Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      4.443


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. stolzer

    stolzer

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      100


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.677


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/03/2019 σε όλα

  1. Ο άνθρωπος πρέπει να είχε γεννηθεί σε κάποιο άλλο γαλαξία και να τον έφεραν εδώ σαν πείραμα, δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά που σκεφτόταν και έπαιζε...
    4 βαθμοί
  2. Πολυ χαζη παρομοιωση φτηνους μαγνητες ζητησα οχι οδηγιες τουλαχιστον διαβασε ολο το ποστ πρωτου γραψεις αλλα και ετσι να ηταν φορουμ ειναι αν δεν κανω λαθος ο καθενας βοηθαει τον αλλον.
    4 βαθμοί
  3. Σίγουρα ο Thordendal και βέβαια ο αντικαταστάτης του στους Meshuggah, Per Nilsson. Ακούς πολύ Allan μέσα στα lead parts των Meshuggah, όσο παράξενο κι αν ακούγεται!
    2 βαθμοί
  4. Ο Josh είναι παιδί των 90'ς και οι παικτικές του αναφορές είναι στις μπάντες της εποχής του που το χρησιμοποίησαν, φυσικά με τελείως άλλο τρόπο απο τον Hendrix, αφου το ύφος ακολουθούσε περισσότερο chord work. Παρα ταύτα είναι ιστορικά σωστός και απο τη στιγμή που ξέρει την ιστορία του, δεν εμφανίζεται να παριστάνει πως ανακάλυψε τον τροχό, όπως αρκετοί απο άγνοια ενω έτσι προσθέτει ή εξελίσσει θετικά πάντα σύμφωνα με τις αντιλήψεις του.
    2 βαθμοί
  5. http://captain-christos.blogspot.com/2011/11/45.html?m=1 Υποκατηγορίες...
    2 βαθμοί
  6. Εδώ το λέει και ο ίδιος, και μάλιστα δοκιμάζει να αυτοσχεδιάσει πάνω από το Atavachron.
    1 βαθμός
  7. Να βάλεις,οι original μέχρι και τα mid 60s είχαν.
    1 βαθμός
  8. Γενικά θέλει shimming , κακώς δεν μου έκοψε να σου πω όταν εκοβες το σώμα να κάνεις angled neck pocket... Καλύτερα να κόψεις ένα full pocket shim https://www.stewmac.com/Materials_and_Supplies/Bodies_and_Necks_and_Wood/Electric_Guitar_Bodies_and_Necks_and_Wood/Electric_Guitar_Necks/StewMac_Neck_Shims_for_Guitar.html Έχεις βάλει staytrem bridge? Εγώ πριν βγούνε αυτές οι γέφυρες και οι mastery έκανα γερό shimming και μετά σήκωνα ΠΟΛΥ ψηλά τα σελακια στην παραδοσιακή γέφυρα (στην staytrem δεν γίνεται) την γέφυρα την είχα πολύ χαμηλά, δηλ.το ύψος δεν το έδινα σηκώνοντας όλη τη γέφυρα όπως κάνουν οι περισσότεροι αλλά τερματίζοντας τα σελλακια,έτσι είχα και clearance πίσω από τη γέφυρα και δεν ακουμπούσαν οι χορδές το πίσω "γείσο" της κάτι που σκοτώνει κούρδισμα και ηχο Μετά βέβαια θέλουν shimming και οι μαγνήτες για να σηκωθούν... Αλλά η κιθάρα γίνεται μασιφ πράμα Τα 1K pots πάντα τα έκανα 500αρια.
    1 βαθμός
  9. Απο τις πιο ιδιαίτερες και σημαντικές φιγούρες της κιθάρας και όχι μόνο ο Allan. O Fredrik Thordendal πιστεύω πως είναι από τους λίγους παίκτες που έχουν καταφέρει να ακολουθήσουν ως ένα βαθμό τα βήματα του, με το διαστημικό "out there" παίξιμο.
    1 βαθμός
  10. και 20 και 25 αν παιζεις 2 ωρες. αν δεις τον κόσμο να ζοριζεται....άνεβα παλι
    1 βαθμός
  11. υπάρχουν και τα διαλείμματα ξέρεις...
    1 βαθμός
  12. Νομιζω η πιο καλη λυση ειναι να βαλεις μια αγγελια ζητησης squier μαγνητων στις αγγελιες του νοιζ...σε καμια περιπτωση μη δωσεις πανω απο 20ε για ολο το σετ...ασε που καποιος μπορει να σου χαρισει καποιο...μετα οπως σου ειπαν διαβασε σχεδιαγραμματα κ ξεκινα πρακτις...στην αρχη θα σου σπανε τα νευρα αλλα θα αντΜοιφθεις...θα σου προτεινα να δεις κ λιγο τη θεωρια για να μην πηγαινεις παπαγαλια...οπως κ να χει καλη τυχη
    1 βαθμός
  13. Πώς αλλάζει ένα κομμάτι (προς το χειρότερο για μένα) όταν του βγάζεις την βιντατζίλα...
    1 βαθμός
  14. Περιμένουμε την μείξη και για το σόλο του Δημήτρη (@geodimitri). Μείνατε συντονισμένοι!
    1 βαθμός
  15. Χαρακτηριστικό είναι το συμβάν, με ξένο ποδοσφαιριστή του Πανιώνιου κατά το μακρινό παρελθόν. Ο φουκαράς ήταν απλήρωτος αρκετούς μήνες (όχι μόνο αυτός φυσικά), και είχε φτάσει σε σημείο να κλέβει μπανάνες από μπακάλικο κοντά στο σπίτι του (έμενα σχεδόν δίπλα και το ήξερα). Μια μέρα λοιπόν ακούστηκε ότι μετά την προπόνηση θα τους επισκεφτεί ο τότε πρόεδρος στο γήπεδο, να τους μιλήσει. Ήρθε λοιπόν ο πρόεδρος, τους μίλησε, και οι παίκτες του είπαν τα παράπονά τους για την καθυστέρηση στις πληρωμές. Περίμενε ο συγκεκριμένος παίκτης να τελειώσουν οι άλλοι, και επειδή είχε σχετικά λίγο καιρό στην Ελλάδα και δεν ήξερε καλά την γλώσσα, ζήτησε να δει τον πρόεδρο μόνος του. Πήγαν μέσα και προσπάθησε να τον πείσει να του δώσει κάτι γιατί όντως δεν είχε ούτε να φάει. Ο πρόεδρος τον έδιωξε αμέσως και από την αίθουσα και από την ομάδα, ξέρετε γιατί? Γιατί ο ποδοσφαιριστής "μαλάκα" τον ανέβαζε "μαλάκα" τον κατέβαζε στην μεταξύ τους συνομιλία. Ξέρετε γιατί? Επειδή οι παίκτες στην προπόνηση, μιλάνε ο ένας στον άλλο χρησιμοποιώντας αυτή την λέξη, ο άνθρωπος νόμιζε ότι ήταν συνώνυμο του "φίλε", του "συναγωνιστή". Πάρτον κάτω.
    1 βαθμός
  16. Καλά αυτό είναι σίγουρο στη χώρα μας είναι ΥΠΕΡΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ Το έλεγε και ο σχωρεμενος ο Τζιμακος άλλωστε... Αν η μαλακια ήταν σταθμοί του Μετρό στην Αθήνα το μετρό θα ήταν εικοσαπλασιο από το μέτρο του ΤΟΚΥΟ....
    1 βαθμός
  17. Νατη και η φωτογραφική αναφορά από Κόζα Μοστρα έτοιμη η τζαζμαστερ να πανκαρει αποψε! Με τον τουήν θα είναι γκαραζοσερφομηχανή! Btw, οι χορδες που φοραει ειναι .011 .013 .017 .30 .40 .50
    1 βαθμός
  18. Θα προσπαθησω να ανεβασω μια εκτελεση απο ενα κομματι που απαγορευεται στο youtube. Για μενα το καλυτερο του Jimi. Λεγεται "Power To Love" απο το αλμπουμ "Band Of Gypsys (Live) Jimi Hendrix March 25, 1970" Υπαρχουν πολλες version του αλμπουμ, ειναι η version με τα 6 κομματια και απο αν θυμαμαι καλα η εκτελεση αυτη πρεπει να ειναι απο το 4o show. Στο youtube εχει καποια version απο αλλο show, ψιλοξενερωτη. Αυτη ειναι η power εκδοση που τα χωνει, με το μεγαλο σολο στην αρχη. Παταει το octavia στο 0.42 και στο 2.58 (04) Power To Love - Jimi Hendrix.mp3
    1 βαθμός
  19. Ανεβάζω κάτι νέο (?) από το καλάθι του παρελθόντος. Το "γιατί όχι" ήταν το κλασικό άνοιγμα των a priori πίσω στα τέλη του 70. Φτιάχτηκε σαν μια απόκλιση από τις πιό χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές μας δομές. Η έκδοση που ακούτε προέρχεται από μια προσπάθεια που κάναμε (τα εναπομείναντα μέλη) το 2011 να ηχογραφήσουμε μερικά κομμάτια στο στούντιο. Η προσπάθεια τελικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Από την ηχογράφηση εκείνη σ αυτό που ακούτε ίδια είναι τα τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα και μία κιθάρα. Τα υπόλοιπα τα πρόσθεσα τις τελευταίες μέρες.
    1 βαθμός
  20. Η πρώτη κυκλοφορία των Είμαι είναι η διασκευή του αθάνατου άσματος ‘Μια Γριά Μπαμπόγρια’. Όχι δεν το κάψαμε καθόλου!
    1 βαθμός
  21. Δεν υπάρχουν βιομηχανικές προδιαγραφές που ανακηρύσσουν ένα σετ ηχείων σε ηχείο αναφοράς, studio ή reference monitor. Υπάρχουν όμως δύο σημαντικά σκέλη για την επιλογή τους. Το υποκειμενικό, αν έχει «καλό» ήχο και το τεχνικό βάσει προδιαγραφών. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι εάν ένα ηχείο ακολουθεί τις παρακάτω τεχνικές προδιαγραφές, είναι πολύ κοντά στο να έχει και τον ζητούμενο υποκειμενικά «καλό» ήχο. Και αυτό διότι ένα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορούμε να τα διορθώνουμε. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά Ένα ηχείο αναφοράς (reference monitor) θα πρέπει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές στις ακόλουθες παραμέτρους. Distortion (Παραμόρφωση) Επειδή περνάμε πολλές ώρες μπροστά στα monitor, αν έχουν ψηλή παραμόρφωση θα κουράσουν τα αυτιά μας εύκολα. Η παραμόρφωση πέρα από το ότι κουράζει έχει και σοβαρές συνέπειες στη διαύγεια, και την στερεοφωνική εικόνα. Ένα monitor λοιπόν πρέπει να έχει χαμηλό δείκτη παραμόρφωσης με σημείο αναφοράς γύρω στα 96 db/m. Frequency response (Απόκριση Συχνότητας) Ιδανικά ότι μπαίνει στην είσοδο πρέπει να βγαίνει στα μεγάφωνα ατόφιο. Αυτό ονομάζουμε επίπεδη συμπεριφορά (flat response) και είναι δυστυχώς άπιαστο όνειρο. Ένα monitor αναφοράς όμως πρέπει να έχει στο maximum μια διακύμανση +/-3 db στο εύρος του ακουστικού φάσματος που καλύπτει, σύμφωνα με τον όγκο του. Σε ένα κοινό ηχείο αυτές οι διακυμάνσεις είναι πολύ μεγαλύτερες με αποτέλεσμα να μην είναι τονικά ισορροπημένα. Δηλαδή όσο βαθύτερες είναι οι λακκούβες και ψηλότερα τα βουνά στην καμπύλη, τόσο περισσότερο απέχουν από το πιστό και αυτό αποκαλούμε χρωματισμένο. Ιδανικά θα έπρεπε να είναι μια ευθεία με μια αποκοπή (roll-off) εκεί που το περιορίζει ο όγκος του. Dispersion (Διασπορά) Λόγω του ότι μαζί με την πηγή του ήχου ακούμε και τις αντηχήσεις του που προέρχονται από την κονσόλα, τους τοίχους κλπ, είναι σημαντική η συμπεριφορά των χαρακτηριστικών διασποράς των μεγαφώνων (off axis polar response). Τι απόκλιση έχουν στις 30 μοίρες απο το το κέντρο του μεγαφώνου (on axis); Όταν είναι ισορροπημένη συμπεριφορά χωρίς μεγάλες κορυφές και κοιλάδες, το αυτί δεν ξεγελιέται και συντονίζεται στην πηγή. Power handling (Ισχύς) Επειδή στην διαδικασία της ηχογράφησης ακούμε ασυμπίεστα όργανα (μπάσο, κιθάρα, synthesizer που κατεβαίνει στα 20hz) με μεγάλη δυναμική συμπεριφορά και όχι συμπιεσμένο πρόγραμμα που έχει υποστεί mastering, ένα καλό monitor πρέπει να διαθέτει αποθέματα ισχύος (Peak power handling) και καλή συμπεριφορά στις κορυφώσεις (transients). Ένα monitor αναφοράς θα πρέπει να διατηρεί τα χαρακτηριστικά του σε όλες τις εντάσεις και να μην υφίσταται φαινόμενα συμπίεσης (Power compression) από υπερθέρμανση των πηνίων. Οι άλλες παράμετροι Όταν λοιπόν, λαμβάνοντας τις παραπάνω παραμέτρους υπ' όψη, καταλήξουμε σε μερικά πιθανά ηχεία που συγκεντρώνουν τις minimum προδιαγραφές, ένα συγκριτικό τεστ κάτω από κοινές συνθήκες (χώρου και προγράμματος) θα είναι αυτό που σύμφωνα με το υποκειμενικό μας πλέον κριτήριο θα αναδείξει το monitor της επιλογής μας. Ιδανικά μία σοβαρή σειρά monitor θα πρέπει να έχει την ίδια συμπεριφορά σε όλη της τη γκάμα (από το μικρό 5-ιντσο μέχρι και 15-ιντσο) με μόνη διαφορά την αποκοπή των χαμηλών δεδομένου του όγκου. Για τις ανάγκες ενός project studio, ένα σετ close-range monitor (6,5 - 8 ιντσών γούφερ) είναι ιδανικά λόγω του ότι ο περιορισμένος χώρος μας επιβάλει να καθόμαστε σε μικρή απόσταση από αυτά. Η πληροφορία που μεταφέρει ένα σωστό ηχείο είναι ενδεικτική, αν όχι αρκετή για όλο το φάσμα (αν και μπορεί να υπολείπεται στα χαμηλά) και παράλληλα λόγω της μικρής απόστασης που έχουμε μαζί τους, επηρεάζονται στο ελάχιστο από τις αντηχήσεις των πίσω και πλαϊνών τοίχων. Τα active (αυτοενισχυόμενα) είναι προτιμότερα καθώς οι ενισχυτές τους έχουν φτιαχτεί για τις συγκεκριμένες μονάδες (μεγάφωνα) και έχουν το απόλυτο ζευγάρωμα. Σε διαφορετική περίπτωση αν προτιμήσουμε passive (παθητικά) που αποτελούν την συντριπτική μειονότητα, θα χρειαστούμε ενισχυτή ο οποίος θα πρέπει να τα οδηγεί σωστά. Κάτι που θέλει κάποια γνώση και περισσότερη έρευνα για την απόκτηση του. Εταιρίες με ιστορία στην κατασκευή monitor όπως ATC, Adam, Meyer, Genelec, PMC, JBL, Klein & Hummel, Dynaudio, Focal, κ.α. δεν είναι τυχαίες και παρά το γεγονός ότι κάποιο μοντέλο μπορεί να μη σταθεί στο ύψος του ονόματος που κουβαλάει, αυτό θα είναι εξαίρεση και δύσκολα θα πέσει κανείς έξω στην επιλογή του αγοράζοντας ένα σετ, αν και θα πρέπει να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη. Υπάρχουν επίσης πολλές σοβαρές προτάσεις από εταιρίες όπως Tascam, Yamaha, M-Audio, Samson, Blue Sky, Tannoy, KRK, Event, Mackie, κ.α. που στοχεύουν σε ρηχότερη τσέπη με αξιοπρεπή μοντέλα.
    1 βαθμός
  22. Ευχαριστω για την ειλικρινη σου αποψη. Ειναι αληθεια οτι παιζω μουσικη καθαρα για την πλακα μου, σα χομπυ. Καριερα, παντως, δεν νομιζω να φτιαξω. Επεσες, επισης, μεσα στο οτι δεν εχω πολλες ακομα προσδοκιες απο τη μουσικη. Και το οτι εχω καταφερει αυτο "θλιβερο" επιτευγμα, ηταν απλα ενα παιδικο ονειρο που πραγματοποιησα. Και εδω που ειμαι να μεινω και να σταματησω, δεν θα ειχα παραπονο. Ειναι σημαντικο να κανεις πραγματικοτητα τα (πολλες φορες παιδικα) ονειρα σου, και σου ευχομαι κατι αντιστοιχο, λιγοτερο "θλιβερο" βεβαια. Οι γνωσεις, οι ικανοτητες και ο χρονος που διαθετω στη μουσικη δεν μου επιτρεπουν να κανω κατι παραπανω, αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησει κανεις. Σπουδαιος δε μπορω να πω οτι νιωθω παιζοντας μουσικη μπροστα σε φιλους και γνωστους. Σπουδαιος νιωθω σιγουρα με αλλα επιτευγματα που εχω καταφερει στη ζωη μου, οχι με αυτο. Πιο πολυ το βλεπω ως εκφραση και αναγκη εκτονωσης. Με κανει να αισθανομαι "νεο παιδι". 2019 εχουμε?? Στην επαρχια που ζω, και ειδικα σε καποια χωρια, ο χρονος εχει παγωσει. Αυτο με τον κωλο και τα δακτυλα μου αρεσει παντως. Μυαλο δεν εχουμε...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου