτερη αντισταση. Τυρεμολο που θελει προσοχη να μην χασει κουρδισμα. Μικρο radius καλο μεν για ακκορντα, μη ιδανικο δε για σολαρισμα και σηκωματα-fretting out. Fret buzz. Δεν υπαρχει tone knob για τον bridge. Οι μι καντινι και η σι εχουν spring tree (το ελυσαν οι της Music Man με το 4+2), που σημαινει ασταθεια στο κουρδισμα. Πολλες στρατ εχουν μονο 21 ταστα (γιατι Dave Murray κι εσυ, γιατι?) που αυξανει τον κινδυνο σπασιματος της μι καντινι απο τις περιπτωσεις που θα κανεις σηκωματα τριημιτονιου για να φτασεις την πριμα μι. Με τρεις μαγνητες εχεις 7 επιλογες αλλα προσφερονται μονο 5. Οσοι λενε τελειοποηθηκε η ηλεκτρικη με την εμφανιση της Strat το '50 ειναι ρομαντικοι. :-*
    1 βαθμός
  33. Εμφανιασιακα καταλαβαινω γιατι δεν αρεσει σε μερικους, αν και ειμαι φαν. Εργονομικα ομως αναμφιβολα το κιθαρονι σκιζει! Η καλυτερη προσβαση στα τελευταια ταστα απο ολες τις κιθαρες της αγορας και με το μικρο της σωμα να διευκολυνει το δεξι χερι, απ'την αλλη. Τα knobs σχηματιζουν μια καμπυλη που ακολουθει την φυσικη κινηση του χεριου και ειναι βουτηγμενα μες στο σωμα και κωνοειδη ωστε να μην εμποδιζουν. Liberating guitar. :)
    1 βαθμός
  34. Steve Morse Μετα το 10:20 και οταν αναφερεται στους διακοπτες οποιος καταλαβε ειναι θεος
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου