Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Sami Amiris

    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      277


  2. otto##

    otto##

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      2.574


  3. RayDTutto

    RayDTutto

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10.763


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/03/2019 σε όλα

  1. Μία περίληψη του συμβολισμού των διαστημάτων που χρησιμοποιούνται στη jazz νομενκλατούρα, και οι πρώτες κλίμακες που μπορεί κανείς να ασχοληθεί στα πλαίσια μιας jazz μελέτης. Γλωσσάρι για τα διαστήματα με jazz συμβολισμόΟ πιο συνηθισμένος jazz συμβολισμός των διαστημάτων είναι ο εξής: Κύρια διαστήματα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους 8, 11, 12, 15 κτλ.): 1 (8, 15), 4 (11), 5 (12): Καθαρή 1η (ή 8η, 15η), Καθαρή 4η (ή 11η) και Καθαρή 5η (ή 12η) b1 (b8, b15), b4 (b11), b5 (b12) : Ελαττωμένη 1η (ή 8η ή 15η), ελαττωμένη 4η (ή 11η), ελαττωμένη 5η (ή 12η) #1 (#8, #15), #4 (#11), #5 (#12) : Αυξημένη 1η (ή 8η ή 15η), αυξημένη 4η (ή 11η), αυξημένη 5η (ή 12η). Δευτερεύοντα διαστήματα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους 9, 10, 13, 14 κτλ.): 2 (9), 3 (10), 6 (13), 7 (14): Μεγάλη 2α (ή 9η), Μεγάλη 3η (ή 10η), Μεγάλη 6η (ή 13η), Μεγάλη 7η (ή 14η) b2 (b9), b3 (b10), b6 (b13), b7 (b14): μικρή 2α (ή 9η), μικρή 3η (ή 10η), μικρή 6η (ή 13η), μικρή 7η (ή 14η) bb2 (bb9), bb3 (bb10), bb6 (bb13), bb7 (bb14): ελαττωμένη 2α (ή 9η), ελαττωμένη 3η (ή 10η), ελαττωμένη 6η (ή 13η), ελαττωμένη 7η (ή 14η) #2 (#9), #3 (#10), #6 (#13), #7 (#14): Αυξημένη 2α (ή 9η), Αυξημένη 3η (ή 10η), Αυξημένη 6η (ή 13η), Αυξημένη 7η (ή 14η) Άρα: Σκέτος αριθμός σημαίνει: Καθαρό κύριο διάστημα (1,4,5 και οι οκτάβες τους) ή Μεγάλο δευτερεύον διάστημα (2,3,6,7 και οι οκτάβες τους). "#" σημαίνει πάντοτε αυξημένο διάστημα. Μερικές φορές αντί για # κάποιοι βάζουν το σύμβολο "+", αλλά δεν είναι στάνταρ, καθώς για κάποιους άλλους το "+" σχετίζεται μόνο με την αυξημένη 5η, και όχι με κάθε αυξημένο διάστημα. Π.χ. 7#5#9 = 7+5+9 για κάποιους = 7+ (#9) για κάποιους άλλους. Στο τελευταίο, το "+" σημαίνει "#5". Αυτό για να είστε προετοιμασμένοι... "b" σημαίνει ελαττωμένο Κύριο διάστημα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους) ή μικρό δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). "bb" σημαίνει ελαττωμένο δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). Αν δείτε το σύμβολο "bb" σε κύριο διάστημα, τότε το διάστημα αυτό είναι δύο φορές ελαττωμένο, ή δισελαττωμένο. Αντίστοιχα, το σύμβολο "x" (x = ##) μπροστά από οποιοδήποτε διάστημα, αυτό θα είναι δισαυξημένο, κτλ. Αυτά θα τα συναντήσετε σχετικά σπάνια... Οι πρώτες κλίμακες του μουσικού που αγαπά τη jazz...Οι κλίμακες είναι ένα από τα αγκάθια της σύγχρονης jazz διδακτικής. Οι περισσότεροι τα έχουν ανάγει σε ιερό δισκοπότηρο του αυτοσχεδιασμού, λαθεμένα κατά τη γνώμη μου. Άλλοι πάλι, μάλλον αντιδρώντας στους πρώτους, τις υποβαθμίζουν περισσότερο από όσο χρειάζεται. Η πραγματικότητα είναι μάλλον κάπου στη μέση. Η bebop έχει να κάνει κάπως περισσότερο με chord tones, arpeggios, και όλα τα είδη αντιστικτικών φθόγγων σε μία αρμονία κατά βάσην αποτελούμενη από στιβαγμένες 3ες από ότι έχει να κάνει με κλίμακες. Επίσης, οι μεμονωμένες συγχορδίες πολλές φορές ξεφεύγουν από το στενό πλαίσιο της κλίμακας, με όλες τις δυνατότητες επεκτάσεων και αλλοιώσεων που μπορούν να έχουν. Παρόλα αυτά, η σημασία των κλιμάκων σε ότι έχει να κάνει με κάποιες αρμονικές συνδέσεις, μελωδικά περάσματα, καθώς βέβαια και σαν "δεξαμενές από νότες" για κάπως πιο "modal" θεώρηση των πραγμάτων, είναι αδιαμφισβήτητη. Για αυτό το λόγο, θεωρώ καλό να απαριθμήσω το "bare minimum" των κλιμάκων που πρέπει να κατέχει ο σύγχρονος μουσικός που ασχολείται με πράγματα σχετικά με jazz. Αυτές είναι οι εξής: Κλίμακες χωρίς τριημιτόνιο: Μείζων [Major]: 7 τρόποι. Μελωδική Ελάσσων [Melodic minor] (ανεβοκατεβαίνει ίδια) : 7 τρόποι Ελαττωμένη Κλίμακα ή Τόνος - Ημιτόνιο [Diminished Scale ή Whole step - Half Step ή Whole - Half] : 2 τρόποι Ολοτονική [Wholetone] : 1 τρόπος Κλίμακες με τριημιτόνιο: Αρμονική Μείζων [Harmonic Major]: 7 τρόποι Αρμονική Ελάσσων [Harmonic minor]: 7 τρόποι Aυξημένη κλίμακα ή Τριημιτόνιο - Ημιτόνιο [Augmented Scale ή trisemitone - half step ή 3 half steps - one half step]: 2 τρόποι Αυτές οι 7 κλίμακες, μαζί με τους τρόπους τους, φτιάχνουν ένα σύνολο από 33 τρόπους, που καλό είναι ο jazz μουσικός να ξέρει από κάθε τονικότητα. Τι κοινό έχουν αυτές οι 7 κλίμακες; Είναι λίγο δύσκολο να το δει κανείς, αλλά είναι πολύ συναρπαστικό: Οι 7 αυτές κλίμακες είναι τα μεγιστικά υποσύνολα της χρωματικής κλίμακας που δεν περιλαμβάνουν χρωματικό cluster*. [* Χρωματικό cluster: δύο ή περισσότερα διαδοχικά ημιτόνια, π.χ. Ντο-Ντο#-Ρε, Ρε#-Μι-Φα-Σολb κτλ.]Με άλλα λόγια: καμία από αυτές δεν είναι υποσύνολο κάποιας άλλης από αυτές, και επίσης αν ένα υποσύνολο της χρωματικής κλίμακας δεν έχει χρωματικό cluster, τότε είτε είναι υποσύνολο μίας από αυτές, είτε συμπίπτει με μία από αυτές. Δεδομένου ότι αυτές είναι οι πιο στάνταρ κλίμακες στα πιο "προηγμένα" βιβλία αυτοσχεδιασμού, εδώ έχουμε μία περίπτωση που η επιστήμη και το αισθητήριο της τέχνης συμπίπτουν περίφημα! Για τα παρακάτω: C = Nτο, D = Ρε, E = Μι, F = Φα, G = Σολ, A = Λα, B = Σι, οπότε π.χ. C D E F# G# A B = Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα Σι Οι παραπάνω κλίμακες αναλυτικά με τους τρόπους τους: A) Χωρίς τριημητόνιο: Μajor: Ionian : 1 2 3 4 5 6 7 (C D E F G A B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 13 = I Maj7 (9,11,13) ή Ι Μ13 (C E G B | D F A) Dorian: 1 2 b3 4 5 6 b7 (D E F G A B C, C D Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 13 = Ι m7 (9,11,13) ή Ιm13 (D F A C | E G B, C Eb G Bb | D F A από C) Phrygian: 1 b2 b3 4 5 b6 b7 (E F G A B C D, C Db Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 b13 = I m7 (b9,11,b13) ή Im11b9b13 (E G B D | F A C, C Eb G Bb | Db F Ab από C) Lydian: 1 2 3 #4 5 6 7 (F G A B C D E, C D E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 #11 13 = I Maj7(9,#11,13) = I M13#11 (F A C E | G B D, C E G B | D F# A από C) Myxolydian: 1 2 3 4 5 6 b7 (G A B C D E F, C D E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 13 = Ι 7 (9,11,13) = Ι 13 [ή I 13(11) μια που η 11η δεν εννοείται απαραίτητα σε συγχορδίες με Μεγάλη 3η] (G B D F | A C E, C E G Bb | D F A από C) Aeolian: 1 2 b3 4 5 b6 b7 (A B C D E F G, C D Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7(9,11,b13) = Im11b13 (A C E G | B D F, C Eb G Bb | D F Ab από C) Locrian: 1 b2 b3 4 b5 b6 b7 (B C D E F G A, C Db Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 b13 = Ι m7b5(b9,11,b13) = I m11b5b13b9 = I mb13b5b9 (B D F A | C E G, C Eb Gb Bb | Db F Ab από C) Melodic Minor: Melodic minor: 1 2 b3 4 5 6 7 (C D Eb F G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 13 = Ι m/M7 (9,11,13) ή Ιm/M13 (C Eb G Bb | D F A) Phrygian Natural 6: 1 b2 b3 4 5 6 b7 (D Eb F G A B, C Db Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 13 = I m7 (b9,11,13) ή Im13b9 (D F A C | Eb G B, C Eb G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented, ή Lydian #5: 1 2 3 #4 #5 6 7 (Eb F G A B C D E, C D E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 #11 13 = I Maj7#5(9,#11,13) = I M13+ #11 (Εb G B D | F A C, C E G# B | D F# A από C) Lydian dominant ή Lydian b7: 1 2 3 #4 5 6 b7 (F G A B C D Eb, C D E F# G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 #11 13 = I 7(9,#11,13) = I 13#11 (F A C Eb | G B D, C E G Bb | D F# A από C) Myxolydian b6: 1 2 3 4 5 b6 b7 (G A B C D Eb F, C D E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι 7 (9,11,b13) = Ι 11b13 (G B D F | A C Eb, C E G Bb | D F Ab από C) Half Diminished ή Locrian natural 2: 1 2 b3 4 b5 b6 b7 (A B C D Eb F G , C D Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7b5(9,11,b13) = I m11b5b13 = I mb13b5 (A C Eb G | B D F, C Eb Gb Bb | D F Ab από C) Altered ή Super Locrian: 1 b2 b3 b4 b5 b6 b7 (B C D Eb F G A, C Db Eb Fb Gb Ab Bb από C). Aυτή, ενώ βγάζει m7b5 ως βασική τετράδα, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C Db D# E Gb/F# G#/Ab Bb από C), δηλαδή η 1, 3 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και τις δύο αλλοιώσεις της 5ης. Εναλλακτικά, #11 και b13. Σε κάθε περίπτωση, είναι η κλίμακα επιλογής για οτιδήποτε dominant έχει τις συγκεκριμένες βαθμίδες με b13. Για αυτό δεν δίνεται σαν συγχορδία σε ανάπτυγμα 3ης, διότι αυτή είναι επέκταση του half diminished με ελαττωμένη 4η, και η συγκεκριμένη κλίμακα δεν πολυχρησιμοποιείται έτσι. Diminished: W - H (Whole-Half ή Whole Step - Half Step): 1 2 b3 4 b5 #5 6 7 (C D Eb F Gb G# A B). Μία ωραία ανάλυσή της είναι σαν δύο συγχορδίες ελαττωμένης 7ης μία Μεγάλη 7η διαφορά η μία από την άλλη, π.χ. Bo7/Cο7: C Eb Gb A | B D F Ab. (Επίσης φυσικά, έναν τόνο, Καθαρή 4η ή μικρή 6η πάνω η μία από την άλλη! Αν κουνηθεί μία ελαττωμένη τετράφωνη συγχορδία κατά 3ες μικρές και τα παράγωγά τους διαστήματα, όπως κάνουμε εδώ στην επάνω ελαττωμένη, δεν αλλάζει.) Σημαντική ιδιότητα: ό,τι παίζεται μέσα στην κλίμακα, μεταφέρεται και υπερτίθεται ανά 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες παντού ανά πάσα στιγμή. H - W (Half Step - Whole Step): 1 b2 #2 3 #4 5 6 b7 (C Db D# E F# G A Bb). Όμοια ιδιότητα με τις μεταφορές και υπερθέσεις σε 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες. Η κλίμακα επιλογής για dominant με b/#9 και 13. Wholetone: Wholetone: 1 2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C D E F#/Gb G#/Ab Bb). Μοναδική από τις απλές τριάδες που χωράει εδώ είναι η αυξημένη. Η ίδια η κλίμακα μπορεί να αναλυθεί σαν δύο αυξημένες συγχορδίες σε απόσταση μικρής 7ης, π.χ. Bb+/C+, ή τόνου, ή τριτόνου κτλ. Tα πάντα εδώ μεταφέρονται και υπερτίθενται κατά όλα τα σύμπλοκα από τόνους όπως τόνο, 3ες Μεγάλες, Τρίτονα, 6ες μικρές, 7ες μικρές κτλ. Τα βιβλία συνήθως την αναφέρουν σαν καλή επιλογή για τις συγχορδίες 7#5, αλλά στην πράξη έχει πολύ ισχυρό και χαρακτηριστικό χρώμα και χρησιμοποιείται μόνον όταν θέλουμε το συγκεκριμένο χρώμα. Β) Με τριημητόνιο: Harmonic Major: Harmonic Major ή Ionian b6 : 1 2 3 4 5 b6 7 (C D E F G Ab B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 b13 = I Maj7 (9,11,b13) ή Ι Μb13 (C E G B | D F bA). Μία από τις πιο όμορφες κλίμακες, χρησιμοποιήθηκε πολύ στο ρώσσικο ρομαντισμό. Ωραία ανάλυση: Do7/C: C E G | D F Ab B Half Diminished natural 6 ή Dorian b5: 1 2 b3 4 b5 6 b7 (D E F G Ab B C, C D Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 13 = Ι m7b5 (9,11,13) ή Ιm13b5 (D F Ab C | E G B, C Eb Gb Bb | D F A από C) Small Flamenco ή Super Locrian natural 5 ή Phrygian b4: 1 b2 b3 b4 5 b6 b7 (Ε F G Ab B C D, C Db Eb Fb G Ab Bb από C). Όπως και η Super Locrian, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4 5 b7 (C Db D# E F# G Bb από C), δηλαδή η 1, 3, 5 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και αυξημένη 11η. Σε καθοδικά περάσματα η #11 μπορεί να ερμηνευθεί σαν b5 -> b4 -> b3 -> b2 -> 1. Melodic minor #4: 1 2 b3 #4 5 6 7 (F G Ab B C D E, C D Eb F# G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 #11 13 = Ι m/M7 (9,#11,13) ή Ιm/M13 (F Ab C E | G B D, C Eb G B | D F# A από C). Υπέροχος τρόπος, που περιλαμβάνει και το συνδυασμό δύο ελάσσονων συγχορδιών σε απόσταση Μεγάλης 7ης, π.χ. Bm/Cm. Phrygian Major natural 6 ή Myxolydian b2: 1 b2 3 4 5 6 b7 (G Ab B C D E F, C Db E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 13 = Ι 7 (b9,11,13) = Ι 13b9(11)) (G B D F | Ab C E, C E G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented #2: 1 #2 3 #4 #5 6 7 (Ab B C D E F G, C D# E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | #9 #11 13 = I Maj7#5(#9,#11,13) = I M13+ #9#11 (Ab C E G | B D F, C E G# B | D# F# A από C) Harmonic Diminished natural 4 ή Locrian bb7: 1 b2 b3 4 b5 b6 bb7 (B C D E F G Ab, C Db Eb F Gb Ab Bbb από C). Μία υπέροχη κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες, χρησιμοποιήθηκε π.χ. από τον Rimsky-Korsakoff στο Song Of India. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Harmonic minor: Harmonic minor: 1 2 b3 4 5 b6 7 (C D Eb F G Ab B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 b13 = Ι m/M7 (9,11,b13) ή Ιm/Mb13 (C Eb G Bb | D F bA) Locrian natural 6: 1 b2 b3 4 b5 6 b7 (D Eb F G Ab B C, C Db Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 13 = Ι m7b5(b9,11,13) = I m13b5b9 = I m13b5b9 (D F Ab C | Eb G B, C Eb Gb Bb | Db F A από C) Ionian augmented ή Ionian #5: 1 2 3 4 #5 6 7 (Eb F G Ab B C D E, C D E F G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 11 13 = I Maj7#5(9,11,13) = I M13+ (Εb G B D | F Ab C, C E G# B | D F A από C) Dorian #4 ή Romanian: 1 2 b3 #4 5 6 b7 (C D Eb F# G A Bb), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 #11 13 = Ι m7 (9,#11,13) ή Ι m13#11 (C Eb G Bb | D F# A). Phrygian Major ή Phrygian Dominant: 1 b2 3 4 5 b6 b7 (G Ab B C D Eb F, C Db E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 b13 = Ι 7 (b9,11,b13) = Ι 11b13b9 (G B D F | Ab C Eb, C E G Bb | Db F Ab από C) Lydian #2: 1 #2 3 #4 5 6 7 (Ab B C D Eb F G, C D# E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | #9 #11 13 = I Maj7(#9,#11,13) = I M13#9#11 (Ab C Eb G | B D F, C E G B | D# F# A από C) Harmonic Diminished: 1 b2 b3 b4 b5 b6 bb7 (B C D Eb F G Ab, C Db Eb Fb Gb Ab Bbb από C). H κατεξοχήν κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες επι κλασσικισμού, χρησιμοποιήθηκε από τον Bach και πέρα συνέχεια. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Augmented Scale: Trisemitone - Half Step: 1 #2 3 5 b6 7 (C D# E G Ab B). Πολύ όμορφη κλίμακα, που μπορεί κανείς να τη δει και σαν δύο αυξημένες συγχορδίες που απέχουν Μεγάλη 7η, π.χ. B+/C+: C E G# | B D# G. Επίσης: 1 3 5 7 | #9 b13. Half Step - Trisemitone: 1 b2 3 4 #5 6 (C Db E F G# A). Αυτές είναι όλες. Μάθετέ τις όλες σε όλες τις τονικότητες, όπως τις κλίμακες που μελετούσατε στο Ωδείο. Εξερευνήστε τις αρμονικά, αναλύστε τις και μαθαίνετε να ξεχωρίζετε τα αρμονικά και μελωδικά τους χρώματα. Καλή τύχη!
    10 βαθμοί
  2. να δω Λάκη να ακούει μουσική που έχει συνθέσει μια τεχνητή νοημοσύνη σε γραμμόφωνο και τι στο κοσμο.
    4 βαθμοί
  3. Ανεβάζω κάτι νέο (?) από το καλάθι του παρελθόντος. Το "γιατί όχι" ήταν το κλασικό άνοιγμα των a priori πίσω στα τέλη του 70. Φτιάχτηκε σαν μια απόκλιση από τις πιό χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές μας δομές. Η έκδοση που ακούτε προέρχεται από μια προσπάθεια που κάναμε (τα εναπομείναντα μέλη) το 2011 να ηχογραφήσουμε μερικά κομμάτια στο στούντιο. Η προσπάθεια τελικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Από την ηχογράφηση εκείνη σ αυτό που ακούτε ίδια είναι τα τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα και μία κιθάρα. Τα υπόλοιπα τα πρόσθεσα τις τελευταίες μέρες.
    3 βαθμοί
  4. Studio ηχογραφησεων με full τεχνολογια θελω να ανοιξω που αλλου? μα εις την ΓΕΩΡΓΙΑ Το Tsiblisi παραδοση στα στουντιΑ εχει τεραστια στουντιΑ εχει στο κεντρο τoυ μα και εις τα προαστια Το Nashville εγκατέλειψαν, και το LA αφησαν Ολοι οι παραγωγοι της ροκ εκει μετακομησαν Λορδοι λοιπον κοπιασετε στου Σταλιν την πατριδα ετσι μονο θα σωσετε του ηχου την παρτιδα Τα στουντιο ειναι στο Tsiblisi γεματα ανθη και βιολες να φαν δεν εχουν οι ανθρωποι αλλα εχουνε κονσολες Τι κι αν για ενα πιροσκι που ειν' βλαβερο στην πεψη να πρεπει ο Γεωργιανος 2 μηνες να δουλεψει? Αφου εχει NEVE και SSL ωραια την περναει κομπρεσσορα εχει UREI που ολους του μαμαει ΟΧΙ να μην καρφωσετε στο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ τουτο εδω το ποιημα σαν ρατσιστικο ντελιριο Εμεις την ΕΣΣΔ θαυμαζαμε Υπο τον ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ και θελουμε επαναφορά του καθεστωτος Ο(Υ)ΛΟΙ Επι Ιωσηφ χτιστηκανε στουντιΑ μα και μνημεια Και περναγαν βασιλικα ΟΛΟΙ στη Γεωργια
    2 βαθμοί
  5. Θα μπορούσε ένας υπολογιστής να συνθέτει ποιοτική μουσική; Θέλοντας να λύσω αυτήν μου την απορία κατασκεύασα διάφορους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης με σκοπό να δω και να συγκρίνω τα αποτελέσματά τους. Σε αυτό το link https://polar-ridge-56749.herokuapp.com/ μπορείτε να ακούσετε πραγματικά και κατασκευασμένα από υπολογιστή τραγούδια και επιλέξετε αν το κομμάτι που ακούσατε είναι πραγματικό ή όχι. Ο διαχωρισμός προσωπικά μου φαίνεται αρκετά δύσκολος για εμένα. Μπορείτε εσείς να τα πάτε καλύτερα. Αν ασχολείστε με την μουσική επιλέξτε ότι είστε έμπειρος χρήστης. Υ.Γ. Το σύστημα παράγει midi αρχεία και γιαυτό η χροιά τους δεν είναι τόσο καλή αλλά είναι στα άμεσα βήματα προς διόρθωση. Κάθε ημέρα το site θα βελτιώνεται με σκοπό να πάρω όσο το δυνατών ποιο ποιοτικά αποτελέσματα για την αρχική μου ερώτηση. Πως σας φάνηκαν τα αποτελέσματα;
    1 βαθμός
  6. Αυτό που λες περιγράφει μία πραγματική "τεχνητή νοημοσύνη". Πραγματική, όπως περιγράφεται στα βιβλία φαντασίας εννοώ, μηχανές που να "σκέφτονται" και να προσομοιώνουν ακόμη και το συναίσθημα. Το θέμα έχει απασχολήσει τη φιλοσοφία της επιστήμης εδώ και τουλάχιστον 3 δεκαετίες και είναι ακόμα αντικείμενο ενδιαφέροντος. Προς ώρας οι αλγόριθμοι που έχουμε δεν ειναι ΑΙ (όπως έχει ορισθεί τουλάχιστον) αλλά δίκτυα που διαβάζουν τεράστιο όγκο πληροφοριών και προσπαθούν να λύσουν προβλήματα. Όπου προβλήματα βάλε σύνθεση μουσικής, αναζήτηση στο δίκτυο, βελτιστοποίηση διαφημίσεων, λύση δύσκολων μαθηματικών προβλημάτων. Τέτοια δίκτυα "ταίζουμε" όλοι μας καθημερινά, π.χ. μηχανή αναζήτησης της google, youtube, φωτογραφίες που ανεβαίνουν στα διάφορα σόσιαλ κ.λ.π. Η λογική δε διαφέρει και πολύ από την εκμάθηση του ίδιου μας του εγκεφάλου. Ένας ακτινολόγος με εμπειρία 20 ετών έχει δει τόσες ακτινογραφίες που αμέσως κρίνει, τουλάχιστον τις απλές περιπτώσεις, και μπορεί να ζητήσει εξετάσεις προς μία κατεύθυνση ή μια άλλη. Έτσι κι ένα δίκτυο που θα το ταίσεις 1000000000 ακτινογραφίες θα είναι σε θέση να κάνει κάποια παρόμοια κρίση. Στη θεωρία τουλάχιστον ειναι εφικτό. Ενώ η ιδέα δεν ειναι καινούργια, η ύπαρξη του ίντερνετ που συλλέγει δις δεδομένα ανά δευτερόλεπτο αλλά και η ανάπτυξη αντίστοιχων εργαλείων (π.χ έτοιμα πλέον modules σε γλώσσες προγραμματισμού) καθιστά την εξάπλωση των τεχνικών αυτών ραγδαία. Δεν είναι τυχαίο που συναντάς τα νευρωνικά δίκτυα σε όλους του τομείς της επιστήμης σήμερα (εντάξει ειναι και λίγο χιπστεριά).
    1 βαθμός
  7. https://mitpress.mit.edu/books/music-and-connectionism Αν το κάνεις με νευρωνικά δίκτυα τσεκαρε το παραπάνω βιβλίο (αν δεν το έχεις κάνει ήδη)
    1 βαθμός
  8. Προσωπικά χρησιμοποιώ George L's καλώδια και βύσματα για πολλούς λόγους. Στο παρελθόν χρησιμοποιήσα και τα Planet Waves solderless, αλλά αν και λίγο φθηνότερα από τα George L's, προτιμώ τα δεύτερα πλέον. Στην Ελλάδα τα φέρνει και τα εμπορεύεται η εταιρία Soto Onstage η οποία επίσης αντιπροσωπεύει και τη Voodoo Lab την οποία την χρησιμοποιώ σχεδόν σε ότι έχει να κάνει με τροφοδοσία. Αν πας σε solderless λύσεις οι επιλογές είναι συγκεκριμένες (αν και πλέον ακόμα και η Harley Benton έχει solderless patch cable kits). Αν πιάνουν τα χέρια σου με κολλητήρια για τον αριθμό των καλωδίων που θα χρειαστείς τα κάνεις και μόνος σου δεν είναι πολλά. Από εκεί και πέρα, ο αριθμός των πεταλιών δεν λέει από μόνος του τίποτα. Γράψε μας αναλυτικά τι πετάλια έχεις για να δούμε τις ανάγκες σου σε τροφοδοσία. Επίσης αναφέρεις "effect controller" και μάλλον εννοείς κάποιο switcher που τα τελευταία χρόνια γίνεται ένας πανικός από τέτοια σε hype και έχει γεμίσει η αγορά. Επίσης ανάλογα με τις ανάγκες σου μπορούμε να σου προτείνουμε. Εφόσον ξεκινάς να φτιάξεις το board σου καλό είναι πριν να καταγράψεις τις ανάγκες σου πριν μπεις στη διαδικασία να αρχίσεις. Εννοώ: 1. Τσεκάρεις ότι όλα τα πετάλια σου είναι λειτουργικά και δουλεύουν άριστα. 2. Το pedalboard σου χωράει όλα αυτά που θες, έχεις χώρο για καλωδιώσεις (ξεχωριστά paths audio & ρεύμα). 3. Κατέγραψε τις ανάγκες για τροφοδοσία των πεταλιών σου. Πόσα παίρνουν 9v, πόσα 12v ή 18v και πόσα ma κατανάλωση έχουν ώστε να βρεις ένα τροφοδοτικό που θα υπερκαλύπτει αυτές τις ανάγκες. 4. Midi; Χρησιμοποιείς πετάλια που δέχονται midi; Αν ναι υπολόγιζε και αυτό για χώρο και καλωδίωση. 5. Πάρε τα καλύτερα καλώδια που μπορείς. George Ls, Evidence, Planet Waves είναι μερικές μάρκες που έχουν εξαιρετικά ποιοτικά καλώδια και βύσματα, δεν θέλουν κόλληση (solderless). Επίσης το καλό με αυτά είναι ότι αν αλλάξει κάτι στο μέλλον, μπορείς να αφαιρέσεις τα βύσματα και να φτιάξεις καινούργια σε διαφορετικά μήκη, σε δευτερόλεπτα. 6. Switcher. Η χρήση switcher ανεβάζει εκθετικά το κόστος κυρίως γιατί θα χρειαστείς περίπου το 4πλάσιο αριθμό σε βύσματα και καλώδια. Επίσης αν εξαιρέσεις κάποιες σχετικά φθηνές λύσεις, αν πας σε κάποιο από τα επώνυμα brands.. κοστίζουν αρκετά. Άρα αναλογίσου αν χρειάζεσαι τις δυνατότητες ενός switcher ή όχι. 7. Buffer. Και πάλι αναλόγως των πεταλιών που έχεις ή όχι όταν χρησιμοποιείς 14 πετάλια, patch cables κτλ, θα χρειαστείς κατά 90% κάποια ενίσχυση του σήματος σου. Κάποια πετάλια έχουν internal buffer αν και τα περισσότερα πλέον βγαίνουν true bypass. Αν μας πεις τα πετάλια σου θα σε βοηθήσουμε και σε αυτό. Επίσης το που θα μπει το buffer, και τι επιπτώσεις έχει κυρίως σε Fuzz κυκλώματα είναι σημείο συζήτησης. Η σωστή τροφοδοσία και καλωδίωση είναι το Α & Ω για να έχεις ένα αθόρυβο και σωστά λειτουργικό board. Παρακάτω έτσι για το καλό, επισυνάπτω ένα board που έκανα πέρσι κοντά στον αριθμό πεταλιών που θες. Χρησιμοποίησα George Ls καλώδια/βύσματα και 2 τροφοδοτικά για να τροφοδοτήσω όλο το board (CAE/MXR MC403 & Strymon Ojai) Ελπίζω να βοήθησα.
    1 βαθμός
  9. Μια απ'τα ίδια. Η συζήτηση κόπηκε μαχαίρι όταν του ζήτησα link με feedback / σχόλια εντός του smart. Την είχα ψιλιάστει σαφώς, απλά ήθελα να δω κατά πόσο κομψά έχει οργανώσει την απάτη του
    1 βαθμός
  10. Έχω κολλήσει να σας ακούω!
    1 βαθμός
  11. Ναι αυτός ακριβώς ήταν και ο σκοπός μου γενικότερα. Τώρα τα έχω εκπαιδεύσει με dataset από πιάνο και από κιθάρα και θέλω να μελετήσω κατά πόσο η σύνθεση από διαφορετικό όργανο επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα. Στην συνέχεια θα αλλάξω στην εκπαίδευση και στυλ όπως ακριβώς το είπες. Όταν έχω νεότερα θα σε ενημερώσω.
    1 βαθμός
  12. όπως έχουμε π.χ. απόσταση μεταξύ λέξεων, γλωσσών, εικόνων, κτλ. μετρώντας την απόσταση μιας μελωδίας απο μια άλλη θα μπορούσε κάποιος να αποφανθεί για το αν κάποια κοπιαρίστηκε απο την άλλη, κτλ.
    1 βαθμός
  13. Δεν μας λες ΠΟΙΑ πεταλια εχεις οποτε μυριζουμε λιγο και τα δακτυλα μας... Υποθετωντας οτι θα εχεις 14 πεταλια και καποια θα ειναι digital νομιζω τι με αυτο εισαι 100% καλυμενος https://www.thomann.de/gr/truetone_1_spot_pro_cs12.htm?ref=search_prv_14 στην ΑΠΑΤΗ των ακριβων καλωδιων δεν συμμετεχω εδω και χρονια...(ακου εκει 20 ευρω το μετρο ) Aν θες ετοιμα ΑΥΤΑ ειναι ΑΨΟΓΑ ,καλοφτιαγμενα και με χαμηλο capacitance, τα χρησιμοποιω εδω και χρονια https://www.thomann.de/gr/pro_snake_patch_klinke_winkel_030_m.htm Αν θες να τα φτιαξεις μονος σου χωρις κολλητηρι αυτα ειναι ΤΡΕΛΛΗ ευκαιρια και ακουγονται εξαιρετικα σχολια στο internet για τον ηχο και την πΓιοτητα τους https://www.thomann.de/gr/harley_benton_solder_free_patch_cable_kit.htm Τωρα αν θες απλα να αγορασεις bulk καλωδιο και connectors μην το σκεφτεσαι καν, θα πας ΕΔΩ https://www.pasolutions.gr/el/search?q=sommer&pagenumber=2 Και θα αγορασεις καλωδιο SOMMER & Hicon/Neutrick Jacks & ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ. https://www.pasolutions.gr/el/sommer-sc-spirit-llx-low-loss-καλώδιο-οργάνου https://www.pasolutions.gr/el/hicon-hi-j63ma05-αρσενικό-γωνιακό-καρφί-63mm-ts https://www.pasolutions.gr/el/neutrik-np2rx-αρσενικό-βύσμα-90-μοιρών-καρφί-2-πόλων
    1 βαθμός
  14. Εγω τους απαντάω πάντως.Ακολουθεί ένας πρόσφατος διάλογος: -Γεια σας,Ακόμη προς πώληση; ([email protected])Γρήγορη απάντηση παρακαλώ. -Γεια σας, άντε γ#μίσου γρήγορα λοιπόν αφου βιάζεσαι -Hello,English please ? -ρε παρε τον πουλο που θες και μεταφραση,μ$$νι. 'Οπως και με τον Lord πρόσφατα: -Is the Guitars you posted still for sale ?? -οχι ρε Λορντ,,παρε τον πουλο.
    1 βαθμός
  15. τι μου θυμησες ... soundblaster 5.1, μηδενικο latency http://img.tomshardware.com/us/2002/01/15/terratec_dmx_6fire_24/mixer.jpg
    1 βαθμός
  16. Ο σχετικός εξοπλισμός μου είναι αρκετά παλιός και δεν ξέρω αν αυτό θα βοηθήσει, αλλά όταν το είχα ανάλογο θέμα στις αρχές η λύση ήταν στις ρυθμίσεις της κάρτας ήχου. Συγκεκριμένα, στις επιλογές των πηγών ηχογράφησης έχει την επιλογή what u hear με την οποία ηχογραφείται ό,τι ακούγεται εκείνη τη στιγμή.Ίσως να έχεις τέτοιο θέμα.
    1 βαθμός
  17. Καποιες αλλαγες στο βασικο (πανω) pedalboard. Τωρα εχω ακριβως τους ηχους που θελω, με τα λιγοτερα δυνατα "συστατικα". Στο τελευταιο λαιβ δεν εσκυψα ουτε μια φορα για να αλλαξω καποια ρυθμιση. Δεν θα αλλαζα τιποτα αλλο, εκτος ισως το mxr που λειτουργει ως booster, οχι για κατι καλυτερο, αλλα για κατι διαφορετικο. Το μικρο pedalboard το εχω μονιμα plug n' play στο σπιτι και για κανα τζαμαρισμα εκτος. Το ts μαζι με το dark matter εχουν ενα απο τους πιο ολοκληρωμενους lead ηχους που διαθετω.
    1 βαθμός
  18. Μιάς και μπαίνει άνοιξη-καλοκαιράκι ένας αυτοσχεδιασμός για παραλία-μοχίτο-brazil-κοκοφοίνικες κτλ είναι για όταν γυρνάτε από το μπάνιο και πεινάτε και θέτε να φάτε και αρχίζει και παίζει ο dj αλλά εσείς πεινάτε (καλά μπορεί να παιχτεί και μεσημέρι πριν φάτε....ή μετά) Είναι γραμμένο απευθείας στη μνήμη του Korg pa700 απλά με ένα factory style δεν υπάρχουν εξωτερικές παρεμβάσεις (mixing, mastering κτλ) ότι ακούγεται είναι μόνο απότο όργανο (που να πάρω και το maschine δηλ τι έχω να γράψω...) Ίσως κάποιοι βρουν ενδιαφέρον το chord progression δεν ξέρω από που το έκλεψα έτσι μου ήρθε...
    1 βαθμός
  19. Εμείς οι "φλώροι" πίνουμε νερό στις 9-46 σε 25,5" scale Λίγου σιάζ τους μαγνήτζ λίγου φέρνεις το eq, όλα καλά.
    1 βαθμός
  20. Ήρθα απλά να πω κάτι που μόλις ανακάλυψα και που μου έλυσε τα χέρια. Προσπαθώ εδώ και καιρό να βρω ένα σετάπ για λάιβ διαχείριση του reaper. Το θέμα είναι να μπορεί κάποιος με έναν κοντρόλερ ή ακόμα και ένα πληκτρολόγιο, με το πάτημα ενός κουμπιού να αλλάζει presets , instruments, effects, τα πάντα που μπορούν να γίνουν σε ένα daw. Λύσεις τύπου automation δεν με κάλυπταν γιατί είναι πολύ γραμμικές και ένα λάιβ δεν είναι ποτέ τόσο γραμμικό. Τουλάχιστον όχι τα λάιβ που έχω εγώ στο μυαλό μου. Την λύση έδωσαν τα SWS EXTENSION http://www.sws-extension.org/ (free!!!) Το κόλπο είναι στα snapshots και σε συνδυασμό με τα actions μπορεί κανείς να κάνει τα πάντα. Μα τα πάντα. Δεν υπάρχει ένα tutorial για όλα και αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούσα να βγάλω άκρη. Ο τρόπος, Κάνεις ότι θέλεις στα τράκς, ενεργοποιείς, κάνεις mute, φορτώνεις εφέ, αλλάζεις τα settings, φορτώνεις instruments, πειράζεις την μίξη, βάζεις πλυντήριο... Κάθε φορά τραβάς ένα snapshot και το σώζεις. Το πρόβλημα είναι ότι τα snapshots δεν έχουν στο μενού τρόπο να τα βάλεις σε midi ή keyboard shortcut. Εδώ έρχονται τα actions. Στα actions μπορείς να φωνάζεις shortcuts και να τα στέλνεις όπου τραβάει η όρεξή σου (midi controller ή computer keyboard). Υπάρχει τώρα η πιθανότητα να ανακάλυψα την τυρόπιτα και όλα αυτά να τα έχει λύσει η ανθρωπότητα από την αναγέννηση. Εγώ παραμένω υπερήφανος όμως. Γενικά τα SWS extensions είναι ένα χάρμα και δίνουν πολλές δυνατότητες στο reaper.
    1 βαθμός
  21. Τα πράγματα προς το παρόν έχουν ως εξής: Jerms MkI - Ctc Phi - COB clone - Lazy J Cruiser Deuce - Ctc Magnifier - TC Polytune2 - Strymon Mobius - Skreddy Echo - Ctc Time - Ctc Splash MkII
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου